abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 november 2004 @ 19:11:06 #251
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_23056556
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:08 schreef milagro het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat die mongool hier doet nog in dit verdorven land en waarom Aboutaleb zich niet wat duidelijker uitspreekt tégen deze imam, laffe lul
Dat ben ik wel met je eens. Als je het zo duidelijk niet eens bent met de wetten en regels zoals die hier gelden en je ook niet van plan bent jezelf aan die wetten en regels te houden hoor je hier ook niet thuis. Aanpassen of opkrassen zou ik zeggen....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2004 @ 19:11:17 #252
47213 ArmaniMania
pi_23056563
Dus het woordje schapenneukers kan ik nu ook al uit mijn woordenboek schrappen?
pi_23056569
't begint zo in Amsterdam?
  woensdag 3 november 2004 @ 19:12:40 #254
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_23056598
Hier gaan rellen van komen.
weg
pi_23056608
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:07 schreef Cheese het volgende:
Het duurt niet lang meer. Dan is het inferno in Nederland.
Ach de beeldenstorm is ook een mooi middel geweest om het katholiek geloof uit Nederland te weren. En de mooie resultaten daarvan zien we nu nog steeds doorwerken.
Okuninushi
pi_23056616
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:11 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens. Als je het zo duidelijk niet eens bent met de wetten en regels zoals die hier gelden en je ook niet van plan bent jezelf aan die wetten en regels te houden hoor je hier ook niet thuis. Aanpassen of opkrassen zou ik zeggen....
Idd wat die vent hier doet is echt ongelofelijk. Hypocriet mannetje. Hele dag zeiken hoe kut nederland wel niet is met al die homo's en ongelovigen. Maar wel hier blijven met zijn lelijke kutkop en zijn kut geloof. Wat een stomme flikker.
  woensdag 3 november 2004 @ 19:13:11 #257
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_23056618
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:12 schreef Forumschorem het volgende:
Hier gaan rellen van komen.
wishfull thinking?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_23056634
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:12 schreef Toyotomi het volgende:

[..]

Ach de beeldenstorm is ook een mooi middel geweest om het katholiek geloof uit Nederland te weren. En de mooie resultaten daarvan zien we nu nog steeds doorwerken.
pi_23056644
Tja, Aboutaleb moet zijn achterban ook te vriend houden..
pi_23056653
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:10 schreef TGV2 het volgende:
Ach Cohen gaat weer eens een kopje drinken in een moskee en het komt allemaal weer goed
wat moet cohgen doen mafketel . het gaat om zijn bezoekers die moeten zo'n gast eruit kunnen kankeren.

er is totaal geen structuur om zulke gasten eruit te gooien. je hebt daar nette mensen die zijn te braaf om hun bek open te doen. mensen zoals ik die willen niet naar zo'n mafhok gaan waar zo'n debiel het woord mag voeren en waar je je smoel moet houden uit respect en dat ook doet omdat je anders mensen kwetst die je niet wil kwetesen en er lopen een paar fundies die daar lachend de touwtjes trekken en de heiligheid zelve spelen. verder kan je zo'n gast niet wegstemmen unaniem of zo. gewoon frustrerend dit.
pi_23056656
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:09 schreef Chadi het volgende:

[..]

ja hij heeft recht 0p een eigen mening maar hij zit wel in een positie die wel invloed heeft op zijn bezoekers en zijn moskee komt wel heel vaak negatief in het nieuws. Verder is het zo dat hij een functie heeft die verzoenend is en als hij echt zijn mening op die manier kwijt wil gaat hij maar voor de metro columns schrijven en dan kan hij inhakken op homo's en nederlanders maar niet zolang hij een status positie heeft binnen de moskeegangers daar . dan hoort hij het goede voorbeeld te geven en niet als een clown te reageren.
exact, lekkere bezinnende uitspraken over verdraagzaamheid en goed doen, zo tijdens de ramadan

en die vent kan al jaren zijn ongoddelijke gang gaan hier, zijn bezoekers vergiftigen , aanzetten tot haat tegen hun EIGEN landgenoten.

ik durf te wedden dat hij in eigen land er zo uitgeflikkerd zou worden als imam net zo als het mijn fantastische achterbuurman imam Fawaz het geval is
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 3 november 2004 @ 19:14:40 #262
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_23056668
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:13 schreef Eightball het volgende:
Tja, Aboutaleb moet zijn achterban ook te vriend houden..
Achterban is inderdaad belangrijker dan de rest van fatsoenlijk denkend Nederland
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_23056676
Iedereen kan mij argumenteren wat 'ie wil. Feit blijft dat een marokaanse islamitische jongen Theo heeft afgeslacht omdat hij ook eens lekker de islamitische jihad-terrorist wilde uithangen. Mag iedereen roepen dat dat niet bewezen is, onschuldig tot bewezen enzo...prima..veel succes. Zo zit het natuurlijk wel.

Ik ben gewoon vreselijk kwaad dat dit soort onzinnige flauwelkul gewoon bij mij in de stad gebeurt. Eergisteren was ik een genuanceerde poldermodeller, vandaag ben ik een islamietenhater. Dat heeft 'ie dus in ieder geval voor elkaar gekregen. Goed werk, man!

Eergisteren dacht ik dat je met dialoog alles op kon lossen, dat mensen het recht moesten hebben om hun mening te uiten en dat we andere onbeperkt moeten respecteren om hun cultuur en hun religie. Vandaag wil ik dat al die k*****rmarokanen gewoon oprotten, niks discussie en integratiebeleid, niks genuanceerde denkbeeld en wederzijds respect.

Ik ben er wel klaar mee. Als iedereen het recht heeft op zijn mening, dan ik ook op de mijne. Oprotten dus. Nederland is een fijner land zonder al die buitenlanders. Is dat discriminatie ? Het zij zo. Heb ik ook recht op dan toch ? Of moet ik eerst iemand z'n keel afsnijden voor ik serieus genomen wordt ? Of moeten die k****rmarokanen eerst nog wat andere nekken doorsnijden voor ik serieus genomen wordt ? Dat laatste kun je op wachten denk ik.

Het enige dat onze 'multiculturele samenleving' nog zou kunnen redden is een ondubbelzinnig en overduidelijke handelen door de islamieten in nederland dat mij het gevoel zou geven dat ik het mis heb. En dat gaat wel wat verder dan roepen "dat we het ook zo erg vinden". Liever de hoofden van een hondertal extremisten op een stok voor de moskee, dat geeft ten minste een duidelijk signaal.

En ja, ik ben boos, heel boos!

noot: waar k*****r staat bedoel ik "kanker". Maar je moet uitkijken wat je zegt, tegenwoordig, zeker als je in amsterdam woont...
Mu!
  woensdag 3 november 2004 @ 19:15:57 #264
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_23056708
Aboutaleb is mijn voorkeur ook niet, maar het is wel een ontwikkelde man met een verhaal. In vergelijking met Oudkerk van wie Aboutaleb het stokje heeft overgenomen, is dit de betere keuze.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_23056742
quote:

[..]

Ja, de 80-jarige oorlog was geweldig... grote klasse
pi_23056743
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:04 schreef Adagio het volgende:

[..]

In het heilige Irak is nog ruimte zat, al die extremisten met oogkleppen erin, Amerikanen eruit en laten ze dan niet vergeten de deur dicht te doen.
Het droppen van een neutronen bom ben je vergeten.
Okuninushi
pi_23056756
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:14 schreef SingleCoil het volgende:
Iedereen kan mij argumenteren wat 'ie wil. Feit blijft dat een marokaanse islamitische jongen Theo heeft afgeslacht omdat hij ook eens lekker de islamitische jihad-terrorist wilde uithangen. Mag iedereen roepen dat dat niet bewezen is, onschuldig tot bewezen enzo...prima..veel succes. Zo zit het natuurlijk wel.

Ik ben gewoon vreselijk kwaad dat dit soort onzinnige flauwelkul gewoon bij mij in de stad gebeurt. Eergisteren was ik een genuanceerde poldermodeller, vandaag ben ik een islamietenhater. Dat heeft 'ie dus in ieder geval voor elkaar gekregen. Goed werk, man!

Eergisteren dacht ik dat je met dialoog alles op kon lossen, dat mensen het recht moesten hebben om hun mening te uiten en dat we andere onbeperkt moeten respecteren om hun cultuur en hun religie. Vandaag wil ik dat al die k*****rmarokanen gewoon oprotten, niks discussie en integratiebeleid, niks genuanceerde denkbeeld en wederzijds respect.

Ik ben er wel klaar mee. Als iedereen het recht heeft op zijn mening, dan ik ook op de mijne. Oprotten dus. Nederland is een fijner land zonder al die buitenlanders. Is dat discriminatie ? Het zij zo. Heb ik ook recht op dan toch ? Of moet ik eerst iemand z'n keel afsnijden voor ik serieus genomen wordt ? Of moeten die k****rmarokanen eerst nog wat andere nekken doorsnijden voor ik serieus genomen wordt ? Dat laatste kun je op wachten denk ik.

Het enige dat onze 'multiculturele samenleving' nog zou kunnen redden is een ondubbelzinnig en overduidelijke handelen door de islamieten in nederland dat mij het gevoel zou geven dat ik het mis heb. En dat gaat wel wat verder dan roepen "dat we het ook zo erg vinden". Liever de hoofden van een hondertal extremisten op een stok voor de moskee, dat geeft ten minste een duidelijk signaal.

En ja, ik ben boos, heel boos!

noot: waar k*****r staat bedoel ik "kanker". Maar je moet uitkijken wat je zegt, tegenwoordig, zeker als je in amsterdam woont...
Tja iedereen weet gewoon dat jij 100% gelijk hebt. Alleen sommige willen die gevoelens nog niet prijs geven
pi_23056757
De imam zegt wat, en gelijk moet hij dood of uit Nederland gezet worden en de moskee met de grond gelijk.

Lekkere vrijheid van meningsuiting, geldt alleen als je moslims geitenneukers noemt?

pi_23056766
quote:

I disagree. Geef mij maar een katholiek stadje, gezellig, geen incestueuze praktijken, genoeg feesten.
Ja. En als je "gezondigd" hebt, gewoon weer naar de biechtstoel .

Wil niet zeggen dat ik absoluut tegen een uitroeiing van de islam ben, op dit moment. Ik heb het gehad met die godsdienst. De aardige moslims moeten maar een nieuwe god kiezen, die Allah is wat mij betreft niet meer welkom in Nederland.
Zonder de islam was ons land toch een stuk vredelievender en leefbaarder. Feodale godsdiensten kunnen in "room 101".
pi_23056782
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:14 schreef Adagio het volgende:

[..]

Achterban is inderdaad belangrijker dan de rest van fatsoenlijk denkend Nederland
vraag me altijd af waarom er van die ballensjouwers in de politiek zitten of van die extreme rand debielen . nooit mensen die gewoon vertolken wat er leeft.
  woensdag 3 november 2004 @ 19:18:23 #271
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_23056788
Meisje in mn msn lijst zegt net tegen me:
quote:
Beter Blank En Kaal Dan Illegaal We Krijgen In De Gaten Dat We Marrokanen Moeten Haten. Zie Je Een turk Of marokkaan Steek Hem Neer Of Rij Hem Aan. Groet Hem Met Je Rechterhand, Kom Op Voor Je Vaderland Geef dit door aan iedereen in je lijst en zet een X voor je naam in je msn dat jij hier voor bent We zullen eens laten zien van wie dit land is.
WTF
pi_23056804
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:17 schreef Meh7 het volgende:
De imam zegt wat, en gelijk moet hij dood of uit Nederland gezet worden en de moskee met de grond gelijk.

Lekkere vrijheid van meningsuiting, geldt alleen als je moslims geitenneukers noemt?

Hmm ze passen zich niet aan. Dus eigenlijk moet je hun taal spreken. Fiets achter die imam aan en schiet en steek hem kapot. Dat is de taal die zij spreken. Lekker beetje aanpassen aan die cultuur enzo weet je wel.....
pi_23056809
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:14 schreef SingleCoil het volgende:
Of waar de politie bij loopt, je bent een racist. Gefeliciteerd.
pi_23056811
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:17 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ja, de 80-jarige oorlog was geweldig... grote klasse
Idd want Nederland was daarna wel de grootste supermacht ter wereld. En de grootste militaire macht. Wees trots op je land sukkel.
Okuninushi
pi_23056821
quote:

Leert den Nederlander kennen Vrijheid tot z'n eigen achtertuin, en dan hypocriet huilen om de vrijheid van meningsuiting.
pi_23056833
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:17 schreef Cheese het volgende:
katholiek
quote:
geen incestueuze praktijken
Que?
pi_23056853
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hmm ze passen zich niet aan. Dus eigenlijk moet je hun taal spreken. Fiets achter die imam aan en schiet en steek hem kapot. Dat is de taal die zij spreken. Lekker beetje aanpassen aan die cultuur enzo weet je wel.....
We leven in Nederland, jij achterlijke. Artikel 7 grondwet.
pi_23056854
Van mij kan die extremistische is-lam-mietjes imam een schaap met aids kado krijgen.
pi_23056859
quote:

Hij heeft inderdaad het recht om te zeggen wat hij denkt.

Wat hij doet grenst echter gevaarlijk dicht aan opruiing. Het oproepen van mensen om anderen te vermoorden in de naam van de Jihad is niet toegestaan.

Het enige probleem is dat de weegschaal vaak in het voordeel van de vrijheid van meningsuiting doorslaat en dat uitspraken van dit soort imams slecht aangepakt kunnen worden.
T-Mobile
pi_23056869
quote:

wat nou man hij moet gewoon zinnige dingen zeggen of optyfen daar. imam mijn ass hij behoort die titel niet eens te krijgen.

en als het hem niet zint legt hij die functie neer en dan mag hij op de dam gaan roepen wat hij wil.
pi_23056885
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:20 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ja dat weet ik. Maar zij lijken dat niet te beseffen. Vandaar dat ik dat voorstel aan je deed.
pi_23056894
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:19 schreef Toyotomi het volgende:

[..]

Idd want Nederland was daarna wel de grootste supermacht ter wereld. En de grootste militaire macht. Wees trots op je land sukkel.
Het calvinisme was ook echt zoveel beter. Heb jij enig idee waarom de beeldenstorm plaatsvond? Welke motieven men hiervoor had? Wat de gevolgen waren? Waarschijnlijk niet hè? Waar ben je dan zo trots op? Je eigen onwetendheid misschien?
pi_23056899
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:19 schreef Gallo het volgende:

Leert den Nederlander kennen Vrijheid tot z'n eigen achtertuin, en dan hypocriet huilen om de vrijheid van meningsuiting.
als iemand tegen vrijheid van meningsuiting is, hoef je hem ook niet meer te horen.
simpel
pi_23056925
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:19 schreef Gallo het volgende:

[..]

wensen wij die man dood, Oh Gallo!?

hij keurt een afslachting goed, mogen wij daar ajb commentaar opleveren?
mogen wij ons ajb afvragen wat die man hier nog doet?
mogen wij ajb onze vraagtekens zetten bij een IMAM nota bene, die haat zaait, een Cohen zegt dat ie moet gaan oppassen!
pi_23056927
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:21 schreef Chadi het volgende:
wat nou man hij moet gewoon zinnige dingen zeggen of optyfen daar. imam mijn ass hij behoort die titel niet eens te krijgen.

en als het hem niet zint legt hij die functie neer en dan mag hij op de dam gaan roepen wat hij wil.
Ik heb het niet over zijn imam-zijn, ik keur ook niet goed wat hij zegt ofzo. Ik vind het raar dat als er een andere geluid is mensen opeens niet meer achter de vrijheid van meningsuiting staan.
  woensdag 3 november 2004 @ 19:23:55 #286
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_23056939
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:18 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook al aan. Gewoon zeggen dat het een afrekening in het criminele circuit was, en dat hij uitgelokt had. Thuis kun je dan nog ff lekker je vrouw slaan en tegen die tijd is het toch al donker en mag je weer flink vreten. Tenzij je vrouw het aan heeft laten branden, dan mag je nog een keer slaan...
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_23056954
quote:

De imam heeft aanhangers.
Van Gogh niet.

De imam zet aan tot haat.
Van Gogh niet.

De Imam leeft nog.
Van Gogh niet.

Zie je het verschil?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_23056961
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:20 schreef Meh7 het volgende:

[..]

de Imam vond dat anders een uitstekende manier van doen, hoor.
wil je je zinnetje dan nog even doorbellen naar hem, de achterlijke baardaap uit die Amsterdamse moskee
pi_23056972
In het RTL-nieuws van half acht gaan ze dieper in op de dader en zijn achtergronden.
pi_23056975
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:23 schreef milagro het volgende:

[..]

hij keurt een afslachting goed, mogen wij daar ajb commentaar opleveren?
mogen wij ons ajb afvragen wat die man hier nog doet?
mogen wij ajb onze vraagtekens zetten bij een IMAM nota bene, die haat zaait, een Cohen zegt dat ie moet gaan oppassen!
Ik denk dat hij inderdaad doelt op de doodsverwensingen even hier boven. Niet op jouw opmerkingen natuurlijk. Gezien de recente ontwikkelingen misschien te verklaren, maar als je erover nadenkt natuurlijk wel vrij dubbel.
pi_23056977
OP RTL4 NIEUWS: Praten met kennissen van de dader die theo heeft vermoord.
pi_23056983
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:23 schreef Meh7 het volgende:

Ik heb het niet over zijn imam-zijn, ik keur ook niet goed wat hij zegt ofzo. Ik vind het raar dat als er een andere geluid is mensen opeens niet meer achter de vrijheid van meningsuiting staan.
Onzin!

Hij mag zeggen wat hij wil, zolang hij maar geen mensen oproept tot haat en moorden.

Overigens, er is vaak genoeg in discussie gegaan met Van Gogh over wat hij zei en hoe hij dit zei. Nederlands worden vanuit de Nederlandse samenleving tot de orde geroepen als ze iets doen of zeggen wat niet door de beugel kan. Gebeurde dit ook maar eens in de moslim-gemeenschap.
T-Mobile
pi_23057002
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:22 schreef Cheese het volgende:

[..]

als iemand tegen vrijheid van meningsuiting is, hoef je hem ook niet meer te horen.
simpel
In een democratie mag je anti-democratische gevoelens hebben, in onze constitutionele monarchie republikeinse gevoelens, en in een land waar vrijheid van meningsuiting is mag je daar tegen zijn. Je mag zelfs in een westers land anti-westerse gevoelens hebben. Dat het mij niet leuk lijkt om in een land te leven waar je tegen bent is een ander verhaal, maar een vrije keuze.
  woensdag 3 november 2004 @ 19:26:25 #294
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_23057008
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:25 schreef Eightball het volgende:
In het RTL-nieuws van half acht gaan ze dieper in op de dader en zijn achtergronden.
Ik ga niet kijken denk ik, loop me nu al helemaal op te vreten.
pi_23057011
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:23 schreef Meh7 het volgende:

[..]

waar wordt hier gezegd dat die man zijn bek moet houden?

wat hij doet mag eenvoudig niet overigens, HAATZAAIEN, opruien is niet toegestaan hier.
pi_23057012
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:24 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Van Gogh ook.

Van Gogh ook.

De Imam leeft nog.
Van Gogh niet.

Zie je het verschil?
pi_23057017
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:19 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Of waar de politie bij loopt, je bent een racist. Gefeliciteerd.
Wat anderen, inclusief moslim-vriendjes, van mij denken is op dit moment absoluut irrelevant. Wat wij van moslims denken is veel relevanter.

Ik ben boos. Racist of niet, who cares ? Nederland is een leuker land zonder moslims. Ik wil graag in een leuker land wonen. Arrest me!
Mu!
pi_23057039
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:19 schreef Toyotomi het volgende:

[..]

Nee, als men Nieuw-Amsterdam niet had geruild voor een stompzinnig kruideneilandje was Amerika nu Nederlandstalig. En ja, NL was toen het rijkste land in West-Europa en daarom wellicht wel in de wereld.
pi_23057046
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:24 schreef Oblivion het volgende:
Van Gogh niet.
Niet?
quote:
Van Gogh niet.
Hoe zet je aan tot haat als je zegt dat je vindt dat het een afrekening in criminele circuit was? En van Gogh zette niet aan tot haat? Die man zette zeker aan tot haat tegen moslims, hij kon het alleen mooi verwoorden.
quote:
De Imam leeft nog.
Van Gogh niet.

Zie je het verschil?

Nee, de vrijheid van meningsuiting geldt nog steeds.
pi_23057047
quote:
Op woensdag 3 november 2004 19:23 schreef milagro het volgende:

[..]

Nee, ik zie mensen die hem monddood willen maken. Ik denk ook niet dat die mensen op de dam staan mocht zo'n figuur om zeep komen. Nogal hypocriet, is het niet ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')