Ja. Gisteren. Heb hem gevraagd of hij hetgene wat ie mij mailde ook even naar jou wilde mailen. Het lijkt er iig op of hij de boel wilde oplossen. Kun je me even op de hoogte houden of hij zich ook inderdaad aan zijn woord houd?quote:Op zondag 28 november 2004 20:05 schreef Wrinex het volgende:
Shaolin: Heb je toevallig al respons gehad van meneer_storm mbt dvd?
Vind ik niet nodig. Je laatste post geeft aan dat je er nog 1 zoekt. Dat lijkt me voldoende.quote:Op maandag 29 november 2004 16:50 schreef Het_Biertje het volgende:
[GEZ] AMD XP2000+ processoren
lieve lieve modjes,
gelyve het bovenstaende topique geheal schoon te maeken.
bvd.
het lijkt nu alsof ik voorzien ben en dat is dus niet zo
Hij heeft me zijn mailwisseling met jou gestuurd en gevraagd of ik iets terug wilde mailen naar hem. Uit coulance heb ik toen voorgesteld om de helft van het bedrag terug te laten storten, maar heb nog geen antwoord daarop gehad.quote:Op maandag 29 november 2004 16:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja. Gisteren. Heb hem gevraagd of hij hetgene wat ie mij mailde ook even naar jou wilde mailen. Het lijkt er iig op of hij de boel wilde oplossen. Kun je me even op de hoogte houden of hij zich ook inderdaad aan zijn woord houd?
Geeft niks, kun je ook niets aan doenquote:Op woensdag 1 december 2004 11:07 schreef Adelante het volgende:
sorry, dat ik geen ShaoliN ben, maar je topic is wel dicht nu
quote:Op maandag 29 november 2004 16:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja. Gisteren. Heb hem gevraagd of hij hetgene wat ie mij mailde ook even naar jou wilde mailen. Het lijkt er iig op of hij de boel wilde oplossen. Kun je me even op de hoogte houden of hij zich ook inderdaad aan zijn woord houd?
Nog steeds geen antwoord. Ik vind de manier waarop meneer_storm zijn zaakjes afhandelt zeer curieusquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:58 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Hij heeft me zijn mailwisseling met jou gestuurd en gevraagd of ik iets terug wilde mailen naar hem. Uit coulance heb ik toen voorgesteld om de helft van het bedrag terug te laten storten, maar heb nog geen antwoord daarop gehad.
Hartelijk dank iig voor de gedane moeite [afbeelding]
Dat wilde ik een half uur geleden al doen, maar dacht ineens: misschien heeft ie het met opzet gedaan. Wie ben ik dan om dat een beetje te gaan zitten verbeterenquote:Op zondag 5 december 2004 00:33 schreef Moeizaam het volgende:
Modje, willen jullie AUB mijn topictitel schrijfvaut aanpassen?
[TK] Voorlopige lijst van computertroep
Ik bedoel natuurlijk troep.Alvast bedankt.
Weet ik niet, maar 'ze' willen het niet hebben. Ik zal het 'ze' wel eens vragen; ik kan er wel wat bij bedenken, maar wie weet zit ik er helemaal naastquote:Op zondag 5 december 2004 18:07 schreef saban het volgende:
ElisaB, waarom is het niet toegestaan om domeinen te verkopen ?
Nou, maar niet doen lijkt mequote:Op zondag 5 december 2004 23:14 schreef Dizer het volgende:
Hallo
Iemand post zijn/haar eigen verkoop in mijn verkooptopic. Zie [TK] Heel veel DVD's en VHS films!
Ik weet niet of dat toegestaan is of niet?
Zo niet, heb ik het liever ook niet in mijn topic.
Bedankt
Leg het aan met een van de mods; zij kunnen je OP wel wijzigen en doen dat ook graag als je het heel lief vraagtquote:Op maandag 6 december 2004 02:15 schreef Moeizaam het volgende:
Elisa, hoe hou ik mijn topic lekker fris en fruitig?
Ik mag OP namelijk maar 2 dagen editten.
Er is ergens een topic over maar zoek me rot.
In je sig mag je erg veel. Als je maar geen links opneemt naar niet zo frisse sites, het een beetje fatsoenlijk houdt en verder een beetje normaal doet. Dus: ga gerust je gang; volspammen die sigquote:Ideeen? ik mag namelijk ook niet extern verwijzen, al zie ik af en toe wel mensen met links in hun signature. Begrijp ik goed dat dit weer wel mag?
Ja, en ik ben 's morgens meestal niet zo snel; kun je nagaanquote:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:57 schreef Magneet het volgende:
[TK]XFX GeForce2 MX400 64MB, PCI + TV-Out
is ondertussen in mijn bezit
Ik heb 'm gedelequote:Op dinsdag 7 december 2004 09:02 schreef ShaoliN het volgende:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
Je hebt hem gedelete.quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:02 schreef ElisaB het volgende:
Heel fijn
Ben je er blij mee?
(topic is op slot)
De FA's zetten ten onrechte verwijderde topics vanzelf weer terug dacht ik. Toch?quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:50 schreef Magneet het volgende:
mail wasteil ff dat zijn topic nu zoek is aub anders gaat hij nog rare dingen denken
quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:52 schreef Adelante het volgende:
ik heb z'n mail nog wel.... goede verkoper trouwens
kwart voor elf zeven spelfouten in een zin ookquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:45 schreef Magneet het volgende:uhuh tien over zeven smorgens vroeg ergens zijn om iets te verkopen verdiend recpest
jij bent geen Gijs, die hebben geleerd eroverheen te kijkenquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
kwart voor elf zeven spelfouten in een zin ook
Al bijgekomen van Sinterklaas?quote:Op zondag 5 december 2004 20:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar 'ze' willen het niet hebben. Ik zal het 'ze' wel eens vragen; ik kan er wel wat bij bedenken, maar wie weet zit ik er helemaal naast
NAGEKOMEN BERICHT: ik heb het even in de groep gegooid en met een beetje mazzel komt er een zinnig antwoord (maar waarschijnlijk pas als iedereen weer bijgekomen is van de sinterklaasdrukte)
Ik wel, maar de rest...quote:
Aha, ik snap hetquote:Op woensdag 8 december 2004 15:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wel, maar de rest...
Cynix heeft in elk geval al gereageerd, maar weet ook niet van de hoed en de rand. Hij vermoedt - en ik eigenlijk ook - dat de bedoeling is de commercielen tegen te houden. Domeinnamen leken een poos terug erg lucratieve handel te zijn en ze werden te pas en te onpas overal aangeboden.
Mocht er nog iemand melden wat werkelijk de reden is, dan ben jij de eerste die het hoort
Elisabeeb heeft inmiddels het slotje gezet zie ik.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:48 schreef YuckFou het volgende:
ik heb een nieuwe processor
dus deze [GEZ] Athlon XP 1300-1700Mhz mag op slot
*met dank voor de moeite![]()
Misschien was Adelante weer eens overijverig.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:44 schreef ElisaB het volgende:
En ik had ook gepost "Graag gedaan"
Waar zou dát postje nou weer zijn gebleven?
Hele riedel offtopic verwijderdquote:Op zondag 12 december 2004 14:26 schreef spanks het volgende:
Zou iemand het gezever van Mysterie1980 (die zijn naam eer aan doet met zijn mysterieuze gedanchtengang) uit [TK] Seat Ibiza Sound uit '92 willen verwijderen? Alvast bedankt!
Mijn dank is groot!quote:
Zal ik hebben gedaan. Voor zover ik weet stond er maar één bod in het topic. En dat staat er nog steeds. Ben ik te rigoreus geweest?quote:Op zondag 12 december 2004 21:06 schreef Woffel het volgende:
[TK] PIMP MY Vodafone Prepaid Number
waarom is mijn bod/post hier verdwenen, als dat al niet eens ontopic is weet ik het ook niet meer![]()
Donequote:Op dinsdag 14 december 2004 00:47 schreef Dragonetti het volgende:
euhh...mag deze ook op slot: [TK/TR] PDA (ipaq 3970) & GSM (siemens SX1)
gsm is inmiddels verkocht... ik maak een nieuwe aan voor de IPAQ alleen met gewijzigde prijzen per acc.
quote:Op zondag 12 december 2004 21:06 schreef Woffel het volgende:
[TK] PIMP MY Vodafone Prepaid Number
waarom is mijn bod/post hier verdwenen, als dat al niet eens ontopic is weet ik het ook niet meer![]()
Bij gebrek aan een antwoord zal ik er dan maar van uitgaan dat dat het geval was.quote:Op maandag 13 december 2004 02:06 schreef ElisaB het volgende:
Zal ik hebben gedaan. Voor zover ik weet stond er maar één bod in het topic. En dat staat er nog steeds. Ben ik te rigoreus geweest?
ik heb het voor je nagevraagd in FA topic, als jij mij even mailt, krijgquote:Op donderdag 16 december 2004 19:50 schreef Supje het volgende:
Zouden een van de moderators achter kunnen halen wat emailadres is van martijn877 ? We hebben samen een deal, maar heb ze adres niet meer, need to contact him
het is een Admin beslissing, die zijn alleen maar goedquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:36 schreef knowall het volgende:
Waarom een slotje?
Ik ben echt op zoek naar een gratis Nokia 3310
waarvoor dan wel?quote:
Een kleine herinnering :]quote:Op woensdag 8 december 2004 19:31 schreef saban het volgende:
[..]
Aha, ik snap het
Dank voor je reactie.
Maarja, als ik nu bijvoorbeeld al een jaar lang een domein in bezit heb en ik wil het bijvoorbeeld verkopen, dan denk ik van, waarom niet ?
Maar het mag hier dus inderdaad niet, dus ik vroeg me af, waarom ?
sorry dat ik het in een andere subforum had gedaan, kon deze niet vindenquote:Dit topic is gesloten met een rare reden; "inbreuk op merkrecht"
Dit horloge wordt door rolex zelf nagemaakt, vanwege het feit dat er heel veel slechte namaak rolexen zijn, heeft rolex besloten zelf ook nagemaakte te gaan maken, maar dan ook een goede namaak. Als je even op google gaat kun je dat al gelijk checken omdat er vollop LEGAAL een namaak rolex aangeboden wordt. Het is dus gewoon legaal...
Geeft niet hoorquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:45 schreef Vampz het volgende:
sorry dat ik het in een andere subforum had gedaan, kon deze niet vinden
Als jij aan kunt tonen dat jouw horloge door Rolex zelf is gefabriceerd, magquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:45 schreef Vampz het volgende:
sorry dat ik het in een andere subforum had gedaan, kon deze niet vinden
Staat het niet bij Rolex op de site dan? Ik dacht dat jij in je post had gezet dat het horloge door Rolex zelf gemaakt was om aan de vraag te voldoen (of vergis ik me nu?).quote:Op zondag 19 december 2004 04:07 schreef Vampz het volgende:
ja ik snap wel dat jullie dat denken, maar het is echt zo, kan het helaas niet bewijzen zo vanaf hier dus dan houdt het op denk ik![]()
Jeps, dat is een idee, maar toch: nee, liever niet. Al sinds een paar maanden wordt ons op het hart gedrukt [CENTRAAL]-topics alleen nog maar te hebben als het echt niet anders kan (met de nadruk op 'anders' en niet op 'kan').quote:Op maandag 20 december 2004 12:04 schreef De_Hertog het volgende:
Vraagje:
Is het misschien een idee om een centraal topic te maken voor dvd's? Net als het xbox kraampje dus. Ik zie namelijk nogal wat topics langskomen waarin dvd's verkocht worden, en het is wel zo overzichtelijk als die allemaal bij elkaar staan
Geven ze daar ook een reden bij op?quote:Op maandag 20 december 2004 12:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jeps, dat is een idee, maar toch: nee, liever niet. Al sinds een paar maanden wordt ons op het hart gedrukt [CENTRAAL]-topics alleen nog maar te hebben als het echt niet anders kan (met de nadruk op 'anders' en niet op 'kan').
'Ze' niet echt, maar ik welquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:13 schreef De_Hertog het volgende:
Geven ze daar ook een reden bij op?
ja dossier YoshiBignosequote:Op woensdag 22 december 2004 03:45 schreef schvvmert het volgende:
Die http://forum.fok.nl/user/history/95747 doet zijn naam wel erg veel eer aan.![]()
Kan het: nee, sorryquote:Op woensdag 22 december 2004 10:06 schreef Henk-Wim het volgende:
In mijn topic [TK] Hilarisch leuke muis is teveel offtopic weggemod.
Met name het bod van American_nightmare vond ik wel acceptabel (geld voor vernietigingsfilmpje)
Kan/mag het teruggezet worden? Alvast bedankt!
Done.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:55 schreef DiMacho het volgende:
Mag er een slotje op?? [TK] CD's + Hardware
Dan post ik een nieuw overzichtelijk lijstje
Dank!
OK, duidelijk! En thanx voor je gemod he, fijn datje er tijd in steekt om Fok! Fok! te laten zijn!quote:Op woensdag 22 december 2004 14:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan het: nee, sorry
Mag het: nee, sorry
Mail hem gerust en regel het, maar in V&A proberen we dit soort geweldig grappige reacties toch zoveel als mogelijk uit de topics te houden. Dus ook het filmpje was snel weggeweest.
Mis ik het sarcasme of meen je het? Nou ja, voor mijn goede humeur is het een goed idee het maar als een oprecht bedankje te nemenquote:Op donderdag 23 december 2004 07:39 schreef Henk-Wim het volgende:
OK, duidelijk! En thanx voor je gemod he, fijn datje er tijd in steekt om Fok! Fok! te laten zijn!
quote:Op donderdag 23 december 2004 11:15 schreef Henk-Wim het volgende:
Ik meende het. Serieus dus
Bestwel erg btw, datje zovaal sarcasme tegenkomt dat je complimentjes wantrouwend opvat. Maar ik snap het wel hoor, er wordt zoveel gezeikt op het gemod. Maar dus niet door mij.
Donequote:Op zaterdag 25 december 2004 00:21 schreef Miranda27 het volgende:
Moderator, wil je AUB mijn topictitel typfout aanpassen?
Het moet zijn [TK] Creative DTT-2200 Speakerset ipv [TK] Creative Inspire 6700 Speakerset
ik delete ze, kerst of geen kerst... daaahaaaag swetsquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Adelante,
blijf met je klauwen van mijn postings af wanneer er niets policy overschrijdends in gebeurt.
En ALS ze je dan al tegen staan edit je ze en delete je ze niet.
[TK] Gameboy advance SP met veel extra's
Ga je nog vertellen waarom?quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik delete ze, kerst of geen kerst... daaahaaaag swets
Goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:18 schreef saban het volgende:
ElisaB, ik weet dat het weer drukke dagen zijn, maar hoe zit het met mijn antwoord ? (Domeinen verkopen/website verkopen).
Waarmee ik direct ben uitgesloten van deelname, want ik heb geen zolderquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:54 schreef Magneet het volgende:
de opzet van v&a was om spullen die mensen nog op zolder hadden liggen te kunnen verkopen.
Ik ben zo nieuwsgierig. Wat stond er eigenlijkquote:Op zondag 26 december 2004 11:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoi Adelante, ga je me nog een verklaring geven waarom je een volledig ontopic en binnen de policy vallende post delete?
Of is dat teveel moeite? Simpelweg editten kost je namelijk ook al teveel tijd.
Een vraag wat een iemand zou geven voor mijn setje.quote:Op zondag 26 december 2004 11:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben zo nieuwsgierig. Wat stond er eigenlijk
Aha, juist ja...quote:Op zondag 26 december 2004 11:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Een vraag wat een iemand zou geven voor mijn setje.
Niets meer, niets minder.
volkomen ontopic en goed voor een heldere vergelijking.
Hmmm... tot zover de betrouwbare bronquote:Op zondag 26 december 2004 11:45 schreef ElisaB het volgende:
Adelante gaat vast nog wel antwoord geven, maar ik meen uit betrouwbare bron te weten dat ie gisterenavond en vandaag sociale kerstverplichtingen had / heeft.
Aanvaard.quote:Op zondag 26 december 2004 15:29 schreef Adelante het volgende:
Sorry Swets, je hebt volkomen gelijk en ik zat verkeerd.
ok.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:52 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en bij mij zijn het geen drukke dagen hoor; heb het heeeerlijk rustig
danku zou u bij deze of wel alles (buite OP) of alle berichten onder OP verwijderen (wordt beetje een jannekesnest (warboel)quote:Op zondag 26 december 2004 21:59 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ok.
Adelante? (en andere mods)
zou je (jullie) misschien ook wat consequenter kunnen modden? zoals in [TK] AMD64 3500+, 1Gb DDR400 ?
Wel de OP editten van de TS, maar ondertussen users wel volledig offtopic 250 euro laten bieden op een system wat IMHO toch echt wel 1000 euro waards is.
Ik snap wat je bedoelt, maar het zou toch ook van de gekke zijn als wij (zonder enig verstand van PC's en dan met name de kosten ervan) gaan bepalen wat iets mag kosten. TS is mans / vrouws genoeg om zelf te reageren op onzinbiedingen.quote:Op zondag 26 december 2004 21:59 schreef Het_Biertje het volgende:
Wel de OP editten van de TS, maar ondertussen users wel volledig offtopic 250 euro laten bieden op een system wat IMHO toch echt wel 1000 euro waards is.
niet echt professioneel.
Ik zal zo even kijken, maar alles dat enigszins ontopic en fatsoenlijk is, laat ik in elk geval staan (Adelante mag zelf weten of hij iets anders beslist). Ik neem aan dat je mans / vrouws genoeg bent om te reageren waar dat nodig is.quote:Op zondag 26 december 2004 22:45 schreef djafke het volgende:
danku zou u bij deze of wel alles (buite OP) of alle berichten onder OP verwijderen (wordt beetje een jannekesnest (warboel)
En voor de volledigheid: dat heb ik twee keer eerder ook al gedaan. Kên je nagaan wat er eerst allemaal stondquote:Op zondag 26 december 2004 23:41 schreef Adelante het volgende:
en over dat consequent modden, geen ons daar de tijd eens voor mên, tis KERST
maar goed, heb het topic al opgeschoond inmiddels
Nogal ja. Maar ondanks dat ik het erg rustig heb, heb ik toch niet de hele dag V&A zitten scannen. Sorryquote:
ik wel natuurlijk. ik leef hierquote:Op zondag 26 december 2004 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nogal ja. Maar ondanks dat ik het erg rustig heb, heb ik toch niet de hele dag V&A zitten scannen. Sorry
*popcorn bier pakt*quote:Op zondag 26 december 2004 23:50 schreef Adelante het volgende:
fast-mp3.com
volgens mij komt er zo hier iemand klagen
Cooool!quote:
op het moment is Meki zelfs modquote:Op zondag 26 december 2004 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Cooool!
Wil jij dan V&A modden als ik op de bank lighihaaaaaa; we hebben weer een hulp-mod
Donequote:Op maandag 27 december 2004 15:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[TK] PS2 games topic mag slot
Ja hoorquote:Op maandag 27 december 2004 21:09 schreef Neptunes het volgende:
Mag ik [TR/GEZ] Laptop (~700 Mhz), Beamer ed opnieuw openen?
Staan allemaal slecht lezende replies in en ik wil de TS wat aanpassen
Bvd
Volgens mij ookquote:Op woensdag 29 december 2004 15:54 schreef Shagya het volgende:
Ik ben niet de TS maar volgens mij kan deze wel dicht. [TK] Intel P4 systeem FULL OPTIONS (A-kwaliteit)
Uhh... printen en inlijstenquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] Sitecom nexHub+ Sitecom xDSL Router+ Soho Router
3x raden wat hier mee mag![]()
Is inderdaad wel een beetje sneu. Look on the bright side: je post gaat wel opvallen tussen de ouwe meukquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
Te Ruil - Topic. PC > Laptop.
Ik weiger een systeem wat zo veel geld gekost heeft in een topic genaamd "oude rommel" te zetten. Het was in mijn OP toch wel redelijk duidelijk dat het hier om nieuwe spullen gaat, en niet om oude meuk van de zolder
Donequote:Op vrijdag 31 december 2004 15:33 schreef amokjeeh het volgende:
[TK] Jesus is My Homeboy shirtje mt S en deze [TK] Abercrombie and Fitch Shirt mogen dicht![]()
Donequote:Op maandag 3 januari 2005 15:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[TK] dvd's 4 halen 3 betalen
topic titel aub verandenre in [TK] dvds 4 halen 3 betalen
Omdat ik [GEZ] Vliegende Panters - de Grote Drie niet had gezienquote:Op maandag 3 januari 2005 21:09 schreef Duckman het volgende:
ElisaB,
Waarom wordt mijn topic [GEZ] TV-Uitzending Postcodeloterij: Miljoenenjacht... gesloten en is dit niet gebeurd bij [GEZ] Vliegende Panters - de Grote Drie, terwijl er iets soortgelijks in beide topics wordt gevraagd?
Foei! Wel opletten he!quote:Op maandag 3 januari 2005 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Omdat ik [GEZ] Vliegende Panters - de Grote Drie niet had gezien
Je hebt helemaal gelijk. Foei ElisaBquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:27 schreef chibibo het volgende:
eindelijk een 100% gratis veilingsite
Spammer gespot.
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:58 schreef Adelante het volgende:
heb de user gemaild, als ik geen reactie heb dinsdag gaat het topic dicht
Tss.... ik heb het ff gemeld. Zal ie binnenkort wel weer weg zijnquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:45 schreef Het_Biertje het volgende:
maak mij ff blauw,die lutser van goedkoopveilen.nl is back
rijmt op teelbal.
[TK] AMD Athlon XP 2500+ 333 barton
[GEZ] Witte Stropdas!
list goes on....
![]()
Neem maar contact op met ElisaBquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:06 schreef Adelante het volgende:
heb z'n post geëdit, maar vindt het geen verdere aandacht waard
Ja hoor, ga je gangquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:17 schreef TeleluvR het volgende:
Beste Moderator,
Kan dit topic worden gesloten en mag ik dan een nieuwe openen met wat aanvullingen?
[TK] Collectie electrische gitaren [Fender/Gibson/eva..]
En dichtquote:Op maandag 10 januari 2005 19:57 schreef TheBoogieMan het volgende:
[TK] 18 inch Compaq tft scherm TFT8030
svp slotje
thanks
Inderdaad jaquote:Op zondag 16 januari 2005 12:24 schreef Het_Biertje het volgende:
[TH] Te huur todat het resultaat bereikt is.
eerm![]()
Deze mod lag met schele koppijn onder de bank, sorryquote:Op zondag 16 januari 2005 13:44 schreef Het_Biertje het volgende:
om maar niet over de mod-response tijd te spreken![]()
Owkeequote:Op zondag 16 januari 2005 14:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[GRATIS] Witte plafond ventilator
Mag dicht
Owkeequote:Op zondag 16 januari 2005 22:22 schreef Andoire het volgende:
[TK] Nieuwe Portable DVD speler
deze mag dicht, want hij is verkocht
Bedankt
Héél soms welquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:20 schreef E.T. het volgende:
Jullie zijn snel!
done!quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:12 schreef r8ality het volgende:
Dit topic mag dicht, het ding is al verkocht.
hej, don't blame the messengersquote:
Excuses????quote:
Nu niet meerquote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:28 schreef friemel het volgende:
er zit iemand te kutten in mijn topique, [TK] PS2 Controllers en Vertical Stands hij bied op pagina 2 zijn ps2 rommel aan...
Volgens mij heb jij een verkeerde link gepost. Kan dat kloppen?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:28 schreef friemel het volgende:
er zit iemand te kutten in mijn topique, [TK] PS2 Controllers en Vertical Stands hij bied op pagina 2 zijn ps2 rommel aan...
Opgelostquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:52 schreef friemel het volgende:
Ja sorry, ik zag het , Bloos.. ik klikte op die pijltjes onderaan, ipv op Pagina.. sorry!
Maar er zit nu wel echt iemand in mijn topic [TK] Samsung D500
Yeps, je hebt gelijkquote:Op zondag 23 januari 2005 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
warez
[TK] GBA SP incl. 256MB USB FLashlinker en accessories
Friemel begaf zich een beetje op glad ijs en heeft nu een probleempje. En dat wil ie graag met de drie hoogste bieders oplossen.quote:Op zondag 23 januari 2005 13:08 schreef ekkLe het volgende:
helemaal niet ik vraag serieuze vragen, maar ik wordt gewoon genegeerd![]()
Ik ben maar een mod hoor, en het was maar een voorstelquote:Op zondag 23 januari 2005 13:15 schreef ekkLe het volgende:
de admin heeft gesproken, ok
Er staat niet voor niets in de faq dat een richtprijs verplicht is. Voorlopig zie ik je topic meer dingen zonder dan met richtprijs. Een opsomming (ik lijk wel gék):quote:Op maandag 24 januari 2005 18:53 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[TK] RaGNaRoK-GoaT bied van alles aan (deel 2)
zou deze gewoon weer open mogen (er staan gewoon veel dingen in en anders ga ik allemaal aparte topics openen en mijn deel 1 van 2 jaar geleden ging ook normaal en netjes)
voor sommige heb ik richt prijzen en voor sommige dingen niet en sommige dingen nagenoeg gratis
dat lijkt me toch wel voldoende om het topic open te laten of niet?
Beetje opgeschoond en weer open.quote:Op woensdag 26 januari 2005 23:00 schreef amokjeeh het volgende:
Kan [TK] Jesus is My Homeboy shirtje mt S weer open svp?
Het wordt me niet helemaal duidelijk wie het uiteindelijk is geworden, dus de biedingen heb ik laten staan.quote:Koper komt zijn afspraken niet na, 3 weken na verkoop nog steeds geen geld ontvangen.
De biedingen van hem mogen dus ook verwijderd worden.
Thx
Thx voor het opschonen, de "koper" was Walter_Sobchakquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beetje opgeschoond en weer open.
[..]
Het wordt me niet helemaal duidelijk wie het uiteindelijk is geworden, dus de biedingen heb ik laten staan.
Dan is zijn bod nu wegquote:Op woensdag 26 januari 2005 23:36 schreef amokjeeh het volgende:
Thx voor het opschonen, de "koper" was Walter_Sobchak
Ga je op marktplaats en Ebay ook lopen mekkeren als er steeds niet genoeg geboden word?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:54 schreef Redux het volgende:
Is dit het V&A feedback?
Zo ja, het verzoek of een mod het degenen die niet serieus zijn in mijn topic ( [TK] playstation 2 + 6 spellen ) duidelijk wil maken dat ze zich niet aan de V&A faq houden? Aangezien ik meerdere malen in mijn topic heb aangegeven dat ik een vaste prijs heb voor hetgeen ik aanbied blijven er toch users bieden, om daarmee aan te geven dat de prijs voor hetgeen ik aanbied in hun ogen te hoog is.
Graag feedback + actie hierop.
De gedachte achter het bieden, is dat iemand over mijn bod heenbied, en zo verder, tot jouw vraagprijs is bereikt. Geduld hebben dus.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ga je op marktplaats en Ebay ook lopen mekkeren als er steeds niet genoeg geboden word?
Kan dat op marktplaats of Ebay? Lijkt me niet he?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ga je op marktplaats en Ebay ook lopen mekkeren als er steeds niet genoeg geboden word?
Tsja... net zo goed als jij mag vragen wat je wilt, mag een ander bieden wat ie wil. Nou kun je daar met z'n tweeen een urendurend spelletje van maken, maar je kunt ook op gegeven moment de discussie gewoon staken.quote:
Okay, dan verander ik de vaste prijs in: 'minimale vraagprijs: 225 euro'.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:00 schreef HTT-Thalan het volgende:
De gedachte achter het bieden, is dat iemand over mijn bod heenbied, en zo verder, tot jouw vraagprijs is bereikt. Geduld hebben dus.
Oh, ik zie het allemaal wel zonnig in hoor, maar het is best kinderachtig van iemand als TTH-Thalan om zich zo te laten gelden. Lijkt me niet moeilijk voor jou om ook in te zien dat hij hiermee verkapte 'veeeeeels te duur' opmerkingen maakt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja... net zo goed als jij mag vragen wat je wilt, mag een ander bieden wat ie wil. Nou kun je daar met z'n tweeen een urendurend spelletje van maken, maar je kunt ook op gegeven moment de discussie gewoon staken.
Als jij aangegeven hebt dat je vaste prijs ¤225 is en de ander blijft maar daaronder bieden, dan negeer je het bod verder toch gewoon?
Hou de zonzijde; het is mooi helder weer buiten en zonde van je vrijdagmiddag om nergens om te gaan touwtrekken. Jij zult je prijs niet naar beneden bijstellen en de andere user gaat nooit ¤ 225 bieden. Gaat nergens om dus
Dat zie ik zeker hoor. Maar er is op zich niets mis mee dat ie jouw prijs te hoog vindt, zolang hij zelf interesse heeft en het fatsoenlijk onderbouwt. En zolang dat zo is, is er niet echt veel reden om in te grijpen en al helemaal niet voor een ban.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:06 schreef Redux het volgende:
Lijkt me niet moeilijk voor jou om ook in te zien dat hij hiermee verkapte 'veeeeeels te duur' opmerkingen maakt.
Sterker nog, ik kan onderbouwen c.q. bewijzen dmv een folder oid dat jij meer vraagt dan de nieuwprijs van het apparaat, en dan krijg je nog eens een nieuwe slankere variant ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:21 schreef Redux het volgende:
Kijk, elisab, wat jij persoonlijk vind van het hele verhaal kan me echt niet veel schelen, met alle respect. Je geeft zelf al aan dat je bv geen verstand hebt van de prijs van de spellen. Dus een persoonlijk oordeel van jouw kant op hetgeen ik aanbied ben ik niet mee geholpen.
Ik heb THH-Thalan meerdere malen aangegeven dat ondanks dat hij de prijs te hoog vind ik de playstation niet voor een prijs lager dan de 225 euro de deur uit doe. Aangezien hij daarvan op de hoogte is, en toch blijft bieden, kan ik dat opvatten als verkapte 'ik vind het veeeels te duur' posts, en ik lees in de FAQ dat dit niet mag.
Daarom nogmaals het verzoek om het aan degenen die onder die minimale vraagprijs bieden duidelijk te maken dat ze niet hoeven te posten. Dank je.
Dat heb je zelf in het topic nu duidelijk aangegeven. Als er users zijn die alsnog menen dat het zinvol is om wél beneden de vraagprijs te bieden, dan staat het je vrij ze gewoon te negeren. Persoonlijk (interesseert je niet misschien, maar ik zeg het lekker toch) zou ik wel blij zijn met gewoon een vriendelijk gebracht bod; gratis kickje omhoog zou ik denkenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:21 schreef Redux het volgende:
Daarom nogmaals het verzoek om het aan degenen die onder die minimale vraagprijs bieden duidelijk te maken dat ze niet hoeven te posten. Dank je.
Ja ik heb gezien dat je enkele posts hebt verwijdert, waarvoor mijn dank, alleen begrijp ik niet waarom je meerdere posts van THH-Thalan waarin hij links posts naar weetiveelwat waar de playstation goedkoper staat aangeprijst laat staan. Posts als dat belemmert mij in mijn verkoop. Staat ook in de FAQ geloof ik dat dat niet wenselijk is. Mijn vriendeljike verzoek: graag verwijderen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in het topic nu duidelijk aangegeven. Als er users zijn die alsnog menen dat het zinvol is om wél beneden de vraagprijs te bieden, dan staat het je vrij ze gewoon te negeren. Persoonlijk (interesseert je niet misschien, maar ik zeg het lekker toch) zou ik wel blij zijn met gewoon een vriendelijk gebracht bod; gratis kickje omhoog zou ik denken
Zo je kan zien heb ik verder een flink aantal posts verwijderd en ook redelijk duidelijk (vind ik zelf) gepost wat wel en niet de bedoeling is. Volgens mij is het daarmee wel klaar.
Nogmaals succes met de verkoop.
Simpel gezegd, hij wil zijn produkt te duur verkopen en hij wil niet dat potentiele kopers daarachter komen, vandaar dat mijn incriminerende posts moeten verdwijnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:40 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja ik heb gezien dat je enkele posts hebt verwijdert, waarvoor mijn dank, alleen begrijp ik niet waarom je meerdere posts van THH-Thalan waarin hij links posts naar weetiveelwat waar de playstation goedkoper staat aangeprijst laat staan. Posts als dat belemmert mij in mijn verkoop. Staat ook in de FAQ geloof ik dat dat niet wenselijk is. Mijn vriendeljike verzoek: graag verwijderen.
Mijn vriendelijke antwoord: hij laat ermee zien wat de achtergrond van zijn bod is, dus laat ik ze staan.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:40 schreef Redux het volgende:
Mijn vriendeljike verzoek: graag verwijderen.
*proest* en jij voelt je als een algehele V&A messias geroepen om die ontwetenden daarvan op de hoogte te stellen? Lijkt me niet he? Blijft over dat jij persoonlijk vindt dat mijnproduct te duur is.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:44 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Simpel gezegd, hij wil zijn produkt te duur verkopen en hij wil niet dat potentiele kopers daarachter komen, vandaar dat mijn incriminerende posts moeten verdwijnen.
Blij dat je dat inziet!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:20 schreef Redux het volgende:
[..]
*proest* en jij voelt je als een algehele V&A messias geroepen om die ontwetenden daarvan op de hoogte te stellen? Lijkt me niet he? Blijft over dat jij persoonlijk vindt dat mijnproduct te duur is.
Daarbij heb je zelf al aangegeven:
- playstation is op andere plekken een stuk goedkoper
- de spelletjes (inclusief het spelletje waarin jij geinteresseerd bent en wat de reden is waarom je geinteresseerd bent in mijn aanbod) zijn op een andere plek veel goedkoper
Het antwoord op deze vraag heb ik je reeds gegeven in dat topic:quote:Nu snap ik werkelijk waar niet aangezien je hebt aangegeven dat je erg geinteresseerd bent in een playstation + dat spel dat jij niet naar die andere plekken die je zelf aangeeft gaat om daar die playstation en spelletjes te kopen.
Zie je? Ik ben dus best bereid nieuw te kopen, maar als ik 2ehands voor genoeg korting kan krijgen, doe ik dat ook wel. Als 2ehands niet mogelijk is voor een lagere prijs, dan koop ik nieuw. Ik ben echter iets vasthoudender dat de koper die jij liever voor je hebt, denk ikquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
In de grabbelbak "oud assortiment" hier in breda voor 5 tot 10 euro per stuk. Allemaal nieuw, inclusief de PS2 zelfs. Ik wil je niet afzeiken, ik wil het ding zelfs graag hebben.
En jij wil hem graag verkopen, liefst aan een fokker denk ik zo. Als je echter een oninteressante prijs vraagt, zal hij niet gekocht worden. Pas wanneer jij het qua aanbieding of prijs interessanter maakt dan niet kopen, zal men overwegen een 2ehands apparaat aan te schaffen, want dat is het in feite, ook al is hij in goede staat.
Paystationquote:Aangezien je dat niet doet en aangezien ik voor het gemak aanneem dat jij je niet als 1 of andere algemene V&A heerser geroepen voelt om andere users erop te wijzen (arrogant van je om te denken dat users dat niet op eigen initiatief kunnen) dat mijn playstation te duur is, kan ik concluderen dat je mijn topic aan het frustreren bent, puur omdat jij vindt dat mijn paystation te duur is.
Ze heeft al meerdere malen aangegeven er niets meer aan te doen, en ik geef haar gelijk, je negeert me, of je negeert me niet, mij om het even. Je weet wat ik bied.quote:Daarom nogmaals het verzoek aan elisab om aan HTT-Thalan duidelijk te maken dat de aanwezigheid van HTT-Thalan tenzij boven de door mij gestelde minimum-prijs te bieden niet gewenst is.
Ok, bij deze, de minimale vraagprijs is 225 euro en die zal niet veranderen. Ik neem aan dat jij nu de conclusie kan trekken dat je bij mij de playstation niet zoals je zelf zegt '2dehands voor genoeg korting' kan krijgen het geen nut meer heeft in mijn topic te posten. Of zoals je zelf al zegt:quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:31 schreef HTT-Thalan het volgende:
Zie je? Ik ben dus best bereid nieuw te kopen, maar als ik 2ehands voor genoeg korting kan krijgen, doe ik dat ook wel.
Daar wens ik je heel veel succes mee.quote:Als 2ehands niet mogelijk is voor een lagere prijs, dan koop ik nieuw.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:36 schreef Redux het volgende:
[..]
Ok, bij deze, de minimale vraagprijs is 225 euro en die zal niet veranderen. Ik neem aan dat jij nu de conclusie kan trekken dat je bij mij de playstation niet zoals je zelf zegt '2dehands voor genoeg korting' kan krijgen het geen nut meer heeft in mijn topic te posten. Of zoals je zelf al zegt:
[..]
Daar wens ik je heel veel succes mee.
Niet selectief gaan quoten hé.quote:Zie je? Ik ben dus best bereid nieuw te kopen, maar als ik 2ehands voor genoeg korting kan krijgen, doe ik dat ook wel. Als 2ehands niet mogelijk is voor een lagere prijs, dan koop ik nieuw. Ik ben echter iets vasthoudender dat de koper die jij liever voor je hebt, denk ik
Daarmee geef je dus aan dat je ondanks mijn verzoeken en mijn posts waarin ik aangeef dat de playstation onder de 225 euro niet mijn deur uitgaat toch blijft posten. Aangezien je blijft posten om mij erop te wijzen dat mijn playstation te duur is, kan ik concluderen dat je mijn verkoop aan het frustreren bent, iets wat niet wenselijk is bij V&A als ik de faq mag geloven. Dus nogmaals mijn verzoek aan elisab personen die in mijn topic willen posten erop te wijzen dat ze dit niet hoeven te doen als ze posten met het doel mijn product voor een lagere prijs dan de door mij aangegeven minimum vraagprijs te kopen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:39 schreef HTT-Thalan het volgende:
Niet selectief gaan quoten hé.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:50 schreef Redux het volgende:
[..]
Daarmee geef je dus aan dat je ondanks mijn verzoeken en mijn posts waarin ik aangeef dat de playstation onder de 225 euro niet mijn deur uitgaat toch blijft posten. Aangezien je blijft posten om mij erop te wijzen dat mijn playstation te duur is, kan ik concluderen dat je mijn verkoop aan het frustreren bent, iets wat niet wenselijk is bij V&A als ik de faq mag geloven. Dus nogmaals mijn verzoek aan elisab personen die in mijn topic willen posten erop te wijzen dat ze dit niet hoeven te doen als ze posten met het doel mijn product voor een lagere prijs dan de door mij aangegeven minimum vraagprijs te kopen.
Misschien moet ik voor de zekerheid nog even een paar boden uitbrengen, ik heb zo'n gevoel dat je gauw overstag zult gaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:02 schreef Redux het volgende:
[..]
Succes bij het kopen van een playstation + spel in die graaibak van je.
Wat een geouwehoer. In de FAQ staat dat gemekker over de prijs niet wordt gewaardeerd tenzij er een serieus tegenbod gedaan wordt. Wat in dit geval dus niet zo was in de optiek van de V&A mod. Nu probeer je doormiddel van een eigen intepretatie de FAQ naar je eigen hand om te draaien. Zo werkt het gewoon niet. HTT \ doet een bod, jij vindt het telaag, en daarmee is het over. Wissen heeft totaal geen meerwaarde in deze.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:40 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja ik heb gezien dat je enkele posts hebt verwijdert, waarvoor mijn dank, alleen begrijp ik niet waarom je meerdere posts van THH-Thalan waarin hij links posts naar weetiveelwat waar de playstation goedkoper staat aangeprijst laat staan. Posts als dat belemmert mij in mijn verkoop. Staat ook in de FAQ geloof ik dat dat niet wenselijk is. Mijn vriendeljike verzoek: graag verwijderen.
Precies. Htt-Thalan echter meent door te moeten bieden ondanks ik al meerdere malen heb aangegeven dat ik de minimum vraagprijs heb gesteld op 225 euro. Thx dat jij, tevens oud mod, mij gelijk geeft in deze kwestie.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:13 schreef ShaoliN het volgende:
HTT \ doet een bod, jij vindt het telaag, en daarmee is het over. Wissen heeft totaal geen meerwaarde in deze.
Gaan jullie mijn naam nu net zo misbruiken als jullie met Buttepih en Xarintaugra gedaan hebben?quote:
Als jij zo graag door wil hameren op de faq.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:16 schreef Redux het volgende:
[..]
Precies. Htt-Thalan echter meent door te moeten bieden ondanks ik al meerdere malen heb aangegeven dat ik de minimum vraagprijs heb gesteld op 225 euro. Thx dat jij, tevens oud mod, mij gelijk geeft in deze kwestie.
Dus ik denk dat je hier helemaal verkeerd zit.quote:Vraag & Aanbod is uitsluitend bedoeld voor particuliere advertenties, op kleinschalige basis.
Aangezien je een vaste prijs hanteert, zal er zeer waarschijnlijk een winstmarge op zitten.quote:The Needshop is een initiatief van Sunrise Trading, Zwolle
Op de NEEDSHOP vind je voornamelijk gebruikte spullen, onderverdeeld in een aantal categorieen.
Het wordt aangeboden door zowel particulieren als bedrijven.
Er is echter ook een categorie "NIEUWE SPULLEN" waarin we regelmatig een leuke aanbieding van een gloednieuw product doen.
Ja, wat heb je er eigenlijk op tegen dat ik aangeef waar dit product goedkoper nieuw te krijgen is? Als jij de koper was, zou je ook niet voor de duurdere, 2ehands optie gaan, lijkt me.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:53 schreef Redux het volgende:
zowel particulieren staat er ook. Niks winstmarge.
Leuk dat je voor het gemak iets aanneemt, om me vervolgens triest te noemen...
En over mijn houding, wat de fuck gaat jou mijn houding aan? Voel je je geirriteerd en daardoor geroepen om hier te reageren? Ik snap helemaal niet waar jij je mee bemoeit, vooral gezien je een aanname doet waarmee je totaal verkeerd zit.
Ik zeg dus: dikke doei!
Waarom voel jij je geroepen om dat te gaan melden in mijn topic? Is dit niet hét hekel punt bij uitstek in de V&A topics, users die gaan roepen dat het aangebodene te duur is en linken neerkwakken waar het product goedkoper te krijgen is? Als ik in de faq kijk, zie ik staan:quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:56 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ja, wat heb je er eigenlijk op tegen dat ik aangeef waar dit product goedkoper nieuw te krijgen is? Als jij de koper was, zou je ook niet voor de duurdere, 2ehands optie gaan, lijkt me.
Met dat in m'n achterhoofd snap ik al helemaal niet waarom je nu aan mij vraagt waarom ik er iets op tegen heb. Jij bent toch mod geweest? Of ben je van nature zo naief?quote:Reacties als: "veeeels te duur" en "ben je gek ofzo" helpen de topicstarter en tevens het verloop van het topic niet.
Ach, iemand die zo reageert, zegt al genoeg over die persoon zelf.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:53 schreef Redux het volgende:
zowel particulieren staat er ook. Niks winstmarge.
Leuk dat je voor het gemak iets aanneemt, om me vervolgens triest te noemen...
En over mijn houding, wat de fuck gaat jou mijn houding aan? Voel je je geirriteerd en daardoor geroepen om hier te reageren? Ik snap helemaal niet waar jij je mee bemoeit, vooral gezien je een aanname doet waarmee je totaal verkeerd zit.
Ik zeg dus: dikke doei!
Right, alsof jij mijn persoon leert kennen door zo'n enkele post. Goeie van je!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:03 schreef gokker het volgende:
Ach, iemand die zo reageert, zegt al genoeg over die persoon zelf.
Blijkbaar denk je dat je met zo'n manier van reageren, ver komt.Moet je zelf weten.
Ik snap al uberhaubt niet waar jij je mee bemoeit, je zat er nog mijlenver naast ook nog met je post. Dus tot nooit weer ziens.quote:Ik zal jou ook een groot plezier doen en niet meer reageren.![]()
Ik heb wel iets beters te doen.
Ik weet niet onder welke steen jij je laatste 7900 posts geplaatst hebt, maar het zou je toch al enigzins bekend moeten zijn hoe fok werkt, en, om je maar uit de droom te helpen, fok werkt niet door tegen iedereen die het niet met je eens is krijsend op de vloer te gaan liggen stampen dat het allemaal niet eerlijk is.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:02 schreef Redux het volgende:
[..]
Waarom voel jij je geroepen om dat te gaan melden in mijn topic? Is dit niet hét hekel punt bij uitstek in de V&A topics, users die gaan roepen dat het aangebodene te duur is en linken neerkwakken waar het product goedkoper te krijgen is? Als ik in de faq kijk, zie ik staan:
[..]
Met dat in m'n achterhoofd snap ik al helemaal niet waarom je nu aan mij vraagt waarom ik er iets op tegen heb. Jij bent toch mod geweest? Of ben je van nature zo naief?
Met uitzondering van mijzelve natuurlijk, mocht je nog akkoord gaan met mijn voorstel van 140 euro.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:08 schreef HTT-Thalan het volgende:
Je kunt nu namelijk nog gillen wat je wilt, er is niemand die jouw ps2 nu nog via fok gaat kopen.
Sorry, maar jij bent degene die achterelkaar in mijn topic loopt te posten dat mijn vraagprijs te hoog is en kinderachtig gaat lopen bieden terwijl het je meerdere malen duidelijk is gemaakt dat de vraagprijs niet omlaag gaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:08 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik weet niet onder welke steen jij je laatste 7900 posts geplaatst hebt, maar het zou je toch al enigzins bekend moeten zijn hoe fok werkt, en, om je maar uit de droom te helpen, fok werkt niet door tegen iedereen die het niet met je eens is krijsend op de vloer te gaan liggen stampen dat het allemaal niet eerlijk is.
2 moderators? shaolin is geen mod, jij ook niet, en alleen elisab heb ik zien reageren op mijn posts. Wie moet wie nu fok uitleggenquote:Je hebt nu al van 2 moderatos en enkele users te horen gekregen dat je met een gebed zonder einde bezig bent, en je gaat je gelijk gewoon niet krijgen.
Jij maakt uit dat mijn product te duur is? Wat de fuck heb jij met V&A te maken? Voel je je toch een algemene V&A messias die zich geroepen voelt om voor alle V&A lurkers op te komen? Ga jezelf eens serieus nemen ofzo man.quote:Je produkt is te duur en ik heb je dat volgens de regeltjes mogen melden, en wel in je eigenste verkooptopic. Dat je daar niet tegen kan is niet mijn probleem
Dank je voor het advies, maar ten eerste maak ik dat zelf uit en ten tweede is het feit dat ik dat niet doe voor jou geen reden om mij terecht te wijzen.quote:Open anders gewoon een advertentie op marktplaats, 2ehands.nl, ebay, ricardo, goedveilen.nl, devondst of needshop, legio mogelijkheden om aan een goedgelovige sukkel te komen die er wél zoveel voor over heeft.
*proest* en jij voelt je nu weer geroepen om te praten voor heel fok? Je klinkt aardig gefrustreerd, HTT-Thalan. Doe jezelf een lol, en laat mij en mijn post met rust, ok? Dank je.quote:Je kunt nu namelijk nog gillen wat je wilt, er is niemand die jouw ps2 nu nog via fok gaat kopen.
![]()
Hey die heb je van mij.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:57 schreef ElisaB het volgende:
zo... streep ________________________________________________
Klaar? Mooi, kunnen we weer over tot de orde van de dag
Verdere ruzie graag per mail / MSN / postduif uitvechten
Is goed hoor. Nu meteen?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:33 schreef xtravical het volgende:
Heya is even een klein vraagje m.b.t. >> [TK] 2 hdd's, server
Die heb ik 2/3 dagen terug geopend maar er zijn steeds nieuwe dingen bij gekomen waardoor et topic niet echt duidelijk is dus wil ik alleen even vragen of je die op slot wil gooien en ik even een nieuwe duidelijke mag maken
Dank
you didn't say the magic word!quote:Op maandag 31 januari 2005 00:27 schreef vannelle het volgende:
Of ik een slotje mag:
[TK] Nokia 3 serie carkit plus meuk
Ja hallo, hier Eucalyptaquote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:12 schreef HTT-Thalan het volgende:
Zeg, Eucalypta, wil je dat slotje er even afhalen?
[TK] Kloon.
Ik wil hem écht wegdoen hoor, en zolang het niet verboden is om van account te ruilen cq van de hand te doen, wil ik graag een poging wagen [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |