Datis idd een stuk beter dan dit, toch jammer, want met oa. Paul de Groot was dit programma echt geweldig.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:55 schreef HansKazaNova het volgende:
Ik geef het op, ik ga Fear Factor kijken tot DWHN begint.
Eensch.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:53 schreef Cynix ® het volgende:
En toch was het cabaret 'vroeger' ook beter.
Die jongens van Koefnoen hadden gewoon moeten blijven, hier wordt niemand beter van.
Ik vind de Wilders van Paul Groot ook een stuk beter. Dat is ook het nadeel van het opsplitsen van het cabaret-team van kopspijkers. Hierdoor krijg je op een gegeven moment meerdere cabaretiers die hetzelfde typetje doen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:53 schreef Markster het volgende:
Die gast die nu Wilders speelt, vind ik echt niet goed
Paul de groot is zowiezo een stuk beter dan deze gast. Hoe heet deze eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik vind de Wilders van Paul Groot ook een stuk beter. Dat is ook het nadeel van het opsplitsen van het cabaret-team van kopspijkers. Hierdoor krijg je op een gegeven moment meerdere cabaretiers die hetzelfde typetje doen.
Spijkeren.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:58 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat deed Koeman daar?
Goed nagedaan, maar niet grappig.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:59 schreef Harry_Sack het volgende:
Dries van Agt, geniaal
Zoals elke week.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:59 schreef pberends het volgende:
ned2 zometeen
Ik zweer dat de eerste 5 minuten DWHN grappiger is dan heel Kopspijkers.
Dat maakt DWHN ook leuker. Veel spontaner. Humor is goed als het spontaan is.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:01 schreef Markster het volgende:
Ik vind dit cabaret ook veel te gespeeld, voorheen was dit veel meer dmv improvisatie en maakte alles een stuk leuker
Aha, ken hem verder niet, maar zoals ik al zei, de typetjes van hem vind ik idd nooit goed.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:01 schreef California het volgende:
Die Wilders is Mike Boddé. Hij is niet erg geschikt voor typetjes, zijn cabaretshow vond ik wel grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |