Uhh... printen en inlijstenquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] Sitecom nexHub+ Sitecom xDSL Router+ Soho Router
3x raden wat hier mee mag![]()
Is inderdaad wel een beetje sneu. Look on the bright side: je post gaat wel opvallen tussen de ouwe meukquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:59 schreef HTT-Thalan het volgende:
Te Ruil - Topic. PC > Laptop.
Ik weiger een systeem wat zo veel geld gekost heeft in een topic genaamd "oude rommel" te zetten. Het was in mijn OP toch wel redelijk duidelijk dat het hier om nieuwe spullen gaat, en niet om oude meuk van de zolder
Donequote:Op vrijdag 31 december 2004 15:33 schreef amokjeeh het volgende:
[TK] Jesus is My Homeboy shirtje mt S en deze [TK] Abercrombie and Fitch Shirt mogen dicht![]()
Donequote:Op maandag 3 januari 2005 15:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[TK] dvd's 4 halen 3 betalen
topic titel aub verandenre in [TK] dvds 4 halen 3 betalen
Omdat ik [GEZ] Vliegende Panters - de Grote Drie niet had gezienquote:Op maandag 3 januari 2005 21:09 schreef Duckman het volgende:
ElisaB,
Waarom wordt mijn topic [GEZ] TV-Uitzending Postcodeloterij: Miljoenenjacht... gesloten en is dit niet gebeurd bij [GEZ] Vliegende Panters - de Grote Drie, terwijl er iets soortgelijks in beide topics wordt gevraagd?
Foei! Wel opletten he!quote:Op maandag 3 januari 2005 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Omdat ik [GEZ] Vliegende Panters - de Grote Drie niet had gezien
Je hebt helemaal gelijk. Foei ElisaBquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:27 schreef chibibo het volgende:
eindelijk een 100% gratis veilingsite
Spammer gespot.
quote:Op zondag 2 januari 2005 00:58 schreef Adelante het volgende:
heb de user gemaild, als ik geen reactie heb dinsdag gaat het topic dicht
Tss.... ik heb het ff gemeld. Zal ie binnenkort wel weer weg zijnquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:45 schreef Het_Biertje het volgende:
maak mij ff blauw,die lutser van goedkoopveilen.nl is back
rijmt op teelbal.
[TK] AMD Athlon XP 2500+ 333 barton
[GEZ] Witte Stropdas!
list goes on....
![]()
Neem maar contact op met ElisaBquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:06 schreef Adelante het volgende:
heb z'n post geëdit, maar vindt het geen verdere aandacht waard
Ja hoor, ga je gangquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:17 schreef TeleluvR het volgende:
Beste Moderator,
Kan dit topic worden gesloten en mag ik dan een nieuwe openen met wat aanvullingen?
[TK] Collectie electrische gitaren [Fender/Gibson/eva..]
En dichtquote:Op maandag 10 januari 2005 19:57 schreef TheBoogieMan het volgende:
[TK] 18 inch Compaq tft scherm TFT8030
svp slotje
thanks
Inderdaad jaquote:Op zondag 16 januari 2005 12:24 schreef Het_Biertje het volgende:
[TH] Te huur todat het resultaat bereikt is.
eerm![]()
Deze mod lag met schele koppijn onder de bank, sorryquote:Op zondag 16 januari 2005 13:44 schreef Het_Biertje het volgende:
om maar niet over de mod-response tijd te spreken![]()
Owkeequote:Op zondag 16 januari 2005 14:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[GRATIS] Witte plafond ventilator
Mag dicht
Owkeequote:Op zondag 16 januari 2005 22:22 schreef Andoire het volgende:
[TK] Nieuwe Portable DVD speler
deze mag dicht, want hij is verkocht
Bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |