En dat kan op verschillende manieren, de manier waarop je het nu/de laatste tijd doet is niet bepaald constructief te noemen. Maar nee, ik ga niet een window openen met jouw postgeschiedenis ofzo.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De naieve mentaliteit van anderen brengt alles weer exact in balans, bovendien is dat geen antwoord. Ik wou eigenlijk weten er dan niet gemuggenzift word op mijn posts. Ik ben een bepaalde mening toegedaan en ik zal niet schuwen deze te verwoorden.
Zolang ik er geen weet van heb kan het mij inderdaad niet schelen, maar dat is niet meer dan logisch.quote:Bovendien word ik niet extremer, ik hield me slechts in, zoals ik dat nu doe. Het zal je waarschijnlijk niets schelen, maar je hebt geen idee in welke situatie ik verkeer.
Het verschil van inzicht word hier duidelijk zichtbaar. Je merkt misschien ook wel aan mijn stijl van posten helaas overeenkomt het de mate van werkelijkheid (ik heb talloze keren achteraf gelijk gekregen) en de wijze waarop me het leven zuur wordt gemaakt door mensen die met allerlei standaard dogma's aan komen zetten waaruit mijn ongelijk zou moeten blijken, echter, deze mensen hebben geen enkel idee wat ze boven het hoofd hangt.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:21 schreef Dagonet het volgende:
En dat kan op verschillende manieren, de manier waarop je het nu/de laatste tijd doet is niet bepaald constructief te noemen.
Dat vraag ik ook helemaal niet, we hebben het nu over mijn laatste posts.quote:Maar nee, ik ga niet een window openen met jouw postgeschiedenis ofzo.
Ow ja ik was vergeten dat je bij NWS helemaal geen OP inhoudelijk gezien hoeft te hebben, dus kon dat eigenlijk wel weg, waardoor je 'm openlietquote:Op woensdag 3 november 2004 13:27 schreef Dagonet het volgende:
Zoals je OP nu is zie ik eigenlijk alleen maar een topic over het resultaat van de verkiezingen en dan krijg je alleen maar een REP/DEM thread. Heb je misschien wat meer achtergrond informatie van de achterliggende redenen die je er nog bij zou kunnen gooien? Zodat het minder pro- anti-bush zal worden?
Had 'm dan niet gelezenquote:Op woensdag 3 november 2004 13:36 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb je OP gelezen hoor. Het enige waar ik op dit moment het topic alleen op uit zie lopen is een verkiezingentopic.
Daar stuur je zelfs ook op aan in je OP door te vragen wie er nog blij kan zijn met Bush.
quote:Op donderdag 4 november 2004 16:26 schreef zoalshetis het volgende:
loedertje kan je dat topic van die spugende marokkanen op de beeltenis van van gogh weer openen? laat mensen hun ongenoegen spuwen, dat is een goede manier om bepaalde onmacht te ventileren, want op straat is niemand meer zeker. slechte zaak dat je meedoet aan censuur vanuit je eigen n=1 leefwereld.
ja en als je er wat tegen in brengt ben je ziek in je hoofd, dat is geen ongenoegen spugen hoorquote:Op donderdag 4 november 2004 16:26 schreef zoalshetis het volgende:
loedertje kan je dat topic van die spugende marokkanen op de beeltenis van van gogh weer openen? laat mensen hun ongenoegen spuwen, dat is een goede manier om bepaalde onmacht te ventileren, want op straat is niemand meer zeker. slechte zaak dat je meedoet aan censuur vanuit je eigen n=1 leefwereld.
Daar heb je helemaal gelijk in (FrieschDa\gblad doet mij altijd een beetje denken aan een *goed nieuws* krant, vraag mij niet waaromquote:Op donderdag 4 november 2004 00:08 schreef Freeflyer het volgende:
Een toevoeging voor het stickytopic "Nieuwsbronnen"
Friesch Dagblad, zij hebben regelmatig een andere invalshoek als je ze vergelijkt met de Leeuwarder Courant. http://www.frieschdagblad.nl/
Als mensen de behoefte hebben (zoals IN die thread) om elkaar te bespuwen dan kunnen zij dat ook fijn via mail of msn doen, wij hoeven daar geen getuige van te zijn .quote:Op donderdag 4 november 2004 16:26 schreef zoalshetis het volgende:
in dat geval is je taak als mod om een waarschuwing te geven, berichten te verwijderen en mensen te wijzen op hun foutieve manier van posten. dat je zo'n belangrijk topic dichtgooit riekt naar monddoodmaken, iets wat op dit moment niet de beste oplossing is. toch?quote:Op donderdag 4 november 2004 17:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als mensen de behoefte hebben (zoals IN die thread) om elkaar te bespuwen dan kunnen zij dat ook fijn via mail of msn doen, wij hoeven daar geen getuige van te zijn .
Zoals in de sluitpost bedoel je? Ja .quote:Op donderdag 4 november 2004 17:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in dat geval is je taak als mod om een waarschuwing te geven
Postings verwijderen is een laatste redmiddel en ook in zekere zin een censuurmaatregel waardoor je mensen de mond snoert nietwaar?quote:berichten te verwijderen en mensen te wijzen op hun foutieve manier van posten. dat je zo'n belangrijk topic dichtgooit riekt naar monddoodmaken, iets wat op dit moment niet de beste oplossing is. toch?
Het gaat er niet of of het uitschelden *wel meevalt* maar als je zin hebt om dat soort postings te lezen dan kun je misschien beter in de gastenboekjes van cu2 pubers gaan, hier zie ik het niet zo zitten om een copy van dat soort reactie-systemen te worden.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:24 schreef zoalshetis het volgende:
het uitschelden viel wel mee.
jij je zin, ik vond het gebeuren een noemenswaardige actie en jij niet. jij vond het nodig om het te sluiten vanwege discussies en over en weer meningen (hoe grof ook) je gaf daarmee je persoonlijke n=1 mening af. en daar baal ik enorm van. mensen moeten nou maar eens weten wat er eigenlijk echt leeft. ook pubers. in de hoop dat er beterschap gaat komen.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het gaat er niet of of het uitschelden *wel meevalt* maar als je zin hebt om dat soort postings te lezen dan kun je misschien beter in de gastenboekjes van cu2 pubers gaan, hier zie ik het niet zo zitten om een copy van dat soort reactie-systemen te worden.
Na bijna 30 delen Theo v Gogh, diverse columns en speeches van allerlei politieke figuren denk ik toch echt dat mensen hier wel weten wat er leeft.quote:Op donderdag 4 november 2004 19:54 schreef zoalshetis het volgende:
en daar baal ik enorm van. mensen moeten nou maar eens weten wat er eigenlijk echt leeft.
doe ik ook niet maar het leidt af, ga lekker msnnen ofzoquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:34 schreef zoalshetis het volgende:
joh gebbetje, niet alles zo serieus nemen.
ik ga ook lekker meedoen,is wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 5 november 2004 13:39 schreef zoalshetis het volgende:
we zijn al klaar, papegaai.
Overlijdensberichten.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:34 schreef Oom_Agent het volgende:
Waar is het centrale overleden topic ( waar je kan melden dat er bekende personen zijn overlden), dacht dat golfer zo'n topic had gemaakt ?
Sommigen vinden het ook nodig een posting met een quote plus wat puntjes te plaatsen...quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:39 schreef Gallo het volgende:
Kan een mod misschien in dit topic kijken ?
Moslima in bus Dordrecht mishandeld
Sommigen vinden het kennelijk nodig anderen te bedienen van gaapsmileys en scheldposts.
Ja, had ik niet moeten doen. Soms, heel soms wordt je hier een beetje moedeloos Loedertje...quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sommigen vinden het ook nodig een posting met een quote plus wat puntjes te plaatsen...
Daar hebben we allemaal weleens last van de laatste tijdquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:59 schreef Gallo het volgende:
Ja, had ik niet moeten doen. Soms, heel soms wordt je hier een beetje moedeloos Loedertje...
(allereerst: ik was er een paar uurtjes niet Ryan)quote:Op zondag 7 november 2004 22:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, Loedertje ik zit al geruime tijd te wachten tot eindelijk iemand reageert. Cheers dat-ie eindelijk dicht zit, daar niet van, maar ondertussen denk ik dat een groot aantal mensen zich afvraagt welke richting jullie op willen hier op Fok!...
eerlijk gezegd wel ja.quote:Op zondag 7 november 2004 22:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, Loedertje ik zit al geruime tijd te wachten tot eindelijk iemand reageert. Cheers dat-ie eindelijk dicht zit, daar niet van, maar ondertussen denk ik dat een groot aantal mensen zich afvraagt welke richting jullie op willen hier op Fok!...
Ja, normaal een discussie voeren kan hier niet idd. Het beste wat je imo kunt doen is die topics min of meer mijden en mocht je, zoals ik soms doe, toch die topics bezoeken ervoor zorgen dat je nooit over de scheef gaat of persoonlijk wordt tegen die knapen, in de zin dat je ze uitscheldt oid. Deze lieden zijn dan weliswaar pantoffelhelden, het vocabulair dat zij over Fok! uitstorten is extremistisch en met extremisten wil je niets van doen hebben.quote:Op zondag 7 november 2004 22:30 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
eerlijk gezegd wel ja.
maar ben blij dat loedertje mijn topic in ieder geval heeft dicht gegooid, want het leek inderdaad af en toe op uitspraken die in de jaren '40 - '45 werden gedaan en om dan een heel topic op te schonen, ben je inderdaad veel te lang mee bezig.
Ik hoop eerlijk gezegd dan ook dat die users gewoon hun 'straf' krijgen waar ze recht ophebben. Ik weet dat ik dit eigenlijk niet mag zeggen, maar het loop de spuigaten uit. Ik probeerde een topic te openen om een normale discussie te beginnen (net zoals vele andere) maar helaas lopen er hier een paar mensen rond die echt hard de weg kwijt zijn
iedereen maakt nu misbruik van dat zinnetje 'vrijheid van mening uiting' iedereen mag zeggen wat ze willen dus ook maar even iedereen gaan discrimineren! DAAR gaat het fout en gelukkig zien de modjes dat ook.quote:Op zondag 7 november 2004 22:33 schreef GewoneMan het volgende:
wat ik fout vind is dat mijn topic, waar helaas harde feiten in staan gesloten is en dit zie ik in meerdere topics HELAAS. we zijn vrij in nederland maar niet op fok en ook niet als het aan de moslims ligt want die doden graag alles dat anders denkt dan hunzelf. en het feit dat ze 3000 jaar achterlopen is ook niet echt positief te noemen.
als een moslim een homo een hond noemt en vind dat ze gedood moeten worden, nee dat mag wel maar o wee als je de waarheid spreekt over de ware aard van de moslims dan wordt ons de mond gesnoert dmv een slot
Juistquote:Op zondag 7 november 2004 22:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, normaal een discussie voeren kan hier niet idd. Het beste wat je imo kunt doen is die topics min of meer mijden en mocht je, zoals ik soms doe, toch die topics bezoeken ervoor zorgen dat je nooit over de scheef gaat of persoonlijk wordt tegen die knapen, in de zin dat je ze uitscheldt oid. Deze lieden zijn dan weliswaar pantoffelhelden, het vocabulair dat zij over Fok! uitstorten is extremistisch en met extremisten wil je niets van doen hebben.
ja ok en idd de dingen die ik gelezen heb over de 2e wereld oorlog vond ik ook fout. laat dat voorop staan ik ben tegen nazi`s en tegen rasicme maar ook TEGEN het moslim "geloof" het is namelijk geen geloof het is een secte/criminele organisatie die uit dit land gebannen zou moeten worden.quote:Op zondag 7 november 2004 22:37 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
iedereen maakt nu misbruik van dat zinnetje 'vrijheid van mening uiting' iedereen mag zeggen wat ze willen dus ook maar even iedereen gaan discrimineren! DAAR gaat het fout en gelukkig zien de modjes dat ook.
oops sorry verkeerdequote:Op zondag 7 november 2004 22:38 schreef Dagonet het volgende:
Gewoneman,
Dat topic van jou stond in POL en is gesloten door een FA, zoek het maar met haar uit.
Moslims zijn geen secte, maar zon randebiel als die mohammed B maakt misbruik van zijn geloof. In de regels van de koran staat niet voor niks dat kwaad niet met kwaad mag worden bestreden en zeker niet tijdens de vastenmaand! Die moslims doen dus dingen die NIET volgens hun geloof zijn en nemen daardoor EIGENLIJK afstand van hun geloof, alleen doen ze het zogenaamd in de naam van allah..quote:Op zondag 7 november 2004 22:41 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja ok en idd de dingen die ik gelezen heb over de 2e wereld oorlog vond ik ook fout. laat dat voorop staan ik ben tegen nazi`s en tegen rasicme maar ook TEGEN het moslim "geloof" het is namelijk geen geloof het is een secte/criminele organisatie die uit dit land gebannen zou moeten worden.
dat is alles en dat heb ik in een post gezet, mooi dat er een slotje kwam
islam moet verboden worden!
Mijn mening is, en ik zeg dat zelden ofschoon er over het algemeen aanleiding genoeg toe is, dat je een geperverteerde randdebiel bent en dat een user zoals jij per direct de toegang tot Fok! ontzegd dient te worden.quote:Op zondag 7 november 2004 22:41 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja ok en idd de dingen die ik gelezen heb over de 2e wereld oorlog vond ik ook fout. laat dat voorop staan ik ben tegen nazi`s en tegen rasicme maar ook TEGEN het moslim "geloof" het is namelijk geen geloof het is een secte/criminele organisatie die uit dit land gebannen zou moeten worden.
dat is alles en dat heb ik in een post gezet, mooi dat er een slotje kwam
islam moet verboden worden!
Maak daar maar gerust week vanquote:Op zondag 7 november 2004 22:45 schreef hellmondunited het volgende:
maar goed, laten we ook hier maar weer ontopic doende modjes hebben al een zware avond achter de rug
![]()
Geef mij dan ook maar een ban hoor.quote:Op zondag 7 november 2004 22:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maak daar maar gerust week van
sterktequote:Op zondag 7 november 2004 22:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maak daar maar gerust week van
Kom op zeg, er zijn er al te weinig van jouw soort, mensen die hun punt over kunnen brengen zonder te gaan ruziën en schreeuwen.quote:Op zondag 7 november 2004 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geef mij dan ook maar een ban hoor.
Nee, sorry, dacht dat hellmondunited een ban had.quote:Op zondag 7 november 2004 23:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kom op zeg, er zijn er al te weinig van jouw soort, mensen die hun punt over kunnen brengen zonder te gaan ruziën en schreeuwen.
haha nee ik zei iets over dat ze zo wel een fijne avond hebben, maar hij bedoelde dat het heel de week al zo is ipv alleen deze avondquote:Op zondag 7 november 2004 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, sorry, dacht dat hellmondunited een ban had.
Hoe kom je dan aan je extreem-rechtse gedachtegoed ? Ben je op straat diverse malen in elkaar geslagen o.i.d. door een aantal Marokkanen?quote:Op maandag 8 november 2004 01:57 schreef JohnDope het volgende:
Loedertje luistert is ff naar mijn
Ik heb op een stuk of 7 scholen gezeten in me leven, ben opgegroeid op de straat, ik ging op me 17de het huis uit. Ik heb mijzelf echt wel omhoog geknokt.
Ik ben niet extreemrechts, dat weet jij ook wel.quote:Op maandag 8 november 2004 01:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan je extreem-rechtse gedachtegoed ? Ben je op straat diverse malen in elkaar geslagen o.i.d. door een aantal Marokkanen?
En daarom zou ik bij jou in het krijt staan?quote:Op maandag 8 november 2004 01:57 schreef JohnDope het volgende:
loedertje schreef dit, je moet het zelf er maar even uithalen wie wat nou schreef heb geen zin om het te ordenen
Op maandag 8 november 2004 01:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Op school leer ik geen drol, ik zit daar alleen voor me papiertje om makkelijk een baan te regelen.
Hoe kun je nu praten over omhoogknokken als je nog op school zit en nog steeds op zoek bent naar mogelijkheden om * een baan te regelen?*
quote:Alles wat ik de afgelopen 3 jaar heb geleerd heb ik mezelf aangeleerd met informatie.
Dat is bij elk mens zo hoor
quote:Ik ben nog nooit een softwarematig probleem tegen gekomen wat ik niet heb kunnen oplossen.
Ah!
Uitdaging.
Kom je zometeen ff naar NWS SlowChat #6 ?
Kunnen we hier nog ff ontopic gaan .
Ik heb op een stuk of 7 scholen gezeten in me leven, ben opgegroeid op de straat, ik ging op me 17de het huis uit. Ik heb mijzelf echt wel omhoog geknokt.
Kom jij uit Rotterdam?quote:Op maandag 8 november 2004 01:57 schreef JohnDope het volgende:
NWS SlowChat #6 Een prettig gesprekquote:Ik heb op een stuk of 7 scholen gezeten in me leven, ben opgegroeid op de straat, ik ging op me 17de het huis uit. Ik heb mijzelf echt wel omhoog geknokt.
JD, je weet toch wel dat jij eeen van mijn helden bent?quote:Op maandag 8 november 2004 02:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ben niet extreemrechts, dat weet jij ook wel.
Als jij een date met een lekkere marokkaansechick voor mij kan regelen dan ga ik zo uit met haar.
Is gewoon asotalk wat sommige in de randstad lullen.quote:Op maandag 8 november 2004 02:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kom jij uit Rotterdam?
[..]
NWS SlowChat #6 Een prettig gesprek
Weet ikquote:Op maandag 8 november 2004 02:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
JD, je weet toch wel dat jij eeen van mijn helden bent?
Ga je nog reageren op Iran-Irak en Algerije? Open eens een topic over moslims die elkaar afslachten, bijvoorbeeld. Dat zou van lef getuigen, van jouw kant. Als ik zoiets doe zou het waarschijnlijk alleen maar als bashen worden opgevat.quote:Op maandag 8 november 2004 01:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan je extreem-rechtse gedachtegoed ? Ben je op straat diverse malen in elkaar geslagen o.i.d. door een aantal Marokkanen?
waarom precies ??? omdat ik tegen het bloed vergieten ben zoals moslims dat wereldwijd doen ??? enne ze bannen maar een eind raak, ga ik echt niet wakker van liggen.quote:Op zondag 7 november 2004 22:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn mening is, en ik zeg dat zelden ofschoon er over het algemeen aanleiding genoeg toe is, dat je een geperverteerde randdebiel bent en dat een user zoals jij per direct de toegang tot Fok! ontzegd dient te worden.
Nee, omdat je geen verstand hebt.quote:Op maandag 8 november 2004 02:08 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
waarom precies ??? omdat ik tegen het bloed vergieten ben zoals moslims dat wereldwijd doen ??? enne ze bannen maar een eind raak, ga ik echt niet wakker van liggen.
Terroristische actie???quote:sterker nog als ik wil ben ik er zo weer op![]()
leg dan eens uit wat er zo vreselijk is aan mij.quote:Op maandag 8 november 2004 02:11 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, omdat je geen verstand hebt.
nee hoor wat handige trucs niet meer niet minder.quote:Terroristische actie???
excuus...quote:Op maandag 8 november 2004 02:14 schreef Loedertje het volgende:
Heren --> NWS SlowChat #6 Een prettig gesprek
Gebruik je fantasie maar.quote:Op maandag 8 november 2004 02:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
leg dan eens uit wat er zo vreselijk is aan mij.
[..]
Je houdt je dan iig niet aan het spelletje dat hier gespeeld wordt.quote:nee hoor wat handige trucs niet meer niet minder.
Nee, want ik ga naar bed. Retteketet.quote:Op maandag 8 november 2004 02:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
excuus...
Ryan reageer je ff in prettig gesprek ? dank u![]()
Nee hoor. Als het niet de moeite waard is of dubbel topic, onduidelijke bedoelingen van TS enzovoort dan gaat het gewoon op slot.quote:Op maandag 8 november 2004 08:39 schreef MikeyMo het volgende:
[Centraal] Binnenlands Moslimnieuws
niet goed? Voor elk incidentje een topic openen om vervolgens steeds weer dezelfde argumenten te horen wel?
quote:Op maandag 8 november 2004 08:50 schreef MikeyMo het volgende:
Jihad omgeroepen in trein naar A'dam: reizigers doodsbang
ach dit soort nieuws mag helemaal niet gemeld worden kennelijk, het was nb voorpaginanieuws vanochtend, maar hier mag het niet gepost worden
Uit: Nieuws en Achtergronden: De huisregels en FAQquote:Wanneer je een topic opent, verwachten we in ieder geval een bronvermelding op het moment dat je refereert aan feiten of een nieuwsbericht. Verder is een zogenaamde nieuwsdump (het knippen en plakken van een elders gevonden bericht) ongewenst. Als aanzet tot een discussie verwachten dat je op zijn minst een (korte) eigen mening deponeert, die wat verder gaat dan een smiley of simpele one-liner.
Eerst zeg je dat er veel te veel moslimnieuws wordt gepost en dan wordt er eentje gesloten is het nog niet goed.quote:Op maandag 8 november 2004 08:50 schreef MikeyMo het volgende:
ach dit soort nieuws mag helemaal niet gemeld worden kennelijk, het was nb voorpaginanieuws vanochtend, maar hier mag het niet gepost worden
de bron is Spitsnet.nl (de digitale versie van de spits) Mijn mening is dat ik het geen leuke grap vind. Grote kans dat er mensen zijn die menen dat ze het zowiezo geen grap vinden.quote:Op maandag 8 november 2004 08:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
[..]
Uit: Nieuws en Achtergronden: De huisregels en FAQ
Persoonlijk zie ik de dikgedrukte stukjes er niet in. Goed, de bron zal wel Volkskrant, ANP, nu.nl oid. zijn. Maar wat jij schreef was een one-liner, denk ik. Hence de sluitpost van NorthernStar, geen discussievoer, omdat je wel daartoe moet uitnodigen.
We zijn een forum, geen nieuwssite.quote:Op maandag 8 november 2004 09:03 schreef RoyalFlusher het volgende:
@ NorthernStar Dan brengt de titel van dit forum me wel erg in de war: " Nieuws en Achtergronden:"...
Maar zijn toelichting op dat artikel is wel erg beperkt inderdaad
Dit zegt J-CDA tegen mij ! Mag dit zomaar, hij maakt me uit voor "grootste troll" van Fok!quote:Op maandag 8 november 2004 11:26 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Nee rustig maar, ik zal je niet van je troon stoten als grootste troll van Fok.
Voorbeeldfunctie van hoe het niet moet bedoel je?quote:Op maandag 8 november 2004 11:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit zegt J-CDA tegen mij ! Mag dit zomaar, hij maakt me uit voor "grootste troll" van Fok!
1. Het is onzin
2. Het is te veel eer
3. Wie is hij ?
Vanwege mijn voorbeeldfunctie post ik het hier omdat ik niet wil dat dat topic verzandt in allerlei onzinnig gebrabbel
Meen je dit ? Of is dit sarcastisch bedoelt ? Ik vind juist dat ik de laatste tijd erg goed bezig benquote:Op maandag 8 november 2004 11:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Voorbeeldfunctie van hoe het niet moet bedoel je?
Geen probleem, ik ben aardig. Maar waar met ik van bekomen zijn volgens jou ?quote:Maar heel aardig van je om het hier te posten. Alweer wat bekomen?
Je bent iig bezig mensen tot het uiterste te irriteren. Als dat je doel is ben je idd goed bezig.quote:Op maandag 8 november 2004 11:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Meen je dit ? Of is dit sarcastisch bedoelt ? Ik vind juist dat ik de laatste tijd erg goed bezig ben
Van dat iemand je zo vreselijk schoffeert. Zo zonder aanleiding nog wel.quote:Geen probleem, ik ben aardig. Maar waar met ik van bekomen zijn volgens jou ?
zoals deze post op slot is gegooid, gelieve ook dit topic op slot te gooien wijzend naar dezelfde regels:quote:Op maandag 8 november 2004 08:50 schreef MikeyMo het volgende:
zeg, nou moet jij hier niet de zielige uit gaan zitten hangen! je loopt zelf op fok met een grote bek rond dat al het extern volk (lekker respectvol ook, hoe je dat uitdrukt) het land uit moet! extreem rechts doelt niet alleen op geweld, maar ook op een land voor alleen de eigen bevolking. Je keurt alle acties tegen moslims goed (zoals die moskeën in brandsteken e.d) dus loop hier nou niet ineens te janken als je heel fok tegen je krijgt!quote:Op maandag 8 november 2004 17:24 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het niet zo relaxt dat ik steeds als extreem-rechts word afgeschilderd.
Als iemand dat niet is, dan ben ik het wel.
Ik ben tegen geweld plegen tegen geweldlozemensen.
Ik wil niet dat onschuldige moslims de dupe worden van de kwaden.
Maar de kwaden moeten worden uitgezet.
Ik begrijp ook dat gelovigen de dood van Theo van G goedkeuren. Maar zij komen van uit een externland en dat trek ik gewoon zwaar slecht.
Ik heb zo ook begrip voor mensen die moskeeen in de brandsteken. Omdat in deze gebouwen haat en kwaad wordt gepreekt tegen de westersewereld. Maar ik heb totaal geen begrip voor mensen die een moskee aansteken wanneer er mensen binnen zijn.
Ik heb ook geen begrip voor mensen die winkels van moslim ondernemers in de brandsteken.
Zo dan is dit nu kortgesloten.
heel fokquote:Op maandag 8 november 2004 19:21 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
zeg, nou moet jij hier niet de zielige uit gaan zitten hangen! je loopt zelf op fok met een grote bek rond dat al het extern volk (lekker respectvol ook, hoe je dat uitdrukt) het land uit moet! extreem rechts doelt niet alleen op geweld, maar ook op een land voor alleen de eigen bevolking. Je keurt alle acties tegen moslims goed (zoals die moskeën in brandsteken e.d) dus loop hier nou niet ineens te janken als je heel fok tegen je krijgt!
95% dan, bijdehandjequote:Op maandag 8 november 2004 19:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heel fok![]()
maak er een poll van.quote:Op maandag 8 november 2004 19:31 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
95% dan, bijdehandje
waarom dat? jij loopt er over te zeiken, niet ik.quote:Op maandag 8 november 2004 19:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maak er een poll van.
is niet na 1 reactie. Ik heb gisteren al een hele discussie met johndope gehad (en meerdere medefokkers) dus ik weet wel waar ik over praat. anders was het inderdaad laf, maar je conclusies waren iets te snel genomenquote:Op maandag 8 november 2004 19:49 schreef zoalshetis het volgende:
jij bent degene die dingen loopt te verkondogen waarmee je je n=1 gedachtes denkt te kunnen onderbouwen, prima, maar wel wat laf, vandaar mijn suggestie.
je hebt gister met héél fok (oh nee 95%) geageerd tegen jd? laat zien, waar is dat. anders is het laf.quote:Op maandag 8 november 2004 20:02 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
is niet na 1 reactie. Ik heb gisteren al een hele discussie met johndope gehad (en meerdere medefokkers) dus ik weet wel waar ik over praat. anders was het inderdaad laf, maar je conclusies waren iets te snel genomen
wat loop je nou te zeiken man. nooit gehoord van 'bij wijze van spreken'?quote:Op maandag 8 november 2004 20:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hebt gister met héél fok (oh nee 95%) geageerd tegen jd? laat zien, waar is dat. anders is het laf.
ik wilde je even laten zien dat je wel met steekhoudende argumenten moet komen en je niet verschuilen achter een paar mensen, zo nu heb ik genoeg gezegd.quote:Op maandag 8 november 2004 20:08 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
wat loop je nou te zeiken man. nooit gehoord van 'bij wijze van spreken'?
hoezo van een mug een olifant maken
met 'bij wijze van spreken' wordt alles altijd versterkt, daarbij is dat helemaal niet nodig, t ging gewoon echt nergens overquote:Op maandag 8 november 2004 20:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wilde je even laten zien dat je wel met steekhoudende argumenten moet komen en je niet verschuilen achter een paar mensen, zo nu heb ik genoeg gezegd.
lolquote:Op dinsdag 9 november 2004 04:05 schreef Tarak het volgende:
Zijn er nu posts verdwenen uit het Theo van Gogh topic? Of moet ik nu echt naar bed omdat ik hallucineerde over een posts van Ryan3 en Milagro??
Gelukkig, Ik schrok alquote:Op dinsdag 9 november 2004 04:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
lol
Nee ik heb enkele posts verwijderd die idd over Ryan en Milagro gingen in plaats van over het topiconderwerp.
Nou ja, dat komt natuurlijk wel doordat je bepaalde uitspraken hebt gedaan die op het randje balanceren dan wel er af en toe overheen zijn gegaan. Dan doel ik op het verheerlijken van geweld en vandalisme. Je zou er beter aan doen om beide af te keuren. Het is niet de bedoeling dat we hier in Nederland voor eigen rechter gaan spelen. Als er haat en kwaad in moskees en scholen zou worden gepreekt is dat een taak van de overheid om dat via legale kanalen aan te pakken. Als je het goedkeurt verlaag je je tot het niveau van de ander. Daar moet je voor passen, wees wijzer JohnDope.quote:Op maandag 8 november 2004 17:24 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het niet zo relaxt dat ik steeds als extreem-rechts word afgeschilderd.
Als iemand dat niet is, dan ben ik het wel.
Ik ben tegen geweld plegen tegen geweldlozemensen.
Ik wil niet dat onschuldige moslims de dupe worden van de kwaden.
Maar de kwaden moeten worden uitgezet.
Ik begrijp ook dat gelovigen de dood van Theo van G goedkeuren. Maar zij komen van uit een externland en dat trek ik gewoon zwaar slecht.
Ik heb zo ook begrip voor mensen die moskeeen in de brandsteken. Omdat in deze gebouwen haat en kwaad wordt gepreekt tegen de westersewereld. Maar ik heb totaal geen begrip voor mensen die een moskee aansteken wanneer er mensen binnen zijn.
Ik heb ook geen begrip voor mensen die winkels van moslim ondernemers in de brandsteken.
Zo dan is dit nu kortgesloten.
Nee is niet waar.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:13 schreef Meki het volgende:
Northenstar
Je Modereert alleen mij en Lyunsgay18 etc. laat je hun gang gaan
hun beginnen mij aan te vallenquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee is niet waar.
Hou je nu gewoon rustig en ga elkaar niet persoonlijk aanvallen.
Negeer het gewoon Meki.quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:23 schreef Meki het volgende:
[..]
hun beginnen mij aan te vallen
aah okquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Negeer het gewoon Meki.
Dan stopt het vanzelf.
Wij modereren puur op de berichten en niet op personen. Neem dat nou maar van mij aan
Ook in mijn geval ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 23:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Wij modereren puur op de berichten en niet op personen. Neem dat nou maar van mij aan
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ook in mijn geval ?
quote:Op woensdag 10 november 2004 00:54 schreef Gallo het volgende:
Een week na dato ?
Ja, mijn fout. Wat mij betreft wordt elk persoon die gaat stoken in dit soort topics gebanned.quote:Op woensdag 10 november 2004 01:02 schreef Tarak het volgende:
[..]De post waar ik naar verwijs is van 1,5 uur geleden?
Okay!!quote:Op woensdag 10 november 2004 01:19 schreef shmoopy het volgende:
Hij mag morgen weer los.
BSB heeft eerder ook even mogen afkoelen, het zijn nou eenmaal rare tijden nu, en we hebben van diverse kanten dingen door de vingers gezien.
Daar houden we het even bij, qua banbespreken, okee?
word ik niet vrolijk van en vind ik behoorlijk intimiderend en ver gaan.quote:Diegenen die vijand zijn van de Islam verdienen de vernietiging
Je hoeft daar ook niet vrolijk van te worden. Het is gewoon een oprechte wens van me, en vele Moslims met mij. Deze smeekbede wordt dan ook heel vaak gelezen in Moskeeën, het zou van hypocrisie getuigen als ik wat anders zou zeggenquote:Op woensdag 10 november 2004 01:22 schreef Tarak het volgende:
[..]
Okay!!
Maar posts als
[..]
word ik niet vrolijk van en vind ik behoorlijk intimiderend en ver gaan.
Dat soort dingen mogen in Arabie en dat soort landen heel normaal zijn en als normaal worden gezien, hier niet. Van mij mag elke Moskee, waar dit geroepen wordt, onmiddellijk als fundamentalistisch worden aangemerkt en worden gesloten. En mensen die dit soort dingen in het openbaar roepen onmiddellijk de bak in wegens oproepen tot haat (wat nog steeds een strafbaar feit is in Nederland). En ja, BSB, jij mag dan van mij ook de bak in, bij een grote homofiele neger, wiens lievelingskostje varkensvlees is.quote:Op woensdag 10 november 2004 07:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hoeft daar ook niet vrolijk over te worden. Het is gewoon een oprechte wens van me, en vele Moslims met mij. Deze smeekbede wordt dan ook heel vaak gelezen in Moskeeën, het zou van hypocrisie getuigen als ik wat anders zou zeggen
Om deze zin moest ik toch even lachenquote:Op woensdag 10 november 2004 07:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En ja, BSB, jij mag dan van mij ook de bak in, bij een grote homofiele neger, wiens lievelingskostje varkensvlees is.
Door elkaar weer te respecteren en NIET TE ZEGGEN WAT JE DENKT. Het is niet altijd goed om te zeggen wat je denkt. Het respect voor elkaar is totaal verdwenen, dat moet weer helemaal terugkomen. En accepteren dat er mensen in Nederland wonen die er andere gedachtes op nahouden (Moslims), hoe vreemd ze voor sommigen ook zijn.quote:Op woensdag 10 november 2004 07:59 schreef gigabitch het volgende:
BSB: Hoe krijgen we de kurk terug op de fles?
En toch ben ik bang dat we een cirkel-effect gaan krijgen met actie-reactie, zoals in Palestina en "Israel", om vervolgens te vergeten waar het nou eigenlijk nog om gaatquote:Dit ollebolleke spelen gaat helemaal de verkeerde kant op!
Er gaan aan alle kanten mensen de dupe worden, wat weer nieuwe haatgevoelens oproept enzovoort. Ik word bang!
Je buigt het topic weer in een richting die het niet had. En dat doe je steeds. Ik blijf niet aan het waarschuwen.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Nothernstar, wat is er mis met deze tekst:
Dat is niet waar NorthernStar, je ziet toch dat ik netjes de vraag beantwoord van een mede-user? Moet gezien jouw visie in deze zijn post ook niet worden verwijderd ?quote:Op woensdag 10 november 2004 08:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je buigt het topic weer in een richting die het niet had. En dat doe je steeds. Ik blijf niet aan het waarschuwen.
Dan niet. Ga je er toch gewoon mee door.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is niet waar NorthernStar
Ja boeiend wat een ander schrijft.quote:je ziet toch dat ik netjes de vraag beantwoord van een mede-user? Moet gezien jouw visie in deze zijn post ook niet worden verwijderd ?
Hmm, ik proef hier enige nonchalance en een tikkeltje haat richting mij. Ik hoop niet dat ik gelijk hebquote:Op woensdag 10 november 2004 08:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dan niet. Ga je er toch gewoon mee door.
[..]
Dat is niet echt een antwoord dat ik verwacht van een Mod. Ik had toch gehoopt op enige onderbouwing in dezequote:Ja boeiend wat een ander doet.
dit is gewoon een haattekst, en als je daar achter staat zegt dat heel wat over jou.quote:Diegenen die vijand zijn van de Islam verdienen de vernietiging
Columbus werd niet uitgelachen omdat hij dacht dat de aarde rond was. Zo wijs was men al een paar decennia. Columbus' fout was, dat hij dacht dat de aarde veel kleiner was dan ze in werkelijkheid is en dat hij dus door naar het westen te zeilen in India zou komen.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:15 schreef MikeyMo het volgende:
Ik voel me columbus die werd uitgelachen omdat hij dacht dat de aarde rond was..
Ik heb gewoon geen zin meer in discussies met jou. Je wilt toch niks aannemen maar gewoon lekker door kunnen gaan met je postgedrag. Nou prima toch?quote:Op woensdag 10 november 2004 08:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, de vijanden van de Islam haten de Islam. Ik neem aan dat je me nu toch wel kent na 4 jaar Fok!ken, daar doet dit ene zinnetje van mij niks aan af of bijquote:Op woensdag 10 november 2004 08:17 schreef MikeyMo het volgende:
BSB:
[..]
dit is gewoon een haattekst, en als je daar achter staat zegt dat heel wat over jou.
het ging om het ideequote:Op woensdag 10 november 2004 08:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Columbus werd niet uitgelachen omdat hij dacht dat de aarde rond was. Zo wijs was men al een paar decennia. Columbus' fout was, dat hij dacht dat de aarde veel kleiner was dan ze in werkelijkheid is en dat hij dus door naar het westen te zeilen in India zou komen.
ja en in jou/jullie ogen haat iemand de islam al heel snelquote:Op woensdag 10 november 2004 08:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, de vijanden van de Islam haten de Islam. Ik neem aan dat je me nu toch wel kent na 4 jaar Fok!ken, daar doet dit ene zinnetje van mij niks aan af of bij
Had dan Galilei genoemdquote:Op woensdag 10 november 2004 08:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het ging om het idee
da's toch die knakker uit Bohemian Rhapsodyquote:Op woensdag 10 november 2004 08:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Had dan Galilei genoemd
Ik kan me niet echt herinneren dat we überhaupt discussies hebben gehad samen. Als er sprake is van enige spanning tussen ons heb ik liever dat we dat de wereld uit helpen. We hebben nu al genoeg ellende in Nederland tussen Moslims en niet-Moslims, ik wil daar niet aan meedoen, ik hoop jij ook niet.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:17 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin meer in discussies met jou. Je wilt toch niks aannemen maar gewoon lekker door kunnen gaan met je postgedrag. Nou prima toch?
Moet je nou overal dat duffe geloof van je bijhalen? Zelfs ik, vorig jaar veelvuldig genomineerd voor user met de grootste plaat voor zijn kop, zie dat NS geen zin heeft om met jou een discussie aan te gaan vanwege je manier van discussieren, niet omdat je 5x per dag naar het oosten bukt.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan me niet echt herinneren dat we überhaupt discussies hebben gehad samen. Als er sprake is van enige spanning tussen ons heb ik liever dat we dat de wereld uit helpen. We hebben nu al genoeg ellende in Nederland tussen Moslims en niet-Moslims, ik wil daar niet aan meedoen, ik hoop jij ook niet.
Nee hoor, niks persoonlijk. Ben je postgedrag, zowel kwa inhoud en opmaak, gewoon zat. En ik zal niet de enige zijn. Je hebt het er zelf naar gemaakt dus je zal er ook wel op uit zijn geweest denk ik.quote:Op woensdag 10 november 2004 08:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een collega van me heeft er een slotje opgedaan. Naar beneden scrollen in de lijst en zie de reden.quote:Op woensdag 10 november 2004 14:24 schreef TheRickster het volgende:
Is mijn post "Ik ben het zat!!!" verwijderd? Zo ja, zat ik dan in het verkeerde forum? Ander ben ik oprecht verbaasd.
Om dat opmaak moet ik gewoon lachen, want ieder heeft zo zijn stijl,quote:Op woensdag 10 november 2004 08:32 schreef NorthernStar het
volgende:
[..]
Nee hoor, niks persoonlijk. Ben je postgedrag, zowel kwa inhoud en
opmaak, gewoon zat.
Uiteraard heb ik het er zelf naar gemaakt, ik ben de enigequote:En ik zal niet de enige zijn. Je hebt het er zelf naar gemaakt dus je
zal er ook wel op uit zijn geweest denk ik.
quote:Op woensdag 10 november 2004 22:39 schreef Nyluzzz het volgende:
Waarom is dit Man doodgeschoten in Breda dicht. Het gaat vooralsnog om een 'gewone' moord en heeft (nog) niks met al die andere idiote toestanden te maken.
Is dicht.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:32 schreef Nyluzzz het volgende:
Maar wat moeten we hiermee: Meki wilt politieke partij oprichten! >>> ONZ
ik moet toegeven dat je wel een beetje gelijk hebt. Maar je weet hoe het gaat:quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou ja, dat komt natuurlijk wel doordat je bepaalde uitspraken hebt gedaan die op het randje balanceren dan wel er af en toe overheen zijn gegaan. Dan doel ik op het verheerlijken van geweld en vandalisme. Je zou er beter aan doen om beide af te keuren. Het is niet de bedoeling dat we hier in Nederland voor eigen rechter gaan spelen. Als er haat en kwaad in moskees en scholen zou worden gepreekt is dat een taak van de overheid om dat via legale kanalen aan te pakken. Als je het goedkeurt verlaag je je tot het niveau van de ander. Daar moet je voor passen, wees wijzer JohnDope.
Ik heb je schopje niet gezien.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:42 schreef _The_General_ het volgende:
Stond al in onzin? Snap niet waarom het dicht is,
Geeft nixquote:Op woensdag 10 november 2004 23:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb je schopje niet gezien.
En naar Onzin alleen in overleg met de mods daar, vonden ze het goed?
Tsk, dude, jij hebt heel wat rellen in + gemist.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:45 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Geeft nix
Geen idee, sinds wanneer moet je toestemming hebben om een topic naar onz te verplaatsen
Wat een onzinquote:Op woensdag 10 november 2004 23:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Tsk, dude, jij hebt heel wat rellen in + gemist.
En ik heb net even gevraagd, maar hullie willen 'm nie.
quote:Op woensdag 10 november 2004 23:48 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Wat een onzin, weg met de regels was de boodschap een tijd terug. Als ik hem zelf in ONZ had geopend was er niets aan de hand geweest
Nee hoor. Ik ben niet extreem rechts, heb best een gematigde mening en kan zelfs nog steeds enigszins positief over goede islamieten denken, maar ik mag je ook nietquote:Op woensdag 10 november 2004 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tevens heb ik het gevoel
dat je wel 1 van de weinigen bent die er zo over denkt, want voornl.
de islam-hatende users en extreem-rechtse users hier op Fok! mogen me
niet. De mensen met de gematigde mening kunnen het goed met me vinden
Waarom mag je me niet dan ? Het is op zich geen ramp, dan zijn er 2 of 3 users die me niet mogen, op een populatie van meer dan 10.000 valt dat m.i. te verwaarlozenquote:Op donderdag 11 november 2004 08:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben niet extreem rechts, heb best een gematigde mening en kan zelfs nog steeds enigszins positief over goede islamieten denken, maar ik mag je ook niet
quote:Op donderdag 11 november 2004 08:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom mag je me niet dan ? Het is op zich geen ramp, dan zijn er 2 of 3 users die me niet mogen, op een populatie van meer dan 10.000 valt dat m.i. te verwaarlozen
Je schrijft domme essays (die de titel essay niet eens waardig zijn), je hebt een heel erg wereldvreemde dunk van jezelf, je haalt overal je geloof bij, je staat achter achterhaalde zaken als het vrouwen niet de hand schudden en je zet dezelfde smiley onder elk bericht.quote:Op donderdag 11 november 2004 08:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom mag je me niet dan ? Het is op zich geen ramp, dan zijn er 2 of 3 users die me niet mogen, op een populatie van meer dan 10.000 valt dat m.i. te verwaarlozen
niet op hem ingaan, niet op hem ingaan...quote:Op donderdag 11 november 2004 09:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je schrijft domme essays (die de titel essay niet eens waardig zijn), je hebt een heel erg wereldvreemde dunk van jezelf, je haalt overal je geloof bij, je staat achter achterhaalde zaken als het vrouwen niet de hand schudden en je zet dezelfde smiley onder elk bericht.
Maar dat is toch geen reden om mij te haten ? Overigens zijn die dingen absoluut niet achterhaald, ze zijn anders dan de westerse visie toestaat, maar ze zijn niet achterhaald.quote:Op donderdag 11 november 2004 09:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je schrijft domme essays (die de titel essay niet eens waardig zijn), je hebt een heel erg wereldvreemde dunk van jezelf, je haalt overal je geloof bij, je staat achter achterhaalde zaken als het vrouwen niet de hand schudden en je zet dezelfde smiley onder elk bericht.
toegestaan. hmmm, je essay over het homoïsme is er nog steeds en dat is nou niet echt een toonbeeld van respect. wel respect naar de moslim toe, maar niet een naar de westerse manier van denken. misschien wringt daar hem wel de schoen.quote:Op donderdag 11 november 2004 09:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen reden om mij te haten ? Overigens zijn die dingen absoluut niet achterhaald, ze zijn anders dan de westerse visie toestaat, maar ze zijn niet achterhaald.
Ik heb het woord 'haten' ook niet gebruikt. Ik zei dat ik je niet mag, dat is wat anders. En vrouwen als minderwaardig zien is in alle beschaafde culturen achterhaald...quote:Op donderdag 11 november 2004 09:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen reden om mij te haten ? Overigens zijn die dingen absoluut niet achterhaald, ze zijn anders dan de westerse visie toestaat, maar ze zijn niet achterhaald.
Het zou toch wat zijn als alle geruchten als NIEUWS worden gebracht op de FP en in het NIEUWS forum.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:20 schreef Isabeau het volgende:
Vooruit dan maarWaarom moeten topics met geruchten eigenlijk dicht? Er stond duidelijk dat het om een gerucht ging, moeten we altijd externe bronnen hebben in de vorm van de regerende media? Sommige fokkers hebben gewoon uitstekende eigen bronnen, kunnen we dat niet zo af en toe aannemen alszijnde eventuele waarheid tot het tegendeel blijkt?
Wacht maar af tot het vanavond definitief bevestigd wordt, dan loopt fok een primeur mis, omdat jij het onkies vindt. Ik geloof het gerucht daarwerkelijk en ik weet dat verschillende media hier ook serieus boven op zitten!! SCH is niet gek! Het is toch al nieuws dat het een gerucht is!quote:Op donderdag 11 november 2004 13:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn als alle geruchten als NIEUWS worden gebracht op de FP en in het NIEUWS forum.
In dit geval, het overlijden van iemand, is het nogal onkies in mijn ogen.
Er hebben wel vaker dingen op fok gestaan die men * in de wandelgangen* hoorde en als zijnde gerucht/nieuws op fok kwamen te staan die achteraf niet waar bleken te zijn , uit voorzorg gooien we dat doorgaans dicht tot er een bevestiging is.
Nee hoor, fok loopt helemaal niets misquote:Op donderdag 11 november 2004 13:25 schreef Grrrlllpower het volgende:
Wacht maar af tot het vanavond definitief bevestigd wordt, dan loopt fok een primeur mis, omdat jij het onkies vindt. Ik geloof het gerucht daarwerkelijk en ik weet dat verschillende media hier ook serieus boven op zitten!! SCH is niet gek! Het is toch al nieuws dat het een gerucht is!
Té laatquote:Op donderdag 11 november 2004 13:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nee hoor, fok loopt helemaal niets mis
Die thread gaat open zodra de media erover gaat berichten
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 11 november 2004 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Toch blijf ik er wel bij dat er soms fokkers zijn met uitstekende contacten die nieuws gewoon het eerst horen.
Dat was al het geval maar jij neemt dat niet serieus. Zelf weten.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nee hoor, fok loopt helemaal niets mis
Die thread gaat open zodra de media erover gaat berichten
Nee hoor, is het je al eens opgevallen dat er een datum + tijd komt te staan bij je postings?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:28 schreef Grrrlllpower het volgende:
[..]
Té laat![]()
Neem je mij niet serieus?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:29 schreef yvonne het volgende:
die bron namen we WEL serieus en iig NWS had de primeur.
Zal best Yvonne, maar ik weet nog van een paniektopic van een dochter van 1 van onze users over een auto-ongeluk van haar ouders en blijf het uitermate onkies vinden om het overlijden van mensen als NIEUWS feitje neer te gooien zonder dat je zeker weet OF het waar is.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:29 schreef yvonne het volgende:
Jammer, zo hadden we bij Claus ook de primeur, maar moest dicht tot de offieciele nieuwsbronnen erover berichtten.
En toch zijn er andere gevallen bekend, van dat meiske dat ontvoerd was, een tante van een user wist het te melden omdat het in het dorp bekend was en nog niet op het nieuws,
die bron namen we WEL serieus en iig NWS had de primeur.
maja, als je een topic nietopen houdt lezen minder mensen het en verdwijnt toch dat gevoel van: you read it here firstquote:Op donderdag 11 november 2004 13:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nee hoor, is het je al eens opgevallen dat er een datum + tijd komt te staan bij je postings?
Die blijft gewoon staan als die thread weer opengaat
Met té laat bedoel ik de periode tussen het (onterecht) sluiten van de topic en het moment waarop jij wél overtuigd bent.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nee hoor, is het je al eens opgevallen dat er een datum + tijd komt te staan bij je postings?
Die blijft gewoon staan als die thread weer opengaat
Dat gebeurt toch ook niet?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zal best Yvonne, maar ik weet nog van een paniektopic van een dochter van 1 van onze users over een auto-ongeluk van haar ouders en blijf het uitermate onkies vinden om het overlijden van mensen als NIEUWS feitje neer te gooien zonder dat je zeker weet OF het waar is.
Op zich vind ik wel dat er gespeculeerd mag worden over dit soort zaken op fok. Een bericht plaatsen op de FP is bijv. totaal iets anders. Zolang in een topic maar duidelijk is dat het om speculaties/geruchten gaat.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:29 schreef SCH het volgende:
- en de vraag is waarom er niet gespeculeerd mag worden over serieuze geruchten - hier bij de omroep wordt er serieus rekening mee gehouden namelijk.
Er staat anders *SERIEUS!* in de TTquote:Op donderdag 11 november 2004 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zolang je duidelijk meldt dat 't om geruchten gaat, lijkt me niks ermee om dat topic open te gooien. Als je het als nieuws/feit zou melden, is 't anders, maar dat deed SCH niet.
Ja, en ook *GERUCHT*quote:Op donderdag 11 november 2004 13:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er staat anders *SERIEUS!* in de TT
Beatrix loopt nu verschrikkelijk te hyperventileren op Huis ten Bosch?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zal best Yvonne, maar ik weet nog van een paniektopic van een dochter van 1 van onze users over een auto-ongeluk van haar ouders en blijf het uitermate onkies vinden om het overlijden van mensen als NIEUWS feitje neer te gooien zonder dat je zeker weet OF het waar is.
Juist wel, ik denk dat jij met jouw beroep redelijk dicht bij de feitjes zitquote:Op donderdag 11 november 2004 13:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Neem je mij niet serieus?
Al met al een goede beslissing, denk ik.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:36 schreef Loedertje het volgende:
Op verzoek van jullie weer open
Weet ik lieverd, was ook ironisch bedoeldquote:Op donderdag 11 november 2004 13:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Juist wel, ik denk dat jij met jouw beroep redelijk dicht bij de feitjes zit
Ik denk dat je mn zin anders kunt lezen
Zal wel meevallen hoor,quote:Op donderdag 11 november 2004 13:56 schreef Loedertje het volgende:
Als het niet waar blijkt te zijn is er natuurlijk niemand meer die je *geruchten* ooit nog serieus zal nemen SCH
6 uur journaal max?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Al met al een goede beslissing, denk ik.
Alleen, je moet wel een beetje bedenken na hoeveel tijd je besluit dat het [kennelijk] toch niet waar is, indien er geen bevestiging komt. Hoe lang zou het denken jullie maximaal duren voordat zoiets wereldkundig gemaakt wordt?
Ik aarzelde het ook te openen - ik kan alleen maar zeggen dat het hier serieus wordt genomen, wat zeker niet wil zeggen dat het waar is maar dat er wel wat draaiboekjes uit de kast worden gehaald.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:56 schreef Loedertje het volgende:
Als het niet waar blijkt te zijn is er natuurlijk niemand meer die je *geruchten* ooit nog serieus zal nemen SCH
De geruchten óver SCH nog wel toch?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:56 schreef Loedertje het volgende:
Hij SCHijnt homo te zijn, wist je dat? Zal ook wel niet kloppenquote:Op donderdag 11 november 2004 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De geruchten óver SCH nog wel toch?
Echt? Neh... geloof er niks van!quote:Op donderdag 11 november 2004 14:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij SCHijnt homo te zijn, wist je dat? Zal ook wel niet kloppen
* Adelante steeds beter begrijpt waarom BE nog single isquote:Op donderdag 11 november 2004 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Echt? Neh... geloof er niks van!
Ach, ik kan het andersom ook. Tot een paar maanden geleden dacht ik serieus dat SC homo was! Don't ask me why, kende hem alleen van hier, maar ik was oprecht verbaasd toen ik hoorde dat het niet zo was.quote:Op donderdag 11 november 2004 14:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
* Brighteyes steeds beter begrijpt waarom BE nog single is![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:37 schreef yvonne het volgende:
Net zo dicht als bij de Idols primeurs?quote:Op donderdag 11 november 2004 13:37 schreef yvonne het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2004 16:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Net zo dicht als bij de Idols primeurs?
quote:Op donderdag 11 november 2004 16:59 schreef _The_General_ het volgende:
Verachtelijk SCH, werk je soms voor de story?
zeg zeg.. dat is geen taal voor een journalistquote:Op donderdag 11 november 2004 17:10 schreef SCH het volgende:
[..]Doe even normaal opgestanden wondje.
ik zie niets wat ik niet van hem gewend ben, wat is er abnormaal aan?quote:Op donderdag 11 november 2004 19:38 schreef Toeps het volgende:
Post van BSB in:
Mohammed B. ook eens opgepakt wegens zwartrijden
Vinden we dit normaal?!
Wat zegt hij? Wat is zijn mening?quote:Op donderdag 11 november 2004 19:38 schreef Toeps het volgende:
Post van BSB in:
Mohammed B. ook eens opgepakt wegens zwartrijden
Vinden we dit normaal?!
Hey, leg mij dat niet uit maar vertel het lekker aan BSB? Wat wil je nou? Dat ik zíjn mening weg ga editten? Waarom in godsnaam? Omdat jij het er niet mee eens bent?quote:Op donderdag 11 november 2004 20:09 schreef Toeps het volgende:
Hij zegt dat Hirsi Ali mede-schuldig is. Sorry hoor, dat slaat toch helemaal nergens op? Dat komt neer op: "Eigen schuld dikke bult, had hij die film maar niet moeten maken." Leuk dat hij het altijd zo semi-intellectueel en onbegrijpelijk verpakt, maar hier in Nederland behoor je niet vermoord te worden om je mening. Hoe kan Hirsi Ali dan in godsnaam mede schuldig zijn?!
Flikker op MM, ik heb zat mensen gesproken, allemaal geen moslim, die de moord allemaal walgelijk vinden en allemaal ook van mening zijn dat van Gogh geen vriendelijke dorpsgek was maar iemand die er welbewust op uit was om mensen zo grof mogelijk te beledigen en verder weinig bereikte.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:13 schreef MikeyMo het volgende:
mjah ok, de mening van een moslim he: ze hebben het er naar gemaakt, dat zegt ie al bijna 1,5e week nu
Nee, jou lukt het niet en daarom kwam je hier vragen om een jou onwelgevallige mening weg te editten.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:16 schreef Toeps het volgende:
Laat maar, BSB overtuigen is nogal zinloos.
quote:Op donderdag 11 november 2004 20:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Flikker op MM, ik heb zat mensen gesproken, allemaal geen moslim, die de moord allemaal walgelijk vinden en allemaal ook van mening zijn dat van Gogh geen vriendelijke dorpsgek was maar iemand die er welbewust op uit was om mensen zo grof mogelijk te beledigen en verder weinig bereikte.
Doe ff lekker normaal.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, jou lukt het niet en daarom kwam je hier vragen om een jou onwelgevallige mening weg te editten.
Iemand mag je niet om z'n mening vermoorden maar zijn mening laten verdwijnen heb jij geen problemen mee kennelijk.
Dan heeft ie in MikeyMo zijn perfecte spiegelbeeld gevondenquote:Op donderdag 11 november 2004 20:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Doe ff lekker normaal.
Iedereen weet dat BSB een irritante troll is, ga nou niet doen alsof er met hem discussie te voeren valt. Hij wil alleen maar reacties uitlokken.
samen met jou zijn we de heilige troll 3-eenheid op fokquote:Op donderdag 11 november 2004 20:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan heeft ie in MikeyMo zijn perfecte spiegelbeeld gevonden![]()
Nee, nu je het zegt, dat is inderdaad best vreemd gedrag om op een forum te vertonen.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:32 schreef Toeps het volgende:
Hij wil alleen maar reacties uitlokken.
Don't flatter your self. BSB en SCH zijn een klasse apart.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
samen met jou zijn we de heilige troll 3-eenheid op fok
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are crunchy and taste good with ketchup.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:42 schreef robh het volgende:
Hobbits wel., trolls nee![]()
Je hoeft niet lang te zoeken hoor, vooral in NWS niet.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:41 schreef Dagonet het volgende:
Leuk om te zien dat hier mensen zitten die dus duidelijk nooit met echte trolls van doen hebben gehad.
Oh? Ik heb hier nog geen echte trolls gevonden hoor.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:46 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je hoeft niet lang te zoeken hoor, vooral in NWS niet.![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 20:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are crunchy and taste good with ketchup.
Vraag dat dan maar aan Hirsi Ali, want zelfs zij is het met me eensquote:Op donderdag 11 november 2004 20:09 schreef Toeps het volgende:
Hij zegt dat Hirsi Ali mede-schuldig is. Sorry hoor, dat slaat toch helemaal nergens op? Dat komt neer op: "Eigen schuld dikke bult, had hij die film maar niet moeten maken." Leuk dat hij het altijd zo semi-intellectueel en onbegrijpelijk verpakt, maar hier in Nederland behoor je niet vermoord te worden om je mening. Hoe kan Hirsi Ali dan in godsnaam mede schuldig zijn?!
Doe ff normaal zeg. Weet je wel waar je mij van beschuldigd ? Je bent tegen de moord op wijlen Theo van G., die vermoord is om zijn mening, maar omdat mijn mening je niet aanstaat vind je mij een troll en moeten posts verwijderd worden. Beetje hypocriet als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Doe ff lekker normaal.
Iedereen weet dat BSB een irritante troll is, ga nou niet doen alsof er met hem discussie te voeren valt. Hij wil alleen maar reacties uitlokken.
quote:Op donderdag 11 november 2004 20:32 schreef Toeps het volgende:
Iedereen weet dat BSB een irritante troll is, ga nou niet doen alsof er met hem discussie te voeren valt.
quote:Op donderdag 11 november 2004 20:32 schreef Toeps het volgende:
Je vindt het vast niet erg dat ik deze in mijn sig zet.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are crunchy and taste good with ketchup.
Nee hoor, is een heel oude quote die al jaren op internet rondhangtquote:Op donderdag 11 november 2004 23:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je vindt het vast niet erg dat ik deze in mijn sig zet.
Done Meki, maar wacht de volgende keer iets langer met dit soort relvatbaar nieuws, het bezorgt ons meer werk en jou een slechte naam bij de users.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:16 schreef Meki het volgende:
heey Northenstar
kan de topic over de Marokkaanse Meid ff dicht
voor we de bevestiging hebben
dank je wel Dagonetquote:Op donderdag 11 november 2004 23:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee hoor, is een heel oude quote die al jaren op internet rondhangt
Je weet hoe gevoelig het nu ligt én dat er vandaag al een geruchtentopic was waar lang niet iedereen even verguld mee was, ook al haalde FOK! er wel de tv mee.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:26 schreef Meki het volgende:
[..]
dank je wel Dagonet
Was mij fout om hem te openen ik moest op Nu.nl wachten
dank je wel
Vermeld er dan bij dat de auteur Terry Pratchett is? Anders is het niet echt netjesquote:Op donderdag 11 november 2004 23:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
Je vindt het vast niet erg dat ik deze in mijn sig zet.
Hij is niet van Pratchett maar is ooit eens opgedoken op Usenet een jaartje of 10 geleden, waarschijnlijk ouder maar dan alleen op BBS.quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vermeld er dan bij dat de auteur Terry Pratchett is? Anders is het niet echt netjes
Hij is inderdaad niet van Pratchett. Het is volgens mij uit De Hobbit, maar dan gepersifleerd. Kan ook uit LotR zijn. "Do not meddle with the affairs of wizards..."quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vermeld er dan bij dat de auteur Terry Pratchett is? Anders is het niet echt netjes
for they are subtle and quick to anger. (LotR)quote:Op vrijdag 12 november 2004 19:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hij is inderdaad niet van Pratchett. Het is volgens mij uit De Hobbit, maar dan gepersifleerd. Kan ook uit LotR zijn. "Do not meddle with the affairs of wizards..."
Hier maar ff...quote:Op donderdag 11 november 2004 13:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat was al het geval maar jij neemt dat niet serieus. Zelf weten.
De NOS heeft ook niet geblunderd bij Arafat maar gemeld dat Israelische media berichtten dat Arafat dood was, net als dat ik nu meld dat er serieuze geruchten in media-kringen zijn, die doorgaans betrouwbaar zijn, over de dood van de prins. Je argumenten zijn niet deugdelijk - en de vraag is waarom er niet gespeculeerd mag worden over serieuze geruchten - hier bij de omroep wordt er serieus rekening mee gehouden namelijk.
quote:Op maandag 15 november 2004 10:29 schreef boebiedoe het volgende:
Vroeger, als ONZ
Nu Meki er is vind ik beide fora van dusdanig dramatisch niveau dat ik het niet eens meer de moeite waard vind om te lezen. Dat wou ik even kwijt. Doegies.
Hoor je mij dat zeggen? Leer lezen, In ONZ kom ik niet voor serieus nieuws. Mijn zinsopbouw was niet helemaal goed, maar je begrijpt me wel.quote:Op maandag 15 november 2004 13:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Veel plezier dan maar in het onzinforum alwaar het niveau vele malen hoger is .
Is het je ontgaan dat iedereen in Nederland recht heeft op vrijheid van meningsuiting?quote:Op maandag 15 november 2004 13:14 schreef boebiedoe het volgende:
Maar laat Meki lekker rustig door blaten..
quote:Gallo - maandag 15 november 2004 @ 19:06
Jezus had in deze tijd TBS + dwangverpleging gekregen. Dat was echt een sicko.
Waar?quote:Op maandag 15 november 2004 23:06 schreef zoalshetis het volgende:
ik word zelfs als hitlerjugend uitgemaakt
Dat staat in klaagbaak...quote:Op maandag 15 november 2004 23:43 schreef zoalshetis het volgende:
"Rechtse mensen en hun uitspraken" deel twee bovenaan, van die leuke rijstnatie.
sorry dat ik er hier over begon.quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat staat in klaagbaak...
Er zijn nog een stuk of wat posts van deze user in deze toonaard verschenen hedenochtend.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Pamflet 'Mohammed pedofiel' verwijderd
De erfenis van Fortuyn en Van Gogh?
't Is stil aan de overkant, 't Is stil .......quote:Op maandag 15 november 2004 23:02 schreef bakfiets het volgende:
Geliefde moderator Northernstar,
Waarom smijt je mijn posting weg en waarom laat je onderstaande - zeer kwetsende - posting staan? Wat is dat voor vertoning, vraag ik mij af?![]()
[..]
Zolang Donner de aanscherping van de wet er nog niet doorheeft mag op Fok! godgelasterd worden. Een mede-user voor "zielig ziek figuur, hond en klootzak" uitmaken mag niet.quote:Op maandag 15 november 2004 23:02 schreef bakfiets het volgende:
Geliefde moderator Northernstar,
Waarom smijt je mijn posting weg en waarom laat je onderstaande - zeer kwetsende - posting staan? Wat is dat voor vertoning, vraag ik mij af?![]()
Wat een partijdige afweging! Een gewoon mens vind jij dus heiliger dan de Zoon van God? Als Donner de inquisitie opnieuw gaat instellen, vrees ik dat de kardinaal bij jou langs komt.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zolang Donner de aanscherping van de wet er nog niet doorheeft mag op Fok! godgelasterd worden. Een mede-user voor "zielig ziek figuur, hond en klootzak" uitmaken mag niet.
Donner wilde helemaal niks aan de wet veranderen. Je mag nu ook al niet godslasteren - althans, de wet voorziet er in dat je ervoor gestraft kan worden. Dus feitelijk kan het zijn dat je in overtreding bent. In ieder geval is je beroep op Donner onjuist.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zolang Donner de aanscherping van de wet er nog niet doorheeft mag op Fok! godgelasterd worden. Een mede-user voor "zielig ziek figuur, hond en klootzak" uitmaken mag niet.
Sympathiek van je SCH dat je het voor mij opneemt, ik zal je voortaan wat ontzien tijdens de discussies.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Donner wilde helemaal niks aan de wet veranderen. Je mag nu ook al niet godslasteren - althans, de wet voorziet er in dat je ervoor gestraft kan worden. Dus feitelijk kan het zijn dat je in overtreding bent. In ieder geval is je beroep op Donner onjuist.
Half om half. Donner laat een onderzoek doen of aanscherping van de wet noodzakelijk is. Als het sowieso nicht in frage ist dat een verscherping er ooit zou komen dan had dit onderzoek niet gestart hoeven worden. Dat was vanmiddag ook het onderwerp van het vragenuurtje. Donner zegt nu niet die intentie te hebben, waarom het dan wel laten onderzoeken?quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Donner wilde helemaal niks aan de wet veranderen. Je mag nu ook al niet godslasteren - althans, de wet voorziet er in dat je ervoor gestraft kan worden. Dus feitelijk kan het zijn dat je in overtreding bent. In ieder geval is je beroep op Donner onjuist.
Tot nog toe he, dat is waar Donner op aanstuurt. En omdat het geen nieuwe wet betreft maar het opheffen van gedoogbeleid ben je al in overtreding, de wet is al jaren van kracht tenslottequote:Op donderdag 18 november 2004 01:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
Er zijn ZEER weinig veroordelingen geweest vanwege die wet.
Je maakt me bang. Overigens, met een beetje geluk bestaat die wet nog maar een weekje. SCH moet wel opschieten met die aangiftes. Nu weet ik niet of dit ook met terugwerkende kracht zou werken.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tot nog toe he, dat is waar Donner op aanstuurt. En omdat het geen nieuwe wet betreft maar het opheffen van gedoogbeleid ben je al in overtreding, de wet is al jaren van kracht tenslotte
/POL
Ik weet niet wat de verjaringstermijn is op dat artikel. Maar misschien kunnen we FOK! als weblog-achtige site onder een massively multi-user online column (MMOC) gooien, columns kennen meer vrijheid voor de wet (zie bijv. de uitspraak rondom de column waar Gretta bij Arafat in bed dook).quote:Op donderdag 18 november 2004 01:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je maakt me bang. Overigens, met een beetje geluk bestaat die wet nog maar een weekje. SCH moet wel opschieten met die aangiftes. Nu weet ik niet of dit ook met terugwerkende kracht zou werken.
Dat is een flinke gat in de wet, ik denk overigens niet dat zo'n dergelijk systeem rechtsgeldig is aangezien je niet overal het labeltje "column" op kunt plakken.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:56 schreef Dagonet het volgende:
Ik weet niet wat de verjaringstermijn is op dat artikel. Maar misschien kunnen we FOK! als weblog-achtige site onder een massively multi-user online column (MMOC) gooien, columns kennen meer vrijheid voor de wet (zie bijv. de uitspraak rondom de column waar Gretta bij Arafat in bed dook).
Betaal je ook mijn advocaat?quote:Ik laat je niet wegkwijnen in de cel hoor!
Monidique liep er mee te pronken en ik vond hem wel mooi. Waarom zou hij suggestief zijn? Als je maar lang genoeg doordenkt kun je zelfs de naam "Dagonet" herleiden op ridders en dus nationalisme en dus allerlei discutabele politieke stromingen.quote:Op donderdag 18 november 2004 01:58 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind je avatar trouwens niet érg fijn Wolf. Suggestief qua lettertype en kleurstelling. Heb je niet iets met meer tierlantijntjes dat beter aansluit bij z'n kapsel?
Dan dumpen we alle topics naar de FP onder het kopje column.quote:Op donderdag 18 november 2004 02:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat is een flinke gat in de wet, ik denk overigens niet dat zo'n dergelijk systeem rechtsgeldig is aangezien je niet overal het labeltje "column" op kunt plakken.
Ben je mal, dat doe ik gewoon zelfquote:Betaal je ook mijn advocaat?
Hoef je niet eens érg lang over na te denken aangezien het direct uit Morte d'Artur komtquote:Op donderdag 18 november 2004 02:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Monidique liep er mee te pronken en ik vond hem wel mooi. Waarom zou hij suggestief zijn? Als je maar lang genoeg doordenkt kun je zelfs de naam "Dagonet" herleiden op ridders en dus nationalisme en dus allerlei discutabele politieke stromingen.
Het was maar een opmerkingquote:Nee, hij blijft mooi staan.
Jazeker, maar nog belangrijker is de vraag "weet een rechter überhaupt wel hoe een internetforum in elkaar steekt?". Zou op zich een leuk proefproces worden. Toch ben ik van mening dat je niet alles een column kunt noemen. Een column kan namelijk ook in het gesproken woord zijn. Is nu elke verbale uitspraak een column alleen omdat je dat zegt?quote:Op donderdag 18 november 2004 02:06 schreef Dagonet het volgende:
Dan dumpen we alle topics naar de FP onder het kopje column.
Wel interessant om over na te denken eigenlijk, in hoeverre valt een forum als deze te vergelijken met gepubliceerde columns. Wát is precies de definitie van een column en is er een gat in de wet waardoor sites heen kunnen glippen door alles te presenteren als column waardoor je meer armslag hebt.
Een column mag chargeren om tot nadenken of discussie aan te zetten en dat is toch precies wat we hier met z'n allen aan het doen zijn, niet?
Kusjequote:Ben je mal, dat doe ik gewoon zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |