Goede vraag. Welk topic exact bedoel je?quote:Op woensdag 8 december 2004 22:16 schreef kikoooooo het volgende:
waar is mn topic?
Samengevoegd met dit topic: Kerst en radioquote:Op woensdag 8 december 2004 22:16 schreef kikoooooo het volgende:
waar is mn topic?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:15 schreef minkuukel het volgende:
Hallo, leg mij ff uit waarom een slotje. Omdat ik het gezeik zat ben over Marok. Ik durf de confrontatie aan, jullie waarschijnlijk niet. Ja, ik ben geboren in de jordaan en geen jood. Ik heb echt het gevoel dat jullie discrimineren en ........ Jullie zijn eng!!!!!![]()
Of je nu zwart, geel, groen of rood bent interesseert mij geen ene zier. Het gaat erom dat dit topic een onnodig bash-topic en werkelijk waar niks toevoegt. En topics over allochtonen én autochtonen mogen in Klaagbaak maar graag op een nette manierquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:15 schreef minkuukel het volgende:
Hallo, leg mij ff uit waarom een slotje. Omdat ik het gezeik zat ben over Marok. Ik durf de confrontatie aan, jullie waarschijnlijk niet. Ja, ik ben geboren in de jordaan en geen jood. Ik heb echt het gevoel dat jullie discrimineren en ........ Jullie zijn eng!!!!!![]()
En jij hebt een ernstig en chronisch tekort aan hersencellen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 01:15 schreef minkuukel het volgende:
Waarom vraag je dat hier? Dit is geen ONZ en daarnaast moet je voor dit soort dingen bij de FA's zijnquote:Op zaterdag 11 december 2004 01:55 schreef hallo_mensen het volgende:het is zaterdag , mijn weekban in ONZ is dus voorbij
DIRKH ?
omdat dirkie ook onz mod?quote:Op zaterdag 11 december 2004 07:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat hier? Dit is geen ONZ en daarnaast moet je voor dit soort dingen bij de FA's zijn.
pssst, lees nog eens wat Teknomist zegt, je moet daarvoor bij de FA's zijn. Als je door je ban tijd heen bent (wat je nog lang niet bent), kan je ze mailen. Zo voorkom je dat ze je vergeten te un-bannen. Daar heeft een modje niks mee te maken.quote:
waarom nog laaaaaaaaaaaaaaaaaang nietquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
pssst, lees nog eens wat Teknomist zegt, je moet daarvoor bij de FA's zijn. Als je door je ban tijd heen bent (wat je nog lang niet bent), kan je ze mailen. Zo voorkom je dat ze je vergeten te un-bannen. Daar heeft een modje niks mee te maken.
Nogmaals, lees de post van Teknomist.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:46 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
waarom nog laaaaaaaaaaaaaaaaaang niet
doe ik tochquote:Op zaterdag 11 december 2004 21:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nogmaals, lees de post van Teknomist.
Niet hier over doorgaan. Dat regel je verder maar met de FA's.
quote:Op zondag 12 december 2004 03:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, je bent een domme mongool die het niet begrijpt.
Goed ben ik he?quote:Op maandag 13 december 2004 20:02 schreef kanaiken het volgende:
Dirkh, wat is dit nou? Ik ben tien minuten bezig een mooie lemming op te stellen, ben jij de eerste die post en gelijk een slotje? dit is geen eer voor m'n werk, maggie weer over, voor tien minuten? alsjeblieeeeft?
NEEEEEEEEE Schaap in trein staan laat!!!
Jawel hoor, je hebt de knop goed gebruikt. Daar is ie voor.quote:Op maandag 13 december 2004 19:57 schreef ThE_ED het volgende:
Hou je smoel eens stom wijf (deel III)
Ik heb per ongeluk de NSB knop gebruikt om dit topic te reporten, pas na deze dolle actie bedacht ik me dat dat niet de bedoeling van de knop kon zijn en daarvoor mijn excuses, maar toch:
User masterpeace voegt letterlijk weinig toe aan dit topic en snapt daarbij de ludieke reactie op hem/haar ook nog niet eens.
Erg irritant, kan er iets aan de lege en duddele posts gedaan worden en de user verwittigd worden van de eigenlijke functie van de "reageer" knop?
oh, dankjewel.quote:Op maandag 13 december 2004 21:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jawel hoor, je hebt de knop goed gebruikt. Daar is ie voor.
![]()
En toch is KLB daar niet de plaats voor. Goed bedoeld en best wel nobel allemaal.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:56 schreef PeuRac het volgende:
FA's, Mods, exuses voor de spam, maar dit is zo belangrijk dat ik het risico van een ban neem:
Allemaal kijken: [LEUKEMIE] 23:15 VARA LAAT!!!!!!!!!
Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:01 schreef devzero het volgende:
schijt bkr in tiel wel erg veel offtopic geflame
Het fijne van Klaagbaak is juist dat je nooit hoeft te zoeken of er ergens in 2001 al eens een dergelijk topic geopend is. Als je ergens over wilt klagen dan kun je gewoon een nieuw topic openen zonder problemen. Het gebeurt heel weinig dat er hier een topic wordt gesloten omdat die dubbel is met een of ander vaag topic uit het verleden. Ieder geklaag is immers specifiek.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:39 schreef Shark.Bait het volgende:
klote connexion!
Teknomist, je moet niet zeuren, In plaats van een nieuw topic te openen dacht ik het handig mijn beklag in een bestaand topic te doen. Klaagbaak is om te klagen
Ok.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:32 schreef teknomist het volgende:
Het fijne van Klaagbaak is juist dat je nooit hoeft te zoeken of er ergens in 2001 al eens een dergelijk topic geopend is. Als je ergens over wilt klagen dan kun je gewoon een nieuw topic openen zonder problemen. Het gebeurt heel weinig dat er hier een topic wordt gesloten omdat die dubbel is met een of ander vaag topic uit het verleden. Ieder geklaag is immers specifiek.
Maar één of ander stom topic uit het verleden omhoog kicken vind ik weer niet zo tof.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ok.
Man.. die eenduidigheid van Fok qua policy is (soms) ver te zoeken
Zeg dat maar tegen je 'baas'
Als het een leuk topic was geweest had ik er wel in gepostquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:30 schreef Insomaniac het volgende:
Potverdulle Teknomist!! Waarom moest het topic over verkeerd smileygebruik dicht?
. Okay, het was gaan hoogstaand topic en volgens de FAQ mag je alhier niet klagen over FOK!gerelateerde zaken
Maar het was best amusant toch?
.
Met een geweldige sluitpost is ie naar onderen verwezen.quote:Op maandag 20 december 2004 20:40 schreef knokkels het volgende:
Marco Forum deeltje 2 :')
Die mag dicht, is dubbel
Ik zie geen enkel probleem. Probeer er zelf ook een beetje de humor van in te zien.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:20 schreef Killer_Mom het volgende:
lelijke auto's ok,
maar mongolen ...dit is niet goed.
Het down-syndroompje onder de auto's
maak hier eens een end aan,
thanks.
ahm FOK humor.........nja, ben t er niet mee eens.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel probleem. Probeer er zelf ook een beetje de humor van in te zien.
ik heb al geoppert om van mongolool (is ook een volk trouwens) debiel te maken.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:20 schreef Killer_Mom het volgende:
lelijke auto's ok,
thanks.
Wat? Aan dat topic? Of aan mongolen?quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:20 schreef Killer_Mom het volgende:
lelijke auto's ok,
thanks.
Nee hoor, ik zie geen reden om het te sluiten.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Christina Aguilera
Gooi maar op slotje, AUB. Ik heb geen zin in een verkapte B&H topic.
Thanks!
Waarom? Ik zie geen lullen op die foto's, dus die foto's mogen gewoon.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Haal die plaatjes in ieder geval weg!!!!!!!!!!
grapjas , ik kan gwoon niet kiezen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat? Aan dat topic? Of aan mongolen?
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:52 schreef kikoooooo het volgende:
PRETTIGE KERSTDAGEN FAVORIET SUBFORUM!
Zal je altijd zien, mik ik het juweeltje van het jaar op slot.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:00 schreef tong80 het volgende:
Waarom wordt dit briljante topic gesloten ?
Hallo! Vouw die kerstkut om mijn lul...
Ik ga er maar even van uit dat je dit uit frustratie meldt.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:11 schreef Cerbie het volgende:
Bedankt voor het brood....
Je bent een slotje verloren, zo slecht was ie nou ook weer niet
Zie de reacties in dat topic en dan vooral die van jezelf.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:13 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Waarom is mijn topic eigenlijk gesloten?
Als het duidelijk was zou ik niet om uitleg vragenquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zie de reacties in dat topic en dan vooral die van jezelf.
Lijkt me duidelijk.
Hadden ze het ook even kunnen verplaatsen, of op zijn minst kunnen zeggen waarom mijn topic gesloten is.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:20 schreef Dagonet het volgende:
Ik denk sowieso dat dat topic veel beter tot z'n recht komt in CUL, krijg je meteen tips hoe je dat het beste kan voorkomen denk ik zo (of hoe je je broer dat kan uitleggen).
Dan hadden ze alle reacties moeten wissen zo ongeveer, al dat geneuzel over Bin Laden Bloem en Ali Chemicali recepten enzo.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:23 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Hadden ze het ook even kunnen verplaatsen, of op zijn minst kunnen zeggen waarom mijn topic gesloten is.
Ok, das waar.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan hadden ze alle reacties moeten wissen zo ongeveer, al dat geneuzel over Bin Laden Bloem en Ali Chemicali recepten enzo.
Topic was aardig verkloot.
Behalve wat Dagonet zegt, kan je jezelf ook afvragen wat jouw bijdrage is in dat topic.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:19 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Als het duidelijk was zou ik niet om uitleg vragen![]()
Ok, bedankt voor de uitleg.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Behalve wat Dagonet zegt, kan je jezelf ook afvragen wat jouw bijdrage is in dat topic.
Ik ben het er overigens wel mee eens dat het topic idd opgeschoond had kunnen worden en daarna verplaatst. Maar dat zou betekenen dat alleen de OP over zou blijven.
Dus, zoals Dagonet al zei, probeer het in CUL.
Ik zou zeggen, open je topic opnieuw in CUL, waarbij je meteen vertelt dat je hypo (als ik het goed heb, ben roestigquote:
Topic even doorgelezen, ga het zeker intenser volgen.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:27 schreef NewOrder het volgende:
In [Centraal] 555 diverse ziek/doodverwensingen, links naar ogrish. Tijd voor grote schoonmaak?
Wanneer heb je voor het laatst naar de verdere topic lijst gekeken in KLBquote:Nutteloos, niets toevoegend topic![]()
Ik vind het een beetje onzinnig om daarover een topic te openen. Achterhaald en het voegt helemaal niks toe. SBS6 noemt gewoon twee belangrijke nieuwsfeiten van 2004 in één adem. Niks mis mee, dat zullen vele andere zenders ook wel doenquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:39 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst naar de verdere topic lijst gekeken in KLB
Ik heb gewoon even wat te spuien over die halzen bij SBS 6 , stelletje stemmingmakers, laat mij!!
SBS sukkels!!!
Wat Dirkh zegt in de laatste post. Je kunt het in ONZ proberen maar gezien het feit dat Dirkh daar ook mod is denk ik niet echt dat dat de bedoeling isquote:Op zondag 2 januari 2005 21:04 schreef teamlead het volgende:
Waarom is het HKM-topic nu dicht? Ik snap dat KB niet de meest logische plek is... maar waarom geen deel 4 in ONZ ofzo?
Dirkh vind het leuk geweest, maar dat wil toch niet zeggen dat wij users dat vinden waar het toch uiteindelijk om gaatquote:Op zondag 2 januari 2005 21:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat Dirkh zegt in de laatste post. Je kunt het in ONZ proberen maar gezien het feit dat Dirkh daar ook mod is denk ik niet echt dat dat de bedoeling is. Het is leuk geweest maar laat het hierbij.
Het klopt wel een beetje wat je zegt. Ik zal uitleggen waarom we hebben besloten om geen vierde topic te laten openen. Even terzijde, deel drie is niet afgekapt, ik had gewoon de laatste post.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:16 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Dirkh vind het leuk geweest, maar dat wil toch niet zeggen dat wij users dat vinden waar het toch uiteindelijk om gaat![]()
Misschien is het iets minder boeiend gewoon de laatste 2 delen, maar regelmatig komt er weer iets nieuws bij wat het weer de moeite waard maakt. Jammer dat het dan nu abrupt wordt afgekapt ipv gewoon doodbloeden...
quote:Op maandag 3 januari 2005 00:55 schreef Darksoulz het volgende:
Maar oke er werd wel veel in gebashed en das weer niet leuk voor degene die gebashed word want die verdiend dat helemaal niet blablabla......oke oke ik snap em
ik snap het ook wel............. maar toch........ life without Marco justs won't be the same... ONZ zou toch een prima plek zijn om verder te gaan..quote:Op maandag 3 januari 2005 00:55 schreef Darksoulz het volgende:
Maar oke er werd wel veel in gebashed en das weer niet leuk voor degene die gebashed word want die verdiend dat helemaal niet blablabla......oke oke ik snap em
quote:Op maandag 3 januari 2005 01:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik snap het ook wel............. maar toch........ life without Marco justs won't be the same... ONZ zou toch een prima plek zijn om verder te gaan..
Die is inmiddels anders ook al dicht op basis van de FAQ, en ik heb 'm gelezen, wat een graftopicquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:21 schreef Dirkh het volgende:
En de regeltjes zijn regeltjes verhaal is onzin, kijk maar naar dit topic Ik word zo moe van sommige users die blijft ook open, met als reden dat daar nog een beetje inhoud te vinden is.
Wees daar verder dan eerlijk in, en niet sluiten vanwege een handig regeltje..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:21 schreef Dirkh het volgende:
Huh? Heb je het over hetzelfde topic met reacties als:
blote kut
een schaatser
bleh
grof is tof
MeldBedoel je dat topic wat prima liep?
En de regeltjes zijn regeltjes verhaal is onzin, kijk maar naar dit topic Ik word zo moe van sommige users die blijft ook open, met als reden dat daar nog een beetje inhoud te vinden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |