Daarom open ik dus niksquote:Op maandag 20 december 2004 10:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ach boeit het die spelvouten. als mensen het maar snappen en je maakt geen openings posts moet het lukkenwant vaak worden alleen spelvouten in openingsposten afgekraakt.
20 is niet oud....quote:
Ik woon zelfs in een kelderquote:Op maandag 20 december 2004 10:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij post vrnl in het keldertje en daar mag ik niet meer in na dat gedoe met dat spijkerbed
hierquote:Op maandag 20 december 2004 10:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ach boeit het die spelvouten. als mensen het maar snappen en je maakt geen openings posts moet het lukkenwant vaak worden alleen spelvouten in openingsposten afgekraakt.
Dat is wel te oudquote:Op maandag 20 december 2004 10:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
20 is niet oud....
en ik voel me gewoon 16dan kan het wel
zal ff me scooter uit de schuur halen en onder de lantarenpaal bij mijn huis gaan hangen op me scooter
20 is het einde van je jeugd. Je denkt dat het nog wel gaat, maar binnen een jaar zullen de eerste rimpels zich openbarenquote:Op maandag 20 december 2004 10:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
20 is niet oud....
en ik voel me gewoon 16dan kan het wel
zal ff me scooter uit de schuur halen en onder de lantarenpaal bij mijn huis gaan hangen op me scooter
Ja 16 jarige hoeven dat niet te zeggenquote:Op maandag 20 december 2004 10:28 schreef devzero het volgende:
[..]
20 is het einde van je jeugd. Je denkt dat het nog wel gaat, maar binnen een jaar zullen de eerste rimpels zich openbaren
Let maar op, het zijn voornamenlijk de bejaarden die zeggen dat ze zich nog 16 voelen![]()
En onze 14-jarige grapjurk op SC zou graag willen dat hij 16 isquote:Op maandag 20 december 2004 10:29 schreef Godlike02 het volgende:
Ja 16 jarige hoeven dat niet te zeggen
Echt actief is hij nooit geweest in SC, maar ik mis hem ook wel een beetje op IRC. Zou hij soms een nieuwe vlam hebben gevondenquote:Op maandag 20 december 2004 10:29 schreef Godlike02 het volgende:
* Godlike02 mist wimmel wel beetje in SC
Ik noem gaan namenquote:Op maandag 20 december 2004 10:32 schreef devzero het volgende:
[..]
En onze 14-jarige grapjurk op SC zou graag willen dat hij 16 is
Zn buurvrouw toch?quote:Op maandag 20 december 2004 10:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Echt actief is hij nooit geweest in SC, maar ik mis hem ook wel een beetje op IRC. Zou hij soms een nieuwe vlam hebben gevonden
Ermquote:Op maandag 20 december 2004 10:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is ook geen vrouw
Marty is het oook niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog 1 hint, want QG begreep het niet:quote:Op maandag 20 december 2004 10:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik noem gaan namen
Maar jij bent het niet, shermie ook niet, QG ook niet
Het is ook geen vrouw
Marty is het oook niet
quote:Op maandag 20 december 2004 10:35 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sociaal voelend persoon ben je ook!![]()
ik zit nooit rechtop. pfffquote:Op maandag 20 december 2004 10:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is wel te oud
20 ben je geen jongere of tiener meer
Dus hup recht op zitten en niet hangen!
quote:Op maandag 20 december 2004 10:35 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dus nu mag sherman ook geen plaatjes van schaars gekleede dames meer postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij van kooten en de bie begon de "oudere jongere" bij 35. Dus volgens die definitie is zelfs Lucille nog een jongerequote:Op maandag 20 december 2004 10:36 schreef BlueCurl het volgende:
tenzij je een jongere tot 24 in gedachte heb. dan ben ik nog wel een echte hangjongeres
quote:Op maandag 20 december 2004 10:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus nu mag sherman ook geen plaatjes van schaars gekleede dames meer posten
zuchtquote:Op maandag 20 december 2004 10:38 schreef BlueCurl het volgende:
sherman mag hhier toch zoiezo nu niet posten (18+)???![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe nee ik zie dat indd niet zitten. hehe...quote:Op maandag 20 december 2004 10:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Hij moet juist
Want hij is onze brug naar de JONGE schaars geklede dames.
BC zag het niet zo zitten om foto's van haar zelf in bikini te posten
quote:Op maandag 20 december 2004 10:39 schreef devzero het volgende:
[..]
zuchtwhoops. ben nogal traag van begrip. Zal nog wel vaker voorkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sociaal voelend persoon ben je ook!![]()
Dat zagen wij dan weer wel zittenquote:Op maandag 20 december 2004 10:39 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe nee ik zie dat indd niet zitten. hehe...
Nu kan het nog. Over een paar jaar wil misschien wel niemand ze meer zienquote:Op maandag 20 december 2004 10:39 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe nee ik zie dat indd niet zitten. hehe...
Vanaf 12 jaar zijn licht-erotische afbeeldingen cq. video's toegestaan mits geen zichtbare schaamstreek en/of duidelijk geslachtsverkeer.quote:Op maandag 20 december 2004 10:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus nu mag sherman ook geen plaatjes van schaars gekleede dames meer posten
Moeten we je ff wakker schudden?quote:Op maandag 20 december 2004 10:40 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whoops. ben nogal traag van begrip. Zal nog wel vaker voorkomen![]()
Tepels??quote:Op maandag 20 december 2004 10:41 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Vanaf 12 jaar zijn licht-erotische afbeeldingen cq. video's toegestaan mits geen zichtbare schaamstreek en/of duidelijk geslachtsverkeer.
ONJA S.quote:Op maandag 20 december 2004 10:41 schreef BlueCurl het volgende:
http://images.google.com/images?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2004-44,GGLD:nl&q=sonja+bikini
hehe ik in bikini
ikben al wakker, ik ben al fit en ik ben op tijd gaan slapen maar ik ben ook gewoon in het algemeen traag van begrip...quote:Op maandag 20 december 2004 10:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moeten we je ff wakker schudden?
Laat gaan slapen??
Ik was zelfs goed aangeschoten (vraag maar aan dev)
En nog ben ik redelijk fit!
Oh dat was geen geheimquote:Op maandag 20 december 2004 10:43 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ikben al wakker, ik ben al fit en ik ben op tijd gaan slapen maar ik ben ook gewoon in het algemeen traag van begrip...
Ja, maar denkt de moeder van Renesite daar ook zo over!quote:Op maandag 20 december 2004 10:41 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Vanaf 12 jaar zijn licht-erotische afbeeldingen cq. video's toegestaan mits geen zichtbare schaamstreek en/of duidelijk geslachtsverkeer.
Nee, want dat ben ik na hevig fotosjoppenquote:Op maandag 20 december 2004 10:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ONJA S.
Grösse:
Konfektion:
Oberweite:
Taille:
Hüfte:
Schuhe:
Haare:
Augen:
1,77
36/38
89/80B
63
92
39
blond
grün
height:
size:
bust:
waist:
hips:
shoes:
hair:
eyes:
5'9.5
6/8
35
24.5
36
6
blond
green
Lekker ding!![]()
Trouwen?
geen idee ???quote:Op maandag 20 december 2004 10:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh dat was geen geheim
Je weet het zelf ook
Waarom houden wij ons dan steeds in?
Hey Wimmelquote:Op maandag 20 december 2004 10:44 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dat mag va. 12+
Om even het voorbeeld te geven van wat mag, *klik*
quote:Op maandag 20 december 2004 10:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Nee, want dat ben ik na hevig fotosjoppenEn in het echte leven ben ik geen lekker ding
![]()
Voor 20 zie je er idd behoorlijk oud uitquote:Op maandag 20 december 2004 10:46 schreef BlueCurl het volgende:
En in het echte leven ben ik geen lekker ding![]()
Die was al is voorbij gekomenquote:Op maandag 20 december 2004 10:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor 20 zie je er idd behoorlijk oud uithttp://www.faeriegrove.com/hornsphotos/bluecurl2.jpg
1932 toch?quote:Op maandag 20 december 2004 10:50 schreef devzero het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik iets leuks bedacht is ook al weer een tijdje geleden![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |