quote:Op maandag 20 december 2004 11:38 schreef devzero het volgende:
En nu moet ik toch echt weer aan het werk. om 2 uur een demo in amsterdam en er moet nog een paar dingetjes gebeuren.
tot eind van de middag/vanavond
Wat weet je wel??quote:Op maandag 20 december 2004 11:48 schreef Renesite het volgende:
Zonder dat ik het weet!
Piercing kan je zo uit doenquote:Op maandag 20 december 2004 11:40 schreef BlueCurl het volgende:
ik wil best een piercing maar is zo lastig met kung fu omdat je daar je piercings uit moet doen. anders wil ik der wel 1tje boven in mijn oor en mijn wenkbrauw...
maar clit piercing hoeft van mij ook niet hoorlijkt me maar ongemakkelijk...
ik hoef geen clit piercing! bleg..quote:Op maandag 20 december 2004 11:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Piercing kan je zo uit doen
Maar je klit piercing uit doen als je schaamte hebt dan komt er een nauwleurige planning bij kijken
het zou mij in ieder geval niet verbazen als dat zou gebeuren!quote:Op maandag 20 december 2004 11:51 schreef Jump het volgende:
godlike, jij gaat nog eens veranderne in een klit
Lik jij me dan?quote:Op maandag 20 december 2004 11:51 schreef Jump het volgende:
godlike, jij gaat nog eens veranderne in een klit
Ik borstel m'n klitten er altijd uitquote:Op maandag 20 december 2004 11:55 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je weet nieteens hoe het is om een klit te hebbenik wel
je had toch kort haar op je hoofdquote:Op maandag 20 december 2004 12:00 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik borstel m'n klitten er altijd uit
feli dan!quote:
Lulligquote:oh en ik ben dus bij de administratie hier geweest maar er bestaat helaas geen roanne
Mijn demo werktquote:Op maandag 20 december 2004 11:38 schreef devzero het volgende:
En nu moet ik toch echt weer aan het werk. om 2 uur een demo in amsterdam en er moet nog een paar dingetjes gebeuren.
op m'n hoofd welquote:Op maandag 20 december 2004 12:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je had toch kort haar op je hoofd?
We klitten niet meerquote:Op maandag 20 december 2004 12:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn demo werktin een selectief aantal gevallen en in een selectief aantal gevallen crasht mijn computer
Naja het is een demo
Klit ze
toch hopen dat ge demo niet crasht als ge het laat zien.quote:Op maandag 20 december 2004 12:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn demo werktin een selectief aantal gevallen en in een selectief aantal gevallen crasht mijn computer
Naja het is een demo
wat voor demo btw??quote:Op maandag 20 december 2004 12:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Naja het is een demo
Klit ze
2 manderijntjesquote:Op maandag 20 december 2004 12:56 schreef BlueCurl het volgende:
hoiik heb weer heerlijk geluncht
jullie ook?
Tenzij dat juist de bedoeling isquote:Op maandag 20 december 2004 13:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
toch hopen dat ge demo niet crasht als ge het laat zien.
vanaf vrijdag heb ik 2 weken vakantiequote:Op maandag 20 december 2004 13:44 schreef QuietGuy het volgende:
Hah, vrijdag ga ik lekker een lang weekend op vakantie
Maar ik ga op vakantie, da's lekkerder dan gewoon vrij hebbenquote:Op maandag 20 december 2004 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
vanaf vrijdag heb ik 2 weken vakantie
ligt eraan waar je naar toe gaat..quote:Op maandag 20 december 2004 13:58 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Maar ik ga op vakantie, da's lekkerder dan gewoon vrij hebben
Waar ga je heen dan?quote:Op maandag 20 december 2004 13:58 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Maar ik ga op vakantie, da's lekkerder dan gewoon vrij hebben
zin in je nieuwe baan?quote:Op maandag 20 december 2004 14:28 schreef Godlike02 het volgende:
Ik moet deze week nog werken
Daarna klein weekje vrij
Daarna nieuwe baan
Ach toch paar daagjes vrij!
Zo min mogelijkquote:Op maandag 20 december 2004 14:29 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zin in je nieuwe baan?
wat ga je daar doen op je nieuwe baan en wat doe je nu zoal?
Waarom zitten we niet bij tweakersquote:Op maandag 20 december 2004 14:53 schreef mschol het volgende:
een hoop ict'ers hier...
hoe zou dan nou toch komen ???
pff tweakers is niksquote:Op maandag 20 december 2004 14:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom zitten we niet bij tweakers![]()
40% userspace en 60% kernelspacequote:Op maandag 20 december 2004 13:26 schreef mschol het volgende:
of een demo voor een software proggie??
Nivo is te laag daarquote:Op maandag 20 december 2004 14:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom zitten we niet bij tweakers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |