dat ligt eraan, moet je er wel 10 hebben die het trainen waard zijnquote:Op woensdag 15 december 2004 11:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ghehe, ik speel ook 5-3-2
Vanaf afgelopen zondag...
Scheelt toch een berg trainees
Stop eens met die spam zeg. Ik heb er 9 + 1 prutser voor noodgevallen. Maar ik stel iets minder hoge eisen aan mijn trainees. Gevolg zondag vaak 442 en woendag 532 of 541quote:Op woensdag 15 december 2004 12:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
Die heb ik (bijna)...
Ik zit al op 8...
Zie ondertitel
dat zou ik normaal gesproken ook wel doen, maar deze week heb ik eigenlijk geen internet, dus vraag ik het aan ervaringsdeskundigen.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:18 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Excellent zo'n 400-500k met goed zoeken kun je goedkoper uit zijn of voor dat geld een powerfull nemen,. Formidabel zo rond de miljoen. Je kunt zelf toch ook ff de transferlijst langslopen?
ik heb nu een hoog goed keeper, dat is nog voldoende. Ik heb maar 3 verdedigers, dus daar moet er 1 bij komen. Hoge prijs trouwens voor een uitstekende verdediger.quote:Edit: Zou dat geld trouwens eerder aan een keeper besteden, daar heb je meer aan.
Moet ik jouw dat nog vertellen?? Omdat je dan voor het einde van het seizoen 17 jarige formidabele spelertjes kan hebben. Als ik op de helft van het seizoen een goed trainee koop dan wordt hij ( bijna ) nooit meer formidabel voor het einde van het seizoen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:05 schreef Grumpey het volgende:
[..]
maar waarom doe je je tranfsers in het begin van het seizoen als je zelf al zegt dat de prijzen dan het hoogst liggen?![]()
Je moet het ff anders zien. Ik ga uit van 2 jaar eigenlijk. Dus per jaar minimaal 2 niveau's stijgen. 17 jaar goed-> uitstekend-> formidabel 18 jaar uitmuntend-> briljant 19 jaar wonderbaarlijk-> wereldklassequote:Op woensdag 15 december 2004 14:43 schreef Lortnoc het volgende:
Lijkt me wel eens interessant om uit te rekenen of je dan daadwerkelijk meer geld per week verdient als je je spelers in het begin seizoen inkoopt en ze verkoopt als ze 20 worden. Zou best kunnen maar zo heel zeker ben ik er niet van.
quote:Tim_G, kun jij eens een speler posten die je in het begin seizoen hebt gekocht (met de prijs) en een indicatie van de prijs in week 7 geven?
Tis een kwestie van opbouw... Ik stel ook steeds hogere eisen... Dat komt vanzelf lijkt me...quote:Op woensdag 15 december 2004 12:08 schreef komrad het volgende:
[..]
Stop eens met die spam zeg. Ik heb er 9 + 1 prutser voor noodgevallen. Maar ik stel iets minder hoge eisen aan mijn trainees. Gevolg zondag vaak 442 en woendag 532 of 541
Ja ik zat op het begin met matige trainees, daar begin ik al niet meer aan. Ik vind redelijke eigenlijk nauwelijks de moeite waard maar kan solids niet echt betalen iig geen 10 solidsquote:Op woensdag 15 december 2004 16:47 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Tis een kwestie van opbouw... Ik stel ook steeds hogere eisen... Dat komt vanzelf lijkt me...
korreweg sport, ik ben meer gecharmeerd van Frankie en Stiphoutquote:Op woensdag 15 december 2004 17:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
@komrad... Yep... en zo ga je langzaam omhoog in een mooie spiraalEn over een tijdje ben je de nieuwe Korreweg Sport
@Iedereen:
Heeft iemand hier ook geprobeerd om de update van HAM binnen te halen? Hier krijg ik een error :S
Die wordt dus fijn ontslagen, 28 jaar en tot ziensquote:Hoolieganzen zal het een tijdje zonder Faas Borsato moeten stellen, want hij liep een zware blessure aan zijn voet op. Hij werd vervangen door Joris Hulsmeijer.
Een overzicht met een aantal soorten blessures en de gemiddelde aantal weken dat bij die blessure hoort... Bedenk wel.... Hoe jonger, hoe sneller het proces gaat... Is ie oud, duurt het soms wat langer...quote:Event Injury Weeks
91_1 [team] made a substitution in the x:th minute. [player] limped off the field and was replaced by [player2] . 0,5 - 2, max 3.
91_2 [x] minutes into the game [player] had to leave the pitch due to a knee injury. In came [player2]. 0,5 - 2, max 3.
91_3 [team]'s [player] left the field after [x] minutes because of a nasty blow to the shin. His replacement was [player2]. 0,5 - 2, max 3.
95_1 [player] the unlucky victim, couldn´t continue the game, so [player2] had to come off the bench. 0,5 - 5, usually about 2
95_2 [team] were forced to a substitution as [player] couldn´t continue playing due to the rough treatment, forcing [player2] to come in from the sidelines. 0,5 - 5, usually about 2
95_3 [team] player was [player] who had to be helped off the pitch, unable to finish the game, but [player2] came in to finish the match. 0,5 - 5, usually about 2
92_1 After [x] minutes [team] had to be carried off on a stretcher in agony. [player2] came in instead of him. 3, often more
92_2 [team] will have to do without [player] for a time due to a bad foot injury. He was substituted by [player2]. 3, often more
92_3 In the to [x]:th minute a very unfortunate collision in the home teams penalty area led to [team]´s [player] being carried off the pitch and replaced by [player2]. 3, often more
Event Blessure Weken
91_1 [team] moest wisselen in de [x]e minuut. [speler] ging enigszins aangeslagen van het veld en werd vervangen door [speler2] 0,5 - 2, max 3.
91_2 [x] minuten zijn er gespeeld en [speler] moet het veld verlaten vanwege een knieblessure.[speler2] neemt zijn positie in. 0,5 - 2, max 3.
91_3 [team]'s [speler] verliet het veld na [x] minuten, omdat hij nog amper kon lopen. Zijn vervanger was [speler2] 0,5 - 2, max 3.
95_1 [speler] die het ongelukkige slachtoffer was, kon de wedstrijd niet voortzetten en werd vervangen door [speler2] 0,5 - 5, meestal rond de 2
95_2 [team] moest [speler] wel wisselen, want na die overtreding kon hij geen bal meer raken. [speler2] kwam als zijn vervanger in het veld. 0,5 - 5, meestal rond de 2
95_3 De [team] speler die van het veld af strompelt is [speler]. Hij gaat onder luid applaus van het publiek de dug-out in. [speler2] neemt zijn plaats op het veld over. 0,5 - 5, meestal rond de 2
92_1 In de [x]e minuut werd [team]s [speler] van het veld gedragen op een stretcher, terwijl hij het uitschreeuwde van de pijn. [speler2] is de invaller. 3, meestal meer
92_2 [team] moet het een tijdje doen zonder [speler] die zwaar geblesseerd lijkt te zijn. Hij werd gewisseld met invaller [speler2] 3, meestal meer
92_3 Een hele ongelukkige botsing in het strafschopgebied van de thuisploeg, leidde ertoe dat in de [x]e minuut [team]´s [speler] van het veld af werd gedragen, zijn vervanger is [speler2] 3, meestal meer
quote:Hoolieganzen zal het een tijdje zonder Faas Borsato moeten stellen, want hij liep een zware blessure aan zijn voet op. Hij werd vervangen door Joris Hulsmeijer.
quote:Na 61 minuten moest Jerome Backx vanwege een knieblessure van het veld. Kahu Watkins kwam hem vervangen.
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:29 schreef Johan-Derksen het volgende:
The Hives: Check dit topic eensWie is hier stiekem een..
van wat je traintquote:Op woensdag 15 december 2004 20:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hmm, na 2 weken 3-5-2 trainen staat ie al op uitstekend, maar is het ook aan te raden om tijdens m'n zondagwedstrijden 3-5-2 te spelen of niet. Waar hangt dat van af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |