abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 december 2004 @ 01:15:13 #251
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24112162
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 00:20 schreef Killer_Mom het volgende:
lelijke auto's ok,
maar mongolen ...dit is niet goed.
Het down-syndroompje onder de auto's
maak hier eens een end aan,
thanks.
ik heb al geoppert om van mongolool (is ook een volk trouwens) debiel te maken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:08:14 #252
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24123355
Christina Aguilera

Gooi maar op slotje, AUB. Ik heb geen zin in een verkapte B&H topic.

Thanks!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_24123513
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 00:20 schreef Killer_Mom het volgende:
lelijke auto's ok,
maar mongolen ...dit is niet goed.
Het down-syndroompje onder de auto's
maak hier eens een end aan,
thanks.
Wat? Aan dat topic? Of aan mongolen?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_24123550
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Christina Aguilera

Gooi maar op slotje, AUB. Ik heb geen zin in een verkapte B&H topic.

Thanks!
Nee hoor, ik zie geen reden om het te sluiten.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 21 december 2004 @ 20:19:55 #255
65330 Ruzbeh
pi_24123600
Haal die plaatjes in ieder geval weg!!!!!!!!!!
pi_24124324
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Haal die plaatjes in ieder geval weg!!!!!!!!!!
Waarom? Ik zie geen lullen op die foto's, dus die foto's mogen gewoon.

Bovendien, dat jij een topic opent betekent nog niet dat dat topic jouw eigendom is. Ik vind dat dit topic niet fout is of ongewenst. Dus hij blijft gewoon open .
  dinsdag 21 december 2004 @ 21:12:16 #257
65330 Ruzbeh
pi_24124797
Bij andere forums kan je wel tegen een mod zeggen dat je je eigen topic dicht wil.

Maakt niet uit. Thanks anyways.
pi_24126927
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 20:15 schreef teknomist het volgende:

[..]

Wat? Aan dat topic? Of aan mongolen?
grapjas , ik kan gwoon niet kiezen.
De Puta Madre
pi_24189358
PRETTIGE KERSTDAGEN FAVORIET SUBFORUM!
pi_24191486
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 21:52 schreef kikoooooo het volgende:
PRETTIGE KERSTDAGEN FAVORIET SUBFORUM!
Wat hij zegt!
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 december 2004 @ 01:00:55 #261
7889 tong80
Spleenheup
pi_24194046
Waarom wordt dit briljante topic gesloten ?

Hallo! Vouw die kerstkut om mijn lul...

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24194186
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 01:00 schreef tong80 het volgende:
Waarom wordt dit briljante topic gesloten ?

Hallo! Vouw die kerstkut om mijn lul...

Zal je altijd zien, mik ik het juweeltje van het jaar op slot.
pi_24246474
Bedankt voor het brood....
Je bent een slotje verloren, zo slecht was ie nou ook weer niet
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_24246512
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 00:11 schreef Cerbie het volgende:
Bedankt voor het brood....
Je bent een slotje verloren, zo slecht was ie nou ook weer niet
Ik ga er maar even van uit dat je dit uit frustratie meldt.
pi_24246539
Waarom is mijn topic eigenlijk gesloten?
pi_24246662
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 00:13 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Waarom is mijn topic eigenlijk gesloten?
Zie de reacties in dat topic en dan vooral die van jezelf.
Lijkt me duidelijk.
pi_24246694
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 00:17 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Zie de reacties in dat topic en dan vooral die van jezelf.
Lijkt me duidelijk.
Als het duidelijk was zou ik niet om uitleg vragen
  dinsdag 28 december 2004 @ 00:20:30 #268
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24246727
Ik denk sowieso dat dat topic veel beter tot z'n recht komt in CUL, krijg je meteen tips hoe je dat het beste kan voorkomen denk ik zo (of hoe je je broer dat kan uitleggen).
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_24246821
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 00:20 schreef Dagonet het volgende:
Ik denk sowieso dat dat topic veel beter tot z'n recht komt in CUL, krijg je meteen tips hoe je dat het beste kan voorkomen denk ik zo (of hoe je je broer dat kan uitleggen).
Hadden ze het ook even kunnen verplaatsen, of op zijn minst kunnen zeggen waarom mijn topic gesloten is.
  dinsdag 28 december 2004 @ 00:24:41 #270
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24246857
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 00:23 schreef Gekkenhuis_v het volgende:

[..]

Hadden ze het ook even kunnen verplaatsen, of op zijn minst kunnen zeggen waarom mijn topic gesloten is.
Dan hadden ze alle reacties moeten wissen zo ongeveer, al dat geneuzel over Bin Laden Bloem en Ali Chemicali recepten enzo.
Topic was aardig verkloot.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_24246927
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 00:24 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dan hadden ze alle reacties moeten wissen zo ongeveer, al dat geneuzel over Bin Laden Bloem en Ali Chemicali recepten enzo.
Topic was aardig verkloot.
Ok, das waar.
pi_24246993
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 00:19 schreef Gekkenhuis_v het volgende:

[..]

Als het duidelijk was zou ik niet om uitleg vragen
Behalve wat Dagonet zegt, kan je jezelf ook afvragen wat jouw bijdrage is in dat topic.
Ik ben het er overigens wel mee eens dat het topic idd opgeschoond had kunnen worden en daarna verplaatst. Maar dat zou betekenen dat alleen de OP over zou blijven.
Dus, zoals Dagonet al zei, probeer het in CUL.
pi_24247020
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 00:29 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Behalve wat Dagonet zegt, kan je jezelf ook afvragen wat jouw bijdrage is in dat topic.
Ik ben het er overigens wel mee eens dat het topic idd opgeschoond had kunnen worden en daarna verplaatst. Maar dat zou betekenen dat alleen de OP over zou blijven.
Dus, zoals Dagonet al zei, probeer het in CUL.
Ok, bedankt voor de uitleg.
  dinsdag 28 december 2004 @ 00:31:58 #274
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24247035
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 00:27 schreef Gekkenhuis_v het volgende:

[..]

Ok, das waar.
Ik zou zeggen, open je topic opnieuw in CUL, waarbij je meteen vertelt dat je hypo (als ik het goed heb, ben roestig ) bent en vraagt hoe je dat het beste kunt voorkomen de volgende keer, vraag je meteen desnoods andere dingen die je broer kan maken zonder al te veel moeite te hoeven doen.

Heb je een leuk topic dat niet vernaggeld wordt
  donderdag 30 december 2004 @ 21:27:42 #275
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_24305749
In [Centraal] 555 diverse ziek/doodverwensingen, links naar ogrish. Tijd voor grote schoonmaak?
pi_24306329
Links weggehaald .
pi_24306358
quote:
Op donderdag 30 december 2004 21:27 schreef NewOrder het volgende:
In [Centraal] 555 diverse ziek/doodverwensingen, links naar ogrish. Tijd voor grote schoonmaak?
Topic even doorgelezen, ga het zeker intenser volgen.
De links vind ik een twijfelgeval, omdat het gebruikt wordt als argument en niet als vermaak.
Maar ga hier over even in overleg.
pi_24306381
Ah, Teknomist was er bij
  vrijdag 31 december 2004 @ 13:28:40 #279
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_24318903
Heb al een tijdje niet gebaggerd
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_24319286
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 13:28 schreef Robertje het volgende:
Heb al een tijdje niet gebaggerd
Ik kreeg al respect voor je.
pi_24320239
quote:
Nutteloos, niets toevoegend topic
Wanneer heb je voor het laatst naar de verdere topic lijst gekeken in KLB

Ik heb gewoon even wat te spuien over die halzen bij SBS 6 , stelletje stemmingmakers, laat mij!!

SBS sukkels!!!
pi_24334516
Gelukkig nieuwjaar
  zondag 2 januari 2005 @ 21:04:40 #283
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_24360200
Waarom is het HKM-topic nu dicht? Ik snap dat KB niet de meest logische plek is... maar waarom geen deel 4 in ONZ ofzo?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_24360356
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 14:39 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Wanneer heb je voor het laatst naar de verdere topic lijst gekeken in KLB

Ik heb gewoon even wat te spuien over die halzen bij SBS 6 , stelletje stemmingmakers, laat mij!!

SBS sukkels!!!
Ik vind het een beetje onzinnig om daarover een topic te openen. Achterhaald en het voegt helemaal niks toe. SBS6 noemt gewoon twee belangrijke nieuwsfeiten van 2004 in één adem. Niks mis mee, dat zullen vele andere zenders ook wel doen . Daarnaast als het om dit soort onderwerpen gaat had ik een wel iets uitgebreidere OP verwacht - zeker gezien het feit dat er al tig topics hierover zijn,

Wat dat betreft is wat jij doet, stemmingmakerij.
pi_24360375
quote:
Op zondag 2 januari 2005 21:04 schreef teamlead het volgende:
Waarom is het HKM-topic nu dicht? Ik snap dat KB niet de meest logische plek is... maar waarom geen deel 4 in ONZ ofzo?
Wat Dirkh zegt in de laatste post. Je kunt het in ONZ proberen maar gezien het feit dat Dirkh daar ook mod is denk ik niet echt dat dat de bedoeling is . Het is leuk geweest maar laat het hierbij.
pi_24361903
quote:
Op zondag 2 januari 2005 21:15 schreef teknomist het volgende:

[..]

Wat Dirkh zegt in de laatste post. Je kunt het in ONZ proberen maar gezien het feit dat Dirkh daar ook mod is denk ik niet echt dat dat de bedoeling is . Het is leuk geweest maar laat het hierbij.
Dirkh vind het leuk geweest, maar dat wil toch niet zeggen dat wij users dat vinden waar het toch uiteindelijk om gaat

Misschien is het iets minder boeiend gewoon de laatste 2 delen, maar regelmatig komt er weer iets nieuws bij wat het weer de moeite waard maakt. Jammer dat het dan nu abrupt wordt afgekapt ipv gewoon doodbloeden...
pi_24362807
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:16 schreef Kapmes het volgende:

[..]

Dirkh vind het leuk geweest, maar dat wil toch niet zeggen dat wij users dat vinden waar het toch uiteindelijk om gaat

Misschien is het iets minder boeiend gewoon de laatste 2 delen, maar regelmatig komt er weer iets nieuws bij wat het weer de moeite waard maakt. Jammer dat het dan nu abrupt wordt afgekapt ipv gewoon doodbloeden...
Het klopt wel een beetje wat je zegt. Ik zal uitleggen waarom we hebben besloten om geen vierde topic te laten openen. Even terzijde, deel drie is niet afgekapt, ik had gewoon de laatste post.

900 posts hierover waren vermakelijk, en voor sommigen vervelend.
Na 900 posts weet inmiddels iedereen wel waar het over gaat en komt er weinig nieuws meer van af, behalve wat gebash. Daar kan je wel lol in hebben, en daar zijn wijzelf ook niet vies van.
Maar op een gegeven moment is het gewoon klaar, iedereen heeft zijn/haar lol gehad en is het tijd voor weer wat nieuws. En daar is voldoende ruimte voor.

Het is dus niet bedoeld om het op een belerende manier de kop in te drukken, maar een manier om het ook leuk te houden.
pi_24364263
Maar hangt dat niet ook een beetje af van de populariteit van een topic?

Ik bedoel. Als een bepaald topic storm loopt en er worden 6 delen over geopend dan wordt die toch ook niet zomaar gesloten (voorbeelden weet je vast zelf wel). Als het HKM topic in onzin heropend moet worden, moet dat natuurlijk kunnen, maar (en ik weet niet wie dit alllemaal besloten hebben) als het ineens helemaal niet meer door kan gaan terwijl het nog redelijk een hot topic was, waarom dan niet continueren? Ruimte is er denk ik altijd voldoende voor andere topics. Als HKM niet meer interessant is dan zal het vast geen 900 posts meer opleveren en zoals elk on-interessant topic naar de vergetelheid wegzakken.

Het IS een leuk topic!!!!
pi_24364331
Maar oke er werd wel veel in gebashed en das weer niet leuk voor degene die gebashed word want die verdiend dat helemaal niet blablabla......oke oke ik snap em
pi_24364369
quote:
Op maandag 3 januari 2005 00:55 schreef Darksoulz het volgende:
Maar oke er werd wel veel in gebashed en das weer niet leuk voor degene die gebashed word want die verdiend dat helemaal niet blablabla......oke oke ik snap em
.
pi_24364587
Ik zal Marco missen
  maandag 3 januari 2005 @ 01:32:09 #292
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_24365255
quote:
Op maandag 3 januari 2005 00:55 schreef Darksoulz het volgende:
ik snap het ook wel............. maar toch........ life without Marco justs won't be the same... ONZ zou toch een prima plek zijn om verder te gaan..
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 3 januari 2005 @ 12:32:33 #293
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_24370128
quote:
Op maandag 3 januari 2005 01:32 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik snap het ook wel............. maar toch........ life without Marco justs won't be the same... ONZ zou toch een prima plek zijn om verder te gaan..
pi_24384089
kan misschien Bedreigd om vuurwerk II op slot?... als je de topic eens doorleest weetje zelf wel waarom..
pi_24384241
Done .
pi_24384275
Dankjewel Teknomist
pi_24393434
Over het slotje op dit topic:
vage ondertitels van users

Verder kan het me niet zoveel schelen, maar dat topic liep prima, totdat Litpho daar het stukje FAQ ging quoten, en gelukkig daarna negeerde iedereen dat heel slim ...
Dat die regel in de FAQ staat is namelijk best begrijpelijk, het voorkomt dat de KLB een plek wordt waar flamewars worden uitgevochten, persoonlijke vetes uitgevochten tegen andere gebruikers en de crew ..

Maar dit was gewoon een topic over ondertitels die mensen hebben, niks mis mee, en verder, op die zeik-post van Litpho die zijn kennis van de FAQ eventjes wilde bewijzen was iedereen gewoon ontopic en niet negatiever dan normaal in de KLB ...

waarom dan dat topic afsluiten en dan ook nog eens op die 'regeltjes-zijn-regeltjes'-bruine arm manier?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_24393764
Huh? Heb je het over hetzelfde topic met reacties als:
blote kut
een schaatser
bleh
grof is tof

Meld

Bedoel je dat topic wat prima liep?

En de regeltjes zijn regeltjes verhaal is onzin, kijk maar naar dit topic Ik word zo moe van sommige users die blijft ook open, met als reden dat daar nog een beetje inhoud te vinden is.
  woensdag 5 januari 2005 @ 15:20:20 #299
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24412222
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 16:21 schreef Dirkh het volgende:
En de regeltjes zijn regeltjes verhaal is onzin, kijk maar naar dit topic Ik word zo moe van sommige users die blijft ook open, met als reden dat daar nog een beetje inhoud te vinden is.
Die is inmiddels anders ook al dicht op basis van de FAQ, en ik heb 'm gelezen, wat een graftopic
pi_24412381
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 16:21 schreef Dirkh het volgende:
Huh? Heb je het over hetzelfde topic met reacties als:
blote kut
een schaatser
bleh
grof is tof

Meld

Bedoel je dat topic wat prima liep?

Wees daar verder dan eerlijk in, en niet sluiten vanwege een handig regeltje..
verder zie ik niet echt heel veel verschil tussen andere topics, wees eerlijk KLB is niet echt een 'kwaliteitsforum, maar persoonlijk zit juist tussen het afkraken en gekanker soms best wel scherpe opmerkingen ... om die reden lees ikzelf wel in KLB terwijl ONZ wat mijzelf betreft niet om door te komen is

Ik zie een deel van de posts gewoon omdat mensen toch denken dat het 'wel op slot gaat' en nog wat snelle posts meepikken, ipv de behoefte hebben origineel te zijn ..

Ik zou liever hebben dat er dan ook bewust opgetreden wordt tegen zulke onzin-posts, dan dit soort bijna statistisch afgewerkte slotjes ...: die zogenaamd op basis van de FAQ dichtgaan, maar eigenlijk gewoon op basis van wel-of-geen 'kwaliteit' dichtgaan ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')