Kan dat op marktplaats of Ebay? Lijkt me niet he?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ga je op marktplaats en Ebay ook lopen mekkeren als er steeds niet genoeg geboden word?
Tsja... net zo goed als jij mag vragen wat je wilt, mag een ander bieden wat ie wil. Nou kun je daar met z'n tweeen een urendurend spelletje van maken, maar je kunt ook op gegeven moment de discussie gewoon staken.quote:
Okay, dan verander ik de vaste prijs in: 'minimale vraagprijs: 225 euro'.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:00 schreef HTT-Thalan het volgende:
De gedachte achter het bieden, is dat iemand over mijn bod heenbied, en zo verder, tot jouw vraagprijs is bereikt. Geduld hebben dus.
Oh, ik zie het allemaal wel zonnig in hoor, maar het is best kinderachtig van iemand als TTH-Thalan om zich zo te laten gelden. Lijkt me niet moeilijk voor jou om ook in te zien dat hij hiermee verkapte 'veeeeeels te duur' opmerkingen maakt.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja... net zo goed als jij mag vragen wat je wilt, mag een ander bieden wat ie wil. Nou kun je daar met z'n tweeen een urendurend spelletje van maken, maar je kunt ook op gegeven moment de discussie gewoon staken.
Als jij aangegeven hebt dat je vaste prijs ¤225 is en de ander blijft maar daaronder bieden, dan negeer je het bod verder toch gewoon?
Hou de zonzijde; het is mooi helder weer buiten en zonde van je vrijdagmiddag om nergens om te gaan touwtrekken. Jij zult je prijs niet naar beneden bijstellen en de andere user gaat nooit ¤ 225 bieden. Gaat nergens om dus
Dat zie ik zeker hoor. Maar er is op zich niets mis mee dat ie jouw prijs te hoog vindt, zolang hij zelf interesse heeft en het fatsoenlijk onderbouwt. En zolang dat zo is, is er niet echt veel reden om in te grijpen en al helemaal niet voor een ban.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:06 schreef Redux het volgende:
Lijkt me niet moeilijk voor jou om ook in te zien dat hij hiermee verkapte 'veeeeeels te duur' opmerkingen maakt.
Sterker nog, ik kan onderbouwen c.q. bewijzen dmv een folder oid dat jij meer vraagt dan de nieuwprijs van het apparaat, en dan krijg je nog eens een nieuwe slankere variant ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:21 schreef Redux het volgende:
Kijk, elisab, wat jij persoonlijk vind van het hele verhaal kan me echt niet veel schelen, met alle respect. Je geeft zelf al aan dat je bv geen verstand hebt van de prijs van de spellen. Dus een persoonlijk oordeel van jouw kant op hetgeen ik aanbied ben ik niet mee geholpen.
Ik heb THH-Thalan meerdere malen aangegeven dat ondanks dat hij de prijs te hoog vind ik de playstation niet voor een prijs lager dan de 225 euro de deur uit doe. Aangezien hij daarvan op de hoogte is, en toch blijft bieden, kan ik dat opvatten als verkapte 'ik vind het veeeels te duur' posts, en ik lees in de FAQ dat dit niet mag.
Daarom nogmaals het verzoek om het aan degenen die onder die minimale vraagprijs bieden duidelijk te maken dat ze niet hoeven te posten. Dank je.
Dat heb je zelf in het topic nu duidelijk aangegeven. Als er users zijn die alsnog menen dat het zinvol is om wél beneden de vraagprijs te bieden, dan staat het je vrij ze gewoon te negeren. Persoonlijk (interesseert je niet misschien, maar ik zeg het lekker toch) zou ik wel blij zijn met gewoon een vriendelijk gebracht bod; gratis kickje omhoog zou ik denkenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:21 schreef Redux het volgende:
Daarom nogmaals het verzoek om het aan degenen die onder die minimale vraagprijs bieden duidelijk te maken dat ze niet hoeven te posten. Dank je.
Ja ik heb gezien dat je enkele posts hebt verwijdert, waarvoor mijn dank, alleen begrijp ik niet waarom je meerdere posts van THH-Thalan waarin hij links posts naar weetiveelwat waar de playstation goedkoper staat aangeprijst laat staan. Posts als dat belemmert mij in mijn verkoop. Staat ook in de FAQ geloof ik dat dat niet wenselijk is. Mijn vriendeljike verzoek: graag verwijderen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in het topic nu duidelijk aangegeven. Als er users zijn die alsnog menen dat het zinvol is om wél beneden de vraagprijs te bieden, dan staat het je vrij ze gewoon te negeren. Persoonlijk (interesseert je niet misschien, maar ik zeg het lekker toch) zou ik wel blij zijn met gewoon een vriendelijk gebracht bod; gratis kickje omhoog zou ik denken
Zo je kan zien heb ik verder een flink aantal posts verwijderd en ook redelijk duidelijk (vind ik zelf) gepost wat wel en niet de bedoeling is. Volgens mij is het daarmee wel klaar.
Nogmaals succes met de verkoop.
Simpel gezegd, hij wil zijn produkt te duur verkopen en hij wil niet dat potentiele kopers daarachter komen, vandaar dat mijn incriminerende posts moeten verdwijnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:40 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja ik heb gezien dat je enkele posts hebt verwijdert, waarvoor mijn dank, alleen begrijp ik niet waarom je meerdere posts van THH-Thalan waarin hij links posts naar weetiveelwat waar de playstation goedkoper staat aangeprijst laat staan. Posts als dat belemmert mij in mijn verkoop. Staat ook in de FAQ geloof ik dat dat niet wenselijk is. Mijn vriendeljike verzoek: graag verwijderen.
Mijn vriendelijke antwoord: hij laat ermee zien wat de achtergrond van zijn bod is, dus laat ik ze staan.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:40 schreef Redux het volgende:
Mijn vriendeljike verzoek: graag verwijderen.
*proest* en jij voelt je als een algehele V&A messias geroepen om die ontwetenden daarvan op de hoogte te stellen? Lijkt me niet he? Blijft over dat jij persoonlijk vindt dat mijnproduct te duur is.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:44 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Simpel gezegd, hij wil zijn produkt te duur verkopen en hij wil niet dat potentiele kopers daarachter komen, vandaar dat mijn incriminerende posts moeten verdwijnen.
Blij dat je dat inziet!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:20 schreef Redux het volgende:
[..]
*proest* en jij voelt je als een algehele V&A messias geroepen om die ontwetenden daarvan op de hoogte te stellen? Lijkt me niet he? Blijft over dat jij persoonlijk vindt dat mijnproduct te duur is.
Daarbij heb je zelf al aangegeven:
- playstation is op andere plekken een stuk goedkoper
- de spelletjes (inclusief het spelletje waarin jij geinteresseerd bent en wat de reden is waarom je geinteresseerd bent in mijn aanbod) zijn op een andere plek veel goedkoper
Het antwoord op deze vraag heb ik je reeds gegeven in dat topic:quote:Nu snap ik werkelijk waar niet aangezien je hebt aangegeven dat je erg geinteresseerd bent in een playstation + dat spel dat jij niet naar die andere plekken die je zelf aangeeft gaat om daar die playstation en spelletjes te kopen.
Zie je? Ik ben dus best bereid nieuw te kopen, maar als ik 2ehands voor genoeg korting kan krijgen, doe ik dat ook wel. Als 2ehands niet mogelijk is voor een lagere prijs, dan koop ik nieuw. Ik ben echter iets vasthoudender dat de koper die jij liever voor je hebt, denk ikquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
In de grabbelbak "oud assortiment" hier in breda voor 5 tot 10 euro per stuk. Allemaal nieuw, inclusief de PS2 zelfs. Ik wil je niet afzeiken, ik wil het ding zelfs graag hebben.
En jij wil hem graag verkopen, liefst aan een fokker denk ik zo. Als je echter een oninteressante prijs vraagt, zal hij niet gekocht worden. Pas wanneer jij het qua aanbieding of prijs interessanter maakt dan niet kopen, zal men overwegen een 2ehands apparaat aan te schaffen, want dat is het in feite, ook al is hij in goede staat.
Paystationquote:Aangezien je dat niet doet en aangezien ik voor het gemak aanneem dat jij je niet als 1 of andere algemene V&A heerser geroepen voelt om andere users erop te wijzen (arrogant van je om te denken dat users dat niet op eigen initiatief kunnen) dat mijn playstation te duur is, kan ik concluderen dat je mijn topic aan het frustreren bent, puur omdat jij vindt dat mijn paystation te duur is.
Ze heeft al meerdere malen aangegeven er niets meer aan te doen, en ik geef haar gelijk, je negeert me, of je negeert me niet, mij om het even. Je weet wat ik bied.quote:Daarom nogmaals het verzoek aan elisab om aan HTT-Thalan duidelijk te maken dat de aanwezigheid van HTT-Thalan tenzij boven de door mij gestelde minimum-prijs te bieden niet gewenst is.
Ok, bij deze, de minimale vraagprijs is 225 euro en die zal niet veranderen. Ik neem aan dat jij nu de conclusie kan trekken dat je bij mij de playstation niet zoals je zelf zegt '2dehands voor genoeg korting' kan krijgen het geen nut meer heeft in mijn topic te posten. Of zoals je zelf al zegt:quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:31 schreef HTT-Thalan het volgende:
Zie je? Ik ben dus best bereid nieuw te kopen, maar als ik 2ehands voor genoeg korting kan krijgen, doe ik dat ook wel.
Daar wens ik je heel veel succes mee.quote:Als 2ehands niet mogelijk is voor een lagere prijs, dan koop ik nieuw.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:36 schreef Redux het volgende:
[..]
Ok, bij deze, de minimale vraagprijs is 225 euro en die zal niet veranderen. Ik neem aan dat jij nu de conclusie kan trekken dat je bij mij de playstation niet zoals je zelf zegt '2dehands voor genoeg korting' kan krijgen het geen nut meer heeft in mijn topic te posten. Of zoals je zelf al zegt:
[..]
Daar wens ik je heel veel succes mee.
Niet selectief gaan quoten hé.quote:Zie je? Ik ben dus best bereid nieuw te kopen, maar als ik 2ehands voor genoeg korting kan krijgen, doe ik dat ook wel. Als 2ehands niet mogelijk is voor een lagere prijs, dan koop ik nieuw. Ik ben echter iets vasthoudender dat de koper die jij liever voor je hebt, denk ik
Daarmee geef je dus aan dat je ondanks mijn verzoeken en mijn posts waarin ik aangeef dat de playstation onder de 225 euro niet mijn deur uitgaat toch blijft posten. Aangezien je blijft posten om mij erop te wijzen dat mijn playstation te duur is, kan ik concluderen dat je mijn verkoop aan het frustreren bent, iets wat niet wenselijk is bij V&A als ik de faq mag geloven. Dus nogmaals mijn verzoek aan elisab personen die in mijn topic willen posten erop te wijzen dat ze dit niet hoeven te doen als ze posten met het doel mijn product voor een lagere prijs dan de door mij aangegeven minimum vraagprijs te kopen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:39 schreef HTT-Thalan het volgende:
Niet selectief gaan quoten hé.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:50 schreef Redux het volgende:
[..]
Daarmee geef je dus aan dat je ondanks mijn verzoeken en mijn posts waarin ik aangeef dat de playstation onder de 225 euro niet mijn deur uitgaat toch blijft posten. Aangezien je blijft posten om mij erop te wijzen dat mijn playstation te duur is, kan ik concluderen dat je mijn verkoop aan het frustreren bent, iets wat niet wenselijk is bij V&A als ik de faq mag geloven. Dus nogmaals mijn verzoek aan elisab personen die in mijn topic willen posten erop te wijzen dat ze dit niet hoeven te doen als ze posten met het doel mijn product voor een lagere prijs dan de door mij aangegeven minimum vraagprijs te kopen.
Misschien moet ik voor de zekerheid nog even een paar boden uitbrengen, ik heb zo'n gevoel dat je gauw overstag zult gaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:02 schreef Redux het volgende:
[..]
Succes bij het kopen van een playstation + spel in die graaibak van je.
Wat een geouwehoer. In de FAQ staat dat gemekker over de prijs niet wordt gewaardeerd tenzij er een serieus tegenbod gedaan wordt. Wat in dit geval dus niet zo was in de optiek van de V&A mod. Nu probeer je doormiddel van een eigen intepretatie de FAQ naar je eigen hand om te draaien. Zo werkt het gewoon niet. HTT \ doet een bod, jij vindt het telaag, en daarmee is het over. Wissen heeft totaal geen meerwaarde in deze.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:40 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja ik heb gezien dat je enkele posts hebt verwijdert, waarvoor mijn dank, alleen begrijp ik niet waarom je meerdere posts van THH-Thalan waarin hij links posts naar weetiveelwat waar de playstation goedkoper staat aangeprijst laat staan. Posts als dat belemmert mij in mijn verkoop. Staat ook in de FAQ geloof ik dat dat niet wenselijk is. Mijn vriendeljike verzoek: graag verwijderen.
Precies. Htt-Thalan echter meent door te moeten bieden ondanks ik al meerdere malen heb aangegeven dat ik de minimum vraagprijs heb gesteld op 225 euro. Thx dat jij, tevens oud mod, mij gelijk geeft in deze kwestie.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 15:13 schreef ShaoliN het volgende:
HTT \ doet een bod, jij vindt het telaag, en daarmee is het over. Wissen heeft totaal geen meerwaarde in deze.
Gaan jullie mijn naam nu net zo misbruiken als jullie met Buttepih en Xarintaugra gedaan hebben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |