Hele riedel offtopic verwijderdquote:Op zondag 12 december 2004 14:26 schreef spanks het volgende:
Zou iemand het gezever van Mysterie1980 (die zijn naam eer aan doet met zijn mysterieuze gedanchtengang) uit [TK] Seat Ibiza Sound uit '92 willen verwijderen? Alvast bedankt!
Mijn dank is groot!quote:
Zal ik hebben gedaan. Voor zover ik weet stond er maar één bod in het topic. En dat staat er nog steeds. Ben ik te rigoreus geweest?quote:Op zondag 12 december 2004 21:06 schreef Woffel het volgende:
[TK] PIMP MY Vodafone Prepaid Number
waarom is mijn bod/post hier verdwenen, als dat al niet eens ontopic is weet ik het ook niet meer![]()
Donequote:Op dinsdag 14 december 2004 00:47 schreef Dragonetti het volgende:
euhh...mag deze ook op slot: [TK/TR] PDA (ipaq 3970) & GSM (siemens SX1)
gsm is inmiddels verkocht... ik maak een nieuwe aan voor de IPAQ alleen met gewijzigde prijzen per acc.
quote:Op zondag 12 december 2004 21:06 schreef Woffel het volgende:
[TK] PIMP MY Vodafone Prepaid Number
waarom is mijn bod/post hier verdwenen, als dat al niet eens ontopic is weet ik het ook niet meer![]()
Bij gebrek aan een antwoord zal ik er dan maar van uitgaan dat dat het geval was.quote:Op maandag 13 december 2004 02:06 schreef ElisaB het volgende:
Zal ik hebben gedaan. Voor zover ik weet stond er maar één bod in het topic. En dat staat er nog steeds. Ben ik te rigoreus geweest?
ik heb het voor je nagevraagd in FA topic, als jij mij even mailt, krijgquote:Op donderdag 16 december 2004 19:50 schreef Supje het volgende:
Zouden een van de moderators achter kunnen halen wat emailadres is van martijn877 ? We hebben samen een deal, maar heb ze adres niet meer, need to contact him
het is een Admin beslissing, die zijn alleen maar goedquote:Op vrijdag 17 december 2004 15:36 schreef knowall het volgende:
Waarom een slotje?
Ik ben echt op zoek naar een gratis Nokia 3310
waarvoor dan wel?quote:
Een kleine herinnering :]quote:Op woensdag 8 december 2004 19:31 schreef saban het volgende:
[..]
Aha, ik snap het
Dank voor je reactie.
Maarja, als ik nu bijvoorbeeld al een jaar lang een domein in bezit heb en ik wil het bijvoorbeeld verkopen, dan denk ik van, waarom niet ?
Maar het mag hier dus inderdaad niet, dus ik vroeg me af, waarom ?
sorry dat ik het in een andere subforum had gedaan, kon deze niet vindenquote:Dit topic is gesloten met een rare reden; "inbreuk op merkrecht"
Dit horloge wordt door rolex zelf nagemaakt, vanwege het feit dat er heel veel slechte namaak rolexen zijn, heeft rolex besloten zelf ook nagemaakte te gaan maken, maar dan ook een goede namaak. Als je even op google gaat kun je dat al gelijk checken omdat er vollop LEGAAL een namaak rolex aangeboden wordt. Het is dus gewoon legaal...
Geeft niet hoorquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:45 schreef Vampz het volgende:
sorry dat ik het in een andere subforum had gedaan, kon deze niet vinden
Als jij aan kunt tonen dat jouw horloge door Rolex zelf is gefabriceerd, magquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:45 schreef Vampz het volgende:
sorry dat ik het in een andere subforum had gedaan, kon deze niet vinden
Staat het niet bij Rolex op de site dan? Ik dacht dat jij in je post had gezet dat het horloge door Rolex zelf gemaakt was om aan de vraag te voldoen (of vergis ik me nu?).quote:Op zondag 19 december 2004 04:07 schreef Vampz het volgende:
ja ik snap wel dat jullie dat denken, maar het is echt zo, kan het helaas niet bewijzen zo vanaf hier dus dan houdt het op denk ik![]()
Jeps, dat is een idee, maar toch: nee, liever niet. Al sinds een paar maanden wordt ons op het hart gedrukt [CENTRAAL]-topics alleen nog maar te hebben als het echt niet anders kan (met de nadruk op 'anders' en niet op 'kan').quote:Op maandag 20 december 2004 12:04 schreef De_Hertog het volgende:
Vraagje:
Is het misschien een idee om een centraal topic te maken voor dvd's? Net als het xbox kraampje dus. Ik zie namelijk nogal wat topics langskomen waarin dvd's verkocht worden, en het is wel zo overzichtelijk als die allemaal bij elkaar staan
Geven ze daar ook een reden bij op?quote:Op maandag 20 december 2004 12:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jeps, dat is een idee, maar toch: nee, liever niet. Al sinds een paar maanden wordt ons op het hart gedrukt [CENTRAAL]-topics alleen nog maar te hebben als het echt niet anders kan (met de nadruk op 'anders' en niet op 'kan').
'Ze' niet echt, maar ik welquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:13 schreef De_Hertog het volgende:
Geven ze daar ook een reden bij op?
ja dossier YoshiBignosequote:Op woensdag 22 december 2004 03:45 schreef schvvmert het volgende:
Die http://forum.fok.nl/user/history/95747 doet zijn naam wel erg veel eer aan.![]()
Kan het: nee, sorryquote:Op woensdag 22 december 2004 10:06 schreef Henk-Wim het volgende:
In mijn topic [TK] Hilarisch leuke muis is teveel offtopic weggemod.
Met name het bod van American_nightmare vond ik wel acceptabel (geld voor vernietigingsfilmpje)
Kan/mag het teruggezet worden? Alvast bedankt!
Done.quote:Op woensdag 22 december 2004 14:55 schreef DiMacho het volgende:
Mag er een slotje op?? [TK] CD's + Hardware
Dan post ik een nieuw overzichtelijk lijstje
Dank!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |