Uitvoerend artiest is zelf ook gewoon 100% homo, maar dat vergeten de queenvriendjes weer even...quote:Op zondag 28 november 2004 20:23 schreef MrBadGuy het volgende:
En kopspijkers krijgt ook internationaal media aandacht. Op http://www.queenzone.com/queenzone/news_view.aspx?NEWS_ID=1891 valt te lezen:
[..]
Mwa, een beetje gebrek aan humor. Ik vond het wel vrij grappig, al was de tekst wel heel hard en die 2 achtergrond nichten snap ik ook niet zo.
ik dacht dat er "queerzone" stond, zou me ook niet verbazen.....quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Uitvoerend artiest is zelf ook gewoon 100% homo, maar dat vergeten de queenvriendjes weer even...
Inderdaadquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:59 schreef DJ_Fritz het volgende:
En vanavond natúúúúrlijk: het alom bekende Sinterklaas-Blooper-filmpje waarmee Jack nog een paar kijkers wil proberen te trekken![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:19 schreef Elvislives het volgende:
[..]
ik dacht dat er "queerzone" stond, zou me ook niet verbazen.....
Janoekovietz is de hoer van Oekrainequote:Op zaterdag 4 december 2004 20:17 schreef Xilantof het volgende:
wie speelt die gast naast peter in dat filmpje met de "satalliet verbinding" ?
Je hebt er duidelijk geen kijk op, hoe loop je er zelf bij? Als de gemiddelde nederlandse sloeber?quote:
Ik loop er hetzelfde als Jort bij, maar ik vind mijn eigen kleren ook grappigquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:22 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen kijk op, hoe loop je er zelf bij? Als de gemiddelde nederlandse sloeber?
Alles wat modern en klassiek is, vind je zeker nichterig?
quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:28 schreef tong80 het volgende:
Ah ze hebben het sinterklaas filmpje onder het stof vandaan gehaald.
Die laatste Sint die met die brommer op die auto knalt, blijft leuk, vind ik.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:28 schreef tong80 het volgende:
Ah ze hebben het sinterklaas filmpje onder het stof vandaan gehaald.
Best aardig, een 6,5. Tien keer beter dan de vorige keer, dat wel.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zitten best leuke elementen in het cabaret.
Was ook lekker scherpquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:56 schreef pberends het volgende:
Snel overschakelen naar ned2, Dit Was Het Nieuws begint
Frank Lammers denk ik.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:17 schreef Xilantof het volgende:
wie speelt die gast naast peter in dat filmpje met de "satalliet verbinding" ?
En dan vanavond nag Klaas van der Eerdequote:Op zaterdag 4 december 2004 21:54 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Ja ik vond bijde uitzendingen (Kopspijker en Dit Was Het Nieuws) geslaagd![]()
En morgen Guzmanquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:55 schreef S-Two het volgende:
[..]
En dan vanavond nag Klaas van der Eerde![]()
Hij noemde in Metro vandaag Geert Wilders "Een echte rechtse lul die nodig met de zak van Sinterklaas naar Spanje moet"quote:
Om te kijken of hij net zoveel Zwarte Pieten weer mee neemt als dat ie mee had gebracht?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij noemde in Metro vandaag Geert Wilders "Een echte rechtse lul die nodig met de zak van Sinterklaas naar Spanje moet"
Guzman is zelf een Spanjaard.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij noemde in Metro vandaag Geert Wilders "Een echte rechtse lul die nodig met de zak van Sinterklaas naar Spanje moet"
Niet dat ik je echt serieus neemt, but you say it like it is a bad thing...quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:10 schreef pberends het volgende:
[..]
quote:
Dat weet ik ook wel.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar stoor me niet om Spanje-ding, maar om "rechtse lul".
Hij stemt zelf SP heb ik gelezen in een interview, ik ga Jan M. toch ook geen "Linkse lul" noemen.quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.
Maar ja, hij is cabaretier hè. Die hebben wel eens een afwijkende mening.
Wat heeft Jan Mulder ermee te maken?quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij stemt zelf SP heb ik gelezen in een interview, ik ga Jan M. toch ook geen "Linkse lul" noemen.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat heeft Jan Mulder ermee te maken?
Ah, een Spaanse peper.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, een Spaanse peper.
Ik snap de connectie
Zo moeilijk was het ook niet om beter te zijn dan het drama van vorige week. Hoe dan ook Jack zegt dat het dit keer de allerlaatste keer was dat hij zijn Sinterklaasvideo liet zien. Hopelijk houdt ie er zich aanquote:
Het cabaret was echt geweldig! Ferry Mingelen moet vaker terugkomen als typetjequote:Op zaterdag 4 december 2004 22:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ferdie van Mingelen was erg goed gedaan qua maniertjes. Ook Henk van Dorp blijft grappig.
Qua grappen vind ik Kopspijkers echt niet meer leuk. De fragmenten worden ook steeds suffer en steeds meer uit de context gehaald. Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |