En dat wist je niet?quote:Op woensdag 15 december 2004 20:18 schreef edgewalker het volgende:
zege die tering honden dat ik 37 duizend euro schuld heb!!
quote:kut hoer
quote:belt er een teef van de bkr terug
quote:hallo ik moet werken slet
Die van jou ook!quote:Op woensdag 15 december 2004 20:43 schreef dutchtubby het volgende:
was ze nederlands nu maar net zo goed !!!
Huilie die melding zal heus wel ergens vandaan komen en je taalgebruik werkt niet echt in je voordeelquote:Op woensdag 15 december 2004 20:18 schreef edgewalker het volgende:
moet er een hypotheek geregeld worden, doen ze een bkr toetsing,zege die tering honden dat ik 37 duizend euro schuld heb!! ik bellen naar zo een kut hoer nul meedewerking, bij de bank een nieuwe bkr toetsing aan gevraagd, 3 dagen later ff bellen,zegt die hoer er is niks binnen gekomen!!!mijn kloten je wil niet dat ik een huis koop gvd schijt teef.
belt er een teef van de bkr terug om kwart voor 5 je kan morgen langs komen om half 11, hallo ik moet werken slet, dan kan ik niks voor u doen.daar sta je dan als nederlander. zo dat ben ik kwijt![]()
![]()
Foeiquote:Op woensdag 15 december 2004 20:39 schreef Ballicious het volgende:
schulden kun je goed.
Jeah and speak he but so good english as you dutch speaks!quote:Op woensdag 15 december 2004 20:43 schreef dutchtubby het volgende:
was ze nederlands nu maar net zo goed !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |