abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24799472
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:16 schreef Redux het volgende:

[..]

Precies. Htt-Thalan echter meent door te moeten bieden ondanks ik al meerdere malen heb aangegeven dat ik de minimum vraagprijs heb gesteld op 225 euro. Thx dat jij, tevens oud mod, mij gelijk geeft in deze kwestie.
Als jij zo graag door wil hameren op de faq.
Uit de faq:
quote:
Vraag & Aanbod is uitsluitend bedoeld voor particuliere advertenties, op kleinschalige basis.
Dus ik denk dat je hier helemaal verkeerd zit.
Op jouw website, www.needshop.nl staat het volgende:
quote:
The Needshop is een initiatief van Sunrise Trading, Zwolle
Op de NEEDSHOP vind je voornamelijk gebruikte spullen, onderverdeeld in een aantal categorieen.
Het wordt aangeboden door zowel particulieren als bedrijven.
Er is echter ook een categorie "NIEUWE SPULLEN" waarin we regelmatig een leuke aanbieding van een gloednieuw product doen.
Aangezien je een vaste prijs hanteert, zal er zeer waarschijnlijk een winstmarge op zitten.

Dit is werkelijk te triest voor woorden. Een heel gezeik, omdat jij wil dat men jouw vraagprijs gaat bieden en men mag niet zeggen waar het goedkoper te halen is.
Nou veel succes, maar iemand met zo'n houding, zal nooit maar dan ook nooit zijn spullen kwijt raken.
En ik betwijfel ook of ShaoliN jou gelijk geeft in deze kwestie. (Ik lees namelijk iets anders in zijn post)

[ Bericht 3% gewijzigd door gokker op 28-01-2005 15:57:57 ]
pi_24799634
zowel particulieren staat er ook. Niks winstmarge.
Leuk dat je voor het gemak iets aanneemt, om me vervolgens triest te noemen...
En over mijn houding, wat de fuck gaat jou mijn houding aan? Voel je je geirriteerd en daardoor geroepen om hier te reageren? Ik snap helemaal niet waar jij je mee bemoeit, vooral gezien je een aanname doet waarmee je totaal verkeerd zit.
Ik zeg dus: dikke doei!
pi_24799681
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:53 schreef Redux het volgende:
En over mijn houding, wat de fuck gaat jou mijn houding aan? Voel je je geirriteerd en daardoor geroepen om hier te reageren? Ik snap helemaal niet waar jij je mee bemoeit, vooral gezien je een aanname doet waarmee je totaal verkeerd zit.
Ja, wat heb je er eigenlijk op tegen dat ik aangeef waar dit product goedkoper nieuw te krijgen is? Als jij de koper was, zou je ook niet voor de duurdere, 2ehands optie gaan, lijkt me.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_24799790
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:56 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ja, wat heb je er eigenlijk op tegen dat ik aangeef waar dit product goedkoper nieuw te krijgen is? Als jij de koper was, zou je ook niet voor de duurdere, 2ehands optie gaan, lijkt me.
Waarom voel jij je geroepen om dat te gaan melden in mijn topic? Is dit niet hét hekel punt bij uitstek in de V&A topics, users die gaan roepen dat het aangebodene te duur is en linken neerkwakken waar het product goedkoper te krijgen is? Als ik in de faq kijk, zie ik staan:
quote:
Reacties als: "veeeels te duur" en "ben je gek ofzo" helpen de topicstarter en tevens het verloop van het topic niet.
Met dat in m'n achterhoofd snap ik al helemaal niet waarom je nu aan mij vraagt waarom ik er iets op tegen heb. Jij bent toch mod geweest? Of ben je van nature zo naief?
pi_24799828
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:53 schreef Redux het volgende:
Ach, iemand die zo reageert, zegt al genoeg over die persoon zelf.
Blijkbaar denk je dat je met zo'n manier van reageren, ver komt. Moet je zelf weten.
Ik zal jou ook een groot plezier doen en niet meer reageren.
Ik heb wel iets beters te doen.
pi_24799872
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:03 schreef gokker het volgende:

Ach, iemand die zo reageert, zegt al genoeg over die persoon zelf.
Blijkbaar denk je dat je met zo'n manier van reageren, ver komt. Moet je zelf weten.
Right, alsof jij mijn persoon leert kennen door zo'n enkele post. Goeie van je!
En ik moet het inderdaad zelf weten, alsof jij me daarop moet wijzen. *grinnegrapt*
quote:
Ik zal jou ook een groot plezier doen en niet meer reageren.
Ik heb wel iets beters te doen.
Ik snap al uberhaubt niet waar jij je mee bemoeit, je zat er nog mijlenver naast ook nog met je post. Dus tot nooit weer ziens.
pi_24799910
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:02 schreef Redux het volgende:

[..]

Waarom voel jij je geroepen om dat te gaan melden in mijn topic? Is dit niet hét hekel punt bij uitstek in de V&A topics, users die gaan roepen dat het aangebodene te duur is en linken neerkwakken waar het product goedkoper te krijgen is? Als ik in de faq kijk, zie ik staan:
[..]

Met dat in m'n achterhoofd snap ik al helemaal niet waarom je nu aan mij vraagt waarom ik er iets op tegen heb. Jij bent toch mod geweest? Of ben je van nature zo naief?
Ik weet niet onder welke steen jij je laatste 7900 posts geplaatst hebt, maar het zou je toch al enigzins bekend moeten zijn hoe fok werkt, en, om je maar uit de droom te helpen, fok werkt niet door tegen iedereen die het niet met je eens is krijsend op de vloer te gaan liggen stampen dat het allemaal niet eerlijk is.

Je hebt nu al van 2 moderatos en enkele users te horen gekregen dat je met een gebed zonder einde bezig bent, en je gaat je gelijk gewoon niet krijgen. Je produkt is te duur en ik heb je dat volgens de regeltjes mogen melden, en wel in je eigenste verkooptopic. Dat je daar niet tegen kan is niet mijn probleem

Open anders gewoon een advertentie op marktplaats, 2ehands.nl, ebay, ricardo, goedveilen.nl, devondst of needshop, legio mogelijkheden om aan een goedgelovige sukkel te komen die er wél zoveel voor over heeft.

Je kunt nu namelijk nog gillen wat je wilt, er is niemand die jouw ps2 nu nog via fok gaat kopen, al was het alleen maar omdat je je gedraagt als een klein heikneutertje die boos is op zijn mama omdat hij niet meer in de draaimolen mag nadat hij iedereen eraf heeft geslagen.

Laptop kopen?
pi_24799946
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:08 schreef HTT-Thalan het volgende:

Je kunt nu namelijk nog gillen wat je wilt, er is niemand die jouw ps2 nu nog via fok gaat kopen.
Met uitzondering van mijzelve natuurlijk, mocht je nog akkoord gaan met mijn voorstel van 140 euro.
Laptop kopen?
pi_24800000
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:08 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Ik weet niet onder welke steen jij je laatste 7900 posts geplaatst hebt, maar het zou je toch al enigzins bekend moeten zijn hoe fok werkt, en, om je maar uit de droom te helpen, fok werkt niet door tegen iedereen die het niet met je eens is krijsend op de vloer te gaan liggen stampen dat het allemaal niet eerlijk is.
Sorry, maar jij bent degene die achterelkaar in mijn topic loopt te posten dat mijn vraagprijs te hoog is en kinderachtig gaat lopen bieden terwijl het je meerdere malen duidelijk is gemaakt dat de vraagprijs niet omlaag gaat.
Leg mij uit hoe fok werkt, arrogantie is je niet ombekend, wel?
quote:
Je hebt nu al van 2 moderatos en enkele users te horen gekregen dat je met een gebed zonder einde bezig bent, en je gaat je gelijk gewoon niet krijgen.
2 moderators? shaolin is geen mod, jij ook niet, en alleen elisab heb ik zien reageren op mijn posts. Wie moet wie nu fok uitleggen
quote:
Je produkt is te duur en ik heb je dat volgens de regeltjes mogen melden, en wel in je eigenste verkooptopic. Dat je daar niet tegen kan is niet mijn probleem
Jij maakt uit dat mijn product te duur is? Wat de fuck heb jij met V&A te maken? Voel je je toch een algemene V&A messias die zich geroepen voelt om voor alle V&A lurkers op te komen? Ga jezelf eens serieus nemen ofzo man.
quote:
Open anders gewoon een advertentie op marktplaats, 2ehands.nl, ebay, ricardo, goedveilen.nl, devondst of needshop, legio mogelijkheden om aan een goedgelovige sukkel te komen die er wél zoveel voor over heeft.
Dank je voor het advies, maar ten eerste maak ik dat zelf uit en ten tweede is het feit dat ik dat niet doe voor jou geen reden om mij terecht te wijzen.
quote:
Je kunt nu namelijk nog gillen wat je wilt, er is niemand die jouw ps2 nu nog via fok gaat kopen.
*proest* en jij voelt je nu weer geroepen om te praten voor heel fok? Je klinkt aardig gefrustreerd, HTT-Thalan. Doe jezelf een lol, en laat mij en mijn post met rust, ok? Dank je.
pi_24800366
Volgens mij heeft HTT-Thalan z'n vriendjes en vriendinnetjes ge-msn-ed, maar ik wil graag een V&A mod willen vragen om de posts van skaai en HTT-Thalan te verwijderen. Alvast bedankt.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 16:57:00 #286
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_24800738
zo... streep ________________________________________________

Klaar? Mooi, kunnen we weer over tot de orde van de dag
Verdere ruzie graag per mail / MSN / postduif uitvechten
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_24800860
Thx ElisaB.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 22:05:55 #288
3185 Adelante
To let it go now
pi_24805411
ik ben halverwege de discussie gestopt met lezen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 29 januari 2005 @ 12:09:26 #289
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_24812586
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 16:57 schreef ElisaB het volgende:
zo... streep ________________________________________________

Klaar? Mooi, kunnen we weer over tot de orde van de dag
Verdere ruzie graag per mail / MSN / postduif uitvechten
Hey die heb je van mij.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 12:18:39 #290
33954 ElisaB
pi_24812675
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 12:09 schreef ShaoliN het volgende:

Hey die heb je van mij.
en hij werkt, dus beter goed gejat, dan slecht bedacht
pi_24833732
Heya is even een klein vraagje m.b.t. >> [TK] 2 hdd's, server
Die heb ik 2/3 dagen terug geopend maar er zijn steeds nieuwe dingen bij gekomen waardoor et topic niet echt duidelijk is dus wil ik alleen even vragen of je die op slot wil gooien en ik even een nieuwe duidelijke mag maken
Dank
  zondag 30 januari 2005 @ 15:35:27 #292
33954 ElisaB
pi_24833764
quote:
Op zondag 30 januari 2005 15:33 schreef xtravical het volgende:
Heya is even een klein vraagje m.b.t. >> [TK] 2 hdd's, server
Die heb ik 2/3 dagen terug geopend maar er zijn steeds nieuwe dingen bij gekomen waardoor et topic niet echt duidelijk is dus wil ik alleen even vragen of je die op slot wil gooien en ik even een nieuwe duidelijke mag maken
Dank
Is goed hoor. Nu meteen?
pi_24833816
als je wil
  zondag 30 januari 2005 @ 15:38:45 #294
33954 ElisaB
pi_24833831
quote:
Op zondag 30 januari 2005 15:38 schreef xtravical het volgende:
als je wil
Ik wel hoor

(done dus)
pi_24833856
dankje
  maandag 31 januari 2005 @ 00:28:41 #297
3185 Adelante
To let it go now
pi_24842876
quote:
Op maandag 31 januari 2005 00:27 schreef vannelle het volgende:
Of ik een slotje mag:
[TK] Nokia 3 serie carkit plus meuk
you didn't say the magic word!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 31 januari 2005 @ 00:32:15 #298
33954 ElisaB
pi_24842942
pi_24843467

Thanks.
pi_24867060
Zeg, Eucalypta, wil je dat slotje er even afhalen?

[TK] Kloon.

Ik wil hem écht wegdoen hoor, en zolang het niet verboden is om van account te ruilen cq van de hand te doen, wil ik graag een poging wagen
Laptop kopen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')