Het is inderdaad jammer dat het geen l of xl is, anders zou ik ze zelf wel dragen. Ben gewoon benieuwd wat deze shirtjes doen, misschien dat er vaders of grootvaders zon shirt cadeau doen aan hun kinderen of kleinkinderen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb zeker interesse, maar wat betrefd de maat...........
Het zijn beide dus echte kindermaatjes begrijp ik?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:57 schreef Paperclipjes het volgende:
Het is inderdaad jammer dat het geen l of xl is, anders zou ik ze zelf wel dragen. Ben gewoon benieuwd wat deze shirtjes doen, misschien dat er vaders of grootvaders zon shirt cadeau doen aan hun kinderen of kleinkinderen.
extra extra small, zelfs ik met mijn 1.83 pas er niet in.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het zijn beide dus echte kindermaatjes begrijp ik?
Ik pas er zekere niet in met mijn 1.88?
Ja, maar dan wil ik het wel snel wetenquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:12 schreef Paperclipjes het volgende:
Per stuk?
IVM Kerstquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, maar dan wil ik het wel snel weten
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:00 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
IVM Kerst![]()
Waar woont u ergens?
30 euro/stuk.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:52 schreef Paperclipjes het volgende:
25,00 p stuk vind ik een beetje te weinig. Wat is je uiterste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |