Zanik was een betere naam.quote:
Hij krijgt zomaar 2 kaartjes voor hem en zijn vader. Knuffelbeleid :pquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Ziet er weer erg links uit, zo'n allochtoontje.
Voor de camera verliezen mensen hun verstand altijd.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hij krijgt zomaar 2 kaartjes voor hem en zijn vader. Knuffelbeleid :p
Volgende week is het er volgens mij niet ivm kerst... op oudejaar weer.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:51 schreef Harry_Sack het volgende:
volgens mij is volgende week hetzelfde als deze week
Roest! Da's waar ook. Waarom schaffen ze kerst niet gewoon afquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgende week is het er volgens mij niet ivm kerst... op oudejaar weer.
Dat is dus dezelfde gast die ook Wilders doet, Henkie Bres ook trouwensquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:59 schreef Bupatih het volgende:
De imitatie van Henk van Dorp --> Geniaal
Die stem
Geen Peter Heerschop en Bert Vischer dusquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:58 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Goed voornemen voor Spijkerman in het nieuwe jaar: geen gesprekken/items meer met kinderen, verstandelijk gehandicapten, bejaarden, dieren en andere contactgestoorde freaks.
Ik vond het wel leuk hoorquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:38 schreef pberends het volgende:
Ow wat een zwakke actie om dat kutkind erbij te halen.Spijkerman
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Geen Peter Heerschop en Bert Vischer dus![]()
Die keeper die t jongetje niet liet scoren. Verrassend genoeg als Jack er met de camera naast staat wel........Ik had dat jochie weer het plezier niet gegundquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:46 schreef Beathoven het volgende:
vandaag niet gezien
wie heeft de zwatelaar gewonnen?
Wat een anticlimax, zo'n keeper is een makkelijke prooi.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:55 schreef Professor_Chaos het volgende:
[..]
Die keeper die t jongetje niet liet scoren. Verrassend genoeg als Jack er met de camera naast staat wel........Ik had dat jochie weer het plezier niet gegund![]()
Inderdaad, zo'n onbekend iemand; who cares.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat een anticlimax, zo'n keeper is een makkelijke prooi.
Ik had veel liever gezien dat hij bij Olav Mol op de koffie kwam
Dan blijft er niks over!quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:58 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Goed voornemen voor Spijkerman in het nieuwe jaar: geen gesprekken/items meer met kinderen, verstandelijk gehandicapten, bejaarden, dieren en andere contactgestoorde freaks.
quote:Op zondag 19 december 2004 00:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dan blijft er niks over!
Maar je hebt wel gelijk.
Ik heb dus weer gekeken en eigenlijk was het weer niks.
Stukjes bar die ik n.b. 2 weken geleden net gezien heb.
Met voorsprong het slechtste idd.quote:Op zondag 19 december 2004 01:35 schreef pberends het volgende:
Wat mij getreft was dit het slechtse seizoen ooit van Kopspijkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |