Dank je voor je bod maar ik heb al 3 televisies.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:45 schreef rew- het volgende:
[TK/TR] Daewoo Televisie
+ 80 euro?
Ik zou dan hooguit F-Zero wel willen hebben. De rest van de originele games mag je - mits geinterresseerd - los verkopen
Ik probeer eerst een complete verkoop. Mocht dat niet lukken ga ik er nog eens over nadenkenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:48 schreef rew- het volgende:
hmm.. voor hoeveel verkoop je je flash ding los dan
Welke spellen? Je bedoelt Advance war, Advance War 2, Baldurs Gate, Collin McRae Rally 2, CT Special Forces, Duke Nukem Advance, Final Fantasy Tactis Advance, Golden Sun, Golden Sun 2, Metroid Fusion, Metroid Zero Mission, Medal Of Honer Infiltrator, Sims busting out, Super Mario Advance, Super Monkey Ball Jr.,Wing Commander - Prophecy,Zelda - the 4 swords en vele anderen?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:59 schreef YoshiBignose het volgende:
gejeuzel van Yoshi
Das mooi, maar te weinigquote:Op zondag 23 januari 2005 01:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Oke. Ik geef je 125 voor de hele set.
Ja hoor yoshiquote:Op zondag 23 januari 2005 09:22 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
heb je dat zelf ook getest? vast niet want 4 mb kan dus echt nooit. de meeste spellen zijn 32 of 64 mb en een paar hele mooie spellen met vooraal veel filmpjes zijn 128 mb...
-edit- laat ook maarquote:Op zondag 23 januari 2005 10:51 schreef ElisaB het volgende:
Dat van die 'ontwikkeling' uit de OP verwijderd
Tsja, wij hebben al 4 SP's in the house...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |