Het is ook jouw topic.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:20 schreef BlueCurl het volgende:
hahahaik ben een prinses
ik heb ook een keyboort gekocht
zo'n platte een losse laptoptoetsenboord. en hij iserg lekker
* De prinses en de kikkerquote:
Jij vind dat wel lekker hequote:Op dinsdag 21 december 2004 17:27 schreef devzero het volgende:
[..]
* De prinses en de kikker
Het was al snel duidelijk wat de bedoelingen waren van de dwerg. "Nee" riep Godlike nog, maar de vasiline zat al op zijn billetjes.
[afbeelding] 18+
En dat allemaal gefinancieerd door lenen.nlquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:28 schreef BlueCurl het volgende:
en ik heb ook nog oorbellen gekocht. zilverenuhm
2 kadotjes.. 1 vooe mijn mams en 1 voor mijn broer...
daarnaast nog een zwart jasje van zo'n pak... gewoon egaal zwart.
nog een truitje en een leuke spijkerbroeken nog ff langs school geweest!
nee door te sparenquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:33 schreef devzero het volgende:
[..]
En dat allemaal gefinancieerd door lenen.nl![]()
Zoiets maar dan alleen het jasje?quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:28 schreef BlueCurl het volgende:
daarnaast nog een zwart jasje van zo'n pak... gewoon egaal zwart.
Het is maar goed dat ik iedere maand automatisch een bedrag naar mijn spaarrekening laat overboeken anders zou er niets van komenquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:39 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee door te sparenen maandenlang geen drol uit te geven
Winkel in rennen, iets uit het rek rukken, passen, kopen en winkel uitrennen. Binnen 15 minuten wil ik weer buiten staanquote:
heb ik dus ookquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Winkel in rennen, iets uit het rek rukken, passen, kopen en winkel uitrennen. Binnen 15 minuten wil ik weer buiten staan
* devzero was wel aan het twijfelenquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:04 schreef Troel het volgende:
Ik ben allang blij dat ik niet in die 18+foto verwerkt ben
Hawaii is leuk. Ik ben 1x in Honololu geweestquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:58 schreef BlueCurl het volgende:
normaal kon ik ookniet sparen maar dit is geld voor een vakantie die niet doorgaaten die was naar Hawaii dus ik heb nogal wat over nu
binnenkort ook nog ff een tft kopen voor me desktop
maar dat komt nog wel
Je hebt gezien dat ik er niet zo goed in ben.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:08 schreef Troel het volgende:
wie is er hier goed met fotosjop en kan even voor mij iets fabriceren?
Je begint ook steeds eerder met klaar zetten van nieuwe topics.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:12 schreef Jump het volgende:
[Slowchat deeltje 46] BC is qnog steeds cute
vooralsek niet terug ben op tijd
je moet iets doen héquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Je begint ook steeds eerder met klaar zetten van nieuwe topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |