abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 2004 @ 22:58:43 #51
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23205554
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:53 schreef Mr.J het volgende:
@BansheeBoy:

Sta jij ook achter de uitspraken zojuist op Nova (dateren uit 2001/2002)?
Als je de smeekbede bedoelt van de Imam die is opgenomen waarin hij zegt:"O Allah vernietig de vijanden van de Islam" e.d. Ja, daar sta ik 100000% achter, in principe hoeven alleen diegenen die zichzelf zien als vijand van de Islam zich aangesproken te voelen, dus waar hebben we het over.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:02:26 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_23205694
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:

Als je de smeekbede bedoelt van de Imam die is opgenomen waarin hij zegt:"O Allah vernietig de vijanden van de Islam" e.d. Ja, daar sta ik 100000% achter, in principe hoeven alleen diegenen die zichzelf zien als vijand van de Islam zich aangesproken te voelen, dus waar hebben we het over.

Paar miljoen andere mensen hoeven zich dus maar zorgen te maken?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:02:27 #53
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_23205699
Maar iedere niet islamiet is toch per defenitie de vijand?

Of in ieder geval wel inferieur.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:06:44 #54
13462 BansheeBoy
pi_23205857
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:02 schreef Mr.J het volgende:
Maar iedere niet islamiet is toch per defenitie de vijand?
Natuurlijk niet. Dat zou betekenen dat je mijn vijand bent, dat is niet zo, ik mag je, sterker nog, bij het lezen van je posts komt er een gevoel van romigheid bij mij op rondom mijn maagstreek

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_23205880
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Daar spreekt respect vanuit zeg,
Voor jou persoontje?
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:08:25 #56
13462 BansheeBoy
pi_23205911
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:02 schreef golfer het volgende:

[..]

Als zij zichzelf zien als vijand dan kan dat inderdaad

pi_23205917
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:02 schreef golfer het volgende:
Een slordige acht.
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:11:33 #58
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_23206045
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:

Als zij zichzelf zien als vijand dan kan dat inderdaad

Maar wat blijft er dan over van jullie bewering: "Islam is liefde".

Hoe kan je dat stroken met de wil tot vernietiging van andere mensen?
Daar krijg ik nou weer GEEN romig gevoel rond mijn testikels van bij jou.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:14:47 #59
13462 BansheeBoy
pi_23206164
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:11 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar wat blijft er dan over van jullie bewering: "Islam is liefde".
Islam is liefde voor diegenen die de Islam liefhebben. Diegenen die vijand zijn van de Islam verdienen de vernietiging
quote:
Hoe kan je dat stroken met de wil tot vernietiging van andere mensen?
Zie hierboven
quote:
Daar krijg ik nou weer GEEN romig gevoel rond mijn testikels van bij jou.
Wtf ?

dinsdag 9 november 2004 @ 23:17:37 #60
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_23206278
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Dat zou betekenen dat je mijn vijand bent, dat is niet zo, ik mag je, sterker nog, bij het lezen van je posts komt er een gevoel van romigheid bij mij op rondom mijn maagstreek

En dat gevoel van je is een positief iets?

Zo ja, waarom dan wel precies?
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:19:59 #61
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_23206369
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Islam is liefde voor diegenen die de Islam liefhebben. Diegenen die vijand zijn van de Islam verdienen de vernietiging
[..]
Ja....

BSB, je was niet aan het fietsen vandaag neem ik aan....
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:24:36 #62
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_23206556
quote:

[..]

BSB, mensen als jij brengen Wilders meer stemmen dan dat hij dat met een millioenen budget ooit zou kunnen bereiken. Bekijk je Nederlandse paspoort nog eens goed, en besef je wat dat betekend. Dus, hou je aan de hier geldende maatschappelijke regels, of fuck op naar Iran of zo.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:26:08 #63
13462 BansheeBoy
pi_23206615
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

BSB, mensen als jij brengen Wilders meer stemmen dan dat hij dat met een millioenen budget ooit zou kunnen bereiken
Ik heb het gezien met de LPF, ik postte in die tijd ook op Fok!, en we weten allemaal wat het is geworden met de "partij"

dinsdag 9 november 2004 @ 23:30:04 #64
94405 Tarak
pi_23206787
quote:

[..]

Met zulke vrienden heeft de Islam geen vijanden meer nodig .
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:34:39 #65
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_23206986
http://edition.cnn.com/20(...)cremation/index.html

Ik zie : volledige naam van verdachte
pi_23207299
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
we weten allemaal wat het is geworden met de "partij"
Wat lief, je snapt alleen de macht van de oplopende factor bij jouw club. Dat doen ze bij PSV ook altijd.
pi_23207340
Wat bezielt Theodor Hollman eigenlijk

Vorige week vertelde hij zeer gedetailleerd een volkomen ongeloofwaardig verhaal over hoe hij TvG bestudeerd zou hebben, en liet weten dat hij toen constateerde dat TvG nog slechts 1 been had. Ik denk niet dat iemand dit verhaal serieus heeft genomen, maar goed, hij vertelde het, om welke reden dan ook.

Vanavond bij Nova ontkende hij opeens dat er bij TvG een been ontbrak, moet deze man niet even rust nemen een paar weken?
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_23207362
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:34 schreef Dovenwereld het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)cremation/index.html

Ik zie : volledige naam van verdachte
Dat mag in de buitenlandse pers, in Nederland is daar een stilzwijgende gentlemens-agreement over.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_23207464
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:43 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Theodoor Holman gaat hier ook nog een klap van krijgen. Hij komt nu (redelijk) stabiel over, maar wie hem een beetje kent weet dat hij zo labiel is als de pest.
pi_23207535
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:47 schreef Eightball het volgende:

[..]

Theodoor Holman gaat hier ook nog een klap van krijgen. Hij komt nu (redelijk) stabiel over, maar wie hem een beetje kent weet dat hij zo labiel is als de pest.
Hij lijkt me behoorlijk op instorten te staan idd.
Maar oa hij heeft dan ook heel erg veel gedaan de afgelopen week, daar word je ook wel een beetje raar van denk ik.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_23207552
quote:

[..]

Hey, dat heb ik eerder gehoord...

Uitvaard was trouwens mooi. Wat een mams heeft ie!!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:52:32 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_23207598
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:43 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Theodor is erg in de war.
Heeft zijn beste vriend verloren en heeft vanaf vorige week dinsdag niets anders gedaan dan opdraven in de diverse programma's, samen met de meest intieme club vrienden van Van Gogh alles georganiseerd rondom zijn 'feestje' gisteren en vandaag mede de uitvaart georganiseerd.
Daarnaast heeft ie nog zijn stukkie in ons Parool ook moeten schrijven.
Hij is moe en krijgt straks w.s. nog een hele klap te verwerken als het echte rouwproces kan beginnen.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:53:07 #73
94405 Tarak
pi_23207618
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:51 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Uitvaardt was trouwens mooi. Wat een mams heeft ie!!
Theo van Gogh leek in z'n manier van praten erg op z'n moeder idd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarak op 10-11-2004 16:57:58 ]
pi_23207639
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:51 schreef Oblivion het volgende:
Ik wilde het er nog bijzetten, maar dacht nahjah....
pi_23207774
Ik vond die kist ook best mooi.
Ultra basic, Ruige Tengel. Paste helemaal, denk ik...
pi_23208145
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zeg, doe normaal ! Krijg ik nu de schuld omdat wijlen Theo van G. die zei ? Dit is echt een citaat vsn hem, ik begrijp dat het misschien enigzins pijn doet dat bij het lezen van dergelijk citaat de liefde voor hem enorm zal dalen en dat gekoppeld zal gaan met frustratie, maar nogmaals, dit is zijn eigen zin

Verdiep je eens écht in de mens van Gogh, je hebt het zo vreselijk bij het verkeerde eind, maar bent blind door je 'geloof', je wilt alleen maar lezen wat hij létterlijk schreef, sprak, filmde, deed en verbindt daar een waardeoordeel aan. Je bent onwillig om de diepere betekenis erachter te zoeken.

Ik vind jou best wel heel sneu, heb erg veel medelijden met je eenzijdige manier van kunnen 'zien'.

Sterkte knul.
het leven is een toverbal
pi_23208159
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:53 schreef Mr.J het volgende:
@BansheeBoy:

Sta jij ook achter de uitspraken zojuist op Nova (dateren uit 2001/2002)?
Daar heeft hij al eens een topic over geopend
pi_23208274
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daar spreekt respect vanuit zeg, mij bij voorbaat uitsluiten van debatten vanwege de achtelijke uitspraken van wijlen Theo van G.

Die uitspraak past anders helemaal in jou straatje.
pi_23208664
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:50 schreef shmoopy het volgende:
Hij lijkt me behoorlijk op instorten te staan idd.
Pfff, niet te geloven. Auto-ongeluk? Mjah heel vervelend maar dat komt voor...
Maar dit?....
Ik heb dit nog nooit megemaakt, iemand met een auto-ongeluk wel. Da's toch anders.
pi_23208834
quote:

[..]

ik vind hem eerlijk gezegd alles behalve stabiel overkomen, althans ik zie geveinsde stabiliteit, puur om zich zelf staande te houden, de horror niet echt onder ogen kunnen zien

Als mijn vriend zo aan zijn eind zou komen als Theo, zou ik inshock verkeren.
Theodoor krijgt of geeft zichzelf de kans niet om zich te laten gaan, althans niet op tv, maar ik denk privé ook nog niet.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 10 november 2004 @ 00:42:40 #81
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_23208873
quote:
Op woensdag 10 november 2004 00:40 schreef milagro het volgende:

Theodoor krijgt of geeft zichzelf de kans niet om zich te laten gaan, althans niet op tv, maar ik denk privé ook nog niet.
Nog niet, maar dat komt binnenkort wel.
Poef.....gone! ©golfer
pi_23208975
quote:
Op woensdag 10 november 2004 00:40 schreef milagro het volgende:
ik vind hem eerlijk gezegd alles behalve stabiel overkomen, althans ik zie geveinsde stabiliteit, puur om zich zelf staande te houden, de horror niet echt onder ogen kunnen zien

Als mijn vriend zo aan zijn eind zou komen als Theo, zou ik inshock verkeren.
Ja.
Vandaar het 'redelijk' stabiel. Dit gaat natuurlijk nergens over en Theodoor stort in.
Kijk maar in de krant binnenkort:

(Parool style)
pi_23209040
quote:
Op woensdag 10 november 2004 00:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Nog niet, maar dat komt binnenkort wel.
Zeker.
Zoals 8ball al zei, iemand verliezen door een verkeersongeluk is vreselijk, afgrijselijk, maar dit is zo...afgeslacht.. en we hebben allemaal dat beeld bij ons, we zagen hem liggen en dan hoor je de details, ik kan er nauwelijks mee omgaan, laat staan naaste familie en vrienden.

Daarom bewondering voor zijn moeder vooral tijdens de uitvaartsdienst, wat een mooie sterke vrouw.
  woensdag 10 november 2004 @ 01:05:30 #84
94405 Tarak
pi_23209216
bron: http://www.nieuws.nl/bericht/5/49646
quote:
"Spaanse terreurverdachten hadden contact met Samir A.'
Uitgegeven op 10 november 2004 om 00:40 uur

De Spaanse en Nederlandse politieautoriteiten vermoeden dat ten minste twee van in totaal 33 Algerijnse en Marokkaanse terreurverdachten die in Spanje in de gevangenis zitten contact hebben gehad met Samir A., die in juni in Nederland is gearresteerd op verdenking van het voorbereiden van een terreuraanslag. Dat heeft de krant El Pais dinsdag bericht.

Het zou gaan om Ziani Mahdi en Mourad Yala, die volgens de Spaanse autoriteiten behoren tot een groep islamitische extremisten met de naam Martelaren voor Marokko. A. zou bevriend zijn met Mohammed B, die verdacht wordt van de moord op filmmaker Theo van Gogh op 2 november.

De autoriteiten in Madrid wilden niet ingaan op het bericht in El Pais. De 33 verdachten zijn opgepakt in verband met een complot voor een aanslag op het Spaanse hooggerechtshof, waar de rechters zetelen die terreurzaken in Spanje onderzoeken. Onderzoeksrechter Baltasar Garzon heeft voor nog eens tien verdachten internationale aanhoudingsbevelen uitgeschreven.
pi_23209320
en dan te bedenken dat het bij Samir gaat om een knulletje van 17 (toen nog)...
  woensdag 10 november 2004 @ 01:24:41 #86
94405 Tarak
pi_23209414
quote:
Op woensdag 10 november 2004 01:14 schreef milagro het volgende:
en dan te bedenken dat het bij Samir gaat om een knulletje van 17 (toen nog)...
Die zoeken ze juist...... Jongetjes van 17 stellen nog niet teveel kritische vragen en zijn relatief makkelijk voor een karretje te spannen.
pi_23209442
quote:
Op woensdag 10 november 2004 01:24 schreef Tarak het volgende:

[..]

Die zoeken ze juist...... Jongetjes van 17 stellen nog niet teveel kritische vragen en zijn relatief makkelijk voor een karretje te spannen.
dat begrijp ik, maar als ik naar mijn eigen zoon van 15 denk, die is met zulke andere dingen bezig, daar waar iemand van zijn leeftijd mee bezig hoort te zijn.

kijk, word je geboren in een land vol oorlog, dan kan ik 't nog begrijpen, maa hier in NL word je in principe met weinig geconfronteerd waardoor je je met zulke zaken gaat bezighouden.
pi_23209455
quote:
Op woensdag 10 november 2004 01:24 schreef Tarak het volgende:
Jongetjes van 17 stellen nog niet teveel kritische vragen
Opmerkelijk. Nederlandse jongeren overreageren behoorlijk op autoriteit. (Al sinds de sixties zo) En tot op zekere hoogte, want men kent de mores van dit land, men is hier opgevoed. Jongeren die slechts vijf jaar in dit land zijn en in een VMBO-klas worden gedumpt niet en zullen dit nooit leren. Dit moet dus anders en dat zal leiden tot beperkende maatregelen voor iedereen.
  woensdag 10 november 2004 @ 01:52:35 #89
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23209673
quote:
Fears in Netherlands

The arson attacks on Dutch mosques in the past few days and yesterday’s bomb blast at a Muslim school in Eindhoven, following on the murder a week ago of Theo van Gogh, the director of a film attacking Islam, are frightening developments. They send out an unmistakable message — that the tide of Islamophobia in the Netherlands, which many thought to have peaked with the defeat in last year’s elections of the anti-Muslim LPF party, is gathering pace again. The other message, or lesson, from the attacks is that violence only serves to create more violence. The situation is getting out of control.

A dialogue has to be initiated, bringing together political parties, community leaders and religious figures to cool tempers. The emphasis should be on calming public fears. Otherwise there will be further polarization, with yet more violence — which will hit Dutch Muslims hardest because they are the minority. Fortunately, last week no one was killed in the attacks. But sooner or later, if the violence continues, there are going to be fatalities. That must not be allowed to happen. All have a duty to ensure the safety of everyone in the country, regardless of religion.
http://www.arabnews.com/?(...)4214&d=9&m=11&y=2004

"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 10 november 2004 @ 02:31:56 #90
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_23209925
erg indrukwekkende dienst. Vooral de reactie van de vader en moeder. Want, laten wij het niet vergeven, er zijn wel ouders die hun kind kwijtgeraakt zijn! En een zoon die zijn vader is verloren!
Dat was het meest indrukwekkende!
Naast alle politieke consequenties is het vooral natuurlijk in eerste instantie een groot persoonlijk verlies. Je moet er toch niet aan denken dat je zoon zo afgeslacht wordt...

(ik weet dat ik van Loedertje hier niet op in mag gaan, en zeker niet de zoon aanhalen! want dat zou prive/story zijn. lieve loedertje, zijn naam is in de dienst genoemd en bij de zeer indrukwekkende reportage bij nova over de waterpolo club. ging je in je reactie afgelopen weekend toch niet iets te ver?????)
wat moet ik hier nu neerzetten?
  woensdag 10 november 2004 @ 06:27:34 #91
13462 BansheeBoy
pi_23210334
quote:
Op woensdag 10 november 2004 00:16 schreef AchJa het volgende:

[..]

Die uitspraak past anders helemaal in jou straatje.
Het stookt niet met de westerse visie

pi_23210410
quote:

[..]

[..]

Zie hierboven
[..]

Wtf ?

Nou ja fanatici vallen in hun eigen zwaard. Daarom blijf ik bij mijn boodschap: " Het vermoorden van Theo van Gogh, de klaarblijkelijke fatwa over Ayaan Hirsi Ali demoniseren de islam. Opzettelijke beschadigingen van islamitische gebouwen zijn te walgelijk om te minachten. Haat roept slechts haat op " Woorden door mij uitgesproken voor radio Noord - Holland.

Waar jij de polarisatie [b]lijkt te zoeken, probeer ik verzoening te vinden. Daarom ook heb ik mijn digitale handtekening gezet onder www.wijpikkenditniet.nl
En ja, vele moslims gingen mij voor.

[ Bericht 26% gewijzigd door Sater op 10-11-2004 09:04:20 ]
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_23215200
Mailtje:
quote:
De Gezonde Roker

Een gezellig weekblad voor het gehele gezin, U tot voor kort bezorgd door
Theo van Gogh.

Beste lezers en lezeressen,

Dit is de laatste mail die U ontvangt van De Gezonde Roker. Ik heb besloten
er mee te stoppen. De Gezonde Roker was een deal tussen Theo en mij.
Ik weet niet hoe Theo het gewild zou hebben. Ik weet wel dat Theo niets
meer te willen heeft.

Ik dank U allen die ons de afgelopen jaren hebben gesteund, maar in het
bijzonder hen die het niet met ons eens waren en ons van hun afkeuring
lieten blijken.
Het is mijn bedoeling De Gezonde Roker als een digitaal landmark op het
internet voort te laten leven. Ik zal nog enkele aanpassingen treffen, maar
er zullen nooit meer nieuwe updates verschijnen.
Aan hen die vinden dat De Gezonde Roker voort moet blijven bestaan heb ik
een boodschap.
Laat duizend De Gezonde Rokers bloeien.

Groet,
Karel Gabler (webmaster)
Waar gaan Ebru Umar, Paul Ruijs, Pamela Hemelrijk e.a. nu heen?
Toch begrijp ik Karel wel. Ik hoop echter dat hij erop terug komt of met die groep verder gaat onder een andere naam.
pi_23215675
Pamela en Ebru kunnen nu eindelijk iets nuttigs gaan doen
pi_23215878
quote:

[..]

[..]
Dat lijkt me toch een uitspraak die op het randje ligt en schuifelt Banshee.

Dus eigenlijk ben ik verplicht de Islam lief te hebben, anders ga je me aanvallen of vernietigen?
Yeah baby Yeah!
pi_23215924
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dan neem ik aan dat je Wilders en Ali ook wel mag, zij spreken zich namelijk uit tegen de vijanden van de democratie, alleen die vijanden worden bedoeld.
In principe hoeven alleen figuren als Samir A en Mohammed B zich aangesproken te voelen, dus waar hebben we het over?
Yeah baby Yeah!
  woensdag 10 november 2004 @ 13:11:41 #97
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23216424
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:

bij het lezen van je posts komt er een gevoel van romigheid bij mij op rondom mijn maagstreek

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 10 november 2004 @ 13:14:13 #98
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23216474
Pamela Hemelrijk spuwt nog wekelijks haar gal in de Metro, deze week was het ook weer feest. De hele PvdA kreeg er (deels terecht) van langs
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_23218158
De dader heet volledig trouwens Mohammed Bouyeri, of wisten jullie dat al (heb niet alle topics gevolgd)? Bron is http://www.indolink.com/displayArticleS.php?id=111004021651 .
pi_23218626
quote:
Op woensdag 10 november 2004 13:14 schreef MikeyMo het volgende:
Pamela Hemelrijk spuwt nog wekelijks haar gal in de Metro, deze week was het ook weer feest. De hele PvdA kreeg er (deels terecht) van langs
Gal spuwen ja, meer doet ze niet. Ze is imo de slechtse columnist van Nederland, verzuurd tot op het bot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')