ik heb misschien interesse, maar heb je m nooit hoger gehad? mijn gelockte barton 2500+ loopt namelijk al op 11x200 (=2200 MHz) dus dan is jou aanbieding niet interessant meerquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:52 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Mobile gemaakt en multipliers vrijgemaakt, met 512 cache dus (Barton core)
Loopt lekker op 2 Ghz (166 x 12)
¤ 50 inclusief verzenden
Niet ouwehoeren, gewoon kopen
nieuw ja en dus vanuit de fabriek gemod waarschijnlijkquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:06 schreef DaBuzzzzz het volgende:
35 is te weinig, nieuw is ze nog altijd rond de 90 en zeldzaam
Het is dus wel degelijk een mobile nu, multiopliers on de fly met power now driver aan te passen, bios herkent keurig een mobile.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:14 schreef MrUber het volgende:
je kan een non-mobile niet mobile maken.... hij komt als mobile uit de fabriek of dat komt ie niet...
Dit is dus gewoon een AMD Athlon XP2500+
Dat staat toch in de topictitel! ! !quote:Dit is dus gewoon een AMD Athlon XP2500+
Bedankt dat je het iig even meldt!quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:25 schreef duckes het volgende:
k ik heb geen interesse meer
owhnee?quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:19 schreef MrUber het volgende:
Mobiles worden nooit als mobiles herkent want socket A mobo's hebben nog nooit van mobiles gehoord...
Krijg jij deze CPU op 2.6Ghz? NEE want het is geen mobile en het is ook niet mogenlijk hem een mobile te maken.
als je hem unlocked dan is het geen mobile!
Hey jij welquote:Op woensdag 5 januari 2005 22:04 schreef Markster het volgende:
Hey ik probeer je alleen maar te helpen
Ik zeg ook niet dat het een mooi bod is, maar een bod is beter dan geen bodquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:06 schreef DaBuzzzzz het volgende:
35 is te weinig, nieuw is ze nog altijd rond de 90 en zeldzaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |