Uitvoerend artiest is zelf ook gewoon 100% homo, maar dat vergeten de queenvriendjes weer even...quote:Op zondag 28 november 2004 20:23 schreef MrBadGuy het volgende:
En kopspijkers krijgt ook internationaal media aandacht. Op http://www.queenzone.com/queenzone/news_view.aspx?NEWS_ID=1891 valt te lezen:
[..]
Mwa, een beetje gebrek aan humor. Ik vond het wel vrij grappig, al was de tekst wel heel hard en die 2 achtergrond nichten snap ik ook niet zo.
ik dacht dat er "queerzone" stond, zou me ook niet verbazen.....quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Uitvoerend artiest is zelf ook gewoon 100% homo, maar dat vergeten de queenvriendjes weer even...
Inderdaadquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:59 schreef DJ_Fritz het volgende:
En vanavond natúúúúrlijk: het alom bekende Sinterklaas-Blooper-filmpje waarmee Jack nog een paar kijkers wil proberen te trekken![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:19 schreef Elvislives het volgende:
[..]
ik dacht dat er "queerzone" stond, zou me ook niet verbazen.....
Janoekovietz is de hoer van Oekrainequote:Op zaterdag 4 december 2004 20:17 schreef Xilantof het volgende:
wie speelt die gast naast peter in dat filmpje met de "satalliet verbinding" ?
Je hebt er duidelijk geen kijk op, hoe loop je er zelf bij? Als de gemiddelde nederlandse sloeber?quote:
Ik loop er hetzelfde als Jort bij, maar ik vind mijn eigen kleren ook grappigquote:Op zaterdag 4 december 2004 20:22 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen kijk op, hoe loop je er zelf bij? Als de gemiddelde nederlandse sloeber?
Alles wat modern en klassiek is, vind je zeker nichterig?
quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:28 schreef tong80 het volgende:
Ah ze hebben het sinterklaas filmpje onder het stof vandaan gehaald.
Die laatste Sint die met die brommer op die auto knalt, blijft leuk, vind ik.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:28 schreef tong80 het volgende:
Ah ze hebben het sinterklaas filmpje onder het stof vandaan gehaald.
Best aardig, een 6,5. Tien keer beter dan de vorige keer, dat wel.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zitten best leuke elementen in het cabaret.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |