abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19885312
Te koop:

2 x Technics SL1200mkII (zilver)

Zijn ongeveer 2 jaar oud, maar in piekfijne conditie. Inclusief Numark slipmatten en Stanton AL500MKII elementen en naalden. Tevens krijg je de stofkappen erbij welke minder zijn, en waarvan er 1 flink is beschadigd.

Verhaal van deze draaitafels is als volgt: Ze zijn ongeveer 2 jaar geleden gekocht door een kennis. Deze heeft ze enkel gebruikt op zijn kamer, en na een jaar verkocht aan mij. Ik dacht het heel leuk te vinden, draaien met platen. En dat is het ook, maar had er geen tijd voor. Als ze dus in het jaar dat ze nu hier staan 2 uur gedraaid hebben, dan zit ik wel in de buurt denk ik. Ze staan nu dus al zo’n half jaar onaangeraakt in een hoek, in de cases. Tijd om van eigenaar te wisselen dus.

De SL’en zitten in 2 zelfbouw (maar degelijke, geen dap) cases.

http://rainbowparty.nl/occasion/sl1200.php

Vraagprijs : ¤ 1000,-

Interesse?? Mailen of bellen heeft de voorkeur. Bod mag natuurlijk altijd geplaatst worden hier.
Blaat
  dinsdag 15 juni 2004 @ 06:54:16 #2
64064 Milord
IQ not less or equal
pi_19900465
Op zich heb ik wel interesse, zou je eventueel een foto van die stof kap kunnen sturen zodat ik kan zien wat er dan minder aan is?
Grootouders; Wijsheid dat met de jaren komt is meestal al verouderd
pi_19902261
Je had me al gemaild?
Blaat
  dinsdag 15 juni 2004 @ 10:09:21 #4
64064 Milord
IQ not less or equal
pi_19902305
Yups, dat was ik, op mijn webmail account omdat ik nu op mijn werk zit
Grootouders; Wijsheid dat met de jaren komt is meestal al verouderd
  vrijdag 18 juni 2004 @ 12:37:27 #5
19529 Fendy
True Spirit
pi_19989353
Vind het persoonlijk een aardig hoge vraagprijs voor 3e hands SL's, vooral omdat ze nieuw nog "maar" 529 euro zijn, met nieuwe onbeschadigde stofkappen. Uiteraard zonder zelfbouwcase, maar ja...alles is zelf te bouwen. Is de speling van de toonarmen afgehaald eik?
Denk eerder dat je met 775 euro in de buurt komt, dus zakken met die prijs, dan heb ik wellicht interesse.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_20053458
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 12:37 schreef Fendy het volgende:
Vind het persoonlijk een aardig hoge vraagprijs voor 3e hands SL's, vooral omdat ze nieuw nog "maar" 529 euro zijn, met nieuwe onbeschadigde stofkappen. Uiteraard zonder zelfbouwcase, maar ja...alles is zelf te bouwen. Is de speling van de toonarmen afgehaald eik?
Denk eerder dat je met 775 euro in de buurt komt, dus zakken met die prijs, dan heb ik wellicht interesse.
Grapjas... Speling van de arm van een SL halen. Technics is een van de weinige die zijn draaitafels vrijwel spelingvrij fabriek-af levert. Hier zit dus geen speling op.

Geef trouwens even aan waar je ze nieuw vindt voor 529. En kom dan niet aan met Duitsland, want das een verhaal apart. En ze zijn wellicht straks 3e hands, maar dat zegt natuurlijk niets over de staat. Prijs is gegeven, vindt je het teveel, dan zij het zo. Bieden mag natuurlijk (huidig bod staat op 900), maar 775 is te weinig.
Blaat
pi_20063595
Wil je het echt weten?
http://www.djstunter.nl/indexproduct.php?soort=3&merk=7&page=1
Okay, 2 tientjes meer dan die 529.
  maandag 21 juni 2004 @ 18:51:53 #8
19529 Fendy
True Spirit
pi_20071819
quote:
Op zondag 20 juni 2004 23:40 schreef JayDee het volgende:

[..]

Grapjas... Speling van de arm van een SL halen. Technics is een van de weinige die zijn draaitafels vrijwel spelingvrij fabriek-af levert. Hier zit dus geen speling op.
Inderdaad, maar dat zegt niets over de huidige staat, wel? Ik heb er zat gezien die na een tijdje al wat speling hadden...maar die van jou dus niet? (daarnaast zijn die van jou ook niet af-fabriek maar inderdaad 3e hands)
quote:
Geef trouwens even aan waar je ze nieuw vindt voor 529. En kom dan niet aan met Duitsland, want das een verhaal apart. En ze zijn wellicht straks 3e hands, maar dat zegt natuurlijk niets over de staat.
Zie hier, gewoon in NL http://www.tonecontrol.nl(...)uct&cat=1&product=48
quote:
Prijs is gegeven, vindt je het teveel, dan zij het zo. Bieden mag natuurlijk (huidig bod staat op 900), maar 775 is te weinig.
Als ik jou was zou ik dat bod van 900 pakken, is mij te hoog inderdaad, dan koop ik liever nieuw...dus succes met de verkoop.
Je hebt gelijk Fen.
pi_20094906
529 inderdaad. Zonder cases, zonder elementen / naalden.

Zitten er hier wel bij. Ze zijn 3e hands, maar piekfijne conditie is bij mij nog altijd piekfijne conditie. Geen speling, geen slijtplekken, geen beschadigingen.

Maar als iemand wel serieuze interesse heeft, geef maar een goed bod.
Blaat
  dinsdag 22 juni 2004 @ 17:49:07 #10
19529 Fendy
True Spirit
pi_20098912
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 15:42 schreef JayDee het volgende:
529 inderdaad. Zonder cases, zonder elementen / naalden.

Zitten er hier wel bij. Ze zijn 3e hands, maar piekfijne conditie is bij mij nog altijd piekfijne conditie. Geen speling, geen slijtplekken, geen beschadigingen.

Maar als iemand wel serieuze interesse heeft, geef maar een goed bod.
Slechts nog 1 ding....in de topictitel biedt je Sl 1210MKII 's te koop aan. Op de foto's van je site zijn ze zilverkleurig, wat mij toch sterk doet vermoeden dat het 1200's zijn, maar dat zijn details. [Edit] in de OP staat het goed [/EDIT]
Verder denk ik dat je er graag heel erg veel op wilt verdienen, maar dat is jouw zaak....
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 28 december 2004 @ 20:07:50 #11
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_24261002
Veel te duur 1000 euri, denk dat idd 750/800 een redelijke prijs is
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  dinsdag 28 december 2004 @ 20:38:01 #12
19529 Fendy
True Spirit
pi_24261743
Anders geef je het topic toch even een rotschop
Je hebt gelijk Fen.
pi_24262749
quote:
Op maandag 14 juni 2004 17:09 schreef JayDee het volgende:
Te koop:

2 x Technics SL1200mkII (zilver)

Zijn ongeveer 2 jaar oud, maar in piekfijne conditie. Inclusief Numark slipmatten en Stanton AL500MKII elementen en naalden. Tevens krijg je de stofkappen erbij welke minder zijn, en waarvan er 1 flink is beschadigd.

Verhaal van deze draaitafels is als volgt: Ze zijn ongeveer 2 jaar geleden gekocht door een kennis. Deze heeft ze enkel gebruikt op zijn kamer, en na een jaar verkocht aan mij. Ik dacht het heel leuk te vinden, draaien met platen. En dat is het ook, maar had er geen tijd voor. Als ze dus in het jaar dat ze nu hier staan 2 uur gedraaid hebben, dan zit ik wel in de buurt denk ik. Ze staan nu dus al zo’n half jaar onaangeraakt in een hoek, in de cases. Tijd om van eigenaar te wisselen dus.

De SL’en zitten in 2 zelfbouw (maar degelijke, geen dap) cases.

http://rainbowparty.nl/occasion/sl1200.php

Vraagprijs : ¤ 1000,-

Interesse?? Mailen of bellen heeft de voorkeur. Bod mag natuurlijk altijd geplaatst worden hier.
Enkel gebruikt op zijn kamer... 2 uur gedraaid bij de nieuwe eigenaar... Verder alleen onaangeraakt in een hoek gestaan...

Maar wel linken naar een occasionpagina van een licht en geluid verhuurbedrijf

Uncle Scrooge kan ernaast zitten, maar voor ex-verhuur draaitafels kan je wel een hééél eind zakken met je vraagprijs
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:23:48 #14
111002 Pret3nder
Are you a doctor?
pi_24262884
quote:
Op zondag 20 juni 2004 23:40 schreef JayDee het volgende:

[..]

Geef trouwens even aan waar je ze nieuw vindt voor 529. En kom dan niet aan met Duitsland, want das een verhaal apart. En ze zijn wellicht straks 3e hands, maar dat zegt natuurlijk niets over de staat. Prijs is gegeven, vindt je het teveel, dan zij het zo. Bieden mag natuurlijk (huidig bod staat op 900), maar 775 is te weinig.
In een uitgerangeerde electronica winkel in Leeuwarden zelfs staan ze voor ¤ 530,- Ik bemoei me er verder niet mee, maar dat wou ik ff zeggen
We use to have sex, drugs and rock 'n' roll, now all we have is aids, cocaine and techno.
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:34:32 #15
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_24263126
Haha, ook de SL's hebben speling....... de nieuwe SUPER-OEM's grappig genoeg niet....... ja en deze worden beter geacht dan een SL1200
Life can be great, life can be good. But it's what you make of it ;)
pi_24263720
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:34 schreef matboy het volgende:
Haha, ook de SL's hebben speling....... de nieuwe SUPER-OEM's grappig genoeg niet.......
Bullshit .
SL's hebben vanaf de fabriek geen speling, de superOEMs wel.
quote:
ja en deze worden beter geacht dan een SL1200
True, en daar ga ik niet tegenin want kheb er zelf ook
  dinsdag 28 december 2004 @ 22:27:09 #17
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_24264570
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:57 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Bullshit .
SL's hebben vanaf de fabriek geen speling, de superOEMs wel.
Mag je mij toch eens uitleggen waarom partijen als new-line ze toch van hun speling verlossen........ tevens waarom iedereen die tuts er over op i-net heeft staan

Je moet toch de reviews een beter lezen denk ik....... de OEM's hebben de Technics overtroffen........ jah technics blijven de spelers maar er zijn toch mensen die het ontwerp hebben kunnen vatten en verder hebben kunnen verbeteren
pi_24264635
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:27 schreef matboy het volgende:

[..]

Mag je mij toch eens uitleggen waarom partijen als new-line ze toch van hun speling verlossen........ tevens waarom iedereen die tuts er over op i-net heeft staan
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=8468
Speling verwijderen? Waar?

http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=12641
Speling verwijderen? Oh daar!

.
  dinsdag 28 december 2004 @ 23:51:38 #19
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_24266501
Ik wilde binnenkort de Technics aanschaffen maar ik denk dat ik nu de Accura ga halen gezien zijn positieve reviews Wel eerst zelf aan de tand voelen in een winkel

Thanks!
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
  woensdag 29 december 2004 @ 00:33:57 #20
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_24267454
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 22:29 schreef veldmuis het volgende:

[..]

http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=8468
Speling verwijderen? Waar?

http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=12641
Speling verwijderen? Oh daar!

.
Klopt staat erbij....... ook al eens op aboutdj gekeken ? Ach..... ik draai toch met CD's :p maar er zijn personen die een OEM zonder speling kopen en er zijn personen die een technics van zijn speling af laten helpen........

Blijft een massaproduct

owja lees dit eens......... http://www.aboutdj.nl/content/view/16/40/ waar speling ?

Over dat speling verhaal, hier ooit eens gelezen....... ze kunnen het dus krijgen maar dat heet slijtage,,,, http://www.aboutdj.nl/content/view/34/42/

Ik geef de Dido fan zijn gelijk maar......... iig van het gezeur af
pi_24271608
quote:
Op woensdag 29 december 2004 00:33 schreef matboy het volgende:

[..]

Klopt staat erbij....... ook al eens op aboutdj gekeken ? Ach..... ik draai toch met CD's :p maar er zijn personen die een OEM zonder speling kopen en er zijn personen die een technics van zijn speling af laten helpen........

Blijft een massaproduct

owja lees dit eens......... http://www.aboutdj.nl/content/view/16/40/ waar speling ?
Op pagina 5.
quote:
Nadat we alles weer in elkaar geschroefd hadden zijn we verder gegaan met de buitenkant.

De arm is erg netjes gelagerd. Bij (aankomst) new-line hadden ze nog speling maar dit heeft Andre (van new-line) prima weg kunnen halen. De beide toonarmen zijn nu dus spelings vrij en de complete arm is van een technics kwaliteit. Op dit punt hoeft de draaitafel het dus niet af te leggen. En dat terwijl er nog nooit eerder een draaitafel is gemaakt die net zo'n arm kwaliteit had als die van een technics. Dit is dus ook geen punt van discussie meer en ook geen reden om de draaitafel eventueel af te moeten keuren. Laat de speling wel verwijderen door iemand die het kan en ga het niet zelf proberen. Afstellen van arm lagers staat gelijk aan chrirurgie en we weten allemaal hoe moeilijk dat is. De 5¤ die Andre Huisman daar voor rekent is een schijntje als je er later achter komt hoe fijn een spelingsvrije arm is.
En dat een technics speling kan krijgen, da's niet vanaf de fabriek, en dat heeft de superOEM dus wel.
Maar mên wat offtopic in een VA topic!
  woensdag 29 december 2004 @ 10:14:18 #22
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_24271886
Jah beetje offtoic gevalletje dit weer :p Ow pagina 5 ? uhm... noit gezien kom er eigenlijk nooit op die pagina's... je kunt draaien of je kunt het niet he
pi_24271927
Volgens mij kan hier al lang een slotje op, dingen zullen al weg zijn en ts zal dikke winst gemaakt hebben.
Uit een ander topic:
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 00:10 schreef JayDee het volgende:
Heb er 2 gekocht voor 200 eurootjes... Absolute nieuwstaat...
Eat your heart out....
Je hebt gelijk Fen.
pi_24272057
quote:
Op woensdag 29 december 2004 10:14 schreef matboy het volgende:
je kunt draaien of je kunt het niet he
Ja, en als je kunt draaien kun je geen interesse hebben in nieuwe/andere gear. .
  woensdag 29 december 2004 @ 11:21:38 #25
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_24272932
quote:
Op woensdag 29 december 2004 10:27 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ja, en als je kunt draaien kun je geen interesse hebben in nieuwe/andere gear. .
Ach... als je een SL1200 hebt hoef je volgens jou niet meer verder te kijken Overigens wat heb je nog meer nodig.

Mixer die je bevalt en goed is en goede spelers van het een of ander. Het is uiteindelijk de DJ die het moet doen hoor Of ben jij van de gadgets ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')