Idd!quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:35 schreef miss_bleu het volgende:
duncan lacht als een boer met kiespijn
Als je niks te melden hebt, zeg het dan ook nietquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:38 schreef Elvislives het volgende:
wat een misselijk makende vent is t! bah, kut spijkerman!
Zeik niet zo zegquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:02 schreef gieling het volgende:
[..]
Als je niks te melden hebt, zeg het dan ook niet
Als je al loopt te zeiken onderbouw dan iig je mening
Ja was lachenquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:01 schreef MadGuy het volgende:
Wie speelde Georgina Verbaan? Caroce van Houten dacht ik eerst, maar haar neus en mond waren iets te groot LOL. Ik vond haar stukje wel leuk!
Vond ik niet, dit is 1 keer er is in deze 1ne keer veel, heel veel geld opgehaald. En ik vond het al helemaal geen slechte uitzending.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:17 schreef AlwaysConnected het volgende:
was 2uur te lang
sorry jack maar deze uitzending was ene aanfluiting
zat totaal geen snelheid in , geen acties
zonde
ik vind spijkerman een misselijkmakend ventje omdat:quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:02 schreef gieling het volgende:
[..]
Als je niks te melden hebt, zeg het dan ook niet
Als je al loopt te zeiken onderbouw dan iig je mening
quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:31 schreef Elvislives het volgende:
[..]
ik vind spijkerman een misselijkmakend ventje omdat:
zijn grappen té gemaakt zijn, hij met zn spelletje fragmenten op momenten stil zet waardoor ze ineens grappig zijn. Als je het fragment door laat lopen is er weinig grappigs meer aan.
Ook pakt hij áltijd dezelfde personen, jeroen smits (of hoe ie dan ook heet van die call spelletjes enzo) is al 10 keer langs gekomen, die rtl presentator is ook iedere week onderwerp van de grap.
Ook de georgina grappen zijn wel érg makkelijk bedacht.
ze zouden eens een programma moeten beginnen "de blunders van jack", wordt vast leuk![]()
![]()
Vond ik ook het meest geslaagde personage deze keerquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:01 schreef MadGuy het volgende:
Wie speelde Georgina Verbaan? Caroce van Houten dacht ik eerst, maar haar neus en mond waren iets te groot LOL. Ik vond haar stukje wel leuk!
ik weet niet of t haar was, maar ik vind carice van houten een van de betere actrices in NL dit moment. Ik herinner me van een aflevering van Jiskefet, 2 jaar geleden, prachtig!quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:01 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben ook groot Carice fan! Zowel de actrice als wat we van haar persoontje in de media te zien krijgen. Maar was het haar nu?quote:Op zondag 28 november 2004 02:48 schreef Elvislives het volgende:
[..]
ik weet niet of t haar was, maar ik vind carice van houten een van de betere actrices in NL dit moment. Ik herinner me van een aflevering van Jiskefet, 2 jaar geleden, prachtig!
[afbeelding]
Ze's niet slecht inderdaad, jammer van de spruiken die ze vaak draagt.quote:Op zondag 28 november 2004 02:48 schreef Elvislives het volgende:
[..]
ik weet niet of t haar was, maar ik vind carice van houten een van de betere actrices in NL dit moment. Ik herinner me van een aflevering van Jiskefet, 2 jaar geleden, prachtig!
[afbeelding]
ik vond t opgeplakte borsthaar nog wel lachwekkend. En robbie winter (was m toch?) lijkt zonder make-up en pruik ook al sprekend op Brian May!quote:Op zondag 28 november 2004 12:36 schreef S-Two het volgende:
Ik heb er gister een stukje van gezien, maar vond er weinig aan. Dat nummer van Queen was toen ook, maar kom op... dat was wel heel triest![]()
Ja okay, dat deden ze wel leuk naquote:Op zondag 28 november 2004 12:56 schreef Elvislives het volgende:
[..]
ik vond t opgeplakte borsthaar nog wel lachwekkend. En robbie winter (was m toch?) lijkt zonder make-up en pruik ook al sprekend op Brian May!![]()
[FP] Onjuiste titelquote:Op zondag 28 november 2004 17:59 schreef tong80 het volgende:
Doorslaand succes.
Mwa, een beetje gebrek aan humor. Ik vond het wel vrij grappig, al was de tekst wel heel hard en die 2 achtergrond nichten snap ik ook niet zo.quote:Dutch TV show makes parody of Queen
A TV show from the Netherlands made a horrible parody of Queen playing Don't Stop Me Now.
The dutch TV show Kopspijkers made a parody of Queen performing Don't Stop Me Now. The "fake" Freddie Mercury was wearing the famous Live Aid outfit and said homophobic things like "I'm a crazy horny faggot with a moustache, ain't I?".
The "backing vocals" looks like the band Village People.
Precies, als je je mening onderbouwd kan ik het nog begrijpen!quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:31 schreef Elvislives het volgende:
[..]
ik vind spijkerman een misselijkmakend ventje omdat:
zijn grappen té gemaakt zijn, hij met zn spelletje fragmenten op momenten stil zet waardoor ze ineens grappig zijn. Als je het fragment door laat lopen is er weinig grappigs meer aan.
Ook pakt hij áltijd dezelfde personen, jeroen smits (of hoe ie dan ook heet van die call spelletjes enzo) is al 10 keer langs gekomen, die rtl presentator is ook iedere week onderwerp van de grap.
Ook de georgina grappen zijn wel érg makkelijk bedacht.
ze zouden eens een programma moeten beginnen "de blunders van jack", wordt vast leuk![]()
![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 16:53 schreef pberends het volgende:
Dance4life levert bijna twee miljoen euro op
Titel eindelijk veranderd
quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:29 schreef TrenTs het volgende:
Walgelijk was het. Ik heb gezapt in afwachting van Dit Was Het Nieuws en ik kwam uit bij een Frans Bauer concert... dat liet ik aanstaan in plaats van die van die jankjong die AIDS/HIV hebben.
Lullig voor ze hoor, maar ik heb zin om te lachen na een week hard werken.
quote:Jack Spijkerman presenteert Kopspijkers samen met Peter Heerschop. Enterpreneurs en mediapersoonlijkheden Jort Kelder en Winston Gerschtanowitz spelen het Kopspijkerspel.
Uitvoerend artiest is zelf ook gewoon 100% homo, maar dat vergeten de queenvriendjes weer even...quote:Op zondag 28 november 2004 20:23 schreef MrBadGuy het volgende:
En kopspijkers krijgt ook internationaal media aandacht. Op http://www.queenzone.com/queenzone/news_view.aspx?NEWS_ID=1891 valt te lezen:
[..]
Mwa, een beetje gebrek aan humor. Ik vond het wel vrij grappig, al was de tekst wel heel hard en die 2 achtergrond nichten snap ik ook niet zo.
ik dacht dat er "queerzone" stond, zou me ook niet verbazen.....quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Uitvoerend artiest is zelf ook gewoon 100% homo, maar dat vergeten de queenvriendjes weer even...
Inderdaadquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:59 schreef DJ_Fritz het volgende:
En vanavond natúúúúrlijk: het alom bekende Sinterklaas-Blooper-filmpje waarmee Jack nog een paar kijkers wil proberen te trekken![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:19 schreef Elvislives het volgende:
[..]
ik dacht dat er "queerzone" stond, zou me ook niet verbazen.....
Janoekovietz is de hoer van Oekrainequote:Op zaterdag 4 december 2004 20:17 schreef Xilantof het volgende:
wie speelt die gast naast peter in dat filmpje met de "satalliet verbinding" ?
Je hebt er duidelijk geen kijk op, hoe loop je er zelf bij? Als de gemiddelde nederlandse sloeber?quote:
Ik loop er hetzelfde als Jort bij, maar ik vind mijn eigen kleren ook grappigquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:22 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen kijk op, hoe loop je er zelf bij? Als de gemiddelde nederlandse sloeber?
Alles wat modern en klassiek is, vind je zeker nichterig?
quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:28 schreef tong80 het volgende:
Ah ze hebben het sinterklaas filmpje onder het stof vandaan gehaald.
Die laatste Sint die met die brommer op die auto knalt, blijft leuk, vind ik.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:28 schreef tong80 het volgende:
Ah ze hebben het sinterklaas filmpje onder het stof vandaan gehaald.
Best aardig, een 6,5. Tien keer beter dan de vorige keer, dat wel.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zitten best leuke elementen in het cabaret.
Was ook lekker scherpquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:56 schreef pberends het volgende:
Snel overschakelen naar ned2, Dit Was Het Nieuws begint
Frank Lammers denk ik.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:17 schreef Xilantof het volgende:
wie speelt die gast naast peter in dat filmpje met de "satalliet verbinding" ?
En dan vanavond nag Klaas van der Eerdequote:Op zaterdag 4 december 2004 21:54 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Ja ik vond bijde uitzendingen (Kopspijker en Dit Was Het Nieuws) geslaagd![]()
En morgen Guzmanquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:55 schreef S-Two het volgende:
[..]
En dan vanavond nag Klaas van der Eerde![]()
Hij noemde in Metro vandaag Geert Wilders "Een echte rechtse lul die nodig met de zak van Sinterklaas naar Spanje moet"quote:
Om te kijken of hij net zoveel Zwarte Pieten weer mee neemt als dat ie mee had gebracht?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij noemde in Metro vandaag Geert Wilders "Een echte rechtse lul die nodig met de zak van Sinterklaas naar Spanje moet"
Guzman is zelf een Spanjaard.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij noemde in Metro vandaag Geert Wilders "Een echte rechtse lul die nodig met de zak van Sinterklaas naar Spanje moet"
Niet dat ik je echt serieus neemt, but you say it like it is a bad thing...quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:10 schreef pberends het volgende:
[..]
quote:
Dat weet ik ook wel.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar stoor me niet om Spanje-ding, maar om "rechtse lul".
Hij stemt zelf SP heb ik gelezen in een interview, ik ga Jan M. toch ook geen "Linkse lul" noemen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.
Maar ja, hij is cabaretier hè. Die hebben wel eens een afwijkende mening.
Wat heeft Jan Mulder ermee te maken?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij stemt zelf SP heb ik gelezen in een interview, ik ga Jan M. toch ook geen "Linkse lul" noemen.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat heeft Jan Mulder ermee te maken?
Ah, een Spaanse peper.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, een Spaanse peper.
Ik snap de connectie
Zo moeilijk was het ook niet om beter te zijn dan het drama van vorige week. Hoe dan ook Jack zegt dat het dit keer de allerlaatste keer was dat hij zijn Sinterklaasvideo liet zien. Hopelijk houdt ie er zich aanquote:
Het cabaret was echt geweldig! Ferry Mingelen moet vaker terugkomen als typetjequote:Op zaterdag 4 december 2004 22:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ferdie van Mingelen was erg goed gedaan qua maniertjes. Ook Henk van Dorp blijft grappig.
Qua grappen vind ik Kopspijkers echt niet meer leuk. De fragmenten worden ook steeds suffer en steeds meer uit de context gehaald. Jammer.
Tot 3 jaar terug idd...quote:Op zondag 5 december 2004 12:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het cabaret was echt geweldig! Ferry Mingelen moet vaker terugkomen als typetje
De rest van de uitzending was lauw, matig.. slecht. Ik zeik niet vaak over programma's maar het heeft het niveau van vroeger niet meer. In de tijd dat Van Vleuten en Van Muiswinkel nog aan tafel zaten om de week door te nemen had het ook net zo goed een VPRO programma kunnen zijn. Het was vernieuwend en je had de indruk dat ze er veel tijd instaken. Dat niveau hebben ze tot vorig jaar vast weten te houden.
Dat Ron Jans (zeer sympathieke gast) mag winnen.quote:Jans en Koeman in Kopspijkers
GRONINGEN - FC Groningen-trainer Ron Jans en Ajax-trainer Ronald Koeman zijn zaterdag te gast in het tvprogramma Kopspijkers.
Ze gaan strijden om de doos met de grote hamer in het Kopspijkersspel.
Jans schijnt al enkele weken te trainen in zijn garage. ->
TV Noord
Sinds wanneer "acteren" ze in Kopspijkers?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:10 schreef pberends het volgende:
grappiggggggggggggggggggggggggggg Bertje Vischer.
Wat is die man afgezakt.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:10 schreef pberends het volgende:
grappiggggggggggggggggggggggggggg Bertje Vischer.
Ajax is overalquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:12 schreef jerryx het volgende:
Koeman natuurlijk weer als gast.
Waardeloos inderdaad.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is weer lachen, gieren en brullen met Bert
quote:
Vond ik ook al zo kinderachtig dat hij daar niet over begon.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:28 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Bartina heeft een Tarzan in haar nachtkastje zei ze tegen de Leeuw.
Tatjanaquote:
'Meester mag ik poepen ?'quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Die Nora is een oud klasgenoot van mij.
Lukt hem beter dan Bert Visscher.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Jans die grappig probeert te zijn :/
In het begin sloeg hij wel een paar keer mis, maar daarna ging 'ie erg lekker idd...leuke filmpjesquote:
Had je kunnen verwachten want hij is nooit leuk geweestquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Bert Visscher wilt grappig gevonden worden in plaats van werkelijk grappig te zijn.
Dat bleek maar al te goed tijdens zijn laatste theateroptreden afgelopen donderdagavond in Roermond van zijn show 'Nee dan Lourdes' waar ik kaartjes voor had gekocht. Het was me een teleurstelling zeg
Jawel, toen ik hem zn eerste of tweede show zag doen was ie nog wel leukquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Had je kunnen verwachten want hij is nooit leuk geweest
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:45 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik ben maar ff overgeschakeld naar het darten...
Misschien dat de bar eindelijk weer eens leuk wordt.... En anders hebben we altijd DWHN nog...
quote:
Ja? Stoer!! Mag ik jou zijn!! Jij bent echt mijn held man!quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat doet toch iedereen wat Mol doet.
Ik vroeg dat ook altijd aan mijn pa of ie door de plassen kon rijden.
Tuurlijk niet, asoquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat doet toch iedereen wat Mol doet.
Ik vroeg dat ook altijd aan mijn pa of ie door de plassen kon rijden.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:49 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja? Stoer!! Mag ik jou zijn!! Jij bent echt mijn held man!
drop dead you fuck!
Dat vroeg ik mij ook af, damnquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:52 schreef VoreG het volgende:
Is dat cruijff?!
Ja .. zijn broer... Jos Cruijff ... Johan lijkt me niet iig...quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:52 schreef VoreG het volgende:
Is dat cruijff?!
Preciesquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:51 schreef Markster het volgende:
Ik vond Olaf Mol altijd wel okay, maar dit slaat helemaal nergens op
Wie??quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:52 schreef VoreG het volgende:
Is dat cruijff?!
die stem doet ie wel goed, maar hij lijkt er uiterlijk voor geen meter opquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:52 schreef VoreG het volgende:
Is dat cruijff?!
Superslecht nagedaan.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:53 schreef Markster het volgende:
Die gast die nu Wilders speelt, vind ik echt niet goed
Viggo Waas he.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:54 schreef Bullpit het volgende:
[..]
die stem doet ie wel goed, maar hij lijkt er uiterlijk voor geen meter op![]()
Datis idd een stuk beter dan dit, toch jammer, want met oa. Paul de Groot was dit programma echt geweldig.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:55 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik geef het op, ik ga Fear Factor kijken tot DWHN begint.
Eensch.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:53 schreef Cynix ® het volgende:
En toch was het cabaret 'vroeger' ook beter.
Die jongens van Koefnoen hadden gewoon moeten blijven, hier wordt niemand beter van.
Ik vind de Wilders van Paul Groot ook een stuk beter. Dat is ook het nadeel van het opsplitsen van het cabaret-team van kopspijkers. Hierdoor krijg je op een gegeven moment meerdere cabaretiers die hetzelfde typetje doen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:53 schreef Markster het volgende:
Die gast die nu Wilders speelt, vind ik echt niet goed
Paul de groot is zowiezo een stuk beter dan deze gast. Hoe heet deze eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik vind de Wilders van Paul Groot ook een stuk beter. Dat is ook het nadeel van het opsplitsen van het cabaret-team van kopspijkers. Hierdoor krijg je op een gegeven moment meerdere cabaretiers die hetzelfde typetje doen.
Spijkeren.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat deed Koeman daar?
Goed nagedaan, maar niet grappig.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:59 schreef Harry_Sack het volgende:
Dries van Agt, geniaal
Zoals elke week.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:59 schreef pberends het volgende:
ned2 zometeen
Ik zweer dat de eerste 5 minuten DWHN grappiger is dan heel Kopspijkers.
Dat maakt DWHN ook leuker. Veel spontaner. Humor is goed als het spontaan is.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:01 schreef Markster het volgende:
Ik vind dit cabaret ook veel te gespeeld, voorheen was dit veel meer dmv improvisatie en maakte alles een stuk leuker
Aha, ken hem verder niet, maar zoals ik al zei, de typetjes van hem vind ik idd nooit goed.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:01 schreef California het volgende:
Die Wilders is Mike Boddé. Hij is niet erg geschikt voor typetjes, zijn cabaretshow vond ik wel grappig.
Preciesquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat maakt DWHN ook leuker. Veel spontaner. Humor is goed als het spontaan is.
Ja hoewel de gasten de afgelopen twee weken niet goed waren (die aandachtvragende rolstoelmuts, die cnv prick en prem (1 keer is leuk)quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Goede gasten zijn een groot probleem voor zowel Kopspijkers als DWHN. Figuren als Hans Teeuwen zullen zich daarvoor ook niet lenen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:03 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja hoewel de gasten de afgelopen twee weken niet goed waren (die aandachtvragende rolstoelmuts, die cnv prick en prem (1 keer is leuk)
Villa Achterwek rulezquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:04 schreef -DailaLama- het volgende:
Wanneer komt de VPRO een keertje weer es met wat leuks?
wat maakt dat uitquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:04 schreef -DailaLama- het volgende:
Wanneer komt de VPRO een keertje weer es met wat leuks?
Dat maakt het Lagerhuis dan ook vaak veel grappiger en leuker dan Kopspijkers. De humor is spontaan en dus grappiger.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Onzin, ik heb het dit seizoen al 2 keer een 7 gegeven.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:13 schreef jerryx het volgende:
He zeikerds, het is idd niet zo leuk als vorig jaar, maar KIJK DAN GVD NIET! Elke week gaan mensen het kijken om het daarna af te kraken.Lekker kansloos.
Moet jij als Feijenoorder toch ervaring mee hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:13 schreef jerryx het volgende:
He zeikerds, het is idd niet zo leuk als vorig jaar, maar KIJK DAN GVD NIET! Elke week gaan mensen het kijken om het daarna af te kraken.Lekker kansloos.
Maar niet grappig.quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet jij als Feijenoorder toch ervaring mee hebben.
Het is iig nog nét iets beter dan wat de andere netten ons op dat tijdstip voorschotelen, maar ik geef best toe dat ik het programma voor het minste geringste enigszins het aankijken waard zijnde alternatief laat schieten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:13 schreef jerryx het volgende:
Zijn Henk Bres, Nawijn en Hans Liberg typetjes waren erg leuk anders.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:02 schreef Markster het volgende:
[..]
Aha, ken hem verder niet, maar zoals ik al zei, de typetjes van hem vind ik idd nooit goed.
Wat praatje raar,.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het is iig nog nét iets beter dan wat de andere netten ons op dat tijdstip voorschotelen, maar ik geef best toe dat ik het programma voor het minste geringste enigszins het aankijken waard zijnde alternatief laat schieten.
Hatseflats hatsiekiedee. Is toch geweldig als je niks weet te zeggten ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:22 schreef mineo39-76 het volgende:
Bestaan er nu echt mensen die de "humor" van Bert Visser leuk vinden![]()
Ik kan het me bijna niet voorstellen!
Mwoa, vroeger wel hoor. Zijn sketch over bloemschikken vond ik bijvoorbeeld zeer amusant.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:22 schreef mineo39-76 het volgende:
Omdat ik hele zinnen type bedoel je?quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:07 schreef tong80 het volgende:
Wat praatje raar,.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mwoa, vroeger wel hoor. Zijn sketch over bloemschikken vond ik bijvoorbeeld zeer amusant.
Schikt het?quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:27 schreef Cynix ® het volgende:
Zijn sketch over bloemschikken vond ik bijvoorbeeld zeer amusant.
Nou, Al Sahaf deed ie ooit best goed. En z'n Drs P is ook erg goed (qua stem dan).quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:02 schreef Markster het volgende:
[..]
Aha, ken hem verder niet, maar zoals ik al zei, de typetjes van hem vind ik idd nooit goed.
quote:Op zondag 5 december 2004 12:06 schreef Beathoven het volgende:
Een "Het beste van Kopspijkers" DVD zit er dit jaar niet in.
Mja, Bert hoort in het theater en niet in een programma als Kopspijkers.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:22 schreef mineo39-76 het volgende:
Hoogtepunten met Bert Visscher en Peter Heerschop? Ik wacht weer met smart op DWHN als ik dit lulverhaaltje zo hoor.quote:Kopspijkers
Compilatie met de hoogtepunten uit de afgelopen serie. Jack Kopspijkers met zowel Bert Visscher als Peter Heerschop en er wordt onthuld wie De Gouden Zwatelaar 2004 krijgt. Wordt het De Coffye Vlagh, Olav Moll of Argon-keeper Martijn Middelbeek? Verder in deze aflevering een compilatie van hoogtepunten uit de afgelopen uitzendingen. Met uiteraard veel cabaret-fragmenten: de leeuw van Bert, de Australische broer van Peter, een zingende Remkes, Johnny Jordaan en Tante Leen, het literair Café met Jochem Myjer en het Journalisten Café. En de beste fragmenten (en klappen) uit het Kopspijkersspel.
Dit is geen Topspijkers; Topspijkers is op oudejaarsavond met een uitgebreide versie van het Kopspijkersspel en veel nieuw cabaret dacht ik.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:29 schreef Harry_Sack het volgende:
dat noemt zich topspijkers..
Ik hoop maar dat 2005 wat sterker over zal komen, dit jaar was er weinig te beleven.
Whatever, we bedoelen hetzelfdequote:Op zaterdag 18 december 2004 14:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Dit is geen Topspijkers; Topspijkers is op oudejaarsavond met een uitgebreide versie van het Kopspijkersspel en veel nieuw cabaret dacht ik.
Ziet er weer erg links uit, zo'n allochtoontje.quote:
Zanik was een betere naam.quote:
Hij krijgt zomaar 2 kaartjes voor hem en zijn vader. Knuffelbeleid :pquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Ziet er weer erg links uit, zo'n allochtoontje.
Voor de camera verliezen mensen hun verstand altijd.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hij krijgt zomaar 2 kaartjes voor hem en zijn vader. Knuffelbeleid :p
Volgende week is het er volgens mij niet ivm kerst... op oudejaar weer.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:51 schreef Harry_Sack het volgende:
volgens mij is volgende week hetzelfde als deze week
Roest! Da's waar ook. Waarom schaffen ze kerst niet gewoon afquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgende week is het er volgens mij niet ivm kerst... op oudejaar weer.
Dat is dus dezelfde gast die ook Wilders doet, Henkie Bres ook trouwensquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:59 schreef Bupatih het volgende:
De imitatie van Henk van Dorp --> Geniaal
Die stem
Geen Peter Heerschop en Bert Vischer dusquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:58 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Goed voornemen voor Spijkerman in het nieuwe jaar: geen gesprekken/items meer met kinderen, verstandelijk gehandicapten, bejaarden, dieren en andere contactgestoorde freaks.
Ik vond het wel leuk hoorquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:38 schreef pberends het volgende:
Ow wat een zwakke actie om dat kutkind erbij te halen.Spijkerman
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Geen Peter Heerschop en Bert Vischer dus![]()
Die keeper die t jongetje niet liet scoren. Verrassend genoeg als Jack er met de camera naast staat wel........Ik had dat jochie weer het plezier niet gegundquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:46 schreef Beathoven het volgende:
vandaag niet gezien
wie heeft de zwatelaar gewonnen?
Wat een anticlimax, zo'n keeper is een makkelijke prooi.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:55 schreef Professor_Chaos het volgende:
[..]
Die keeper die t jongetje niet liet scoren. Verrassend genoeg als Jack er met de camera naast staat wel........Ik had dat jochie weer het plezier niet gegund![]()
Inderdaad, zo'n onbekend iemand; who cares.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat een anticlimax, zo'n keeper is een makkelijke prooi.
Ik had veel liever gezien dat hij bij Olav Mol op de koffie kwam
Dan blijft er niks over!quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:58 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Goed voornemen voor Spijkerman in het nieuwe jaar: geen gesprekken/items meer met kinderen, verstandelijk gehandicapten, bejaarden, dieren en andere contactgestoorde freaks.
quote:Op zondag 19 december 2004 00:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dan blijft er niks over!
Maar je hebt wel gelijk.
Ik heb dus weer gekeken en eigenlijk was het weer niks.
Stukjes bar die ik n.b. 2 weken geleden net gezien heb.
Met voorsprong het slechtste idd.quote:Op zondag 19 december 2004 01:35 schreef pberends het volgende:
Wat mij getreft was dit het slechtse seizoen ooit van Kopspijkers.
Ik heb er ook een groot stuk van gezien...quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:09 schreef pberends het volgende:
Nu een 'hoe-bedoel-je-ik-zweet'-figuur op ned3.
Vind het juist een prachtnummer dat ze hebben uitgekozen heb er denk al 10x naar geluisterd! Ik heb gelijk de echte versie gedownload met nog een heleboel meer muziek uit de Jordaan.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:06 schreef pberends het volgende:
Konden ze die liedjes er niet een keer uitlaten
Van de kopspijkers-site:quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:32 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Het wordt toch ook nog weer uitgezonden met oudjaarsdag?
Geen idee. Het is een jaaroverzicht, dus ik vrees met grote vrezen dat het alleen maar herhalingen zijn..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:43 schreef pberends het volgende:
Vanavond toch nieuw cabaret? of is het allemaal saaie herhaling?
Volgens mij niet hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen idee. Het is een jaaroverzicht, dus ik vrees met grote vrezen dat het alleen maar herhalingen zijn..
Nieuwe volgens mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |