Tot 3 jaar terug idd...quote:Op zondag 5 december 2004 12:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het cabaret was echt geweldig! Ferry Mingelen moet vaker terugkomen als typetje
De rest van de uitzending was lauw, matig.. slecht. Ik zeik niet vaak over programma's maar het heeft het niveau van vroeger niet meer. In de tijd dat Van Vleuten en Van Muiswinkel nog aan tafel zaten om de week door te nemen had het ook net zo goed een VPRO programma kunnen zijn. Het was vernieuwend en je had de indruk dat ze er veel tijd instaken. Dat niveau hebben ze tot vorig jaar vast weten te houden.
Dat Ron Jans (zeer sympathieke gast) mag winnen.quote:Jans en Koeman in Kopspijkers
GRONINGEN - FC Groningen-trainer Ron Jans en Ajax-trainer Ronald Koeman zijn zaterdag te gast in het tvprogramma Kopspijkers.
Ze gaan strijden om de doos met de grote hamer in het Kopspijkersspel.
Jans schijnt al enkele weken te trainen in zijn garage. ->
TV Noord
Sinds wanneer "acteren" ze in Kopspijkers?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:10 schreef pberends het volgende:
grappiggggggggggggggggggggggggggg Bertje Vischer.
Wat is die man afgezakt.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:10 schreef pberends het volgende:
grappiggggggggggggggggggggggggggg Bertje Vischer.
Ajax is overalquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:12 schreef jerryx het volgende:
Koeman natuurlijk weer als gast.
Waardeloos inderdaad.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is weer lachen, gieren en brullen met Bert
quote:
Vond ik ook al zo kinderachtig dat hij daar niet over begon.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:28 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Bartina heeft een Tarzan in haar nachtkastje zei ze tegen de Leeuw.
Tatjanaquote:
'Meester mag ik poepen ?'quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Die Nora is een oud klasgenoot van mij.
Lukt hem beter dan Bert Visscher.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Jans die grappig probeert te zijn :/
In het begin sloeg hij wel een paar keer mis, maar daarna ging 'ie erg lekker idd...leuke filmpjesquote:
Had je kunnen verwachten want hij is nooit leuk geweestquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Bert Visscher wilt grappig gevonden worden in plaats van werkelijk grappig te zijn.
Dat bleek maar al te goed tijdens zijn laatste theateroptreden afgelopen donderdagavond in Roermond van zijn show 'Nee dan Lourdes' waar ik kaartjes voor had gekocht. Het was me een teleurstelling zeg
Jawel, toen ik hem zn eerste of tweede show zag doen was ie nog wel leukquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Had je kunnen verwachten want hij is nooit leuk geweest
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:45 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik ben maar ff overgeschakeld naar het darten...
Misschien dat de bar eindelijk weer eens leuk wordt.... En anders hebben we altijd DWHN nog...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |