zoeken zul jequote:Op maandag 20 december 2004 19:20 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Quotes? lappen tekst? post eens wat, nu word ik toch benieuwd..
we kunnen die TT overnemen naar de volgende delenquote:Op maandag 20 december 2004 19:45 schreef BlueCurl het volgende:Goedeavond! w00t ik ben nog steeds cute
kan dit topic niet voor altijd open blijven?
blijf je altijd cute dan?quote:Op maandag 20 december 2004 19:45 schreef BlueCurl het volgende:Goedeavond! w00t ik ben nog steeds cute
kan dit topic niet voor altijd open blijven?
Fun quietguy!quote:Op maandag 20 december 2004 19:44 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
naar scheveningen
Hotelletje aan de boulevard
Nieuwe ja, waar ik ook al geweest ben hoor, maar Bert nog niet.quote:Op maandag 20 december 2004 18:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Rondleidingen bij grolsch zijn leuk. Een aantal keer bij de oude fabriek in Enschede geweest, maar ja die is er niet meer. Ga je naar de nieuwe?
Mis ik iets?quote:Op maandag 20 december 2004 20:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Oja, en Cygnus, ik hou er niet van om overal mijn achternaam te vinden. Bovendien wens ik niet met alleen mijn achternaam aangesproken te worden, zet er dan op zijn minst mevrouw voor. Volgende keer maar gewoon weer mijn nick gebruiken. Dank je
Jammer dat ik die gemist heb, want ik weet nog steeds niet waar de gordijnen naar toe moetenquote:
Fotoboek van devzeroquote:Op maandag 20 december 2004 10:51 schreef BlueCurl het volgende:
maar jullie eerst hehe heb ik ook wat om af te kraken
quote:Slotje
Deze user heeft aangegeven dat reageren niet mogelijk is. Klik hier om terug te gaan.
Wat voel ik me jong als ik dat ziequote:Op dinsdag 21 december 2004 01:02 schreef devzero het volgende:
Het zal de drank wel wezen, maar het koste me wat moeite
[..]
Fotoboek van devzero
Dat heb ik zelfs nog bij het zien van die fotoquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:18 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Wat voel ik me jong als ik dat zie
eb. datum: 0000-00-00quote:Op dinsdag 21 december 2004 01:02 schreef devzero het volgende:
Het zal de drank wel wezen, maar het koste me wat moeite
[..]
Fotoboek van devzero
Hele forum is rustigquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:21 schreef VeerMans het volgende:
Tis rustig vanmorgen zeg
Ik was gister vrijquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:24 schreef BlueCurl het volgende:zo ik kom net onder de douche uitlopen en dat nadat ik me bed uit kwam... heerlijk! zo ff kerstinkopen doen! en dan ff langs school floepen en voor de rest geen reet doen
whiehie
heerlijk
jullie ook zo'n lekker dagje?
ik voel me ook jong na de foto van devno offense
ik ben niet nat want ik had me al afgedroogtquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:25 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh BC
Ben je nog cute?
Je bent in elk geval nat
Heb ik iets gemist gister?quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ben niet nat want ik had me al afgedroogt
ik zie er nog steeds hetzelfde uit als op die foto's dus als dat cute was dan ja ben ik nog steeds cute denk ik
Dev had ik gezien net jaquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Even terug lezen!
Iedereen heeft foto's van zich zelf gepost
Inclusief Devvie!![]()
Ja we zijn nieuwsgierigquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:35 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Dev had ik gezien net ja
nou moet ik zeker ook uit de kast komen?![]()
om even terug te komen op gisterquote:Op maandag 20 december 2004 16:23 schreef devzero het volgende:
Ik bedacht me in de trein dat er nog een nadeel aan een forse clitoris ring zit: je kunt nooit meer een strak badpak aantrekken
[afbeelding]
Meestal wel he?quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
om even terug te komen op gisterbadpakken zijn altijd strak
ik heb d8 ik ook een fotoboek hahaquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klik lekker op mn fotoboek
Zie signature![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |