abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 november 2004 @ 21:26:05 #151
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23129164
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:23 schreef MarMar het volgende:

[..]

*bijna altijd

ik haat wel mensen voor wie ik niet bang ben maar dat is dan meer omdat het klootzakkerige mensen zijn en die haat is persoonlijk, niet op een hele groep gericht

anders was ik wel mannenhaatster geworden, maar jah, dat zit gewoon niet in me
Ik haat helemaal niet zo snel

Slechts 1 persoon heeft de eer om door mij gehaat te worden. Haat vind ik eng.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 november 2004 @ 21:26:15 #152
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_23129168
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:24 schreef Loedertje het volgende:

[..]

m.a.w. er worden dagelijks meiden/vrouwen in bussen en trams op deze wijze benaderd?

Best ziek dan

pi_23129183
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:26 schreef MarMar het volgende:

[..]

misschien niet in bussen en trammen maar ik ben er redelijk van overtuigd dat er elke dag wel een meid of een vrouw op een dergelijke manier behandeld wordt.. (niet PRECIES op dezelfde manier maar tis erg genoeg)

eigenlijk moeten de moslimhaters ook maar mannenhaters gaan worden, dan zijn ze tenminste nog een beetje consequent.
Wat zit je dwars?
pi_23129192
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:24 schreef Loedertje het volgende:

[..]

m.a.w. er worden dagelijks meiden/vrouwen in bussen en trams op deze wijze benaderd?

Best ziek dan
Bussen en trams zijn de meest onveilige plaatsen in Nederland, dagelijks is worden er mensen lastiggevallen ja.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_23129193
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:26 schreef Noca het volgende:

[..]

Ik haat helemaal niet zo snel

Slechts 1 persoon heeft de eer om door mij gehaat te worden. Haat vind ik eng.
haat is ook eng

tis ook meer minachting nu dan haat overigens.. haat kost zoveel energie.
pi_23129199
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:24 schreef Grobbenkuiken het volgende:
De scheidslijn loopt niet tussen moslims en christenen, noch tussen links en rechts. De mensen die voor democratie en absolute vrijheid van meningsuiting zijn, ook al is die mening hun onwelgevallig, staan aan de ene kant van de scheidslijn, zij die dat niet zijn, aan de andere kant.
Uhm, nee. Je stelt het wel heel zwart-wit. Mijn intepretatie van die vrijheid zal beperkter zijn dan die van van Gogh, maar toch echt wel ruimer dan die van een zwartekousen christen. Het is natuurlijk wel makkelijk om problemen op te delen in voor- en tegenstanders, maar ook erg gevaarlijk. "You're either with them or with us".
  zaterdag 6 november 2004 @ 21:27:43 #157
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23129203
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:24 schreef Grobbenkuiken het volgende:
De scheidslijn loopt niet tussen moslims en christenen, noch tussen links en rechts. De mensen die voor democratie en absolute vrijheid van meningsuiting zijn, ook al is die mening hun onwelgevallig, staan aan de ene kant van de scheidslijn, zij die dat niet zijn, aan de andere kant.
ik zie meer lompe meelopende boeren aan een kant die een beetje mee lopen te varen met de sentimenten terwijl henhet voor de democratie weinig boeit
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 6 november 2004 @ 21:28:06 #158
262 Re
Kiss & Swallow
pi_23129209
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:27 schreef Re het volgende:

[..]

ik zie meer lompe meelopende boeren aan een kant die een beetje mee lopen te varen met de sentimenten terwijl hen het voor de democratie weinig boeit
hmmm ... kutknopjes

[ Bericht 2% gewijzigd door Re op 06-11-2004 21:40:26 ]
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_23129227
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:26 schreef Orlean het volgende:

[..]

Wat zit je dwars?
dat heb ik al meer dan eens verwoord in meerdere topics de afgelopen dagen en ook hier...

maar een samenvatting voor je: het gegeneraliseer en het toeschrijven van een daad van een of een aantal slechte personen op een hele bevolkingsgroep.. en het meten met twee (of meer?) maten
pi_23129231
Lazer op met deze linkse stemmingmakerij.
The gum you like, is coming back in style.
pi_23129263
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Verder alles goed ?
pi_23129283
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:27 schreef Gallo het volgende:

[..]

Uhm, nee. Je stelt het wel heel zwart-wit. Mijn intepretatie van die vrijheid zal beperkter zijn dan die van van Gogh, maar toch echt wel ruimer dan die van een zwartekousen christen. Het is natuurlijk wel makkelijk om problemen op te delen in voor- en tegenstanders, maar ook erg gevaarlijk. "You're either with them or with us".
Tsja, ik heb er de afgelopen dagen mee geworsteld, maar ik ontkom niet aan de notie dat er zoiets als wij en zij bestaat. Vandaar deze defenitie van wij.
pi_23129293
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:29 schreef Gallo het volgende:

[..]

Verder alles goed ?
pi_23129304
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:22 schreef MarMar het volgende:

[..]

ey als iemand zoiets zou doen bij je zusje of je vriendin? (mocht je die hebben) of je moeder??

en kom nou niet met stomme opmerkingen als "die heeft geen hoofddoekje"...
Donder toch op zeg. Eeuwige dooddoener ook weer.

Dan uithuilen en opnieuw beginnen. Maar mishandeld? Als ze je de tering slaan, dan ben je mishandeld. Dit wijf moet niet zeiken.

Ze leeft nog, geen schrammetje zelfs.
pi_23129321
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:29 schreef Gallo het volgende:

[..]

Verder alles goed ?
Nee verder alles slecht.

Belachelijk topic. Slotje.
pi_23129336
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:30 schreef Grobbenkuiken het volgende:

[..]

Tsja, ik heb er de afgelopen dagen mee geworsteld, maar ik ontkom niet aan de notie dat er zoiets als wij en zij bestaat. Vandaar deze defenitie van wij.

wij/zij... neh... ik vind van niet...

ik voel me niet als onderdeel van "wij nederlanders" als ik bepaalde reacties zie/lees/hoor van veel mensen..

ik probeer vooralsnog mensen als individuen te zien.. dat wilde ik ook maar zo houden
pi_23129371
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Nee verder alles slecht.

Belachelijk topic. Slotje.
Wat is er belachelijk aan dit topic ?
pi_23129383
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Dan uithuilen en opnieuw beginnen. Maar mishandeld? Als ze je de tering slaan, dan ben je mishandeld. Dit wijf moet niet zeiken.

misschien dat het feit dat het IN een bus was daar aan meegeholpen heeft?

ik wil niet weten waartoe zo'n gozer in staat zou zijn geweest als het ergens in een steegje was waar niemand bij zou zijn.
pi_23129386
quote:
pi_23129400
quote:
jij mag oplazeren
dit is slecht wat er gebeurd is
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_23129432
sjee, kritiek op een nederlander en wat die gedaan heeft en het is linkse stemmingmakerij

heb je ook zoveel kritiek op de rechtse stemmingmakerij dan johnny?
  zaterdag 6 november 2004 @ 21:35:27 #172
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23129437
Links/rechts zucht..

Even over het nieuwsbericht: Hoe kun je in godsnaam iemands hoofd wegduwen met je voet
pi_23129443
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:30 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Natuurlijk mag dit 'wijf' wel zeiken, je bent moslim, je was toch al bang (en geloof mij, er zijn er veel bang op het moment) en dan vindt een of andere klojo het nodig om een beetje aan je te gaan trekken in het openbaar vervoer.

Of dit bericht landelijke nieuwswaarde heeft is een 2e, maar die vrouw heeft alle reden om haar mond open te doen.
pi_23129493
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:35 schreef Noca het volgende:
Links/rechts zucht..

Even over het nieuwsbericht: Hoe kun je in godsnaam iemands hoofd wegduwen met je voet
meestal zitten mensen in een bus, misschien zat zij en stond hij...
ik kan overigens mijn voet hoger dan mijn eigen hoofd krijgen als ik sta.. me dunkt dat het technisch niet zo onmogelijk is om iemands hoofd weg te duwen met een voet
pi_23129498
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:34 schreef Meki het volgende:

[..]

jij mag oplazeren
Janken joh, iemand's hoofddoekje is afgetrokken. Mishandeld. Mishandeld.

Ga maar uithuilen bij Femke Halsema op schoot.
pi_23129525
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:34 schreef Meki het volgende:

[..]

jij mag oplazeren
pi_23129531
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Kun je niet gewoon normaal doen ?
  † In Memoriam † zaterdag 6 november 2004 @ 21:38:58 #178
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23129542
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:26 schreef MarMar het volgende:

[..]

misschien niet in bussen en trammen maar ik ben er redelijk van overtuigd dat er elke dag wel een meid of een vrouw op een dergelijke manier behandeld wordt.. (niet PRECIES op dezelfde manier maar tis erg genoeg)
Las eergisteren iets over een speciale hulp/noodlijn voor eerwraakslachtoffers-mensen die door hun werk e.d. te maken hebben daarmee..terwijl er in NL gemiddels 50 vrouwen per jaar overlijden door relationele problemen . (maar goed, dat is offtopic_\)
quote:
eigenlijk moeten de moslimhaters ook maar mannenhaters gaan worden, dan zijn ze tenminste nog een beetje consequent.
Dat snap ik niet?
Moslimhaters zoals de meneer in de openingspost zijn dan toch juist vrouwenhaters? Anders zouden zij niet het recht nemen zich zo bemoeizuchtig op te stellen naar een vrouw met een hoofddoek
pi_23129552
quote:

[..]

en hoofd "weggeduwd" met voet..

ow maar dat is natuurlijk een futiel detail??

(jammer dat hier geen roll eyes icoontje is)
  zaterdag 6 november 2004 @ 21:39:48 #180
104779 divX_Xvid
Retro Gangsta
pi_23129570
Nou en? Wel zwak van zo'n knakker dat ie een wijf pakt.
Art comes to you proposing frankly to give nothing but the highest quality to your moments as they pass.
  † In Memoriam † zaterdag 6 november 2004 @ 21:40:19 #181
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23129587
quote:

[..]

Ach, wil je mening nog weleens horen als een wildvreemde zich op straat gaat bemoeien met de kleding van je vriendin.
pi_23129594
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:35 schreef nozem het volgende:

[..]

Natuurlijk mag dit 'wijf' wel zeiken, je bent moslim, je was toch al bang (en geloof mij, er zijn er veel bang op het moment) en dan vindt een of andere klojo het nodig om een beetje aan je te gaan trekken in het openbaar vervoer.

Of dit bericht landelijke nieuwswaarde heeft is een 2e, maar die vrouw heeft alle reden om haar mond open te doen.
Als we alle "strafbare feiten" van dit kaliber in de krant moeten zetten dan hebben we elke dag een krant van 1000 pagina's.

En "mishandeld" is een zeer onjuiste woordkeuze.
pi_23129608
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:39 schreef divX_Xvid het volgende:
Nou en? Wel zwak van zo'n knakker dat ie een wijf pakt.
Zwak dat hij haar niet gepakt heeft, als hij dan toch bezig was...
pi_23129612
Neuh, die vrouw moet ook gewoon niet zeiken. Het is natuurlijk heel normaal dat dat soort dingen gebeuren in de bus, en trouwens, dan had ze maar niet buiten moeten komen. Eigen schuld, altijd maar zeiken ook, die moslims.
pi_23129634
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:37 schreef MarMar het volgende:

[..]

meestal zitten mensen in een bus, misschien zat zij en stond hij...
ik kan overigens mijn voet hoger dan mijn eigen hoofd krijgen als ik sta.. me dunkt dat het technisch niet zo onmogelijk is om iemands hoofd weg te duwen met een voet
pi_23129640
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:41 schreef nozem het volgende:
Neuh, die vrouw moet ook gewoon niet zeiken. Het is natuurlijk heel normaal dat dat soort dingen gebeuren in de bus, en trouwens, dan had ze maar niet buiten moeten komen. Eigen schuld, altijd maar zeiken ook, die moslims.
Eindelijk iemand die het snapt
pi_23129662
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Als we alle "strafbare feiten" van dit kaliber in de krant moeten zetten dan hebben we elke dag een krant van 1000 pagina's.

En "mishandeld" is een zeer onjuiste woordkeuze.
Ben ik met je eens, als het puur bij wat duw- en trekwerk is gebleven, maar normaal is het zeker niet te noemen.

De nieuwswaarde is niet erg hoog te noemen. Een afgebrande moskee ofzo, dat soort dingen willen we lezen.

pi_23129668
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:39 schreef MarMar het volgende:

[..]

en hoofd "weggeduwd" met voet..
Dat is natuurlijk niks. Hoofd weggeduwd met voet. Wat moet ik me daarbij voorstellen?! Als er geschopt was, dan had het er met koeieletters bijgestaan gezien de gretigheid van dit ultra linkse persbericht.
Oh en dan had in 't kopje waarschijnlijk "poging tot doodslag" gestaan, als ze consequent zouden blijven mbt overdrijven.
pi_23129679
quote:

[..]

en jij bij Hirsi Ali
ook een Allochtoon
pi_23129700
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:32 schreef MarMar het volgende:

[..]

wij/zij... neh... ik vind van niet...

ik voel me niet als onderdeel van "wij nederlanders" als ik bepaalde reacties zie/lees/hoor van veel mensen..

ik probeer vooralsnog mensen als individuen te zien.. dat wilde ik ook maar zo houden
Elk persoon moet als individu verantwoordelijk gehouden worden voor zijn/haar daden, maar personen hebben de neiging om te handelen vanuit een groepsgevoel. Je kan mensen niet los zien van de samenleving, ook al is het een slechts eilandje van gelijkgezinden in die samenleving. In mijn ogen kunnen individuen zich dan ook, bewust, aan de verkeerde kant van de scheidslijn positioneren. Zodra de democratie of vrijheid van meningsuiting ondergeschikt gemaakt wordt aan een ideologie of geloof, is er geen sprake meer van wij.
  zaterdag 6 november 2004 @ 21:45:17 #191
104779 divX_Xvid
Retro Gangsta
pi_23129716
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niks. Hoofd weggeduwd met voet. Wat moet ik me daarbij voorstellen?! Als er geschopt was, dan had het er met koeieletters bijgestaan gezien de gretigheid van dit ultra linkse persbericht.
Oh en dan had in 't kopje waarschijnlijk "poging tot doodslag" gestaan, als ze consequent zouden blijven mbt overdrijven.
zo'n gevoel heb ik ook.
Art comes to you proposing frankly to give nothing but the highest quality to your moments as they pass.
pi_23129739
Om even van dit gezwets over de technische feiten van dit voorval te doen vergeten en weer ontopic over de aangekaarte problemen te praten het volgende :

Misschien kun je het ook zien als het kunnen bevestigen van een standpunt. Ik ben het totaal oneens met het generaliseren. Ik denk dat er velen zijn die hun mening m.b.t. allochtonen en integratie in dit land willen verantwoorden door de gebeurtenis van afgelopen week. Dat vindt ik zeer onrealistisch, onrechtvaardig, maar wat er in deze discussie te veel gebeurd is het slecht afschilderen van alle personen die kritiek hebben op het meekomen in de samenleving van bepaalde bevlokinsgroepen in het algemeen en de kritiek die zij daarop hebben.

Het blijft natuurlijk generaliseren, maar op een ander niveau en een andere schaal. En deze realistische kijk op bepaalde veranderingen in onze maatschappij blijft natuurlijk ook een mening, die iedereen mag hebben, nietwaar?.

Het feit dat velen hun negatieve kijk op moslims proberen te verantwoorden door wat afgelopen week gebeurd is allerminst goed. Maar dat daarmee personen die oog hebben voor de veranderingen in onze samenleving en daarmee zitten geen mening meer mogen hebben over dit geheel en worden afgeschilderd als generalisten is mijn inziens onterecht.
pi_23129769
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niks. Hoofd weggeduwd met voet. Wat moet ik me daarbij voorstellen?!
Nou, dat is met je voet iemands hoofd wegduwen. Nou weet ik niet of jij dat normaal vindt en elke dag doet. Mij lijkt het dat de man stond en de vrouw zat, en dat de man zijn voet in het gezicht van de vrouw parkeerde. Volkomen normaal, dus waar hebben we het over ?
  zaterdag 6 november 2004 @ 21:47:04 #194
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_23129771
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:41 schreef nozem het volgende:
Mja gister werd hier op de hoek een vrouw afgesneden door een auto omdat zij hem in de weg reed. De man stapt uit en geeft haar een klap in het gezicht. Mensen springen ertussen en toevallig rijd politie in burger langs om de man te pakken.

Dat zou toch net zo een groot nieuws moeten zijn? Alleen dus omdat dit een incident met een moslim betreft is het groot nieuws. Dat is nu opzich wel logisch, maar dit gebeurde dinsdagmorgen en je weet dus niet of het er ook maar iets mee te maken heeft.
  zaterdag 6 november 2004 @ 21:47:49 #195
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_23129789
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:32 schreef MarMar het volgende:
Wacht maar tot je door een marokkaan verkracht word
I'm nobody's sheep
pi_23129792
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:38 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Las eergisteren iets over een speciale hulp/noodlijn voor eerwraakslachtoffers-mensen die door hun werk e.d. te maken hebben daarmee..terwijl er in NL gemiddels 50 vrouwen per jaar overlijden door relationele problemen . (maar goed, dat is offtopic_\)
[..]

Dat snap ik niet?
Moslimhaters zoals de meneer in de openingspost zijn dan toch juist vrouwenhaters? Anders zouden zij niet het recht nemen zich zo bemoeizuchtig op te stellen naar een vrouw met een hoofddoek
ik doel hiermee op de "moslimhaters" over het algemeen.. omdat een aantal moslims erg fout zijn haten ze alle moslims right??

als je zo denkt.. zou je dus ook mannen moeten haten omdat er een aantal mannen erg zieke dingen doen cq gedaan hebben en zo kan je dan nog wel even doorgaan...
  zaterdag 6 november 2004 @ 21:48:29 #197
104779 divX_Xvid
Retro Gangsta
pi_23129812
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:46 schreef Orlean het volgende:
Om even van dit gezwets over de technische feiten van dit voorval te doen vergeten en weer ontopic over de aangekaarte problemen te praten het volgende :
Lijkt me niet dat je dit gezwets kunt noemen als er nog helemaal geen feiten bekend zijn hierover.
pi_23129814
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:47 schreef Scandum het volgende:

[..]

Wacht maar tot je door een marokkaan verkracht word
ik ben al eens verkracht door een Nederlander...
pi_23129860
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:48 schreef divX_Xvid het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat je dit gezwets kunt noemen als er nog helemaal geen feiten bekend zijn hierover.
Dat is wat ik zeg, ik haat het als mensen met z'n alle gaan discusieren en speculeren over een zaak waarin verder niets feitlijk naar voren is gekomen en niemand duidelijkheid heeft.
  zaterdag 6 november 2004 @ 21:53:53 #200
104779 divX_Xvid
Retro Gangsta
pi_23129954
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 21:50 schreef Orlean het volgende:

[..]

Dat is wat ik zeg, ik haat het als mensen met z'n alle gaan discusieren en speculeren over een zaak waarin verder niets feitlijk naar voren is gekomen en niemand duidelijkheid heeft.
ja ik dus ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')