Preciesquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat maakt DWHN ook leuker. Veel spontaner. Humor is goed als het spontaan is.
Ja hoewel de gasten de afgelopen twee weken niet goed waren (die aandachtvragende rolstoelmuts, die cnv prick en prem (1 keer is leuk)quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Goede gasten zijn een groot probleem voor zowel Kopspijkers als DWHN. Figuren als Hans Teeuwen zullen zich daarvoor ook niet lenen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:03 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja hoewel de gasten de afgelopen twee weken niet goed waren (die aandachtvragende rolstoelmuts, die cnv prick en prem (1 keer is leuk)
Villa Achterwek rulezquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:04 schreef -DailaLama- het volgende:
Wanneer komt de VPRO een keertje weer es met wat leuks?
wat maakt dat uitquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:04 schreef -DailaLama- het volgende:
Wanneer komt de VPRO een keertje weer es met wat leuks?
Dat maakt het Lagerhuis dan ook vaak veel grappiger en leuker dan Kopspijkers. De humor is spontaan en dus grappiger.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Onzin, ik heb het dit seizoen al 2 keer een 7 gegeven.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:13 schreef jerryx het volgende:
He zeikerds, het is idd niet zo leuk als vorig jaar, maar KIJK DAN GVD NIET! Elke week gaan mensen het kijken om het daarna af te kraken.Lekker kansloos.
Moet jij als Feijenoorder toch ervaring mee hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:13 schreef jerryx het volgende:
He zeikerds, het is idd niet zo leuk als vorig jaar, maar KIJK DAN GVD NIET! Elke week gaan mensen het kijken om het daarna af te kraken.Lekker kansloos.
Maar niet grappig.quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet jij als Feijenoorder toch ervaring mee hebben.
Het is iig nog nét iets beter dan wat de andere netten ons op dat tijdstip voorschotelen, maar ik geef best toe dat ik het programma voor het minste geringste enigszins het aankijken waard zijnde alternatief laat schieten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:13 schreef jerryx het volgende:
Zijn Henk Bres, Nawijn en Hans Liberg typetjes waren erg leuk anders.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:02 schreef Markster het volgende:
[..]
Aha, ken hem verder niet, maar zoals ik al zei, de typetjes van hem vind ik idd nooit goed.
Wat praatje raar,.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het is iig nog nét iets beter dan wat de andere netten ons op dat tijdstip voorschotelen, maar ik geef best toe dat ik het programma voor het minste geringste enigszins het aankijken waard zijnde alternatief laat schieten.
Hatseflats hatsiekiedee. Is toch geweldig als je niks weet te zeggten ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:22 schreef mineo39-76 het volgende:
Bestaan er nu echt mensen die de "humor" van Bert Visser leuk vinden![]()
Ik kan het me bijna niet voorstellen!
Mwoa, vroeger wel hoor. Zijn sketch over bloemschikken vond ik bijvoorbeeld zeer amusant.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:22 schreef mineo39-76 het volgende:
Omdat ik hele zinnen type bedoel je?quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:07 schreef tong80 het volgende:
Wat praatje raar,.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mwoa, vroeger wel hoor. Zijn sketch over bloemschikken vond ik bijvoorbeeld zeer amusant.
Schikt het?quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:27 schreef Cynix ® het volgende:
Zijn sketch over bloemschikken vond ik bijvoorbeeld zeer amusant.
Nou, Al Sahaf deed ie ooit best goed. En z'n Drs P is ook erg goed (qua stem dan).quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:02 schreef Markster het volgende:
[..]
Aha, ken hem verder niet, maar zoals ik al zei, de typetjes van hem vind ik idd nooit goed.
quote:Op zondag 5 december 2004 12:06 schreef Beathoven het volgende:
Een "Het beste van Kopspijkers" DVD zit er dit jaar niet in.
Mja, Bert hoort in het theater en niet in een programma als Kopspijkers.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:22 schreef mineo39-76 het volgende:
Hoogtepunten met Bert Visscher en Peter Heerschop? Ik wacht weer met smart op DWHN als ik dit lulverhaaltje zo hoor.quote:Kopspijkers
Compilatie met de hoogtepunten uit de afgelopen serie. Jack Kopspijkers met zowel Bert Visscher als Peter Heerschop en er wordt onthuld wie De Gouden Zwatelaar 2004 krijgt. Wordt het De Coffye Vlagh, Olav Moll of Argon-keeper Martijn Middelbeek? Verder in deze aflevering een compilatie van hoogtepunten uit de afgelopen uitzendingen. Met uiteraard veel cabaret-fragmenten: de leeuw van Bert, de Australische broer van Peter, een zingende Remkes, Johnny Jordaan en Tante Leen, het literair Café met Jochem Myjer en het Journalisten Café. En de beste fragmenten (en klappen) uit het Kopspijkersspel.
Dit is geen Topspijkers; Topspijkers is op oudejaarsavond met een uitgebreide versie van het Kopspijkersspel en veel nieuw cabaret dacht ik.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:29 schreef Harry_Sack het volgende:
dat noemt zich topspijkers..
Ik hoop maar dat 2005 wat sterker over zal komen, dit jaar was er weinig te beleven.
Whatever, we bedoelen hetzelfdequote:Op zaterdag 18 december 2004 14:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Dit is geen Topspijkers; Topspijkers is op oudejaarsavond met een uitgebreide versie van het Kopspijkersspel en veel nieuw cabaret dacht ik.
Ziet er weer erg links uit, zo'n allochtoontje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |