abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 november 2004 @ 12:16:14 #26
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_23625726
met veel cabaret zeiden ze,maar ik heb amper cabaret gezien.

vond het nummer van luv en queen trouwens wel erg grappig
  zondag 28 november 2004 @ 12:36:14 #27
82589 S-Two
barba macacu
pi_23626072
Ik heb er gister een stukje van gezien, maar vond er weinig aan. Dat nummer van Queen was toen ook, maar kom op... dat was wel heel triest
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 28 november 2004 @ 12:56:27 #29
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_23626421
quote:
Op zondag 28 november 2004 12:36 schreef S-Two het volgende:
Ik heb er gister een stukje van gezien, maar vond er weinig aan. Dat nummer van Queen was toen ook, maar kom op... dat was wel heel triest
ik vond t opgeplakte borsthaar nog wel lachwekkend. En robbie winter (was m toch?) lijkt zonder make-up en pruik ook al sprekend op Brian May!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zondag 28 november 2004 @ 13:37:46 #30
82589 S-Two
barba macacu
pi_23627087
quote:
Op zondag 28 november 2004 12:56 schreef Elvislives het volgende:

[..]

ik vond t opgeplakte borsthaar nog wel lachwekkend. En robbie winter (was m toch?) lijkt zonder make-up en pruik ook al sprekend op Brian May!
Ja okay, dat deden ze wel leuk na maar het liedje zelf was
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_23627119
achja alles voor het goede doel
pi_23628236
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/48788#1723901

Titel moet alleen nog veranderd worden, die titel slaat natuurlijk nergens op.
  Trouwste user 2022 zondag 28 november 2004 @ 17:59:07 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_23629370
Doorslaand succes.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_23630028
luv was erg lachen, ik heb trouwens de dubbeldvd zitten kijken erg leuk om al die oude toneelstukjes terug te zien.
pi_23630032
quote:
Op zondag 28 november 2004 17:59 schreef tong80 het volgende:
Doorslaand succes.

[FP] Onjuiste titel

Ik heb hier geklaagd, maar zonder resultaat of reactie
pi_23632675
En kopspijkers krijgt ook internationaal media aandacht. Op http://www.queenzone.com/queenzone/news_view.aspx?NEWS_ID=1891 valt te lezen:
quote:
Dutch TV show makes parody of Queen
A TV show from the Netherlands made a horrible parody of Queen playing Don't Stop Me Now.
The dutch TV show Kopspijkers made a parody of Queen performing Don't Stop Me Now. The "fake" Freddie Mercury was wearing the famous Live Aid outfit and said homophobic things like "I'm a crazy horny faggot with a moustache, ain't I?".
The "backing vocals" looks like the band Village People.
Mwa, een beetje gebrek aan humor. Ik vond het wel vrij grappig, al was de tekst wel heel hard en die 2 achtergrond nichten snap ik ook niet zo.
  zondag 28 november 2004 @ 21:12:45 #37
65516 gieling
Live from NYC
pi_23634158
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 22:31 schreef Elvislives het volgende:

[..]

ik vind spijkerman een misselijkmakend ventje omdat:

zijn grappen té gemaakt zijn, hij met zn spelletje fragmenten op momenten stil zet waardoor ze ineens grappig zijn. Als je het fragment door laat lopen is er weinig grappigs meer aan.
Ook pakt hij áltijd dezelfde personen, jeroen smits (of hoe ie dan ook heet van die call spelletjes enzo) is al 10 keer langs gekomen, die rtl presentator is ook iedere week onderwerp van de grap.
Ook de georgina grappen zijn wel érg makkelijk bedacht.

ze zouden eens een programma moeten beginnen "de blunders van jack", wordt vast leuk

Precies, als je je mening onderbouwd kan ik het nog begrijpen!
  zondag 28 november 2004 @ 23:19:37 #38
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_23634492
Het was weer een standaard begin december thema uitzending, geld vragen voor een goed doel, vevolgens over-kill aan telefoonnummers, callcenters, zielige filmpjes, etc. Ik kan het begrijpen en steun de actie, maar ik vond het niet echt bij kopspijkers passen.

Ons was beloofd veel cabaret, nou 2 x de bar was nog korter dan 1 normale bar. Het enige wat extra was was 2 x een parodie. Het enige leuke aan de bar was btw postbode Siemen...

Een cijfertje dan maar geven, 6.5, omdat ik de actie steun. Als dit een gewone aflevering was geweest had het nog geen 4,5 gekregen

wie was die sinterklaas nou eigenlijk? Was dat er ook een van het cabaret?

Georgina en de Harry's waren volgens mij inderdaad Carice van Houten
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_23647392
quote:
Op maandag 29 november 2004 16:53 schreef pberends het volgende:
Dance4life levert bijna twee miljoen euro op

Titel eindelijk veranderd
pi_23647512
Queen en Georgina waren schitterend , bij de rest sja.. Je zit bij die zielige aidas-kindjes-filmpjes toch een beetje te wachten wanneer de grappige blooper komt of dat Jack de band stilzet voor een ludieke vraag .
pi_23665849
Wat heeft Spijkerman eigenlijjk zelf gegeven, dat heb ik gemist.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  dinsdag 30 november 2004 @ 12:29:34 #44
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_23665984
Walgelijk was het. Ik heb gezapt in afwachting van Dit Was Het Nieuws en ik kwam uit bij een Frans Bauer concert... dat liet ik aanstaan in plaats van die van die jankjong die AIDS/HIV hebben.
Lullig voor ze hoor, maar ik heb zin om te lachen na een week hard werken.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_23666105
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 12:29 schreef TrenTs het volgende:
Walgelijk was het. Ik heb gezapt in afwachting van Dit Was Het Nieuws en ik kwam uit bij een Frans Bauer concert... dat liet ik aanstaan in plaats van die van die jankjong die AIDS/HIV hebben.
Lullig voor ze hoor, maar ik heb zin om te lachen na een week hard werken.

We betalen samen elke dag al 10 miljoen aan ontwikkelingshulp via de belasting die van jouw loon betaald wordt.
pi_23672803
"Of ben ik soms geen vieze vuile nicht met een snor *insert vette knipoog*" .
pi_23757064
Vanavond:

quote:
Jack Spijkerman presenteert Kopspijkers samen met Peter Heerschop. Enterpreneurs en mediapersoonlijkheden Jort Kelder en Winston Gerschtanowitz spelen het Kopspijkerspel.

Peter Heerschop

Maar goed, slechter dan vorige kan het niet worden (hoop ik).
  zaterdag 4 december 2004 @ 14:46:21 #48
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_23757597
als ze maar niet gaan lopen kloten met Bernhard.
Ik ben benieuwd hoeveel respect SPijkerman voor de overledenen heeft. Freddie mercury boeit natuurlijk weinig, maar als iemand zo kort is overleden.........

niet doen jack!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zaterdag 4 december 2004 @ 16:48:58 #49
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_23759795
Nou denk dat ik het deze aflevering ook niet zoveel aan gaat vinden. misschien dat ik hem morgen gewoon online gaat kijen dan kan ik teminste bepaalde stukken skippen
Live for the moment. Because it may never come again.
pi_23759994
En vanavond natúúúúrlijk: het alom bekende Sinterklaas-Blooper-filmpje waarmee Jack nog een paar kijkers wil proberen te trekken
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')