Kom er gezellig bij zitten!quote:Hier zit je in het DIG-caf?Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
De vorige delen en de statistieken van deze reeks kan je hier vinden.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG.
deze OP: http://www.troel.nl/dig/op.txtquote:[Slowchat deeltje 44] 12+
[Slowchat deeltje 43]
[Slowchat deeltje 42] Vuurwerk vuurwerk!
[Slowchat deeltje 41] De grote verhuizing!
[Slowchat deeltje 40] Lekker eten!
[Slowchat deeltje 39] Lunch! Eetsmakelijk iedereen!
[Slowchat deeltje 38] Broodje Bal!
[Slowchat deeltje 37] Onderweg naar kerst
[Slowchat deeltje 36] Kom ook naar de meet
[Slowchat deeltje 35] Da's andere koffie!
[Slowchat deeltje 34] komt dat zien, komt dat zien :D
[Slowchat deeltje 34] Iedereen is lief :)
[Slowchat deeltje 33] BlueCurl, devzero, godlike02, marty26
[Slowchat deeltje 32] Troel! Renesite! Jump! Sherman! QG!
[Slowchat deeltje 31]
[Slowchat deeltje 30] powered by nerds
[Slowchat deeltje 29] Renesite is liev O+
[Slowchat deeltje 28] Koekie d'r bij?
[Slowchat deeltje 27] Bom en aanslagvrije zone
[Slowchat deeltje 26]
[Slowchat deeltje 25]
[Slowchat deeltje 24]
[Slowchat deeltje 23]
[Slowchat deeltje 21]
[Slowchat deeltje 22]
[Slowchat deeltje 20]
[Slowchat deeltje 19]
[Slowchat deeltje 18] Terug in de tijd met... ja, met wie ?
[Slowchat deeltje 17] Terug in de tijd met Marty26
[Slowchat deeltje 16] Over 4 daagjes is Slarioux jarig
[Slowchat deeltje 15] Marty26 wordt oud >:)
[Slowchat deeltje 14] Wens jump succes met computertechniek
[Slowchat deeltje 13] Er is er 1 jarig, hoera!
[Slowchat deeltje 12] nog 7 daagjes :)
[Slowchat deeltje 11] wat een saaie topictitel
[Slowchat deeltje 10] Slarioux, wat een schattige avatar...
[Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
[Slowchat deeltje 8] Het word steeds drukker op #DIG!!!
[Slowchat deeltje 7] Slarioux goes VI
[Slowchat deeltje 6] Marty26, nerd in de ontkenningsfase
[Slowchat deeltje 5] Marty is zijn computer kwijt. Zoek mee!
[Slowchat deeltje 4] (bijna) weekend!!!!
[Slowchat deeltje 3] Nu ook op IRC
[Slowchat deeltje 2] Notorious_Roy is een Games nerd!
[Slowchat deeltje 1] QuietGuy schaamt zich :@
BC wel goed?quote:Op maandag 20 december 2004 11:11 schreef BlueCurl het volgende:
pff maak er alsjeblieft geen BlueCurl van hoor van die tt
Waarom niet? Je hebt het verdiend; een eigen naam topic.quote:Op maandag 20 december 2004 11:11 schreef BlueCurl het volgende:
pff maak er alsjeblieft geen BlueCurl van hoor van die tt
Vanwaar deze valse schaamte? Ik vind je er schattig/cute uitzienquote:Op maandag 20 december 2004 11:13 schreef BlueCurl het volgende:
haha nee maar ik ben niet cutedaar doel ik op
die webcam foto's zijn indd niet verkeerd maar hebbie ook foto 3 en 4 al bekekenquote:Op maandag 20 december 2004 11:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Vanwaar deze valse schaamte? Ik vind je er schattig/cute uitzien
Donequote:Op maandag 20 december 2004 11:13 schreef devzero het volgende:
[..]
idd. QG kun je die van Troel er in zetten? http://www.troel.nl/dig/op.txt
Bedoel je dat je niet het postuur van Kate Moss hebt? Ja en?quote:Op maandag 20 december 2004 11:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
die webcam foto's zijn indd niet verkeerd maar hebbie ook foto 3 en 4 al bekeken![]()
Zo een doorgesnoven coke look?quote:Op maandag 20 december 2004 11:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Bedoel je dat je niet het postuur van Kate Moss hebt? Ja en?
quote:Op maandag 20 december 2004 11:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Vanwaar deze valse schaamte? Ik vind je er schattig/cute uitzien
ach last van lange eenzame computer uurtjes en het niet hebben van een leven naast kung fu en computeren en niet de lichtstequote:Op maandag 20 december 2004 11:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Bedoel je dat je niet het postuur van Kate Moss hebt? Ja en?
Dank je.quote:
In dat lijstje zie ik 2x deel 35, maar wel dezelfde link.quote:Ow enneuh, er zijn kennelijk 2 slowchat deeltjes 34 geweest zie ik
Leuke vriend zoeken die je overspoeld met complimentjes en kusjesquote:Op maandag 20 december 2004 11:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ach last van lange eenzame computer uurtjes en het niethebben van een leven naast kung fu en computeren(lees: laag eigendunk)
we zitten toch niet meer in het 12+ deeltjequote:Op maandag 20 december 2004 11:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Leuke vriend zoeken die je overspoeld met complimentjes en kusjes
En natuurlijk geweldige sex waar je geen foto's van mag plaatsen
Tenzij je de schaamstreek afplakt
Nee hoorquote:Op maandag 20 december 2004 11:22 schreef devzero het volgende:
[..]
In dat lijstje zie ik 2x deel 35, maar wel dezelfde link.
quote:Op maandag 20 december 2004 11:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
[..]
ach last van lange eenzame computer uurtjes en het niet hebben van een leven naast kung fu en computeren en niet de lichtsteals in KG
(lees: laag eigendunk)
Maar je hebt ook schaamtequote:Op maandag 20 december 2004 11:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
we zitten toch niet meer in het 12+ deeltje?? hoeft toch niet meer worden afgeplakt
![]()
slaan we er toch een keer eentje over ofzoquote:
We willen alles tot in de details zienquote:Op maandag 20 december 2004 11:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
we zitten toch niet meer in het 12+ deeltje?? hoeft toch niet meer worden afgeplakt
![]()
jah en dat houd in het nederlands in dat???quote:Op maandag 20 december 2004 11:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar je hebt ook schaamte
Of is de schaamte exclusief schaamstreek?
wat is je houdbaarheids datum?quote:Op maandag 20 december 2004 11:26 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
slaan we er toch een keer eentje over ofzo
hehe ik keek daarnet waarneer ik het eerst in de sc gepost hadin deeltje 16. ik ga langer mee dan ik had gedacht
zoiets dacht ik al iddquote:Op maandag 20 december 2004 11:13 schreef BlueCurl het volgende:
haha nee maar ik ben niet cutedaar doel ik op
Dat je je klit (schaamstreek) best wil posten?quote:Op maandag 20 december 2004 11:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jah en dat houd in het nederlands in dat???
quote:Op maandag 20 december 2004 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
zoiets dacht ik al idd
de waarheid is hard...![]()
_o-
neh hehequote:Op maandag 20 december 2004 11:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je je klit (schaamstreek) best wil posten?
Ah ik zie het. Je hebt alleen de link naar de nieuwe op gezet, maar niet de nieuwe op zelf er in gezet. En in troels lijst staat deel 35 2x en in deze 34.quote:
Sterkte!quote:Op maandag 20 december 2004 11:28 schreef Jump het volgende:
bah, straks terug aan shoppen met die oudjes
stomme ethiek stage
thxquote:
Nou kom op met die klit!!quote:Op maandag 20 december 2004 11:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
neh hehe
ik doelde alleen dat het geen 12+ meer is
troost... maar je mag in ieder geval shoppenquote:Op maandag 20 december 2004 11:28 schreef Jump het volgende:
bah, straks terug aan shoppen met die oudjes
stomme ethiek stage
Met maar 1 topic er in??quote:Op maandag 20 december 2004 11:29 schreef Jump het volgende:
krijgen wij geen eigen forum voor deze slowchat ?
Ik was al bang dat je een clitoris piercing had en je daarvoor schaamdequote:Op maandag 20 december 2004 11:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
neh hehe
ik doelde alleen dat het geen 12+ meer is
Even veel slowchat topics als topics in GAD dus we hebben er wel recht opquote:Op maandag 20 december 2004 11:29 schreef Jump het volgende:
krijgen wij geen eigen forum voor deze slowchat ?
Ik weet niet of het beter is omdat ik niet kan vergelijkenquote:Op maandag 20 december 2004 11:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ach der is al zoveel op het net te vinden... google ff en je vind wat beters
zelf Dev zen klit:quote:Op maandag 20 december 2004 11:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ach der is al zoveel op het net te vinden... google ff en je vind wat beters
Waar hou je wel van dan?quote:Op maandag 20 december 2004 11:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je een clitoris piercing had en je daarvoor schaamde
* devzero houdt niet van clitoris piercings![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 11:33 schreef Jump het volgende:
[..]
zelf Dev zen klit:
http://www.eskimo.spb.ru/img/fansart/klit_dev.jpg
Ja toen was het nog Paulinequote:Op maandag 20 december 2004 11:33 schreef Jump het volgende:
[..]
zelf Dev zen klit:
http://www.eskimo.spb.ru/img/fansart/klit_dev.jpg
Met mate moet kunnenquote:Op maandag 20 december 2004 11:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar hou je wel van dan?
Andere piercings?
quote:Op maandag 20 december 2004 11:38 schreef devzero het volgende:
En nu moet ik toch echt weer aan het werk. om 2 uur een demo in amsterdam en er moet nog een paar dingetjes gebeuren.
tot eind van de middag/vanavond
Wat weet je wel??quote:Op maandag 20 december 2004 11:48 schreef Renesite het volgende:
Zonder dat ik het weet!
Piercing kan je zo uit doenquote:Op maandag 20 december 2004 11:40 schreef BlueCurl het volgende:
ik wil best een piercing maar is zo lastig met kung fu omdat je daar je piercings uit moet doen. anders wil ik der wel 1tje boven in mijn oor en mijn wenkbrauw...
maar clit piercing hoeft van mij ook niet hoorlijkt me maar ongemakkelijk...
ik hoef geen clit piercing! bleg..quote:Op maandag 20 december 2004 11:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Piercing kan je zo uit doen
Maar je klit piercing uit doen als je schaamte hebt dan komt er een nauwleurige planning bij kijken
het zou mij in ieder geval niet verbazen als dat zou gebeuren!quote:Op maandag 20 december 2004 11:51 schreef Jump het volgende:
godlike, jij gaat nog eens veranderne in een klit
Lik jij me dan?quote:Op maandag 20 december 2004 11:51 schreef Jump het volgende:
godlike, jij gaat nog eens veranderne in een klit
Ik borstel m'n klitten er altijd uitquote:Op maandag 20 december 2004 11:55 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je weet nieteens hoe het is om een klit te hebbenik wel
je had toch kort haar op je hoofdquote:Op maandag 20 december 2004 12:00 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik borstel m'n klitten er altijd uit
feli dan!quote:
Lulligquote:oh en ik ben dus bij de administratie hier geweest maar er bestaat helaas geen roanne
Mijn demo werktquote:Op maandag 20 december 2004 11:38 schreef devzero het volgende:
En nu moet ik toch echt weer aan het werk. om 2 uur een demo in amsterdam en er moet nog een paar dingetjes gebeuren.
op m'n hoofd welquote:Op maandag 20 december 2004 12:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je had toch kort haar op je hoofd?
We klitten niet meerquote:Op maandag 20 december 2004 12:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn demo werktin een selectief aantal gevallen en in een selectief aantal gevallen crasht mijn computer
Naja het is een demo
Klit ze
toch hopen dat ge demo niet crasht als ge het laat zien.quote:Op maandag 20 december 2004 12:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn demo werktin een selectief aantal gevallen en in een selectief aantal gevallen crasht mijn computer
Naja het is een demo
wat voor demo btw??quote:Op maandag 20 december 2004 12:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Naja het is een demo
Klit ze
2 manderijntjesquote:Op maandag 20 december 2004 12:56 schreef BlueCurl het volgende:
hoiik heb weer heerlijk geluncht
jullie ook?
Tenzij dat juist de bedoeling isquote:Op maandag 20 december 2004 13:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
toch hopen dat ge demo niet crasht als ge het laat zien.
vanaf vrijdag heb ik 2 weken vakantiequote:Op maandag 20 december 2004 13:44 schreef QuietGuy het volgende:
Hah, vrijdag ga ik lekker een lang weekend op vakantie
Maar ik ga op vakantie, da's lekkerder dan gewoon vrij hebbenquote:Op maandag 20 december 2004 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
vanaf vrijdag heb ik 2 weken vakantie
ligt eraan waar je naar toe gaat..quote:Op maandag 20 december 2004 13:58 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Maar ik ga op vakantie, da's lekkerder dan gewoon vrij hebben
Waar ga je heen dan?quote:Op maandag 20 december 2004 13:58 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Maar ik ga op vakantie, da's lekkerder dan gewoon vrij hebben
zin in je nieuwe baan?quote:Op maandag 20 december 2004 14:28 schreef Godlike02 het volgende:
Ik moet deze week nog werken
Daarna klein weekje vrij
Daarna nieuwe baan
Ach toch paar daagjes vrij!
Zo min mogelijkquote:Op maandag 20 december 2004 14:29 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zin in je nieuwe baan?
wat ga je daar doen op je nieuwe baan en wat doe je nu zoal?
Waarom zitten we niet bij tweakersquote:Op maandag 20 december 2004 14:53 schreef mschol het volgende:
een hoop ict'ers hier...
hoe zou dan nou toch komen ???
pff tweakers is niksquote:Op maandag 20 december 2004 14:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom zitten we niet bij tweakers![]()
40% userspace en 60% kernelspacequote:Op maandag 20 december 2004 13:26 schreef mschol het volgende:
of een demo voor een software proggie??
Nivo is te laag daarquote:Op maandag 20 december 2004 14:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom zitten we niet bij tweakers![]()
Je wordt ambtenaarquote:Op maandag 20 december 2004 14:44 schreef Godlike02 het volgende:
Zo min mogelijk
Dan nog meer koffie drinken
quote:[17:12] <wimmel_1> volgende week karten ?
[17:12] <devzero> ik ben beschikbaar
[17:12] <wimmel_1> me 2
[17:12] <devzero> verder heeft wss niemand geld
[17:12] <devzero> zal het op slowchat posten
[17:12] <wimmel_1> idd.
[17:12] <devzero> eens kijken
quote:Op maandag 20 december 2004 17:30 schreef wimmel_1 het volgende:
Gefeli..... met je verjaardag en je baan
yup..quote:Op maandag 20 december 2004 17:38 schreef Troel het volgende:
Gaan we nu weer even wat rustiger doen?
Als het Forum het toelaat: nee. maar helaasquote:Op maandag 20 december 2004 17:38 schreef Troel het volgende:
Gaan we nu weer even wat rustiger doen?
quote:Op maandag 20 december 2004 17:14 schreef devzero het volgende:
Iemand zin?
[17:12] <wimmel_1> volgende week karten ?
[17:12] <devzero> ik ben beschikbaar
[17:12] <wimmel_1> me 2
[17:12] <devzero> verder heeft wss niemand geld
[17:12] <devzero> zal het op slowchat posten
[17:12] <wimmel_1> idd.
[17:12] <devzero> eens kijken
Het was zeker gezellig. [slijmmode]maar we hebben je ook gemist hoor[/slijmmode]quote:Op maandag 20 december 2004 17:43 schreef Troel het volgende:
Ik ben er eventjes niet en jullie lullen maar door
Gezellig hoor
Het klinkt me zo chemisch in de oren, "direct schepbaar" etc etc. Misschien probeer ik het wel (voor mn ontbijt of zo).quote:http://www.mona.nl/cms/publish/content/showpage.asp?pageid=372
Jullie ook gratis mona schepijs?
Dat is het weekend ja. Zowel wimmel als ik zijn de hele week tussen kerst en nieuwjaar vrij.quote:Op maandag 20 december 2004 17:47 schreef Troel het volgende:
lieverds, volgende week is het oudejaarsdag
hij is wel lekkerquote:Op maandag 20 december 2004 17:48 schreef devzero het volgende:
Het klinkt me zo chemisch in de oren, "direct schepbaar" etc etc. Misschien probeer ik het wel (voor mn ontbijt of zo).
aha dus jij hebt lopen snoepen van de gratis probeer spul voor de KLANTEN???quote:Op maandag 20 december 2004 17:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
hij is wel lekker
wij hadden in de winkel zo'n vrouwtje die het uitdeelde aan klanten en het was best wel te eten zeg maar
Kijk, ik ben natuurlijk een enorme snob als het aankomt op eten...maar ik zal het toch eens gaan proeven.quote:
heeee ik had pauze, okequote:Op maandag 20 december 2004 17:55 schreef mschol het volgende:
[..]
aha dus jij hebt lopen snoepen van de gratis probeer spul voor de KLANTEN???
Ik weet niet of het lekker is, maar het is gratis. Dat is sowieso lekkerder dan als je er voor had moeten betalen toch?quote:Op maandag 20 december 2004 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Kijk, ik ben natuurlijk een enorme snob als het aankomt op eten...maar ik zal het toch eens gaan proeven.
maar owee als ik vies vind
kaviaar enzo?quote:Op maandag 20 december 2004 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Kijk, ik ben natuurlijk een enorme snob als het aankomt op eten...maar ik zal het toch eens gaan proeven.
maar owee als ik vies vindt
Rondleidingen bij grolsch zijn leuk. Een aantal keer bij de oude fabriek in Enschede geweest, maar ja die is er niet meer. Ga je naar de nieuwe?quote:Op maandag 20 december 2004 18:00 schreef Troel het volgende:
Ik ben ook wel tussen kerst en oud-en-nieuw vrij, maar ik ga als het meezit naar de grolsch voor een rondleiding.
26 januari pasquote:Op maandag 20 december 2004 17:30 schreef wimmel_1 het volgende:
Gefeli..... met je verjaardag en je baan
quote:
Noemen we dat praten tegenwoordig?quote:Op maandag 20 december 2004 19:09 schreef SHERMAN het volgende:
ja we hebben heerlijk over jou gepraat
Quotes? lappen tekst? post eens wat, nu word ik toch benieuwd..quote:Op maandag 20 december 2004 19:09 schreef SHERMAN het volgende:
ja we hebben heerlijk over jou gepraat
zoeken zul jequote:Op maandag 20 december 2004 19:20 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Quotes? lappen tekst? post eens wat, nu word ik toch benieuwd..
we kunnen die TT overnemen naar de volgende delenquote:Op maandag 20 december 2004 19:45 schreef BlueCurl het volgende:Goedeavond! w00t ik ben nog steeds cute
kan dit topic niet voor altijd open blijven?
blijf je altijd cute dan?quote:Op maandag 20 december 2004 19:45 schreef BlueCurl het volgende:Goedeavond! w00t ik ben nog steeds cute
kan dit topic niet voor altijd open blijven?
Fun quietguy!quote:Op maandag 20 december 2004 19:44 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
naar scheveningen
Hotelletje aan de boulevard
Nieuwe ja, waar ik ook al geweest ben hoor, maar Bert nog niet.quote:Op maandag 20 december 2004 18:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Rondleidingen bij grolsch zijn leuk. Een aantal keer bij de oude fabriek in Enschede geweest, maar ja die is er niet meer. Ga je naar de nieuwe?
Mis ik iets?quote:Op maandag 20 december 2004 20:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Oja, en Cygnus, ik hou er niet van om overal mijn achternaam te vinden. Bovendien wens ik niet met alleen mijn achternaam aangesproken te worden, zet er dan op zijn minst mevrouw voor. Volgende keer maar gewoon weer mijn nick gebruiken. Dank je
Jammer dat ik die gemist heb, want ik weet nog steeds niet waar de gordijnen naar toe moetenquote:
Fotoboek van devzeroquote:Op maandag 20 december 2004 10:51 schreef BlueCurl het volgende:
maar jullie eerst hehe heb ik ook wat om af te kraken
quote:Slotje
Deze user heeft aangegeven dat reageren niet mogelijk is. Klik hier om terug te gaan.
Wat voel ik me jong als ik dat ziequote:Op dinsdag 21 december 2004 01:02 schreef devzero het volgende:
Het zal de drank wel wezen, maar het koste me wat moeite
[..]
Fotoboek van devzero
Dat heb ik zelfs nog bij het zien van die fotoquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:18 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Wat voel ik me jong als ik dat zie
eb. datum: 0000-00-00quote:Op dinsdag 21 december 2004 01:02 schreef devzero het volgende:
Het zal de drank wel wezen, maar het koste me wat moeite
[..]
Fotoboek van devzero
Hele forum is rustigquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:21 schreef VeerMans het volgende:
Tis rustig vanmorgen zeg
Ik was gister vrijquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:24 schreef BlueCurl het volgende:zo ik kom net onder de douche uitlopen en dat nadat ik me bed uit kwam... heerlijk! zo ff kerstinkopen doen! en dan ff langs school floepen en voor de rest geen reet doen
whiehie
heerlijk
jullie ook zo'n lekker dagje?
ik voel me ook jong na de foto van devno offense
ik ben niet nat want ik had me al afgedroogtquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:25 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh BC
Ben je nog cute?
Je bent in elk geval nat
Heb ik iets gemist gister?quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ben niet nat want ik had me al afgedroogt
ik zie er nog steeds hetzelfde uit als op die foto's dus als dat cute was dan ja ben ik nog steeds cute denk ik
Dev had ik gezien net jaquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Even terug lezen!
Iedereen heeft foto's van zich zelf gepost
Inclusief Devvie!![]()
Ja we zijn nieuwsgierigquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:35 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Dev had ik gezien net ja
nou moet ik zeker ook uit de kast komen?![]()
om even terug te komen op gisterquote:Op maandag 20 december 2004 16:23 schreef devzero het volgende:
Ik bedacht me in de trein dat er nog een nadeel aan een forse clitoris ring zit: je kunt nooit meer een strak badpak aantrekken
[afbeelding]
Meestal wel he?quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
om even terug te komen op gisterbadpakken zijn altijd strak
ik heb d8 ik ook een fotoboek hahaquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klik lekker op mn fotoboek
Zie signature![]()
Ik wil wel een porschequote:Op dinsdag 21 december 2004 10:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb d8 ik ook een fotoboek hahaalleen nog nooit gebruikt d8 ik
zal ik ook eens gaan doen
ooit
ik ga nu weg. want anders liggen er geen kado's onder de kerstboom straks
Maar jij hebt nog zo'n lekkere babyfacequote:Op dinsdag 21 december 2004 09:18 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Wat voel ik me jong als ik dat zie
Die fotoos van godlike zijn al een jaar oud en die van mij was vanacht na 3/4 fles wijnquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:51 schreef VeerMans het volgende:
ik schat je eigenlijk niet zoveel ouder als godlike
Dan ga je er idd brak uitzienquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Die fotoos van godlike zijn al een jaar oud en die van mij was vanacht na 3/4 fles wijn
quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog zo'n lekkere babyface![]()
niet, maar 25 minuten!quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:25 schreef VeerMans het volgende:
Hmm toen was het al een half uur stil
Nee we hebben je niet gemist.quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:15 schreef cygnusx het volgende:
lo allemaal![]()
nog wat gemist? (ik was gister op FOKradio)
Leuk jahquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:15 schreef cygnusx het volgende:
lo allemaal![]()
nog wat gemist? (ik was gister op FOKradio)
Je moet maar eens gaan zoeken op cameltoe en piercingquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:38 schreef Godlike02 het volgende:
(naar klit piercings surfen op mn werkl lijkt me trouwens ook niet al te slim)
Je hebt het niet tegen Renequote:Op dinsdag 21 december 2004 15:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet maar eens gaan zoeken op cameltoe en piercing
quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:19 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben slimmer dan dat
Nep kutjesquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch raar dat ik zoek op cameltoe en alleen maar piemels krijg te zien![]()
Misschien waren het vroeger kamelentenenquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch raar dat ik zoek op cameltoe en alleen maar piemels krijg te zien![]()
Mooie opknap job danquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:25 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Misschien waren het vroeger kamelentenen
Ik lees geen topicsquote:Op dinsdag 21 december 2004 15:58 schreef devzero het volgende:
Mjah, daar waren idd al een hoop topics aan gewijd
quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:50 schreef Godlike02 het volgende:
Hotmail blokkeert mails verstuurd vanaf @home-adressen
Hotmail blokkeert sinds enige dagen e-mails die verzonden zijn vanaf
@home-adressen, zo schrijft de internetprovider op zijn website.
Hotmail-gebruikers kunnen dientengevolge geen berichten meer ontvangen
die verzonden zijn vanaf abonnees van de kabelboer.
Oorzaak voor de beslissing van 's werelds bekendste gratis e-maildienst
ligt naar verluidt in de grote hoeveelheden spam die Microsoft te verwerken kreeg van @home-gebruikers. De provider zegt in overleg te zijn met Hotmail om aan
de blokkade een eind te maken. Wanneer dit eventueel zou gebeuren, is nog niet bekend.
Veel plezier @home users
quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:07 schreef SHERMAN het volgende:
nee nog niet vol, er word alleen veel gepost als ik e rniet ben lijkt he wel
jaaaaaa, verhaaltjesquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:12 schreef devzero het volgende:
* De kikker en de prinses
In een sprookjesbos, heel ver van hier, liep kikker Godlike te mopperen als vanouds. Vroeger was ik een knappe prins, maar de kwade tovenaar Slar heeft mij veranderd in een kikker.
[afbeelding]
Het is ook jouw topic.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:20 schreef BlueCurl het volgende:
hahahaik ben een prinses
ik heb ook een keyboort gekocht
zo'n platte een losse laptoptoetsenboord. en hij iserg lekker
* De prinses en de kikkerquote:
Jij vind dat wel lekker hequote:Op dinsdag 21 december 2004 17:27 schreef devzero het volgende:
[..]
* De prinses en de kikker
Het was al snel duidelijk wat de bedoelingen waren van de dwerg. "Nee" riep Godlike nog, maar de vasiline zat al op zijn billetjes.
[afbeelding] 18+
En dat allemaal gefinancieerd door lenen.nlquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:28 schreef BlueCurl het volgende:
en ik heb ook nog oorbellen gekocht. zilverenuhm
2 kadotjes.. 1 vooe mijn mams en 1 voor mijn broer...
daarnaast nog een zwart jasje van zo'n pak... gewoon egaal zwart.
nog een truitje en een leuke spijkerbroeken nog ff langs school geweest!
nee door te sparenquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:33 schreef devzero het volgende:
[..]
En dat allemaal gefinancieerd door lenen.nl![]()
Zoiets maar dan alleen het jasje?quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:28 schreef BlueCurl het volgende:
daarnaast nog een zwart jasje van zo'n pak... gewoon egaal zwart.
Het is maar goed dat ik iedere maand automatisch een bedrag naar mijn spaarrekening laat overboeken anders zou er niets van komenquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:39 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee door te sparenen maandenlang geen drol uit te geven
Winkel in rennen, iets uit het rek rukken, passen, kopen en winkel uitrennen. Binnen 15 minuten wil ik weer buiten staanquote:
heb ik dus ookquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Winkel in rennen, iets uit het rek rukken, passen, kopen en winkel uitrennen. Binnen 15 minuten wil ik weer buiten staan
* devzero was wel aan het twijfelenquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:04 schreef Troel het volgende:
Ik ben allang blij dat ik niet in die 18+foto verwerkt ben
Hawaii is leuk. Ik ben 1x in Honololu geweestquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:58 schreef BlueCurl het volgende:
normaal kon ik ookniet sparen maar dit is geld voor een vakantie die niet doorgaaten die was naar Hawaii dus ik heb nogal wat over nu
binnenkort ook nog ff een tft kopen voor me desktop
maar dat komt nog wel
Je hebt gezien dat ik er niet zo goed in ben.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:08 schreef Troel het volgende:
wie is er hier goed met fotosjop en kan even voor mij iets fabriceren?
Je begint ook steeds eerder met klaar zetten van nieuwe topics.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:12 schreef Jump het volgende:
[Slowchat deeltje 46] BC is qnog steeds cute
vooralsek niet terug ben op tijd
je moet iets doen héquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Je begint ook steeds eerder met klaar zetten van nieuwe topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |