Zanik was een betere naam.quote:
Hij krijgt zomaar 2 kaartjes voor hem en zijn vader. Knuffelbeleid :pquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Ziet er weer erg links uit, zo'n allochtoontje.
Voor de camera verliezen mensen hun verstand altijd.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hij krijgt zomaar 2 kaartjes voor hem en zijn vader. Knuffelbeleid :p
Volgende week is het er volgens mij niet ivm kerst... op oudejaar weer.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:51 schreef Harry_Sack het volgende:
volgens mij is volgende week hetzelfde als deze week
Roest! Da's waar ook. Waarom schaffen ze kerst niet gewoon afquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgende week is het er volgens mij niet ivm kerst... op oudejaar weer.
Dat is dus dezelfde gast die ook Wilders doet, Henkie Bres ook trouwensquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:59 schreef Bupatih het volgende:
De imitatie van Henk van Dorp --> Geniaal
Die stem
Geen Peter Heerschop en Bert Vischer dusquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:58 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Goed voornemen voor Spijkerman in het nieuwe jaar: geen gesprekken/items meer met kinderen, verstandelijk gehandicapten, bejaarden, dieren en andere contactgestoorde freaks.
Ik vond het wel leuk hoorquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:38 schreef pberends het volgende:
Ow wat een zwakke actie om dat kutkind erbij te halen.Spijkerman
quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Geen Peter Heerschop en Bert Vischer dus![]()
Die keeper die t jongetje niet liet scoren. Verrassend genoeg als Jack er met de camera naast staat wel........Ik had dat jochie weer het plezier niet gegundquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:46 schreef Beathoven het volgende:
vandaag niet gezien
wie heeft de zwatelaar gewonnen?
Wat een anticlimax, zo'n keeper is een makkelijke prooi.quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:55 schreef Professor_Chaos het volgende:
[..]
Die keeper die t jongetje niet liet scoren. Verrassend genoeg als Jack er met de camera naast staat wel........Ik had dat jochie weer het plezier niet gegund![]()
Inderdaad, zo'n onbekend iemand; who cares.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wat een anticlimax, zo'n keeper is een makkelijke prooi.
Ik had veel liever gezien dat hij bij Olav Mol op de koffie kwam
Dan blijft er niks over!quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:58 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Goed voornemen voor Spijkerman in het nieuwe jaar: geen gesprekken/items meer met kinderen, verstandelijk gehandicapten, bejaarden, dieren en andere contactgestoorde freaks.
quote:Op zondag 19 december 2004 00:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dan blijft er niks over!
Maar je hebt wel gelijk.
Ik heb dus weer gekeken en eigenlijk was het weer niks.
Stukjes bar die ik n.b. 2 weken geleden net gezien heb.
Met voorsprong het slechtste idd.quote:Op zondag 19 december 2004 01:35 schreef pberends het volgende:
Wat mij getreft was dit het slechtse seizoen ooit van Kopspijkers.
Ik heb er ook een groot stuk van gezien...quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:09 schreef pberends het volgende:
Nu een 'hoe-bedoel-je-ik-zweet'-figuur op ned3.
Vind het juist een prachtnummer dat ze hebben uitgekozen heb er denk al 10x naar geluisterd! Ik heb gelijk de echte versie gedownload met nog een heleboel meer muziek uit de Jordaan.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:06 schreef pberends het volgende:
Konden ze die liedjes er niet een keer uitlaten
Van de kopspijkers-site:quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:32 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Het wordt toch ook nog weer uitgezonden met oudjaarsdag?
Geen idee. Het is een jaaroverzicht, dus ik vrees met grote vrezen dat het alleen maar herhalingen zijn..quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:43 schreef pberends het volgende:
Vanavond toch nieuw cabaret? of is het allemaal saaie herhaling?
Volgens mij niet hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen idee. Het is een jaaroverzicht, dus ik vrees met grote vrezen dat het alleen maar herhalingen zijn..
Nieuwe volgens mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |