Nee, even zonder gein: leuke klok, ik heb er maar een link bij gezet zodat je hem kunt zien.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:05 schreef Spiller het volgende:
Zeker zo'n Tjechiesch ding waarbij de dimantjes er na een uur al afvallen
http://superwatch.tripod.comquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:03 schreef kevaro het volgende:
Hoi,
heb voor de lol een horloge gekocht van een vriend van me.
Het is een Rolex Mariner, grijze metalen band, met zwarte wijzerplaat.
Heb hem gekocht voor 175,- gekocht omdat ik hem zodanig echt vond uitzien.
Inmiddels heb ik een leuk Diesel horloge gekocht (ja, das wel een echte) en nu wil ik de Rolex verkopen.
Vraagprijs: 100,- (heb hem een paar keer om gehad naar bijzondere gelegeheden).
Ik ben zuinig op mijn spullen, dus hij ziet er nog als nieuw uit.
Bij interesse kun je mailen naar post4kenneth@gmail.com met als subject ROLEX.
![]()
PS. -> Dit is hem: http://www.kevaro.com/photos/horloge.jpg
Ja, in Turkije zijn ze nog goedkoper: 50 euroquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:28 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
http://superwatch.tripod.com
Staat dezelfde. Maar hier voor 75 euro nieuw.
Supergoed afgewerkt, en even zwaar als het orgineel.
Een kennis van me heeft er hier een gekocht, zag er echt goed uit.
Hoe verklaar je jouw hogere prijs?
Zit er in de jouwe een kinetic uurwerk/ speciale glasplaat ofzo?
(die van de site hebben een normale glasplaat (geen plastic) en een gewoon quartz uurwerk)
Ik ben niet je verkoop aan het afzeiken ofzo. Ben echt geinteresseerd
in zo'n leuk horloge, maar wil wel weten waar het evt. verschil inzit..
Hij komt niet uit Turkije dus geen problemenquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:32 schreef Fester het volgende:
Krijg je geen problemen bij de douane als je dat horloge om hebt en je komt terug uit een vakantieland waar ze die dingen ook op wat uitgebreidere schaal aanbieden?
Ik denk dat je de opzet van mijn reply verkeerd hebt begrepen,quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:32 schreef kevaro het volgende:
[..]
Ja, in Turkije zijn ze nog goedkoper: 50 euro![]()
De kwaliteit is goed, vooral voor die prijs!
sorry, stress op mijn msn lijst waar ik vanavond ga etenquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:40 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je de opzet van mijn reply verkeerd hebt begrepen,
ik wou alleen even het verschil weten. Trouwens, die verkoper
zit gewoon in overijssel hoor, ik weet niet waarom je ineens met
dat "in turkije zijn ze nóg goedkoper" begint.. Dat vroeg ik ook niet.
Zou toch kunnen dat in de jouwe bv. een kinetic uurwerkje zit?
Ik betaal liever 25 euro meer voor één met kinetic dan zo'n 75 euro
ding waarbij ik elk jaar een batterij'tje moet laten wisselen..
No problemquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:43 schreef kevaro het volgende:
[..]
sorry, stress op mijn msn lijst waar ik vanavond ga eten![]()
Niet lullig bedoeld.
In het horloge zit geen batterijtje, is goed afgewerkt met logo's, mooi glas, loopt vloeiend door en tikt dus niet als een quartz horloge.
Ja, kan ik maken, moet nu weg, ben klaar met werken en ben daarna de hele avond weg.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:47 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
No problem
Heb je misschien ook een foto'tje van (letterlijk) jouw horloge?
Graag (als het kan) een beetje groot, close-up ofzo van voor/achterkant kast en sluiting..
Wacht, ik zie net op die site dat die neprolexen van 75 euro ook een automatisch uurwerkquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:49 schreef kevaro het volgende:
[..]
Ja, kan ik maken, moet nu weg, ben klaar met werken en ben daarna de hele avond weg.
Als je me eventjes mailt naar het adres in mijn eerste post, dan houden we zo eventjes contact met elkaar. Goed?
Antwoord zo snel mogelijk op je mail dan!
Groetjes!
Dit is trouwens nogal 'raar' geregeld..quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:16 schreef TheFrankey het volgende:
Nee dit is legaal.
Je hoeft btw als zo'n klokje kapot gaat niet naar de juwelier te gaan. Die moet hem innemen omdat het een imitatie is. Bij de wet geregeld...
Dus stel ik koop jouw horloge, heb 'm om m'n pols en ik kom van Lanzarote terug en de douane op Schiphol neemt me dat horloge af, dan is het geen probleem?quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:40 schreef kevaro het volgende:
[..]
Hij komt niet uit Turkije dus geen problemen![]()
Zowieso is hij haast niet van echt te onderscheiden. En je hebt hem toch gewoon gekocht? Zolang je maar geen 10 rolexen bij je hebtquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:22 schreef Fester het volgende:
[..]
Dus stel ik koop jouw horloge, heb 'm om m'n pols en ik kom van Lanzarote terug en de douane op Schiphol neemt me dat horloge af, dan is het geen probleem?
Dat is namelijk wat de douane tegenwoordig doet en toevallig hebben ze een paar mensen uit de rij geplukt om deze reden toen ik dus terug kwam van Lanzarote.
Daarbij ging het dus om namaak digicams, maar goed.
Ik zie nergens de prijzen staan op die site??? En nergens hoe je iets kan kopen of bestellen? Beetje vage site he?quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:28 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
http://superwatch.tripod.com
Staat dezelfde. Maar hier voor 75 euro nieuw.
Reken maar dat de douane daar een oog voor heeft.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:23 schreef Vampz het volgende:
[..]
Zowieso is hij haast niet van echt te onderscheiden. En je hebt hem toch gewoon gekocht? Zolang je maar geen 10 rolexen bij je hebt![]()
ik heb het ook over een horloge, die van rolex worden zelfs door rolex zelf nagemaakt. Zoiets kan je aan de buitenkant gewoon absoluut niet zien, misschien als je die dingen zelf gemaakt hebt maar de douane ziet dat echt niet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:40 schreef Fester het volgende:
[..]
Reken maar dat de douane daar een oog voor heeft.
Die mensen die dus tegelijk met mij terugkwamen vanuit Lanzarote (met hetzelfde vliegtuig dus) waren dus wel hun camera kwijt, die ze in een winkeltje op Lanzarote gekocht hadden. (daar is elke 3 a 4 winkels een tabak/electronica winkel met discutabele echtheid van de goederen)
Elk model kost 75 euro, mail die gast maar eens (knopje "info")quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:24 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik zie nergens de prijzen staan op die site??? En nergens hoe je iets kan kopen of bestellen? Beetje vage site he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |