Ja. Gisteren. Heb hem gevraagd of hij hetgene wat ie mij mailde ook even naar jou wilde mailen. Het lijkt er iig op of hij de boel wilde oplossen. Kun je me even op de hoogte houden of hij zich ook inderdaad aan zijn woord houd?quote:Op zondag 28 november 2004 20:05 schreef Wrinex het volgende:
Shaolin: Heb je toevallig al respons gehad van meneer_storm mbt dvd?
Vind ik niet nodig. Je laatste post geeft aan dat je er nog 1 zoekt. Dat lijkt me voldoende.quote:Op maandag 29 november 2004 16:50 schreef Het_Biertje het volgende:
[GEZ] AMD XP2000+ processoren
lieve lieve modjes,
gelyve het bovenstaende topique geheal schoon te maeken.
bvd.
het lijkt nu alsof ik voorzien ben en dat is dus niet zo
Hij heeft me zijn mailwisseling met jou gestuurd en gevraagd of ik iets terug wilde mailen naar hem. Uit coulance heb ik toen voorgesteld om de helft van het bedrag terug te laten storten, maar heb nog geen antwoord daarop gehad.quote:Op maandag 29 november 2004 16:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja. Gisteren. Heb hem gevraagd of hij hetgene wat ie mij mailde ook even naar jou wilde mailen. Het lijkt er iig op of hij de boel wilde oplossen. Kun je me even op de hoogte houden of hij zich ook inderdaad aan zijn woord houd?
Geeft niks, kun je ook niets aan doenquote:Op woensdag 1 december 2004 11:07 schreef Adelante het volgende:
sorry, dat ik geen ShaoliN ben, maar je topic is wel dicht nu
quote:Op maandag 29 november 2004 16:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja. Gisteren. Heb hem gevraagd of hij hetgene wat ie mij mailde ook even naar jou wilde mailen. Het lijkt er iig op of hij de boel wilde oplossen. Kun je me even op de hoogte houden of hij zich ook inderdaad aan zijn woord houd?
Nog steeds geen antwoord. Ik vind de manier waarop meneer_storm zijn zaakjes afhandelt zeer curieusquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:58 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Hij heeft me zijn mailwisseling met jou gestuurd en gevraagd of ik iets terug wilde mailen naar hem. Uit coulance heb ik toen voorgesteld om de helft van het bedrag terug te laten storten, maar heb nog geen antwoord daarop gehad.
Hartelijk dank iig voor de gedane moeite [afbeelding]
Dat wilde ik een half uur geleden al doen, maar dacht ineens: misschien heeft ie het met opzet gedaan. Wie ben ik dan om dat een beetje te gaan zitten verbeterenquote:Op zondag 5 december 2004 00:33 schreef Moeizaam het volgende:
Modje, willen jullie AUB mijn topictitel schrijfvaut aanpassen?
[TK] Voorlopige lijst van computertroep
Ik bedoel natuurlijk troep.Alvast bedankt.
Weet ik niet, maar 'ze' willen het niet hebben. Ik zal het 'ze' wel eens vragen; ik kan er wel wat bij bedenken, maar wie weet zit ik er helemaal naastquote:Op zondag 5 december 2004 18:07 schreef saban het volgende:
ElisaB, waarom is het niet toegestaan om domeinen te verkopen ?
Nou, maar niet doen lijkt mequote:Op zondag 5 december 2004 23:14 schreef Dizer het volgende:
Hallo
Iemand post zijn/haar eigen verkoop in mijn verkooptopic. Zie [TK] Heel veel DVD's en VHS films!
Ik weet niet of dat toegestaan is of niet?
Zo niet, heb ik het liever ook niet in mijn topic.
Bedankt
Leg het aan met een van de mods; zij kunnen je OP wel wijzigen en doen dat ook graag als je het heel lief vraagtquote:Op maandag 6 december 2004 02:15 schreef Moeizaam het volgende:
Elisa, hoe hou ik mijn topic lekker fris en fruitig?
Ik mag OP namelijk maar 2 dagen editten.
Er is ergens een topic over maar zoek me rot.
In je sig mag je erg veel. Als je maar geen links opneemt naar niet zo frisse sites, het een beetje fatsoenlijk houdt en verder een beetje normaal doet. Dus: ga gerust je gang; volspammen die sigquote:Ideeen? ik mag namelijk ook niet extern verwijzen, al zie ik af en toe wel mensen met links in hun signature. Begrijp ik goed dat dit weer wel mag?
Ja, en ik ben 's morgens meestal niet zo snel; kun je nagaanquote:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.quote:Op dinsdag 7 december 2004 08:57 schreef Magneet het volgende:
[TK]XFX GeForce2 MX400 64MB, PCI + TV-Out
is ondertussen in mijn bezit
Ik heb 'm gedelequote:Op dinsdag 7 december 2004 09:02 schreef ShaoliN het volgende:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
Je hebt hem gedelete.quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:02 schreef ElisaB het volgende:
Heel fijn
Ben je er blij mee?
(topic is op slot)
De FA's zetten ten onrechte verwijderde topics vanzelf weer terug dacht ik. Toch?quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:50 schreef Magneet het volgende:
mail wasteil ff dat zijn topic nu zoek is aub anders gaat hij nog rare dingen denken
quote:Op dinsdag 7 december 2004 09:52 schreef Adelante het volgende:
ik heb z'n mail nog wel.... goede verkoper trouwens
kwart voor elf zeven spelfouten in een zin ookquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:45 schreef Magneet het volgende:uhuh tien over zeven smorgens vroeg ergens zijn om iets te verkopen verdiend recpest
jij bent geen Gijs, die hebben geleerd eroverheen te kijkenquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
kwart voor elf zeven spelfouten in een zin ook
Al bijgekomen van Sinterklaas?quote:Op zondag 5 december 2004 20:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar 'ze' willen het niet hebben. Ik zal het 'ze' wel eens vragen; ik kan er wel wat bij bedenken, maar wie weet zit ik er helemaal naast
NAGEKOMEN BERICHT: ik heb het even in de groep gegooid en met een beetje mazzel komt er een zinnig antwoord (maar waarschijnlijk pas als iedereen weer bijgekomen is van de sinterklaasdrukte)
Ik wel, maar de rest...quote:
Aha, ik snap hetquote:Op woensdag 8 december 2004 15:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wel, maar de rest...
Cynix heeft in elk geval al gereageerd, maar weet ook niet van de hoed en de rand. Hij vermoedt - en ik eigenlijk ook - dat de bedoeling is de commercielen tegen te houden. Domeinnamen leken een poos terug erg lucratieve handel te zijn en ze werden te pas en te onpas overal aangeboden.
Mocht er nog iemand melden wat werkelijk de reden is, dan ben jij de eerste die het hoort
Elisabeeb heeft inmiddels het slotje gezet zie ik.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:48 schreef YuckFou het volgende:
ik heb een nieuwe processor
dus deze [GEZ] Athlon XP 1300-1700Mhz mag op slot
*met dank voor de moeite![]()
Misschien was Adelante weer eens overijverig.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:44 schreef ElisaB het volgende:
En ik had ook gepost "Graag gedaan"
Waar zou dát postje nou weer zijn gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |