Tot 3 jaar terug idd...quote:Op zondag 5 december 2004 12:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het cabaret was echt geweldig! Ferry Mingelen moet vaker terugkomen als typetje
De rest van de uitzending was lauw, matig.. slecht. Ik zeik niet vaak over programma's maar het heeft het niveau van vroeger niet meer. In de tijd dat Van Vleuten en Van Muiswinkel nog aan tafel zaten om de week door te nemen had het ook net zo goed een VPRO programma kunnen zijn. Het was vernieuwend en je had de indruk dat ze er veel tijd instaken. Dat niveau hebben ze tot vorig jaar vast weten te houden.
Dat Ron Jans (zeer sympathieke gast) mag winnen.quote:Jans en Koeman in Kopspijkers
GRONINGEN - FC Groningen-trainer Ron Jans en Ajax-trainer Ronald Koeman zijn zaterdag te gast in het tvprogramma Kopspijkers.
Ze gaan strijden om de doos met de grote hamer in het Kopspijkersspel.
Jans schijnt al enkele weken te trainen in zijn garage. ->
TV Noord
Sinds wanneer "acteren" ze in Kopspijkers?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:10 schreef pberends het volgende:
grappiggggggggggggggggggggggggggg Bertje Vischer.
Wat is die man afgezakt.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:10 schreef pberends het volgende:
grappiggggggggggggggggggggggggggg Bertje Vischer.
Ajax is overalquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:12 schreef jerryx het volgende:
Koeman natuurlijk weer als gast.
Waardeloos inderdaad.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is weer lachen, gieren en brullen met Bert
quote:
Vond ik ook al zo kinderachtig dat hij daar niet over begon.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:28 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Bartina heeft een Tarzan in haar nachtkastje zei ze tegen de Leeuw.
Tatjanaquote:
'Meester mag ik poepen ?'quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Die Nora is een oud klasgenoot van mij.
Lukt hem beter dan Bert Visscher.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Jans die grappig probeert te zijn :/
In het begin sloeg hij wel een paar keer mis, maar daarna ging 'ie erg lekker idd...leuke filmpjesquote:
Had je kunnen verwachten want hij is nooit leuk geweestquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Bert Visscher wilt grappig gevonden worden in plaats van werkelijk grappig te zijn.
Dat bleek maar al te goed tijdens zijn laatste theateroptreden afgelopen donderdagavond in Roermond van zijn show 'Nee dan Lourdes' waar ik kaartjes voor had gekocht. Het was me een teleurstelling zeg
Jawel, toen ik hem zn eerste of tweede show zag doen was ie nog wel leukquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Had je kunnen verwachten want hij is nooit leuk geweest
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:45 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik ben maar ff overgeschakeld naar het darten...
Misschien dat de bar eindelijk weer eens leuk wordt.... En anders hebben we altijd DWHN nog...
quote:
Ja? Stoer!! Mag ik jou zijn!! Jij bent echt mijn held man!quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat doet toch iedereen wat Mol doet.
Ik vroeg dat ook altijd aan mijn pa of ie door de plassen kon rijden.
Tuurlijk niet, asoquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat doet toch iedereen wat Mol doet.
Ik vroeg dat ook altijd aan mijn pa of ie door de plassen kon rijden.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:49 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja? Stoer!! Mag ik jou zijn!! Jij bent echt mijn held man!
drop dead you fuck!
Dat vroeg ik mij ook af, damnquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:52 schreef VoreG het volgende:
Is dat cruijff?!
Ja .. zijn broer... Jos Cruijff ... Johan lijkt me niet iig...quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:52 schreef VoreG het volgende:
Is dat cruijff?!
Preciesquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:51 schreef Markster het volgende:
Ik vond Olaf Mol altijd wel okay, maar dit slaat helemaal nergens op
Wie??quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:52 schreef VoreG het volgende:
Is dat cruijff?!
die stem doet ie wel goed, maar hij lijkt er uiterlijk voor geen meter opquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:52 schreef VoreG het volgende:
Is dat cruijff?!
Superslecht nagedaan.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:53 schreef Markster het volgende:
Die gast die nu Wilders speelt, vind ik echt niet goed
Viggo Waas he.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:54 schreef Bullpit het volgende:
[..]
die stem doet ie wel goed, maar hij lijkt er uiterlijk voor geen meter op![]()
Datis idd een stuk beter dan dit, toch jammer, want met oa. Paul de Groot was dit programma echt geweldig.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:55 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik geef het op, ik ga Fear Factor kijken tot DWHN begint.
Eensch.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:53 schreef Cynix ® het volgende:
En toch was het cabaret 'vroeger' ook beter.
Die jongens van Koefnoen hadden gewoon moeten blijven, hier wordt niemand beter van.
Ik vind de Wilders van Paul Groot ook een stuk beter. Dat is ook het nadeel van het opsplitsen van het cabaret-team van kopspijkers. Hierdoor krijg je op een gegeven moment meerdere cabaretiers die hetzelfde typetje doen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:53 schreef Markster het volgende:
Die gast die nu Wilders speelt, vind ik echt niet goed
Paul de groot is zowiezo een stuk beter dan deze gast. Hoe heet deze eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik vind de Wilders van Paul Groot ook een stuk beter. Dat is ook het nadeel van het opsplitsen van het cabaret-team van kopspijkers. Hierdoor krijg je op een gegeven moment meerdere cabaretiers die hetzelfde typetje doen.
Spijkeren.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat deed Koeman daar?
Goed nagedaan, maar niet grappig.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:59 schreef Harry_Sack het volgende:
Dries van Agt, geniaal
Zoals elke week.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:59 schreef pberends het volgende:
ned2 zometeen
Ik zweer dat de eerste 5 minuten DWHN grappiger is dan heel Kopspijkers.
Dat maakt DWHN ook leuker. Veel spontaner. Humor is goed als het spontaan is.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:01 schreef Markster het volgende:
Ik vind dit cabaret ook veel te gespeeld, voorheen was dit veel meer dmv improvisatie en maakte alles een stuk leuker
Aha, ken hem verder niet, maar zoals ik al zei, de typetjes van hem vind ik idd nooit goed.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:01 schreef California het volgende:
Die Wilders is Mike Boddé. Hij is niet erg geschikt voor typetjes, zijn cabaretshow vond ik wel grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |