briljant gewoon_O_quote:Op maandag 13 december 2004 16:50 schreef ThE_ED het volgende:
Stil protest tegen de verdergaande feminisatie:
Na het zittend plassen de bril omhoog zetten.
(Uit de kalender: Het jaar van de man: 2005)
quote:Op maandag 13 december 2004 16:50 schreef ThE_ED het volgende:
Stil protest tegen de verdergaande feminisatie:
Na het zittend plassen de bril omhoog zetten.
Jij snapt het duidelijk niet... De dingen die hier genoemd worden, zijn veelal kleine ergernisjes die je bij een levenspartner hebt. Het maakt niet uit of je je leven deelt met je vriend/vriendin of je beste vriend/vriendin (iemand van hetzelfde geslacht).quote:Op maandag 13 december 2004 18:06 schreef MasterPeace het volgende:
blaatverhaal
quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:04 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Jij snapt het duidelijk niet... De dingen die hier genoemd worden, zijn veelal kleine ergernisjes die je bij een levenspartner hebt. Het maakt niet uit of je je leven deelt met je vriend/vriendin of je beste vriend/vriendin (iemand van hetzelfde geslacht).
Als je iedere dag bij elkaar bent, leer je elkaar door en door kennen, dus ook de slechte zaken. Dat levert dan wel eens wat ergernis op, maar het is niet zo dat dat het leven bepaald. Tegenover de ergernissen waar dit topic over gaat, staan ook een heleboel positieve eigenschappen. Het geheel zorgt ervoor dat je van je partner houdt of verliefd op hem/haar bent. Als je echter alleen maar de negatieve punten van je partner ziet, is het inderdaad tijd om je boeltje bij elkaar te pakken en je heil elders te gaan zoeken.
Een relatie hebben betekent niet dat je alleen de leuke kanten met elkaar deelt, maar ook de minder leuke kanten. Maar af en toe een beetje klagen over de kleine onhebbelijkheden van je partner moet absoluut kunnen. Laten we eerlijk zijn, dit topic kan ook omgedraaid worden en dan kunnen de vrouwen net zoveel onhebbelijkheden opnoemen (tenminste, jullie vrouwen).
Jij snapt 'emquote:Op dinsdag 14 december 2004 08:04 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Jij snapt het duidelijk niet... De dingen die hier genoemd worden, zijn veelal kleine ergernisjes die je bij een levenspartner hebt. Het maakt niet uit of je je leven deelt met je vriend/vriendin of je beste vriend/vriendin (iemand van hetzelfde geslacht).
Als je iedere dag bij elkaar bent, leer je elkaar door en door kennen, dus ook de slechte zaken. Dat levert dan wel eens wat ergernis op, maar het is niet zo dat dat het leven bepaald. Tegenover de ergernissen waar dit topic over gaat, staan ook een heleboel positieve eigenschappen. Het geheel zorgt ervoor dat je van je partner houdt of verliefd op hem/haar bent. Als je echter alleen maar de negatieve punten van je partner ziet, is het inderdaad tijd om je boeltje bij elkaar te pakken en je heil elders te gaan zoeken.
Een relatie hebben betekent niet dat je alleen de leuke kanten met elkaar deelt, maar ook de minder leuke kanten. Maar af en toe een beetje klagen over de kleine onhebbelijkheden van je partner moet absoluut kunnen. Laten we eerlijk zijn, dit topic kan ook omgedraaid worden en dan kunnen de vrouwen net zoveel onhebbelijkheden opnoemen (tenminste, jullie vrouwen).
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:11 schreef Prowl het volgende:
Ondertussen hebben wij samen al tot seizoen 6 zitten kijken en ze vind de serie prachtig![]()
![]()
![]()
Ik wil trouwen met jouw vriendin.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:11 schreef Prowl het volgende:
Ondertussen hebben wij samen al tot seizoen 6 zitten kijken en ze vind de serie prachtig![]()
![]()
![]()
Dat is ook leuk.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik: Ja, ik schilder.
Zij: Oh, wat schilder je zoal dan?
Ik: Schilderijen.
Zij: Hee, wat leuk!
jij?quote:Op donderdag 2 december 2004 20:12 schreef teknomist het volgende:
Hoeveel users hebben er al besloten homo te worden na het lezen van de vorige twee delen?.
bedkamerfilms?quote:Mijn wijf is tegelijk ook de database voor alle films die ik al heb.
Oh yeah, is trouwens een errug goed stukje. BTW als janice zou vragen 'do I look fat' zou het antwoord moeten zijn 'No, but you are ugly and your voice and laugh make me wanna kill myself'quote:Op woensdag 15 december 2004 10:11 schreef huggy_bear het volgende:
Ross: "Where's Janice?".
Chandler: "She didn't come, she's mad at me."
Ross: "She is mad at you? Why?"
Chandler: "She asked me if she looked fat, so I looked at her and ..."
Ross: "You looked at her? Of course she's mad!"
Chandler: "Why? What did I do wrong?"
Ross: "When a woman asks you something about how she looks, you don't look, you respond like in a reflex"
Ross: "Do I look fat? No!", "Do you like my new hair? Yes!"
Chandler "Ooh"
Of zoals in serie 10:quote:Op woensdag 15 december 2004 10:16 schreef komrad het volgende:
[..]
Oh yeah, is trouwens een errug goed stukje. BTW als janice zou vragen 'do I look fat' zou het antwoord moeten zijn 'No, but you are ugly and your voice and laugh make me wanna kill myself'
en zulke mutsen zorgen ervoorr dat iemand meteen in de stress schiet als ik es wat vraag hahaquote:Op donderdag 16 december 2004 09:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Heb er ook een
zij: vind je dit bij elkaar passen ?
ik: ja hoor kan best
zij: zal ik het aanhouden ?
ik: euh...kijk nu even goed waarom staat rokje onder zo vreemd![]()
zijik trek wel iets anders aan
ik: waarom dan ?
zij: je vind het niet mooi dus
Oooooooooh, de herkenbaarheid druipt er vanafquote:Op donderdag 16 december 2004 09:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Heb er ook een
zij: vind je dit bij elkaar passen ?
ik: ja hoor kan best
zij: zal ik het aanhouden ?
ik: euh...kijk nu even goed waarom staat rokje onder zo vreemd![]()
zijik trek wel iets anders aan
ik: waarom dan ?
zij: je vind het niet mooi dus
Nou, het probleem in bovenstaande geval is meer dat je eerst met een half oog kijkt en denkt, "Ja, dat kan wel", maar dan vraagt ze 't nog eens en dan kijk je goed en dan zie je een klein detail dat even niet goed zit. Dat zeg je dus ook eerlijk (mannen zijn te simpel om te liegenquote:Op donderdag 16 december 2004 09:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
en zulke mutsen zorgen ervoorr dat iemand meteen in de stress schiet als ik es wat vraag haha
maar ik doe et ook anders eigenlijk
"jij mag kiezen, dit jurkje, deze catsuit of deze broek met dit topje, ik ga met jou mee dus wat vind je het mooist"
en ik zeik niet over de keuze, want ik vind het alledrie wel oke, anders had ik het nooit gekocht![]()
en mutsen vragen alleen uit twijfel als ze zelf eigenlijk al weten dat het niet staat...![]()
ik ben wel een keer pissig geweest op een gozer omdat hij had gezegd dat hij een truitje mooi vond, wat ik vervolgens vaak aantrok omdat ik dacht dat hij dat leuk vond, maar na een tijdje durfde hij eindelijk eerlijk te zijn... maar nu ik dit soort dingen lees, denk ik dat ik iets milder had moeten zijn voor de arme gozer hehe, hij wist niet beter
lol sjahquote:Op donderdag 16 december 2004 09:15 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Nou, het probleem in bovenstaande geval is meer dat je eerst met een half oog kijkt en denkt, "Ja, dat kan wel", maar dan vraagt ze 't nog eens en dan kijk je goed en dan zie je een klein detail dat even niet goed zit. Dat zeg je dus ook eerlijk (mannen zijn te simpel om te liegen) en vervolgens concludeert de dame in kwestie dat de hele outfit niet deugt en stampt ze weer terug naar de kledingkast
.
Normaalgesproken zeg ik het gewoon als m'n vriendin iets aanheeft dat niet staat (meestal krijg ik dan de reactie dat ik dan maar iets moet uitzoeken)
nee, ik ben een kutwijfquote:Op donderdag 16 december 2004 09:18 schreef ThE_ED het volgende:
Achja, als we het zo lezen, MarMar is natuurlijk de perfecte vrouw.
MarMar je bent er weerquote:Op donderdag 16 december 2004 09:18 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol sjahvrouwen...
je had natuurlijk ook van de gelegenheid gebruik kunnen maken om het rokje zelf even recht te trekken, altijd leuk, vooral als het een lekker kort rokje is
of is dat weer mijn verknipte dirty mind hehehe
Ja, dat zeg je nu wel de hele tijd, maar dat denken de vrouwen van de verhaaltjes uit deze thread vast ook, en de lezen vast ook de verhaaltjes van anderen en zeggen "dat doe ik nooooit"quote:
quote:
njah maar ik ben kwa denken een manwijf zeggen zequote:Op donderdag 16 december 2004 09:22 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu wel de hele tijd, maar dat denken de vrouwen van de verhaaltjes uit deze thread vast ook, en de lezen vast ook de verhaaltjes van anderen en zeggen "dat doe ik nooooit":P
is dat een sollicitatie voor een date?quote:Op donderdag 16 december 2004 09:23 schreef MarMar het volgende:
[..]haai
single sinds kort ook nog, whehe, niet best (die gozer mag fijn genoegen nemen met een zeikwijf voortaan)
haha, neh, dat was gewoon even een gedachte die een glimlach over mijn lippen deed glijden, het idee dat hij weer genoegen moet nemen met zeikende wijvenquote:Op donderdag 16 december 2004 09:25 schreef komrad het volgende:
[..]
is dat een sollicitatie voor een date?
* komrad had nog wel even hoopquote:Op donderdag 16 december 2004 09:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
haha, neh, dat was gewoon even een gedachte die een glimlach over mijn lippen deed glijden, het idee dat hij weer genoegen moet nemen met zeikende wijven
neu, hij was alleen "vergeten" dattie een wijf met twee koters had...quote:Op donderdag 16 december 2004 09:34 schreef komrad het volgende:
[..]
* komrad had nog wel even hoop
Was hij toevallig een zeikende man dan?
Vrij essentiele constatering iddquote:Op donderdag 16 december 2004 09:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
neu, hij was alleen "vergeten" dattie een wijf met twee koters had...
maar daar kwam ik per ongeluk toch achter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |