Dat ben ik wel met je eens. Als je het zo duidelijk niet eens bent met de wetten en regels zoals die hier gelden en je ook niet van plan bent jezelf aan die wetten en regels te houden hoor je hier ook niet thuis. Aanpassen of opkrassen zou ik zeggen....quote:Op woensdag 3 november 2004 19:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat die mongool hier doet nog in dit verdorven land en waarom Aboutaleb zich niet wat duidelijker uitspreekt tégen deze imam, laffe lul
Ach de beeldenstorm is ook een mooi middel geweest om het katholiek geloof uit Nederland te weren. En de mooie resultaten daarvan zien we nu nog steeds doorwerken.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:07 schreef Cheese het volgende:
Het duurt niet lang meer. Dan is het inferno in Nederland.
Idd wat die vent hier doet is echt ongelofelijk. Hypocriet mannetje. Hele dag zeiken hoe kut nederland wel niet is met al die homo's en ongelovigen. Maar wel hier blijven met zijn lelijke kutkop en zijn kut geloof. Wat een stomme flikker.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Als je het zo duidelijk niet eens bent met de wetten en regels zoals die hier gelden en je ook niet van plan bent jezelf aan die wetten en regels te houden hoor je hier ook niet thuis. Aanpassen of opkrassen zou ik zeggen....
wishfull thinking?quote:Op woensdag 3 november 2004 19:12 schreef Forumschorem het volgende:
Hier gaan rellen van komen.
quote:Op woensdag 3 november 2004 19:12 schreef Toyotomi het volgende:
[..]
Ach de beeldenstorm is ook een mooi middel geweest om het katholiek geloof uit Nederland te weren. En de mooie resultaten daarvan zien we nu nog steeds doorwerken.
wat moet cohgen doen mafketel . het gaat om zijn bezoekers die moeten zo'n gast eruit kunnen kankeren.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:10 schreef TGV2 het volgende:
Ach Cohen gaat weer eens een kopje drinken in een moskee en het komt allemaal weer goed![]()
exact, lekkere bezinnende uitspraken over verdraagzaamheid en goed doen, zo tijdens de ramadanquote:Op woensdag 3 november 2004 19:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
ja hij heeft recht 0p een eigen mening maar hij zit wel in een positie die wel invloed heeft op zijn bezoekers en zijn moskee komt wel heel vaak negatief in het nieuws. Verder is het zo dat hij een functie heeft die verzoenend is en als hij echt zijn mening op die manier kwijt wil gaat hij maar voor de metro columns schrijven en dan kan hij inhakken op homo's en nederlanders maar niet zolang hij een status positie heeft binnen de moskeegangers daar . dan hoort hij het goede voorbeeld te geven en niet als een clown te reageren.
Achterban is inderdaad belangrijker dan de rest van fatsoenlijk denkend Nederlandquote:Op woensdag 3 november 2004 19:13 schreef Eightball het volgende:
Tja, Aboutaleb moet zijn achterban ook te vriend houden..
Ja, de 80-jarige oorlog was geweldig... grote klassequote:Op woensdag 3 november 2004 19:12 schreef Toyotomi het volgende:
[..]
Ach de beeldenstorm is ook een mooi middel geweest om het katholiek geloof uit Nederland te weren. En de mooie resultaten daarvan zien we nu nog steeds doorwerken.
Het droppen van een neutronen bom ben je vergeten.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:04 schreef Adagio het volgende:
[..]
In het heilige Irak is nog ruimte zat, al die extremisten met oogkleppen erin, Amerikanen eruit en laten ze dan niet vergeten de deur dicht te doen.
Tja iedereen weet gewoon dat jij 100% gelijk hebt. Alleen sommige willen die gevoelens nog niet prijs gevenquote:Op woensdag 3 november 2004 19:14 schreef SingleCoil het volgende:
Iedereen kan mij argumenteren wat 'ie wil. Feit blijft dat een marokaanse islamitische jongen Theo heeft afgeslacht omdat hij ook eens lekker de islamitische jihad-terrorist wilde uithangen. Mag iedereen roepen dat dat niet bewezen is, onschuldig tot bewezen enzo...prima..veel succes. Zo zit het natuurlijk wel.
Ik ben gewoon vreselijk kwaad dat dit soort onzinnige flauwelkul gewoon bij mij in de stad gebeurt. Eergisteren was ik een genuanceerde poldermodeller, vandaag ben ik een islamietenhater. Dat heeft 'ie dus in ieder geval voor elkaar gekregen. Goed werk, man!
Eergisteren dacht ik dat je met dialoog alles op kon lossen, dat mensen het recht moesten hebben om hun mening te uiten en dat we andere onbeperkt moeten respecteren om hun cultuur en hun religie. Vandaag wil ik dat al die k*****rmarokanen gewoon oprotten, niks discussie en integratiebeleid, niks genuanceerde denkbeeld en wederzijds respect.
Ik ben er wel klaar mee. Als iedereen het recht heeft op zijn mening, dan ik ook op de mijne. Oprotten dus. Nederland is een fijner land zonder al die buitenlanders. Is dat discriminatie ? Het zij zo. Heb ik ook recht op dan toch ? Of moet ik eerst iemand z'n keel afsnijden voor ik serieus genomen wordt ? Of moeten die k****rmarokanen eerst nog wat andere nekken doorsnijden voor ik serieus genomen wordt ? Dat laatste kun je op wachten denk ik.
Het enige dat onze 'multiculturele samenleving' nog zou kunnen redden is een ondubbelzinnig en overduidelijke handelen door de islamieten in nederland dat mij het gevoel zou geven dat ik het mis heb. En dat gaat wel wat verder dan roepen "dat we het ook zo erg vinden". Liever de hoofden van een hondertal extremisten op een stok voor de moskee, dat geeft ten minste een duidelijk signaal.
En ja, ik ben boos, heel boos!
noot: waar k*****r staat bedoel ik "kanker". Maar je moet uitkijken wat je zegt, tegenwoordig, zeker als je in amsterdam woont...
I disagree. Geef mij maar een katholiek stadje, gezellig, geen incestueuze praktijken, genoeg feesten.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:12 schreef Toyotomi het volgende:
vraag me altijd af waarom er van die ballensjouwers in de politiek zitten of van die extreme rand debielen . nooit mensen die gewoon vertolken wat er leeft.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:14 schreef Adagio het volgende:
[..]
Achterban is inderdaad belangrijker dan de rest van fatsoenlijk denkend Nederland
WTFquote:Beter Blank En Kaal Dan Illegaal We Krijgen In De Gaten Dat We Marrokanen Moeten Haten. Zie Je Een turk Of marokkaan Steek Hem Neer Of Rij Hem Aan. Groet Hem Met Je Rechterhand, Kom Op Voor Je Vaderland Geef dit door aan iedereen in je lijst en zet een X voor je naam in je msn dat jij hier voor bent We zullen eens laten zien van wie dit land is.
Hmm ze passen zich niet aan. Dus eigenlijk moet je hun taal spreken. Fiets achter die imam aan en schiet en steek hem kapot. Dat is de taal die zij spreken. Lekker beetje aanpassen aan die cultuur enzo weet je wel.....quote:Op woensdag 3 november 2004 19:17 schreef Meh7 het volgende:
De imam zegt wat, en gelijk moet hij dood of uit Nederland gezet worden en de moskee met de grond gelijk.
Lekkere vrijheid van meningsuiting, geldt alleen als je moslims geitenneukers noemt?
Of waar de politie bij loopt, je bent een racist. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:14 schreef SingleCoil het volgende:
noot: waar k*****r staat bedoel ik "kanker". Maar je moet uitkijken wat je zegt, tegenwoordig, zeker als je in amsterdam woont...
Idd want Nederland was daarna wel de grootste supermacht ter wereld. En de grootste militaire macht. Wees trots op je land sukkel.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:17 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, de 80-jarige oorlog was geweldig... grote klasse
Leert den Nederlander kennenquote:Op woensdag 3 november 2004 19:17 schreef Meh7 het volgende:
De imam zegt wat, en gelijk moet hij dood of uit Nederland gezet worden en de moskee met de grond gelijk.
Lekkere vrijheid van meningsuiting, geldt alleen als je moslims geitenneukers noemt?
quote:Op woensdag 3 november 2004 19:17 schreef Cheese het volgende:
katholiek
Que?quote:geen incestueuze praktijken
We leven in Nederland, jij achterlijke. Artikel 7 grondwet.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hmm ze passen zich niet aan. Dus eigenlijk moet je hun taal spreken. Fiets achter die imam aan en schiet en steek hem kapot. Dat is de taal die zij spreken. Lekker beetje aanpassen aan die cultuur enzo weet je wel.....![]()
Hij heeft inderdaad het recht om te zeggen wat hij denkt.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:17 schreef Meh7 het volgende:
wat nou man hij moet gewoon zinnige dingen zeggen of optyfen daar. imam mijn ass hij behoort die titel niet eens te krijgen.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:17 schreef Meh7 het volgende:
Ja dat weet ik. Maar zij lijken dat niet te beseffen. Vandaar dat ik dat voorstel aan je deed.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
We leven in Nederland, jij achterlijke. Artikel 7 grondwet.
quote:Op woensdag 3 november 2004 19:19 schreef Toyotomi het volgende:
[..]
Idd want Nederland was daarna wel de grootste supermacht ter wereld. En de grootste militaire macht. Wees trots op je land sukkel.
als iemand tegen vrijheid van meningsuiting is, hoef je hem ook niet meer te horen.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:19 schreef Gallo het volgende:
Leert den Nederlander kennenVrijheid tot z'n eigen achtertuin, en dan hypocriet huilen om de vrijheid van meningsuiting.
wensen wij die man dood, Oh Gallo!?quote:Op woensdag 3 november 2004 19:19 schreef Gallo het volgende:
[..]
Leert den Nederlander kennenVrijheid tot z'n eigen achtertuin, en dan hypocriet huilen om de vrijheid van meningsuiting.
Ik heb het niet over zijn imam-zijn, ik keur ook niet goed wat hij zegt ofzo. Ik vind het raar dat als er een andere geluid is mensen opeens niet meer achter de vrijheid van meningsuiting staan.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:21 schreef Chadi het volgende:
wat nou man hij moet gewoon zinnige dingen zeggen of optyfen daar. imam mijn ass hij behoort die titel niet eens te krijgen.
en als het hem niet zint legt hij die functie neer en dan mag hij op de dam gaan roepen wat hij wil.
Daar dacht ik ook al aan. Gewoon zeggen dat het een afrekening in het criminele circuit was, en dat hij uitgelokt had. Thuis kun je dan nog ff lekker je vrouw slaan en tegen die tijd is het toch al donker en mag je weer flink vreten. Tenzij je vrouw het aan heeft laten branden, dan mag je nog een keer slaan...quote:Op woensdag 3 november 2004 19:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Hmm ze passen zich niet aan. Dus eigenlijk moet je hun taal spreken. Fiets achter die imam aan en schiet en steek hem kapot. Dat is de taal die zij spreken. Lekker beetje aanpassen aan die cultuur enzo weet je wel.....![]()
De imam heeft aanhangers.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:17 schreef Meh7 het volgende:
de Imam vond dat anders een uitstekende manier van doen, hoor.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
We leven in Nederland, jij achterlijke. Artikel 7 grondwet.
Ik denk dat hij inderdaad doelt op de doodsverwensingen even hier boven. Niet op jouw opmerkingen natuurlijk. Gezien de recente ontwikkelingen misschien te verklaren, maar als je erover nadenkt natuurlijk wel vrij dubbel.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:23 schreef milagro het volgende:
[..]
wensen wij die man dood, Oh Gallo!?
hij keurt een afslachting goed, mogen wij daar ajb commentaar opleveren?
mogen wij ons ajb afvragen wat die man hier nog doet?
mogen wij ajb onze vraagtekens zetten bij een IMAM nota bene, die haat zaait, een Cohen zegt dat ie moet gaan oppassen!
Onzin!quote:Op woensdag 3 november 2004 19:23 schreef Meh7 het volgende:
Ik heb het niet over zijn imam-zijn, ik keur ook niet goed wat hij zegt ofzo. Ik vind het raar dat als er een andere geluid is mensen opeens niet meer achter de vrijheid van meningsuiting staan.
In een democratie mag je anti-democratische gevoelens hebben, in onze constitutionele monarchie republikeinse gevoelens, en in een land waar vrijheid van meningsuiting is mag je daar tegen zijn. Je mag zelfs in een westers land anti-westerse gevoelens hebben. Dat het mij niet leuk lijkt om in een land te leven waar je tegen bent is een ander verhaal, maar een vrije keuze.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:22 schreef Cheese het volgende:
[..]
als iemand tegen vrijheid van meningsuiting is, hoef je hem ook niet meer te horen.
simpel
Ik ga niet kijken denk ik, loop me nu al helemaal op te vreten.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:25 schreef Eightball het volgende:
In het RTL-nieuws van half acht gaan ze dieper in op de dader en zijn achtergronden.
waar wordt hier gezegd dat die man zijn bek moet houden?quote:Op woensdag 3 november 2004 19:23 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zijn imam-zijn, ik keur ook niet goed wat hij zegt ofzo. Ik vind het raar dat als er een andere geluid is mensen opeens niet meer achter de vrijheid van meningsuiting staan.
quote:Op woensdag 3 november 2004 19:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
De imam heeft aanhangers.
Van Gogh ook.
De imam zet aan tot haat.
Van Gogh ook.
De Imam leeft nog.
Van Gogh niet.
Zie je het verschil?
Wat anderen, inclusief moslim-vriendjes, van mij denken is op dit moment absoluut irrelevant. Wat wij van moslims denken is veel relevanter.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Of waar de politie bij loopt, je bent een racist. Gefeliciteerd.
Nee, als men Nieuw-Amsterdam niet had geruild voor een stompzinnig kruideneilandje was Amerika nu Nederlandstalig. En ja, NL was toen het rijkste land in West-Europa en daarom wellicht wel in de wereld.quote:Op woensdag 3 november 2004 19:19 schreef Toyotomi het volgende:
[..]
Idd want Nederland was daarna wel de grootste supermacht ter wereld. En de grootste militaire macht. Wees trots op je land sukkel.
Niet?quote:Op woensdag 3 november 2004 19:24 schreef Oblivion het volgende:
De imam heeft aanhangers.
Van Gogh niet.
Hoe zet je aan tot haat als je zegt dat je vindt dat het een afrekening in criminele circuit was? En van Gogh zette niet aan tot haat? Die man zette zeker aan tot haat tegen moslims, hij kon het alleen mooi verwoorden.quote:De imam zet aan tot haat.
Van Gogh niet.
quote:De Imam leeft nog.
Van Gogh niet.
Zie je het verschil?
Nee, ik zie mensen die hem monddood willen maken. Ik denk ook niet dat die mensen op de dam staan mocht zo'n figuur om zeep komen. Nogal hypocriet, is het niet ?quote:Op woensdag 3 november 2004 19:23 schreef milagro het volgende:
[..]
wensen wij die man dood, Oh Gallo!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |