Als jij zo graag door wil hameren op de faq.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:16 schreef Redux het volgende:
[..]
Precies. Htt-Thalan echter meent door te moeten bieden ondanks ik al meerdere malen heb aangegeven dat ik de minimum vraagprijs heb gesteld op 225 euro. Thx dat jij, tevens oud mod, mij gelijk geeft in deze kwestie.
Dus ik denk dat je hier helemaal verkeerd zit.quote:Vraag & Aanbod is uitsluitend bedoeld voor particuliere advertenties, op kleinschalige basis.
Aangezien je een vaste prijs hanteert, zal er zeer waarschijnlijk een winstmarge op zitten.quote:The Needshop is een initiatief van Sunrise Trading, Zwolle
Op de NEEDSHOP vind je voornamelijk gebruikte spullen, onderverdeeld in een aantal categorieen.
Het wordt aangeboden door zowel particulieren als bedrijven.
Er is echter ook een categorie "NIEUWE SPULLEN" waarin we regelmatig een leuke aanbieding van een gloednieuw product doen.
Ja, wat heb je er eigenlijk op tegen dat ik aangeef waar dit product goedkoper nieuw te krijgen is? Als jij de koper was, zou je ook niet voor de duurdere, 2ehands optie gaan, lijkt me.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:53 schreef Redux het volgende:
zowel particulieren staat er ook. Niks winstmarge.
Leuk dat je voor het gemak iets aanneemt, om me vervolgens triest te noemen...
En over mijn houding, wat de fuck gaat jou mijn houding aan? Voel je je geirriteerd en daardoor geroepen om hier te reageren? Ik snap helemaal niet waar jij je mee bemoeit, vooral gezien je een aanname doet waarmee je totaal verkeerd zit.
Ik zeg dus: dikke doei!
Waarom voel jij je geroepen om dat te gaan melden in mijn topic? Is dit niet hét hekel punt bij uitstek in de V&A topics, users die gaan roepen dat het aangebodene te duur is en linken neerkwakken waar het product goedkoper te krijgen is? Als ik in de faq kijk, zie ik staan:quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:56 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ja, wat heb je er eigenlijk op tegen dat ik aangeef waar dit product goedkoper nieuw te krijgen is? Als jij de koper was, zou je ook niet voor de duurdere, 2ehands optie gaan, lijkt me.
Met dat in m'n achterhoofd snap ik al helemaal niet waarom je nu aan mij vraagt waarom ik er iets op tegen heb. Jij bent toch mod geweest? Of ben je van nature zo naief?quote:Reacties als: "veeeels te duur" en "ben je gek ofzo" helpen de topicstarter en tevens het verloop van het topic niet.
Ach, iemand die zo reageert, zegt al genoeg over die persoon zelf.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:53 schreef Redux het volgende:
zowel particulieren staat er ook. Niks winstmarge.
Leuk dat je voor het gemak iets aanneemt, om me vervolgens triest te noemen...
En over mijn houding, wat de fuck gaat jou mijn houding aan? Voel je je geirriteerd en daardoor geroepen om hier te reageren? Ik snap helemaal niet waar jij je mee bemoeit, vooral gezien je een aanname doet waarmee je totaal verkeerd zit.
Ik zeg dus: dikke doei!
Right, alsof jij mijn persoon leert kennen door zo'n enkele post. Goeie van je!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:03 schreef gokker het volgende:
Ach, iemand die zo reageert, zegt al genoeg over die persoon zelf.
Blijkbaar denk je dat je met zo'n manier van reageren, ver komt.Moet je zelf weten.
Ik snap al uberhaubt niet waar jij je mee bemoeit, je zat er nog mijlenver naast ook nog met je post. Dus tot nooit weer ziens.quote:Ik zal jou ook een groot plezier doen en niet meer reageren.![]()
Ik heb wel iets beters te doen.
Ik weet niet onder welke steen jij je laatste 7900 posts geplaatst hebt, maar het zou je toch al enigzins bekend moeten zijn hoe fok werkt, en, om je maar uit de droom te helpen, fok werkt niet door tegen iedereen die het niet met je eens is krijsend op de vloer te gaan liggen stampen dat het allemaal niet eerlijk is.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:02 schreef Redux het volgende:
[..]
Waarom voel jij je geroepen om dat te gaan melden in mijn topic? Is dit niet hét hekel punt bij uitstek in de V&A topics, users die gaan roepen dat het aangebodene te duur is en linken neerkwakken waar het product goedkoper te krijgen is? Als ik in de faq kijk, zie ik staan:
[..]
Met dat in m'n achterhoofd snap ik al helemaal niet waarom je nu aan mij vraagt waarom ik er iets op tegen heb. Jij bent toch mod geweest? Of ben je van nature zo naief?
Met uitzondering van mijzelve natuurlijk, mocht je nog akkoord gaan met mijn voorstel van 140 euro.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:08 schreef HTT-Thalan het volgende:
Je kunt nu namelijk nog gillen wat je wilt, er is niemand die jouw ps2 nu nog via fok gaat kopen.
Sorry, maar jij bent degene die achterelkaar in mijn topic loopt te posten dat mijn vraagprijs te hoog is en kinderachtig gaat lopen bieden terwijl het je meerdere malen duidelijk is gemaakt dat de vraagprijs niet omlaag gaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:08 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ik weet niet onder welke steen jij je laatste 7900 posts geplaatst hebt, maar het zou je toch al enigzins bekend moeten zijn hoe fok werkt, en, om je maar uit de droom te helpen, fok werkt niet door tegen iedereen die het niet met je eens is krijsend op de vloer te gaan liggen stampen dat het allemaal niet eerlijk is.
2 moderators? shaolin is geen mod, jij ook niet, en alleen elisab heb ik zien reageren op mijn posts. Wie moet wie nu fok uitleggenquote:Je hebt nu al van 2 moderatos en enkele users te horen gekregen dat je met een gebed zonder einde bezig bent, en je gaat je gelijk gewoon niet krijgen.
Jij maakt uit dat mijn product te duur is? Wat de fuck heb jij met V&A te maken? Voel je je toch een algemene V&A messias die zich geroepen voelt om voor alle V&A lurkers op te komen? Ga jezelf eens serieus nemen ofzo man.quote:Je produkt is te duur en ik heb je dat volgens de regeltjes mogen melden, en wel in je eigenste verkooptopic. Dat je daar niet tegen kan is niet mijn probleem
Dank je voor het advies, maar ten eerste maak ik dat zelf uit en ten tweede is het feit dat ik dat niet doe voor jou geen reden om mij terecht te wijzen.quote:Open anders gewoon een advertentie op marktplaats, 2ehands.nl, ebay, ricardo, goedveilen.nl, devondst of needshop, legio mogelijkheden om aan een goedgelovige sukkel te komen die er wél zoveel voor over heeft.
*proest* en jij voelt je nu weer geroepen om te praten voor heel fok? Je klinkt aardig gefrustreerd, HTT-Thalan. Doe jezelf een lol, en laat mij en mijn post met rust, ok? Dank je.quote:Je kunt nu namelijk nog gillen wat je wilt, er is niemand die jouw ps2 nu nog via fok gaat kopen.
![]()
Hey die heb je van mij.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:57 schreef ElisaB het volgende:
zo... streep ________________________________________________
Klaar? Mooi, kunnen we weer over tot de orde van de dag
Verdere ruzie graag per mail / MSN / postduif uitvechten
Is goed hoor. Nu meteen?quote:Op zondag 30 januari 2005 15:33 schreef xtravical het volgende:
Heya is even een klein vraagje m.b.t. >> [TK] 2 hdd's, server
Die heb ik 2/3 dagen terug geopend maar er zijn steeds nieuwe dingen bij gekomen waardoor et topic niet echt duidelijk is dus wil ik alleen even vragen of je die op slot wil gooien en ik even een nieuwe duidelijke mag maken
Dank
you didn't say the magic word!quote:Op maandag 31 januari 2005 00:27 schreef vannelle het volgende:
Of ik een slotje mag:
[TK] Nokia 3 serie carkit plus meuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |