Idd!quote:Op zaterdag 27 november 2004 21:35 schreef miss_bleu het volgende:
duncan lacht als een boer met kiespijn
Als je niks te melden hebt, zeg het dan ook nietquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:38 schreef Elvislives het volgende:
wat een misselijk makende vent is t! bah, kut spijkerman!
Zeik niet zo zegquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:02 schreef gieling het volgende:
[..]
Als je niks te melden hebt, zeg het dan ook niet
Als je al loopt te zeiken onderbouw dan iig je mening
Ja was lachenquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:01 schreef MadGuy het volgende:
Wie speelde Georgina Verbaan? Caroce van Houten dacht ik eerst, maar haar neus en mond waren iets te groot LOL. Ik vond haar stukje wel leuk!
Vond ik niet, dit is 1 keer er is in deze 1ne keer veel, heel veel geld opgehaald. En ik vond het al helemaal geen slechte uitzending.quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:17 schreef AlwaysConnected het volgende:
was 2uur te lang
sorry jack maar deze uitzending was ene aanfluiting
zat totaal geen snelheid in , geen acties
zonde
ik vind spijkerman een misselijkmakend ventje omdat:quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:02 schreef gieling het volgende:
[..]
Als je niks te melden hebt, zeg het dan ook niet
Als je al loopt te zeiken onderbouw dan iig je mening
quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:31 schreef Elvislives het volgende:
[..]
ik vind spijkerman een misselijkmakend ventje omdat:
zijn grappen té gemaakt zijn, hij met zn spelletje fragmenten op momenten stil zet waardoor ze ineens grappig zijn. Als je het fragment door laat lopen is er weinig grappigs meer aan.
Ook pakt hij áltijd dezelfde personen, jeroen smits (of hoe ie dan ook heet van die call spelletjes enzo) is al 10 keer langs gekomen, die rtl presentator is ook iedere week onderwerp van de grap.
Ook de georgina grappen zijn wel érg makkelijk bedacht.
ze zouden eens een programma moeten beginnen "de blunders van jack", wordt vast leuk![]()
![]()
Vond ik ook het meest geslaagde personage deze keerquote:Op zaterdag 27 november 2004 22:01 schreef MadGuy het volgende:
Wie speelde Georgina Verbaan? Caroce van Houten dacht ik eerst, maar haar neus en mond waren iets te groot LOL. Ik vond haar stukje wel leuk!
ik weet niet of t haar was, maar ik vind carice van houten een van de betere actrices in NL dit moment. Ik herinner me van een aflevering van Jiskefet, 2 jaar geleden, prachtig!quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:01 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben ook groot Carice fan! Zowel de actrice als wat we van haar persoontje in de media te zien krijgen. Maar was het haar nu?quote:Op zondag 28 november 2004 02:48 schreef Elvislives het volgende:
[..]
ik weet niet of t haar was, maar ik vind carice van houten een van de betere actrices in NL dit moment. Ik herinner me van een aflevering van Jiskefet, 2 jaar geleden, prachtig!
[afbeelding]
Ze's niet slecht inderdaad, jammer van de spruiken die ze vaak draagt.quote:Op zondag 28 november 2004 02:48 schreef Elvislives het volgende:
[..]
ik weet niet of t haar was, maar ik vind carice van houten een van de betere actrices in NL dit moment. Ik herinner me van een aflevering van Jiskefet, 2 jaar geleden, prachtig!
[afbeelding]
ik vond t opgeplakte borsthaar nog wel lachwekkend. En robbie winter (was m toch?) lijkt zonder make-up en pruik ook al sprekend op Brian May!quote:Op zondag 28 november 2004 12:36 schreef S-Two het volgende:
Ik heb er gister een stukje van gezien, maar vond er weinig aan. Dat nummer van Queen was toen ook, maar kom op... dat was wel heel triest![]()
Ja okay, dat deden ze wel leuk naquote:Op zondag 28 november 2004 12:56 schreef Elvislives het volgende:
[..]
ik vond t opgeplakte borsthaar nog wel lachwekkend. En robbie winter (was m toch?) lijkt zonder make-up en pruik ook al sprekend op Brian May!![]()
[FP] Onjuiste titelquote:Op zondag 28 november 2004 17:59 schreef tong80 het volgende:
Doorslaand succes.
Mwa, een beetje gebrek aan humor. Ik vond het wel vrij grappig, al was de tekst wel heel hard en die 2 achtergrond nichten snap ik ook niet zo.quote:Dutch TV show makes parody of Queen
A TV show from the Netherlands made a horrible parody of Queen playing Don't Stop Me Now.
The dutch TV show Kopspijkers made a parody of Queen performing Don't Stop Me Now. The "fake" Freddie Mercury was wearing the famous Live Aid outfit and said homophobic things like "I'm a crazy horny faggot with a moustache, ain't I?".
The "backing vocals" looks like the band Village People.
Precies, als je je mening onderbouwd kan ik het nog begrijpen!quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:31 schreef Elvislives het volgende:
[..]
ik vind spijkerman een misselijkmakend ventje omdat:
zijn grappen té gemaakt zijn, hij met zn spelletje fragmenten op momenten stil zet waardoor ze ineens grappig zijn. Als je het fragment door laat lopen is er weinig grappigs meer aan.
Ook pakt hij áltijd dezelfde personen, jeroen smits (of hoe ie dan ook heet van die call spelletjes enzo) is al 10 keer langs gekomen, die rtl presentator is ook iedere week onderwerp van de grap.
Ook de georgina grappen zijn wel érg makkelijk bedacht.
ze zouden eens een programma moeten beginnen "de blunders van jack", wordt vast leuk![]()
![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 16:53 schreef pberends het volgende:
Dance4life levert bijna twee miljoen euro op
Titel eindelijk veranderd
quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:29 schreef TrenTs het volgende:
Walgelijk was het. Ik heb gezapt in afwachting van Dit Was Het Nieuws en ik kwam uit bij een Frans Bauer concert... dat liet ik aanstaan in plaats van die van die jankjong die AIDS/HIV hebben.
Lullig voor ze hoor, maar ik heb zin om te lachen na een week hard werken.
quote:Jack Spijkerman presenteert Kopspijkers samen met Peter Heerschop. Enterpreneurs en mediapersoonlijkheden Jort Kelder en Winston Gerschtanowitz spelen het Kopspijkerspel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |