OK, duidelijk! En thanx voor je gemod he, fijn datje er tijd in steekt om Fok! Fok! te laten zijn!quote:Op woensdag 22 december 2004 14:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan het: nee, sorry
Mag het: nee, sorry
Mail hem gerust en regel het, maar in V&A proberen we dit soort geweldig grappige reacties toch zoveel als mogelijk uit de topics te houden. Dus ook het filmpje was snel weggeweest.
Mis ik het sarcasme of meen je het? Nou ja, voor mijn goede humeur is het een goed idee het maar als een oprecht bedankje te nemenquote:Op donderdag 23 december 2004 07:39 schreef Henk-Wim het volgende:
OK, duidelijk! En thanx voor je gemod he, fijn datje er tijd in steekt om Fok! Fok! te laten zijn!
quote:Op donderdag 23 december 2004 11:15 schreef Henk-Wim het volgende:
Ik meende het. Serieus dus
Bestwel erg btw, datje zovaal sarcasme tegenkomt dat je complimentjes wantrouwend opvat. Maar ik snap het wel hoor, er wordt zoveel gezeikt op het gemod. Maar dus niet door mij.
Donequote:Op zaterdag 25 december 2004 00:21 schreef Miranda27 het volgende:
Moderator, wil je AUB mijn topictitel typfout aanpassen?
Het moet zijn [TK] Creative DTT-2200 Speakerset ipv [TK] Creative Inspire 6700 Speakerset
ik delete ze, kerst of geen kerst... daaahaaaag swetsquote:Op zaterdag 25 december 2004 18:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Adelante,
blijf met je klauwen van mijn postings af wanneer er niets policy overschrijdends in gebeurt.
En ALS ze je dan al tegen staan edit je ze en delete je ze niet.
[TK] Gameboy advance SP met veel extra's
Ga je nog vertellen waarom?quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik delete ze, kerst of geen kerst... daaahaaaag swets
Goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:18 schreef saban het volgende:
ElisaB, ik weet dat het weer drukke dagen zijn, maar hoe zit het met mijn antwoord ? (Domeinen verkopen/website verkopen).
Waarmee ik direct ben uitgesloten van deelname, want ik heb geen zolderquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:54 schreef Magneet het volgende:
de opzet van v&a was om spullen die mensen nog op zolder hadden liggen te kunnen verkopen.
Ik ben zo nieuwsgierig. Wat stond er eigenlijkquote:Op zondag 26 december 2004 11:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoi Adelante, ga je me nog een verklaring geven waarom je een volledig ontopic en binnen de policy vallende post delete?
Of is dat teveel moeite? Simpelweg editten kost je namelijk ook al teveel tijd.
Een vraag wat een iemand zou geven voor mijn setje.quote:Op zondag 26 december 2004 11:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben zo nieuwsgierig. Wat stond er eigenlijk
Aha, juist ja...quote:Op zondag 26 december 2004 11:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Een vraag wat een iemand zou geven voor mijn setje.
Niets meer, niets minder.
volkomen ontopic en goed voor een heldere vergelijking.
Hmmm... tot zover de betrouwbare bronquote:Op zondag 26 december 2004 11:45 schreef ElisaB het volgende:
Adelante gaat vast nog wel antwoord geven, maar ik meen uit betrouwbare bron te weten dat ie gisterenavond en vandaag sociale kerstverplichtingen had / heeft.
Aanvaard.quote:Op zondag 26 december 2004 15:29 schreef Adelante het volgende:
Sorry Swets, je hebt volkomen gelijk en ik zat verkeerd.
ok.quote:Op zaterdag 25 december 2004 23:52 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en bij mij zijn het geen drukke dagen hoor; heb het heeeerlijk rustig
danku zou u bij deze of wel alles (buite OP) of alle berichten onder OP verwijderen (wordt beetje een jannekesnest (warboel)quote:Op zondag 26 december 2004 21:59 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ok.
Adelante? (en andere mods)
zou je (jullie) misschien ook wat consequenter kunnen modden? zoals in [TK] AMD64 3500+, 1Gb DDR400 ?
Wel de OP editten van de TS, maar ondertussen users wel volledig offtopic 250 euro laten bieden op een system wat IMHO toch echt wel 1000 euro waards is.
Ik snap wat je bedoelt, maar het zou toch ook van de gekke zijn als wij (zonder enig verstand van PC's en dan met name de kosten ervan) gaan bepalen wat iets mag kosten. TS is mans / vrouws genoeg om zelf te reageren op onzinbiedingen.quote:Op zondag 26 december 2004 21:59 schreef Het_Biertje het volgende:
Wel de OP editten van de TS, maar ondertussen users wel volledig offtopic 250 euro laten bieden op een system wat IMHO toch echt wel 1000 euro waards is.
niet echt professioneel.
Ik zal zo even kijken, maar alles dat enigszins ontopic en fatsoenlijk is, laat ik in elk geval staan (Adelante mag zelf weten of hij iets anders beslist). Ik neem aan dat je mans / vrouws genoeg bent om te reageren waar dat nodig is.quote:Op zondag 26 december 2004 22:45 schreef djafke het volgende:
danku zou u bij deze of wel alles (buite OP) of alle berichten onder OP verwijderen (wordt beetje een jannekesnest (warboel)
En voor de volledigheid: dat heb ik twee keer eerder ook al gedaan. Kên je nagaan wat er eerst allemaal stondquote:Op zondag 26 december 2004 23:41 schreef Adelante het volgende:
en over dat consequent modden, geen ons daar de tijd eens voor mên, tis KERST
maar goed, heb het topic al opgeschoond inmiddels
Nogal ja. Maar ondanks dat ik het erg rustig heb, heb ik toch niet de hele dag V&A zitten scannen. Sorryquote:
ik wel natuurlijk. ik leef hierquote:Op zondag 26 december 2004 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nogal ja. Maar ondanks dat ik het erg rustig heb, heb ik toch niet de hele dag V&A zitten scannen. Sorry
*popcorn bier pakt*quote:Op zondag 26 december 2004 23:50 schreef Adelante het volgende:
fast-mp3.com
volgens mij komt er zo hier iemand klagen
Cooool!quote:
op het moment is Meki zelfs modquote:Op zondag 26 december 2004 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Cooool!
Wil jij dan V&A modden als ik op de bank lighihaaaaaa; we hebben weer een hulp-mod
Donequote:Op maandag 27 december 2004 15:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[TK] PS2 games topic mag slot
Ja hoorquote:Op maandag 27 december 2004 21:09 schreef Neptunes het volgende:
Mag ik [TR/GEZ] Laptop (~700 Mhz), Beamer ed opnieuw openen?
Staan allemaal slecht lezende replies in en ik wil de TS wat aanpassen
Bvd
Volgens mij ookquote:Op woensdag 29 december 2004 15:54 schreef Shagya het volgende:
Ik ben niet de TS maar volgens mij kan deze wel dicht. [TK] Intel P4 systeem FULL OPTIONS (A-kwaliteit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |