dat zeg ik niet, ik zeg dat wij daar niks hoeven te bouwen of te helpen. ze hebben toch zelf wel ziekenhuizen, en als ze te weinig hebben is het hun eigen schuld, hadden ze maar meer moeten maken of wel een alarm geven, maja het toeristme hequote:Op donderdag 30 december 2004 11:53 schreef Pool het volgende:
Dat er zoiets bestaat als natuurlijke selectie, dat klopt. Maar om daar nu een morele waarde aan te hangen in de zin van "er is nu eenmaal natuurlijke selectie, dus je moet niemand helpen, want dat is tegen de natuur" lijkt me een beetje vreemd.
Volgens jouw theorie mogen we dus ook in Nederland alle ziekenhuizen sluiten. Als jij een keer je arm breekt, dan heb je pech. Er zijn immers nog genoeg mensen over met gezonde armen.
denk ja dat die nederlanders die daar vermist zijn mij een ruk schelen?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:51 schreef Minisuisse het volgende:
Jij hebt wel een aantal nazistische trekjes zo te zien
Zo denk ik er dus ook over. Ik kreeg al van mensen te horen dat ik harteloos was omdat ik niets op giro 555 wou storten. Dat heeft niets te maken met het feit dat ik het niet erg vind en dat het me allemaal geen fluit kan schelen. Als je vervolgens aan de kritiekgever vraagt: "Geef jij dan ook aan al die andere goede doelen" vallen ze stil. Gezeur. Daarnaast kan ik prima zelf de keuze maken of ik wil storten of niet.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:51 schreef LostFormat het volgende:
Alhoewel ik het niet zo zwartwit als de ts zie, geef ik ook niks. Allemaal heel erg wat er is gebeurt maar ik zie het niet als mijn taak om daar geld voor te geven. Waarom zou ik deze keer wel geld geven en een aidslijer in afrika niet? Aangezien ik niet die keuze wil maken geef ik principeel niks.
Wat ik ook zo raar vind, is dat Zalm egzegd heeft dat het geld wat er nodig is dat moet er gewoon komen. Gaat nou snel heen. Heel het land wordt aan elkaar bezuinigd, er gebeurt een ramp en opeens kan daar wel geld voor gevonden worden?
De ware kerstgedachtequote:Op donderdag 30 december 2004 11:57 schreef luciferist het volgende:
[..]
denk ja dat die nederlanders die daar vermist zijn mij een ruk schelen?
net zo min als ieder elk mens wat daar zit of zat
Leten we hopen dat jij vlug AIDS krijgt, natuurlijke selectiequote:Op donderdag 30 december 2004 11:47 schreef luciferist het volgende:
fuck up met 555
NATUURLIJKE SELECTIE
dat is er gebeurt! niks anders.
mensen zijn dood maar de dieren leven![]()
ben ik nu aso omdat ik niks geef? we zijn GVD overbevolkt
er moeten mensen weg, en gelukkig ben ik het niet, moet ik me zorgen maken dat het dan maar zo gebeurt??
zelfde met aids en kanker en dat spul, vb: apen zijn imuun tegen aids. wij niet, mensen moeten sterven, helaas het is zo.
ik zie er alleen maar voordelen in. nadelen dat is er maar 1 jij of een goede bekende is het nieuwe slachtoffer.
boeie als aids en kanker bestreden kunnen worden ontstaat er wel een nieuwe ziekte, zie SARS.
dus een oproep geef niks en laat de natuur haar gang gaan.
Dan hoop ik van harte dat je morgen kanker krijgt, kloothommelquote:Op donderdag 30 december 2004 11:57 schreef luciferist het volgende:
[..]
denk ja dat die nederlanders die daar vermist zijn mij een ruk schelen?
net zo min als ieder elk mens wat daar zit of zat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |