Yep pas maar op, eigenlijk laat je jezelf kennenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:15 schreef Xlarge het volgende:
[..]
pas maar op , zodadelijk is hij moe van je
"Iedereen heeft recht op een eerlijke leven"quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:19 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
vanwege z'n spraakgebrek denk ik.
Wrom?? T is juist ok dat ie nummer met Borsato maakt, hij als Marokaan laat aan ze groepsgenoten merken dat er met Nederlanders wel te leven valt. En iedereen weet dat er genoeg zijn die er anders over denken...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Iedereen heeft recht op een eerlijke leven"
case closed, opbokken met die gast!
En jij helpt de paus met oversteken zeker hahaha..quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:24 schreef RedDevil085 het volgende:
TS: Bill Hicks had hier een paar leuke grappen over...
Het komt er in elk geval op neer dat jij, Ali B & de Backstreet Boys gezamelijk aan satans lul zitten te lurken terwijl jullie die crap maken en luisteren.
Correct, maar t is een beetje doorgeslagen. Door bandjes als Special D wordt alle muziek die je op 538 hoort of wat dan ook, over 1 kam geschoren hiero...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:26 schreef Duracell het volgende:
Ik word zo moe van de users die zo moe worden van andere users
Een beter fok!, begint bij jezelf
Special D een "bandje" noemen, nee dan heeft men verstand van muziek!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:28 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Correct, maar t is een beetje doorgeslagen. Door bandjes als Special D wordt alle muziek die je op 538 hoort of wat dan ook, over 1 kam geschoren hiero...
Net of dit topic over mijn kennis van muziek gaat???quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:33 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Special D een "bandje" noemen, nee dan heeft men verstand van muziek!![]()
LOLquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:33 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Special D een "bandje" noemen, nee dan heeft men verstand van muziek!![]()
ik ookquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:34 schreef von_manstein het volgende:
En ik word moe(deloos) van mensen die niet tegen kritiek kunnen maar dat wel geven op andere.
met nederlanders valt wel te leven kloptquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:23 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Wrom?? T is juist ok dat ie nummer met Borsato maakt, hij als Marokaan laat aan ze groepsgenoten merken dat er met Nederlanders wel te leven valt. En iedereen weet dat er genoeg zijn die er anders over denken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |