nou mooi niet dus! die klote bus kwam gewoon niet opdagen! kon ik een beetje een half uur in de kou gaan staan wachten op de volgende bus
quote:45 minuten fietsen naar het station? nee dankje!
Op woensdag 21 november 2001 15:02 schreef pmponer het volgende:
ja das kut morgen maar op de fiets dan... hehehehe
quote:auto? hmmz... ben nog geen 18! was het maar zo'n feest...
Op woensdag 21 november 2001 15:07 schreef pmponer het volgende:
euch auto dan maar of zorgen dat je een vriendje krijgt met auto... ehhehe
Ik heb dit jaar al 5 keer in Zutphen vastgestaan omdat de aansluitende connexiontrein weg was.
En dat terwijl ze nu een "bloedsnelle", moderne trein hebben die een beetje vertraging met gemak inhaald. Bovendien moet de trein in Vorden vaak ook nog wachten op de trein uit de tegenovergestelde richting.
Connexion:
quote:Je moet ten minste 5 minuten vantevoren bij de halte staan, want er kan een offset zijn van een paar minuten (Staat vetgedrukt in de dienstregeling), dus eigen schuld, dikke bult. Als de bus een stoplichtje mee heeft is hij 2 minuten eerder, dus voortaan gewoon even eerder opstaan !
Op woensdag 21 november 2001 14:59 schreef Coconut het volgende:
sta ik vanmorgen netjes om 06:57 bij de bushalte te wachten op m'n busje die 2 minuten later hoort te komen...
quote:Das waar dus jammer joh!
Op woensdag 21 november 2001 18:56 schreef buzzer het volgende:[..]
Je moet ten minste 5 minuten vantevoren bij de halte staan, want er kan een offset zijn van een paar minuten (Staat vetgedrukt in de dienstregeling), dus eigen schuld, dikke bult. Als de bus een stoplichtje mee heeft is hij 2 minuten eerder, dus voortaan gewoon even eerder opstaan !
quote:Dat komt bekend voor
Op woensdag 21 november 2001 14:59 schreef Coconut het volgende:
sta ik vanmorgen netjes om 06:57 bij de bushalte te wachten op m'n busje die 2 minuten later hoort te komen...nou mooi niet dus! die klote bus kwam gewoon niet opdagen! kon ik een beetje een half uur in de kou gaan staan wachten op de volgende bus
![]()
![]()
quote:niks eerder opstaan! m'n bus komt sowieso altijd 3 minuten te laat... en deze maand komt ie 7 minuten te laat i.v.m. een omleiding... dus ikw as RUIM op tijd! Bovendien stonden sommige mensen er al 10 minuten te vroeg (06:47 dus)!
Op woensdag 21 november 2001 18:56 schreef buzzer het volgende:[..]
Je moet ten minste 5 minuten vantevoren bij de halte staan, want er kan een offset zijn van een paar minuten (Staat vetgedrukt in de dienstregeling), dus eigen schuld, dikke bult. Als de bus een stoplichtje mee heeft is hij 2 minuten eerder, dus voortaan gewoon even eerder opstaan !
quote:Klinkt erg akelig bekend (zie bv mijn post hierboven). Vanmorgen was het echter nog wat langer wachten in de regen
Op donderdag 22 november 2001 16:47 schreef Coconut het volgende:
niks eerder opstaan! m'n bus komt sowieso altijd 3 minuten te laat... en deze maand komt ie 7 minuten te laat i.v.m. een omleiding... dus ikw as RUIM op tijd! Bovendien stonden sommige mensen er al 10 minuten te vroeg (06:47 dus)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |