ik heb misschien interesse, maar heb je m nooit hoger gehad? mijn gelockte barton 2500+ loopt namelijk al op 11x200 (=2200 MHz) dus dan is jou aanbieding niet interessant meerquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:52 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Mobile gemaakt en multipliers vrijgemaakt, met 512 cache dus (Barton core)
Loopt lekker op 2 Ghz (166 x 12)
¤ 50 inclusief verzenden
Niet ouwehoeren, gewoon kopen
nieuw ja en dus vanuit de fabriek gemod waarschijnlijkquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:06 schreef DaBuzzzzz het volgende:
35 is te weinig, nieuw is ze nog altijd rond de 90 en zeldzaam
Het is dus wel degelijk een mobile nu, multiopliers on de fly met power now driver aan te passen, bios herkent keurig een mobile.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:14 schreef MrUber het volgende:
je kan een non-mobile niet mobile maken.... hij komt als mobile uit de fabriek of dat komt ie niet...
Dit is dus gewoon een AMD Athlon XP2500+
Dat staat toch in de topictitel! ! !quote:Dit is dus gewoon een AMD Athlon XP2500+
Bedankt dat je het iig even meldt!quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:25 schreef duckes het volgende:
k ik heb geen interesse meer
owhnee?quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:19 schreef MrUber het volgende:
Mobiles worden nooit als mobiles herkent want socket A mobo's hebben nog nooit van mobiles gehoord...
Krijg jij deze CPU op 2.6Ghz? NEE want het is geen mobile en het is ook niet mogenlijk hem een mobile te maken.
als je hem unlocked dan is het geen mobile!
Hey jij welquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:04 schreef Markster het volgende:
Hey ik probeer je alleen maar te helpen
Ik zeg ook niet dat het een mooi bod is, maar een bod is beter dan geen bodquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:06 schreef DaBuzzzzz het volgende:
35 is te weinig, nieuw is ze nog altijd rond de 90 en zeldzaam
Die dingen zijn echt hot he?? maar nee, ik zie hem graag nog een paar jaar in een peeceetje snorrenquote:Op donderdag 6 januari 2005 01:41 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Maak er anders een sleutelhanger van, dan wordt ie meer waard!
Kan ik wel maken....maar zal pas weekend worden... verkoop wacht daar niet op als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:43 schreef Het_Biertje het volgende:
heb je er een foto van (jouw proc dus, niet een random 2500+)
ben ff benieuw hoe het eruit ziet![]()
*noteert*quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:37 schreef Hamergek het volgende:
ik bied 40
45 euro en dan zoek ik er wel Mobo bij.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:54 schreef DaBuzzzzz het volgende:
wie maakt me los??
kom maar dan!!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:40 schreef schvvmert het volgende:
[..]
45 euro en dan zoek ik er wel Mobo bij.![]()
Rare Yoshi met je dikke gok!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:36 schreef YoshiBignose het volgende:
leuk topic, kheb het met veel liefde doorgelezen
Een permban zou je niet misstaan.quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:37 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Verkocht via tweakers
Kom, doe es lief en leg eens uitquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:44 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Een permban zou je niet misstaan.
*mompelt iets over nsb blabla*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |