"Midship Runabout"quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:37 schreef Spyder het volgende:
Mee eens! Ik snap m'n eigen ondertitel niet eens
nee, het is de (volledige) naam van een auto:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:39 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
"Midship Runabout"
Waar slaaaaaaaaaat dit op? Is dit een leuke film ofzo?
Kunnen sommige mensen niet gewoon een topic openen waarin iets nuttigs staat?quote:Kunnen sommige mensen niet gewoon een ondertitel nemen die wat nuttigs te melden heeft
Dan lees je die ondertitels toch gewoon nietquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:25 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Kunnen sommige mensen niet gewoon een ondertitel nemen die wat nuttigs te melden heeft, Bij de meesten staat er (bijvoorbeeld 'line-base vol 43" of "tripdance '98' what the fuck moet ik me hierbij voorstellen, heeft dit met muziek te maken? En wat voor muziek? Zeker die kuttrance ofzo.
Godverdomme.
Volgens mij heb je gewoon een hekel aan dance muziek en is dit een verkapt 'dance afkraak' topic.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:45 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
zijn meestal dezelfde mensen die al 20 maanden voordat het feest begint "Q-base 20 november" ofzo in hun signature hebben staan![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:48 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Grof is tof zeg ik altijd
kloptquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon een hekel aan dance muziek
Ga je bij voorbaat helemaal geen ondertitels meer lezen, probleem opgelost...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:49 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ik kan toch niet van tevoren weten waar het over gaat zonder dat ik ze lees????
[..]
Sim- pelquote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ga je bij voorbaat helemaal geen ondertitels meer lezen, probleem opgelost...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |