kan je er niet tegen hitler jugend ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:39 schreef zoalshetis het volgende:
zucht weer dat eeuwige krakersgeneutel om rechts af te schilderen als onmenselijk. ga gvd eens werken met die luie reet van je.
Is ook bullshit, daarom is het ook maar een idee van een kampervrouwtje wat niemand ooit serieus zal nemen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:32 schreef RijstNatie het volgende:
vandaag zag ik weer eens op tv bij de crematie van Theo van Gogh.
de kamper vrouw zegt: laten we dit soort mensen met een boot naar een onbewoond eiland sturen.
wat zijn dit voor achterlijke uitspraken? als jou kind een crimineel is dus met een bootje weg sturen? of je vader of je moeder die fraude heeft gepleegd ook?
Of alleen moslim's of moordenaars?
Mijn muziekale voorkeur heeft hier weinig mee te maken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:44 schreef zoalshetis het volgende:
zegt brussel?
afkoelen????quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:39 schreef Razzerr het volgende:
[..]
Is ook bullshit, daarom is het ook maar een idee van een kampervrouwtje wat niemand ooit serieus zal nemen.
Nederland moet nu gewoon weer ff afkoelen
Zeg, als jij echt vindt dat je 'boven' dat 'rechtse gespuis staat', dan moet je niet in een ordinair potje dissen mee gaan doen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:29 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
wie heeft er nou eigenlijk geen normen, waarden en respect?quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:46 schreef RijstNatie het volgende:
Hitler neigingen
oetlul van de VVD
Conclusie: rechtse mensen hebben geen normen & waarden en geen respect
En daarom is het Vlaams Blok ook verboden. En de LPF heeft nog nauwelijks zetels over.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:46 schreef RijstNatie het volgende:
Op Fok, tv, in de politiek, ik heb het idee dat de Nederlandse bevolking steeds extremer wordt.
Normen en waarden vervagen en van empathie is al helemaal geen sprake meer.
Vlaams blok stijgt in de peilingen en Het nederlandse volk doet mee door op LPF te stemmen.
LPF heeft naar mijn mening gewoon een zaadloos zooitje bij elkaar, wat constant onderling ruzie heeft.
Wat een vergelijking, dopen vs. besnijdenis. Ik ben zeker voor een verbod op (gedwongen) besnijdenis bij vrouwen.quote:Slimme VVD ers doen ook mee met hun Hitler neigingen door dingen te roepen zoals: Besnijdenis van de moslim's verbieden.. Zoiets kan je natuurlijk niet verbieden omdat het de keuze is van de ouders. Dan zou je eigenlijk ook het dopen moeten verbieden. Baby's voelen het misschien wel maar kunnen dit niet onthouden.
Pedosexuelen (lees: degenen die die overtreding begaan hebben) moeten imo een electronische enkelband krijgen, dat kan je gewoon verhullen door een wijde broek te dragen, ik zie het probleem niet zo. Liever je eigen kinderen veilig tegen pedo-recidifisten dan de persoonlijke vrijheid van die pedosexuele individu. Net als pedosexuelen zie ik serieverkrachters liever in de zee gedumpt worden, maar omdat dat niet mag, moeten ze wmb. ook zo'n band om. Heck, alle TBS'ers kunnen maar beter aangelijnd zijn met zo'n systeem.quote:Natuurlijk is het merendeel hier op Fok eens met de VVDers, die vinden dat Pedofielen een armband moeten dragen. Zodat een pedofiel altijd zichtbaar is. Dan zou je binnen de korste keren in heel NL van die bandjes zien. En wat te doen met criminele die erger zijn dan pedo's? Verkrachters, Moordenaars, Geweldadige overvallers? die ook allemaal een bandje om dan? Ohnee die moeten naar hun eigen land gestuurd worden, net als de asociale Marokane, turke, surinamers die hier al 20jaar wonen. De nederlandse kampers terug naar Hongarijen en Roemenie
Iedere ministerie krijgt een bepaald budget. Als die VVD-oetlul denkt dat er nog geld over is in het Defensiepotje, waarom niet? Dat de gezondheidszorg niet altijd even efficiënt werkt, is niet de schuld van Defensie. Dat extra geld voor de gezondheidszorg kunnen ze beter van ontwikkelingshulp afhalen, dat gaat toch maar naar corrupte dikke negerdictators.quote:En dan zag ik 2 weken geleden nog op Nova dat een of andere oetlul van de VVD, Amerikaanse Tomohawk (hoe je het ook typt) raketten lanceer systeem in NL wil hebben![]()
Ten kosten van ongeveer, 50 miljoen??
Kunnen we dat geld niet beter gebruiken voor de Bejaarden in NL, die maar 1x in de week worden verschoond in het bejaarden tehuis.....omdat er te weinig geld of personeel is.
Oh boehoe, ik voel me gekwetst...quote:Conclusie: rechtse mensen hebben geen normen & waarden en geen respect
Nou, ga dan wat allochtonen neerknallen, stoere jongen.quote:Op donderdag 11 november 2004 05:30 schreef heathcliff het volgende:
[..]
afkoelen????
we lopen net weer een beetje warm om nederland weer terug te krijgen voor de nederlanders.
Ik ben al te lang gst in mijn eigen land.
You lose.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:46 schreef RijstNatie het volgende:
Slimme VVD ers doen ook mee met hun Hitler neigingen
Precies, het is tenslotte bijna hetzelfde. Weet je wat? Laten we jou eens achtereenvolgens besprenkelen met water en daarna een stuk van je lijf afhakken. Dan mag jij vertellen wat je fijner vond.quote:Besnijdenis van de moslim's verbieden.. Zoiets kan je natuurlijk niet verbieden omdat het de keuze is van de ouders. Dan zou je eigenlijk ook het dopen moeten verbieden. Baby's voelen het misschien wel maar kunnen dit niet onthouden.
^5quote:Op donderdag 11 november 2004 08:35 schreef MikeyMo het volgende:
Crouton!
![]()
ik vind deze uitspraak eigenlijk niet kunnen, sorry.quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:29 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
kan je er niet tegen hitler jugend ?
Omdat in Spanje een stel schijtluizen wonen. Een soft klote kabinet kiezen, die de troepen terugtrekt uit Irak na een terroristische aanslagquote:Op donderdag 11 november 2004 10:56 schreef du_ke het volgende:
Overigens wel apart te zien dat in een land als Spanje er na de aanslag daar er veel minder problemen opkomen dan hier het geval is. Daar alleen een paar schelpartijen onderling maar hier steken we de hele zooi in de fik. Bedankt rechtspopulistisch Nederland
.
En hier weer een fantastisch beargumenteerd argumentquote:Op donderdag 11 november 2004 11:58 schreef scanman01 het volgende:
Ach ja, als je weet dat linkse mensen sociaal zijn.... dan weet je ook meteen wat rechtse mensen zijn toch? Scheelt maar 1 letter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |