Je wordt ambtenaarquote:Op maandag 20 december 2004 14:44 schreef Godlike02 het volgende:
Zo min mogelijk
Dan nog meer koffie drinken
quote:[17:12] <wimmel_1> volgende week karten ?
[17:12] <devzero> ik ben beschikbaar
[17:12] <wimmel_1> me 2
[17:12] <devzero> verder heeft wss niemand geld
[17:12] <devzero> zal het op slowchat posten
[17:12] <wimmel_1> idd.
[17:12] <devzero> eens kijken
quote:Op maandag 20 december 2004 17:30 schreef wimmel_1 het volgende:
Gefeli..... met je verjaardag en je baan
yup..quote:Op maandag 20 december 2004 17:38 schreef Troel het volgende:
Gaan we nu weer even wat rustiger doen?
Als het Forum het toelaat: nee. maar helaasquote:Op maandag 20 december 2004 17:38 schreef Troel het volgende:
Gaan we nu weer even wat rustiger doen?
quote:Op maandag 20 december 2004 17:14 schreef devzero het volgende:
Iemand zin?
[17:12] <wimmel_1> volgende week karten ?
[17:12] <devzero> ik ben beschikbaar
[17:12] <wimmel_1> me 2
[17:12] <devzero> verder heeft wss niemand geld
[17:12] <devzero> zal het op slowchat posten
[17:12] <wimmel_1> idd.
[17:12] <devzero> eens kijken
Het was zeker gezellig. [slijmmode]maar we hebben je ook gemist hoor[/slijmmode]quote:Op maandag 20 december 2004 17:43 schreef Troel het volgende:
Ik ben er eventjes niet en jullie lullen maar door
Gezellig hoor
Het klinkt me zo chemisch in de oren, "direct schepbaar" etc etc. Misschien probeer ik het wel (voor mn ontbijt of zo).quote:http://www.mona.nl/cms/publish/content/showpage.asp?pageid=372
Jullie ook gratis mona schepijs?
Dat is het weekend ja. Zowel wimmel als ik zijn de hele week tussen kerst en nieuwjaar vrij.quote:Op maandag 20 december 2004 17:47 schreef Troel het volgende:
lieverds, volgende week is het oudejaarsdag
hij is wel lekkerquote:Op maandag 20 december 2004 17:48 schreef devzero het volgende:
Het klinkt me zo chemisch in de oren, "direct schepbaar" etc etc. Misschien probeer ik het wel (voor mn ontbijt of zo).
aha dus jij hebt lopen snoepen van de gratis probeer spul voor de KLANTEN???quote:Op maandag 20 december 2004 17:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
hij is wel lekker
wij hadden in de winkel zo'n vrouwtje die het uitdeelde aan klanten en het was best wel te eten zeg maar
Kijk, ik ben natuurlijk een enorme snob als het aankomt op eten...maar ik zal het toch eens gaan proeven.quote:
heeee ik had pauze, okequote:Op maandag 20 december 2004 17:55 schreef mschol het volgende:
[..]
aha dus jij hebt lopen snoepen van de gratis probeer spul voor de KLANTEN???
Ik weet niet of het lekker is, maar het is gratis. Dat is sowieso lekkerder dan als je er voor had moeten betalen toch?quote:Op maandag 20 december 2004 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Kijk, ik ben natuurlijk een enorme snob als het aankomt op eten...maar ik zal het toch eens gaan proeven.
maar owee als ik vies vind
kaviaar enzo?quote:Op maandag 20 december 2004 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Kijk, ik ben natuurlijk een enorme snob als het aankomt op eten...maar ik zal het toch eens gaan proeven.
maar owee als ik vies vindt
Rondleidingen bij grolsch zijn leuk. Een aantal keer bij de oude fabriek in Enschede geweest, maar ja die is er niet meer. Ga je naar de nieuwe?quote:Op maandag 20 december 2004 18:00 schreef Troel het volgende:
Ik ben ook wel tussen kerst en oud-en-nieuw vrij, maar ik ga als het meezit naar de grolsch voor een rondleiding.
26 januari pasquote:Op maandag 20 december 2004 17:30 schreef wimmel_1 het volgende:
Gefeli..... met je verjaardag en je baan
quote:
Noemen we dat praten tegenwoordig?quote:Op maandag 20 december 2004 19:09 schreef SHERMAN het volgende:
ja we hebben heerlijk over jou gepraat
Quotes? lappen tekst? post eens wat, nu word ik toch benieuwd..quote:Op maandag 20 december 2004 19:09 schreef SHERMAN het volgende:
ja we hebben heerlijk over jou gepraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |