abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 december 2004 @ 11:47:25 #1
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24294605
fuck up met 555

NATUURLIJKE SELECTIE

dat is er gebeurt! niks anders.
mensen zijn dood maar de dieren leven
ben ik nu aso omdat ik niks geef? we zijn GVD overbevolkt
er moeten mensen weg, en gelukkig ben ik het niet, moet ik me zorgen maken dat het dan maar zo gebeurt??
zelfde met aids en kanker en dat spul, vb: apen zijn imuun tegen aids. wij niet, mensen moeten sterven, helaas het is zo.

ik zie er alleen maar voordelen in. nadelen dat is er maar 1 jij of een goede bekende is het nieuwe slachtoffer.

boeie als aids en kanker bestreden kunnen worden ontstaat er wel een nieuwe ziekte, zie SARS.

dus een oproep geef niks en laat de natuur haar gang gaan.
pi_24294666
Is goed, maar dan mag ik toch wel stilletjes hopen dat jij de volgende bent..?
Hier stond een kutsig.
Hier staat nu wederom een kutsig.
pi_24294669
Wat is dat nou dat ik ruik? Het heeft in ieder geval de geur van een aasgier
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_24294670
Jij hebt wel een aantal nazistische trekjes zo te zien
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_24294683
Alhoewel ik het niet zo zwartwit als de ts zie, geef ik ook niks. Allemaal heel erg wat er is gebeurt maar ik zie het niet als mijn taak om daar geld voor te geven. Waarom zou ik deze keer wel geld geven en een aidslijer in afrika niet? Aangezien ik niet die keuze wil maken geef ik principeel niks.

Wat ik ook zo raar vind, is dat Zalm egzegd heeft dat het geld wat er nodig is dat moet er gewoon komen. Gaat nou snel heen. Heel het land wordt aan elkaar bezuinigd, er gebeurt een ramp en opeens kan daar wel geld voor gevonden worden?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 30 december 2004 @ 11:52:06 #6
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24294692
tuurlijk.. als je het maar stilletjes doet
  donderdag 30 december 2004 @ 11:53:41 #7
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_24294727
Dat er zoiets bestaat als natuurlijke selectie, dat klopt. Maar om daar nu een morele waarde aan te hangen in de zin van "er is nu eenmaal natuurlijke selectie, dus je moet niemand helpen, want dat is tegen de natuur" lijkt me een beetje vreemd.

Volgens jouw theorie mogen we dus ook in Nederland alle ziekenhuizen sluiten. Als jij een keer je arm breekt, dan heb je pech. Er zijn immers nog genoeg mensen over met gezonde armen.
  donderdag 30 december 2004 @ 11:55:40 #8
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24294770
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:53 schreef Pool het volgende:
Dat er zoiets bestaat als natuurlijke selectie, dat klopt. Maar om daar nu een morele waarde aan te hangen in de zin van "er is nu eenmaal natuurlijke selectie, dus je moet niemand helpen, want dat is tegen de natuur" lijkt me een beetje vreemd.

Volgens jouw theorie mogen we dus ook in Nederland alle ziekenhuizen sluiten. Als jij een keer je arm breekt, dan heb je pech. Er zijn immers nog genoeg mensen over met gezonde armen.
dat zeg ik niet, ik zeg dat wij daar niks hoeven te bouwen of te helpen. ze hebben toch zelf wel ziekenhuizen, en als ze te weinig hebben is het hun eigen schuld, hadden ze maar meer moeten maken of wel een alarm geven, maja het toeristme he
  donderdag 30 december 2004 @ 11:56:53 #9
38877 P.bertens
how come I'm your daddy?
pi_24294795
moet wel toegeven dat ik ook een beetje simpel word dat er werkelijk alles aangehaald wordt om geld uit je zakken te kloppen. Daardoor wel een beetje imuum geworden voor geld geven aan een goed doel.

veel mensen geven 5 euro zodat ze toch weer over zijn hard kunnen strijken: ow wat ben ik toch goed bezig, als iedereen 5 euro gaf dan werden ze daar flink geholpen. is misschien ook zo, maar een week later staan ze weer met een ander wereldprobleem voor de deur. En zo elke week weer iets (bv. die sprinkhanenplaag in afrika die nu aan de gang is, heeft potentie om net zo erg te worden als deze tsunami (volgens 2vandaag))

Dus wat dat betreft ook hard geworden: eerst ikke, dan de rest (op een paar uitzonderingen na)
trotse webhost van: www.hap-automaterialen.nl
  donderdag 30 december 2004 @ 11:57:11 #10
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24294800
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:51 schreef Minisuisse het volgende:
Jij hebt wel een aantal nazistische trekjes zo te zien
denk ja dat die nederlanders die daar vermist zijn mij een ruk schelen?
net zo min als ieder elk mens wat daar zit of zat
  donderdag 30 december 2004 @ 11:57:51 #11
69470 Dulghar
Dort am klavier
pi_24294817
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:51 schreef LostFormat het volgende:
Alhoewel ik het niet zo zwartwit als de ts zie, geef ik ook niks. Allemaal heel erg wat er is gebeurt maar ik zie het niet als mijn taak om daar geld voor te geven. Waarom zou ik deze keer wel geld geven en een aidslijer in afrika niet? Aangezien ik niet die keuze wil maken geef ik principeel niks.

Wat ik ook zo raar vind, is dat Zalm egzegd heeft dat het geld wat er nodig is dat moet er gewoon komen. Gaat nou snel heen. Heel het land wordt aan elkaar bezuinigd, er gebeurt een ramp en opeens kan daar wel geld voor gevonden worden?
Zo denk ik er dus ook over. Ik kreeg al van mensen te horen dat ik harteloos was omdat ik niets op giro 555 wou storten. Dat heeft niets te maken met het feit dat ik het niet erg vind en dat het me allemaal geen fluit kan schelen. Als je vervolgens aan de kritiekgever vraagt: "Geef jij dan ook aan al die andere goede doelen" vallen ze stil. Gezeur. Daarnaast kan ik prima zelf de keuze maken of ik wil storten of niet.

Zalm is gewoon een sukkel. Het hele kabinet is een zooi bij elkaar geraapte sukkels. Die mensen hebben gewoon geen verstand van regeren
  donderdag 30 december 2004 @ 11:58:06 #12
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_24294827
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:57 schreef luciferist het volgende:

[..]

De ware kerstgedachte

U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_24294831
De mens is ver genoeg gevorderd om het hele natuurlijke selectie-verhaal omver te schoppen (Bush ), dus je verhaal gaat niet zo op.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 30 december 2004 @ 11:59:06 #14
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24294860
hier staan ze GVD in het dorp van elke domme organisatie die er is, amnesty international enzo. WTF maakt dat mij nou uit? ik woon in duits/neder -land eerst internationaal en dan de rest als de rest ooit komt, laat ze voor hunzelf zorgen...
pi_24294864
Misschien is hier iemand met aids die Luciferist even in z'n reet kan naaien!
feest
  donderdag 30 december 2004 @ 11:59:43 #16
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_24294871
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:47 schreef luciferist het volgende:
fuck up met 555

NATUURLIJKE SELECTIE

dat is er gebeurt! niks anders.
mensen zijn dood maar de dieren leven
ben ik nu aso omdat ik niks geef? we zijn GVD overbevolkt
er moeten mensen weg, en gelukkig ben ik het niet, moet ik me zorgen maken dat het dan maar zo gebeurt??
zelfde met aids en kanker en dat spul, vb: apen zijn imuun tegen aids. wij niet, mensen moeten sterven, helaas het is zo.

ik zie er alleen maar voordelen in. nadelen dat is er maar 1 jij of een goede bekende is het nieuwe slachtoffer.

boeie als aids en kanker bestreden kunnen worden ontstaat er wel een nieuwe ziekte, zie SARS.

dus een oproep geef niks en laat de natuur haar gang gaan.
Leten we hopen dat jij vlug AIDS krijgt, natuurlijke selectie
opgezegd@fok.nl
pi_24294874
Natuurlijke selectie.. Verkapt Final Destination-film topic
  donderdag 30 december 2004 @ 11:59:49 #18
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24294875
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:58 schreef Minisuisse het volgende:

[..]

De ware kerstgedachte

ik heb een goede kerst gehad, simpel omdat mij dat niks interesseert..
dat jij uren hebt zitten huilen voor de tv. terwijl de papuaas het vis van het koraal raapten en het water terug valt ( )
  donderdag 30 december 2004 @ 12:01:36 #19
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_24294909
ik had deze discussie tijdens het kerstdiner met mijn neefjes en nichtjes
in principe helpen we elkaar cq. de mensheid nog meer naar de klote door zieke mensen in leven te houden. het is idd de gang van de natuur, en de natuur zit wat dat betreft best goed in elkaar.
aan de andere kant, met het oog op het gebroken arm verhaal: waar trek je de grens? dus waar stop je met hulp geven?
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_24294916
Ik geef ook niks.

Maar van een kale kip kan je niet plukken
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_24294918
Als je niks wil geven dan geef je lekker niks. Maar om nou zo te gaan zitten janken lijkt me ook niet nodig.

Dit heeft trouwens helemaal NIETS met natuurlijke selctie te maken. Een beetje een klok-en-klepelverhaal.
pi_24294923
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:57 schreef luciferist het volgende:

[..]

Dan hoop ik van harte dat je morgen kanker krijgt, kloothommel
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_24294929
TS, stel dat jij in Afrika Ebola hebt opgelopen en er staan mensen klaar met een medicijn die jou kunnen redden, zeg jij natuurlijk terwijl jij bijna stikt in je eigen bloed: "nee rot op, ik moet dood, dat is natuurlijke selectie!"

Bovendien is het geld van giro 555 vooral bedoeld voor wederopbouw, niet om mensen te redden (dat heeft toch geen zin meer). Het is de grootste drogreden om zelf maar niets te hoeven geven.

En zeggen dat je de keuze niet wil maken tussen aidskindertjes in Afrika en nabestaanden in ZO-Azië en het dan prinicipieel noemen is ook gelul: alleen maar een excuus om helemaal niets te hoeven geven onder het argument: ik kan nooit al het leed in de wereld oplossen, dus dan heeft een deel oplossen ook geen zin. Als jij door jouw bijdrage ook maar 1 persoon kan redden of in 1 persoon zijn leven weer kan oppakken mede dankzij jouw bijdragen, heb je dan al niet iets goed gedaan? Als alle regeringen en landen zo zouden denken als jij, dan stierf het hele gedeelte van de wereldbevolking uit die niet tot de happy few behoort.

sluiten jullie ogen en oren maar, dan kun je tenminste ook je portemonnee gesloten houden

"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  donderdag 30 december 2004 @ 12:03:13 #24
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_24294934
survival of the fittest om nog maar een term te noemen.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  donderdag 30 december 2004 @ 12:03:37 #25
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_24294942
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Misschien is hier iemand met aids die Luciferist even in z'n reet kan naaien!
* luciferist is hetero en heeft vast vriendin tevens bliujft het alleen een uitgang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')