Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op donderdag 16 december 2004 17:01 schreef devzero het volgende:
schijt bkr in tiel wel erg veel offtopic geflame
Het fijne van Klaagbaak is juist dat je nooit hoeft te zoeken of er ergens in 2001 al eens een dergelijk topic geopend is. Als je ergens over wilt klagen dan kun je gewoon een nieuw topic openen zonder problemen. Het gebeurt heel weinig dat er hier een topic wordt gesloten omdat die dubbel is met een of ander vaag topic uit het verleden. Ieder geklaag is immers specifiek.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:39 schreef Shark.Bait het volgende:
klote connexion!
Teknomist, je moet niet zeuren, In plaats van een nieuw topic te openen dacht ik het handig mijn beklag in een bestaand topic te doen. Klaagbaak is om te klagen
Ok.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:32 schreef teknomist het volgende:
Het fijne van Klaagbaak is juist dat je nooit hoeft te zoeken of er ergens in 2001 al eens een dergelijk topic geopend is. Als je ergens over wilt klagen dan kun je gewoon een nieuw topic openen zonder problemen. Het gebeurt heel weinig dat er hier een topic wordt gesloten omdat die dubbel is met een of ander vaag topic uit het verleden. Ieder geklaag is immers specifiek.
Maar één of ander stom topic uit het verleden omhoog kicken vind ik weer niet zo tof.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ok.
Man.. die eenduidigheid van Fok qua policy is (soms) ver te zoeken
Zeg dat maar tegen je 'baas'
Beleid met betrekking tot dubbele topics
Als het een leuk topic was geweest had ik er wel in gepostquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:30 schreef Insomaniac het volgende:
Potverdulle Teknomist!! Waarom moest het topic over verkeerd smileygebruik dicht?
. Okay, het was gaan hoogstaand topic en volgens de FAQ mag je alhier niet klagen over FOK!gerelateerde zaken
Maar het was best amusant toch?
.
Met een geweldige sluitpost is ie naar onderen verwezen.quote:Op maandag 20 december 2004 20:40 schreef knokkels het volgende:
Marco Forum deeltje 2 :')
Die mag dicht, is dubbel
Ik zie geen enkel probleem. Probeer er zelf ook een beetje de humor van in te zien.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:20 schreef Killer_Mom het volgende:
lelijke auto's ok,
maar mongolen ...dit is niet goed.
Het down-syndroompje onder de auto's
maak hier eens een end aan,
thanks.
ahm FOK humor.........nja, ben t er niet mee eens.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel probleem. Probeer er zelf ook een beetje de humor van in te zien.
ik heb al geoppert om van mongolool (is ook een volk trouwens) debiel te maken.quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:20 schreef Killer_Mom het volgende:
lelijke auto's ok,
thanks.
Wat? Aan dat topic? Of aan mongolen?quote:Op dinsdag 21 december 2004 00:20 schreef Killer_Mom het volgende:
lelijke auto's ok,
thanks.
Nee hoor, ik zie geen reden om het te sluiten.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Christina Aguilera
Gooi maar op slotje, AUB. Ik heb geen zin in een verkapte B&H topic.
Thanks!
Waarom? Ik zie geen lullen op die foto's, dus die foto's mogen gewoon.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Haal die plaatjes in ieder geval weg!!!!!!!!!!
grapjas , ik kan gwoon niet kiezen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat? Aan dat topic? Of aan mongolen?
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:52 schreef kikoooooo het volgende:
PRETTIGE KERSTDAGEN FAVORIET SUBFORUM!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |