abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23945086
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:50 schreef ThE_ED het volgende:
Stil protest tegen de verdergaande feminisatie:
Na het zittend plassen de bril omhoog zetten.

(Uit de kalender: Het jaar van de man: 2005)
briljant gewoon_O_
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_23945573
quote:
Op maandag 13 december 2004 16:50 schreef ThE_ED het volgende:
Stil protest tegen de verdergaande feminisatie:
Na het zittend plassen de bril omhoog zetten.
Dat gezeur moet nu maar eens voorbij zijn.

TVP'tje, dit topic is gewoon te leuk om niet te volgen. Maakt me helemaal blij met mijn buitenlandse vriendin. Ze zeurt eigenlijk nooit en als het al gebeurt zit ze vaak toch ver weg dus heb ik er weinig last van.

Maar als ze het toch een keer doet zal ik het posten.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_23946263
Pfff, wat kunnen vrouwen erg zijn zeg. Ik herken me er helemaal niet in trouwens. Ik hou niet zo van dat omslachtige gezeur, wees liever straigth to the point....

Maar wel lachwekkend
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  maandag 13 december 2004 @ 18:06:18 #104
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_23946558
Sjeezus, wat klagen mannetjes onderling en vrouwtjes onderling toch altijd over het andere geslacht. Het is geen verplichting hoor het achternalopen ván en je hele leven samen te zijn en sexueel intiem te wezen met iemand met wie je weinig gemeenschappelijks hebt, geen begrip voor hebt, niet dezelfde interesses mee deelt, constant verwijten en gepruil van krijgt enz. Diegene waar men wel dezelfde interesses mee deelt, die je volkomen begrijpt, dezelfde humor heeft enz. is voor veel mannen z'n beste vriend (veel getrouwde mannen spenderen liever hun tijd buitenshuis met hun 'maten' en en gaan 's avonds met tegenzin weer terug naar 'moeder de vrouw') en voor veel vrouwen haar beste vriendin, ga dáár dan mee samenhokken ipv levenslang te zitten ruziën, verwijten te maken, te vitten, te liegen en bedriegen tegen een partner waarmee je eigenlijk niks gemeen hebt en waar je alleen maar bij bent omdat dat van je verwacht word door de buitenwereld, omdat het "nu eenmaal zó hoort" zogenaamd...
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  dinsdag 14 december 2004 @ 08:04:45 #105
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_23960627
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:06 schreef MasterPeace het volgende:
blaatverhaal
Jij snapt het duidelijk niet... De dingen die hier genoemd worden, zijn veelal kleine ergernisjes die je bij een levenspartner hebt. Het maakt niet uit of je je leven deelt met je vriend/vriendin of je beste vriend/vriendin (iemand van hetzelfde geslacht).
Als je iedere dag bij elkaar bent, leer je elkaar door en door kennen, dus ook de slechte zaken. Dat levert dan wel eens wat ergernis op, maar het is niet zo dat dat het leven bepaald. Tegenover de ergernissen waar dit topic over gaat, staan ook een heleboel positieve eigenschappen. Het geheel zorgt ervoor dat je van je partner houdt of verliefd op hem/haar bent. Als je echter alleen maar de negatieve punten van je partner ziet, is het inderdaad tijd om je boeltje bij elkaar te pakken en je heil elders te gaan zoeken.
Een relatie hebben betekent niet dat je alleen de leuke kanten met elkaar deelt, maar ook de minder leuke kanten. Maar af en toe een beetje klagen over de kleine onhebbelijkheden van je partner moet absoluut kunnen. Laten we eerlijk zijn, dit topic kan ook omgedraaid worden en dan kunnen de vrouwen net zoveel onhebbelijkheden opnoemen (tenminste, jullie vrouwen ).
pi_23960900
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 08:04 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Jij snapt het duidelijk niet... De dingen die hier genoemd worden, zijn veelal kleine ergernisjes die je bij een levenspartner hebt. Het maakt niet uit of je je leven deelt met je vriend/vriendin of je beste vriend/vriendin (iemand van hetzelfde geslacht).
Als je iedere dag bij elkaar bent, leer je elkaar door en door kennen, dus ook de slechte zaken. Dat levert dan wel eens wat ergernis op, maar het is niet zo dat dat het leven bepaald. Tegenover de ergernissen waar dit topic over gaat, staan ook een heleboel positieve eigenschappen. Het geheel zorgt ervoor dat je van je partner houdt of verliefd op hem/haar bent. Als je echter alleen maar de negatieve punten van je partner ziet, is het inderdaad tijd om je boeltje bij elkaar te pakken en je heil elders te gaan zoeken.
Een relatie hebben betekent niet dat je alleen de leuke kanten met elkaar deelt, maar ook de minder leuke kanten. Maar af en toe een beetje klagen over de kleine onhebbelijkheden van je partner moet absoluut kunnen. Laten we eerlijk zijn, dit topic kan ook omgedraaid worden en dan kunnen de vrouwen net zoveel onhebbelijkheden opnoemen (tenminste, jullie vrouwen ).
Klopt
  dinsdag 14 december 2004 @ 09:24:52 #107
109530 D_Star
Mas rapido!!
pi_23961186
Nog een, toevallig gister meegemaakt:
K zit samen met mn vriendin in de trein op weg naar huis...
Zij: D_Star, wil jij mn brood? Heb weinig trek, voel me de laatste paar dagen nit zo lekker!
Ik *attent*: Nee schat, probeer er zelf maar ff wat van te eten, knap je misschien van op..
Zij: Nee ik heb geen trek, ik gooi t weg!

Zo gezegd zo gedaan, komen we de trein uit en lopen we door t aangrenzende winkelcentrum op weg naar huis:
Zij: D_Star, heb eigenlijk nu wel honger...
Ik: ja, beetje stom dan om je brood weg te gooien he?
Ik: Wil je ff wat te eten halen dan? Heb je wat in je maag!
Ik: *voorbeelden opnoemen van wat we kunnen halen, beetje aandringen (ken dr langer dan vandaag, weet dat ze eigenlijk iets moet eten)*
Zij: NEE IK HOEF NIKS, WE GAAN ZO TOCH ETEN
Zij, 5 min. later: K ga toch ff wat halen hoor
Ik:

Vrouwen...(toch vind ik t stiekum wel aandoenlijk )
<Casper> I think we actually have talked this retard into taking a sh*t in the sink at school
pi_23961766
* AtDaMotDaMotDa wacht eigenlijk op een: Hou je smoel eens stomme vent

ehhh (MarMar?)
Bloed, zweet en tranen!
pi_23965125
hahahaha wat een heerlijk topic
mijn toevoeging dan maar :

gesprek over msn:
ik: mop, ik wil ff met je prate, kan ik zo ff langskome
zij: nee ik kan niet, moet weg
ik: ok

volgende dag, mijn vriendin zit bij een vriendin van haar:
ik: kan ik nu ff met je prate?
zij: waarover dan?
ik: iets wat ik niet via msn bespreek
zij: ik ben niet thuis
ik: (zal es niet ) ok... zal ik dan vanavond na fitness ff komen?
zij: tis over he?
ik: uhm jah....
zij: oh, dat d8 ik al
*stilte*
vriendin van haar: dat was niet erg tactisch he om dat over msn te doen
ik: nee idd
ik: daarom wilde ik ook ff langskomen, maja als ze vraagt is het over? moet ik dan gaan liegen?
zij: hmmm nee idd

uitgeluld

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2004 13:01:31 ]
pi_23965323
so dat is lekker zeg, dat is wel heel erg, ditchen over de msn, maar ja ze vroeg er om
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:25:41 #111
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_23967080
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 96% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 09:20:19 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:48:09 #112
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_23967598
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 08:04 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Jij snapt 'em
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
pi_23967931
meesterlijke topic
Geen Commentaar
pi_23968057
damn right meesterlijke topic
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:11:11 #115
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_23970433
Maandagavond ergens begin september zit ik mijzelf te vervelen dus ik ga Stargate (zoveelste keer herhaald) kijken.

Zij: Waarom kijk je toch altijd van die stomme star trek series
Ik: Dit is Stargate, heel wat anders dan Star Trek, en trouwens jij moet niet zeiken met je GTST en helemaal met die maffe duitse bagger GZSZ en Unter Uns.
Zij:

Aantal weken later zit ik weer Stargate te kijken, ondertussen komt ze naast me zitten en kijkt mee.

Ik: Jij vond dit toch geen zak aan
Zij: Ja ik heb al een beetje meegekeken en vind het wel een grappige serie
Ik: zal ik dan die afleveringen downloaden vanaf seizoen 1 dan snap je er misschien wat van, je hebt al zoveel afleveringen gemist.
Zij: Zou je dat echt willen doen?
Ik: Tuurlijk, geen probleem
Zij:

Ondertussen hebben wij samen al tot seizoen 6 zitten kijken en ze vind de serie prachtig
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_23970508
@Prowl, je vriendin is gek van Unter Uns? De mijne ook, is echt erg, gelukkig nu we in Engeland zitten kijkt ze niet...

Overigens, vroeger was ze zo'n vreselijk anti-sci-fi typetje, inmiddels heeft ze Star Wars 1,4,5,6 gezien, deeltje 2 komt binnenkort, en we gaan (ze heeft me beloofd) in het nieuwe jaar samen naar de nieuwste film - revenge of the Sith.

Lief he, sommige dames.
pi_23971959
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:11 schreef Prowl het volgende:
Ondertussen hebben wij samen al tot seizoen 6 zitten kijken en ze vind de serie prachtig
Probeer haar anders ook eens Futurama-addict te krijgen, nog leuker.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_23974005
Volgens mij zijn het ook niet al te snuggere vrouwen die dit soort uitspraken doen en redeneringen erop nahouden. Ik ben ze in ieder geval nog niet tegengekomen.

Er gaat een wereld voor teknomist open .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 14 december 2004 @ 20:36:08 #119
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23974773
TVPtje
OJAAJOH?
pi_23975372
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 20:36 schreef hellmondunited het volgende:
TVPtje
what he says...
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 december 2004 @ 21:33:33 #121
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_23976066
en nog een tvp
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  dinsdag 14 december 2004 @ 23:26:43 #122
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_23978925
tvp
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 15 december 2004 @ 01:25:00 #123
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_23981139
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:11 schreef Prowl het volgende:
Ik wil trouwen met jouw vriendin.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
  woensdag 15 december 2004 @ 01:27:56 #124
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_23981167
Ik: Ja, ik schilder.
Zij: Oh, wat schilder je zoal dan?
Ik: Schilderijen.
Zij: Hee, wat leuk!
...dass wir fliegen.
pi_23981710
quote:
Op woensdag 15 december 2004 01:27 schreef De-oneven-2 het volgende:

Ik: Ja, ik schilder.
Zij: Oh, wat schilder je zoal dan?
Ik: Schilderijen.
Zij: Hee, wat leuk!
Dat is ook leuk.

Met verf enzo?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23981834
Zij : Oooooh!! Ik heb mij toch een mooei auto gezien vandaag!
Ik : Ow? Wat was het er voor eentje?
Zij : Een rode.
Ik : Oja, die zijn idd erg mooi
  woensdag 15 december 2004 @ 04:12:01 #127
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_23982442
quote:
Op donderdag 2 december 2004 20:12 schreef teknomist het volgende:
Hoeveel users hebben er al besloten homo te worden na het lezen van de vorige twee delen? .
jij?
verkapte tvp
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  woensdag 15 december 2004 @ 04:40:42 #128
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_23982495
Schaamteloze tvp!
The Internets, I needs it..
pi_23982526
Mijn wijf is tegelijk ook de database voor alle films die ik al heb.
pi_23982588
tvp
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_23983920
quote:
Mijn wijf is tegelijk ook de database voor alle films die ik al heb.
bedkamerfilms?
Bloed, zweet en tranen!
pi_23984191
Ross: "Where's Janice?".

Chandler: "She didn't come, she's mad at me."

Ross: "She is mad at you? Why?"

Chandler: "She asked me if she looked fat, so I looked at her and ..."

Ross: "You looked at her? Of course she's mad!"

Chandler: "Why? What did I do wrong?"

Ross: "When a woman asks you something about how she looks, you don't look, you respond like in a reflex"

Ross: "Do I look fat? No!", "Do you like my new hair? Yes!"

Chandler "Ooh"
pi_23984256
quote:
Op woensdag 15 december 2004 10:11 schreef huggy_bear het volgende:
Ross: "Where's Janice?".

Chandler: "She didn't come, she's mad at me."

Ross: "She is mad at you? Why?"

Chandler: "She asked me if she looked fat, so I looked at her and ..."

Ross: "You looked at her? Of course she's mad!"

Chandler: "Why? What did I do wrong?"

Ross: "When a woman asks you something about how she looks, you don't look, you respond like in a reflex"

Ross: "Do I look fat? No!", "Do you like my new hair? Yes!"

Chandler "Ooh"
Oh yeah, is trouwens een errug goed stukje. BTW als janice zou vragen 'do I look fat' zou het antwoord moeten zijn 'No, but you are ugly and your voice and laugh make me wanna kill myself'
pi_23984407
quote:
Op woensdag 15 december 2004 10:16 schreef komrad het volgende:

[..]

Oh yeah, is trouwens een errug goed stukje. BTW als janice zou vragen 'do I look fat' zou het antwoord moeten zijn 'No, but you are ugly and your voice and laugh make me wanna kill myself'
Of zoals in serie 10:

Monica: "Wouldn't it be better if she lived next door? So she can never suprise you again with her "Hello Chandler BIng" that makes your balls go back inside!"

Chandler: "Mwaahh?!"

Janince (outside): "Whehehehehe"

Chandler: "Ooh, that does it to"
  donderdag 16 december 2004 @ 09:02:39 #135
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24006009
Heb er ook een

zij: vind je dit bij elkaar passen ?
ik: ja hoor kan best
zij: zal ik het aanhouden ?
ik: euh...kijk nu even goed waarom staat rokje onder zo vreemd
zij ik trek wel iets anders aan
ik: waarom dan ?
zij: je vind het niet mooi dus
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_24006098
quote:
Op donderdag 16 december 2004 09:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Heb er ook een

en zulke mutsen zorgen ervoorr dat iemand meteen in de stress schiet als ik es wat vraag haha
maar ik doe et ook anders eigenlijk

"jij mag kiezen, dit jurkje, deze catsuit of deze broek met dit topje, ik ga met jou mee dus wat vind je het mooist"
en ik zeik niet over de keuze, want ik vind het alledrie wel oke, anders had ik het nooit gekocht

en mutsen vragen alleen uit twijfel als ze zelf eigenlijk al weten dat het niet staat...

ik ben wel een keer pissig geweest op een gozer omdat hij had gezegd dat hij een truitje mooi vond, wat ik vervolgens vaak aantrok omdat ik dacht dat hij dat leuk vond, maar na een tijdje durfde hij eindelijk eerlijk te zijn... maar nu ik dit soort dingen lees, denk ik dat ik iets milder had moeten zijn voor de arme gozer hehe, hij wist niet beter
  donderdag 16 december 2004 @ 09:12:05 #137
7957 Chevalric
pi_24006112
quote:
Op donderdag 16 december 2004 09:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Heb er ook een

Oooooooooh, de herkenbaarheid druipt er vanaf
  donderdag 16 december 2004 @ 09:15:27 #138
7957 Chevalric
pi_24006160
quote:
Op donderdag 16 december 2004 09:10 schreef MarMar het volgende:

[..]

en zulke mutsen zorgen ervoorr dat iemand meteen in de stress schiet als ik es wat vraag haha
maar ik doe et ook anders eigenlijk

"jij mag kiezen, dit jurkje, deze catsuit of deze broek met dit topje, ik ga met jou mee dus wat vind je het mooist"
en ik zeik niet over de keuze, want ik vind het alledrie wel oke, anders had ik het nooit gekocht

en mutsen vragen alleen uit twijfel als ze zelf eigenlijk al weten dat het niet staat...

ik ben wel een keer pissig geweest op een gozer omdat hij had gezegd dat hij een truitje mooi vond, wat ik vervolgens vaak aantrok omdat ik dacht dat hij dat leuk vond, maar na een tijdje durfde hij eindelijk eerlijk te zijn... maar nu ik dit soort dingen lees, denk ik dat ik iets milder had moeten zijn voor de arme gozer hehe, hij wist niet beter
Nou, het probleem in bovenstaande geval is meer dat je eerst met een half oog kijkt en denkt, "Ja, dat kan wel", maar dan vraagt ze 't nog eens en dan kijk je goed en dan zie je een klein detail dat even niet goed zit. Dat zeg je dus ook eerlijk (mannen zijn te simpel om te liegen ) en vervolgens concludeert de dame in kwestie dat de hele outfit niet deugt en stampt ze weer terug naar de kledingkast .
Normaalgesproken zeg ik het gewoon als m'n vriendin iets aanheeft dat niet staat (meestal krijg ik dan de reactie dat ik dan maar iets moet uitzoeken )
pi_24006201
quote:
Op donderdag 16 december 2004 09:15 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Nou, het probleem in bovenstaande geval is meer dat je eerst met een half oog kijkt en denkt, "Ja, dat kan wel", maar dan vraagt ze 't nog eens en dan kijk je goed en dan zie je een klein detail dat even niet goed zit. Dat zeg je dus ook eerlijk (mannen zijn te simpel om te liegen ) en vervolgens concludeert de dame in kwestie dat de hele outfit niet deugt en stampt ze weer terug naar de kledingkast .
Normaalgesproken zeg ik het gewoon als m'n vriendin iets aanheeft dat niet staat (meestal krijg ik dan de reactie dat ik dan maar iets moet uitzoeken )
lol sjah vrouwen...
je had natuurlijk ook van de gelegenheid gebruik kunnen maken om het rokje zelf even recht te trekken, altijd leuk, vooral als het een lekker kort rokje is

of is dat weer mijn verknipte dirty mind hehehe
  donderdag 16 december 2004 @ 09:18:52 #140
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_24006205
Achja, als we het zo lezen, MarMar is natuurlijk de perfecte vrouw.

[KNE]-Mod
pi_24006217
quote:
Op donderdag 16 december 2004 09:18 schreef ThE_ED het volgende:
Achja, als we het zo lezen, MarMar is natuurlijk de perfecte vrouw.

nee, ik ben een kutwijf

maar ik zeik niet, dat scheelt
pi_24006219
quote:
Op donderdag 16 december 2004 09:18 schreef MarMar het volgende:

[..]

lol sjah vrouwen...
je had natuurlijk ook van de gelegenheid gebruik kunnen maken om het rokje zelf even recht te trekken, altijd leuk, vooral als het een lekker kort rokje is

of is dat weer mijn verknipte dirty mind hehehe
MarMar je bent er weer
  donderdag 16 december 2004 @ 09:22:01 #143
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_24006230
quote:
Op donderdag 16 december 2004 09:20 schreef MarMar het volgende:

[..]

maar ik zeik niet, dat scheelt
Ja, dat zeg je nu wel de hele tijd, maar dat denken de vrouwen van de verhaaltjes uit deze thread vast ook, en de lezen vast ook de verhaaltjes van anderen en zeggen "dat doe ik nooooit"
[KNE]-Mod
pi_24006241
quote:
Op donderdag 16 december 2004 09:20 schreef komrad het volgende:

[..]

MarMar je ben er weer
haai

single sinds kort ook nog, whehe, niet best (die gozer mag fijn genoegen nemen met een zeikwijf voortaan )
pi_24006248
quote:
Op donderdag 16 december 2004 09:22 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ja, dat zeg je nu wel de hele tijd, maar dat denken de vrouwen van de verhaaltjes uit deze thread vast ook, en de lezen vast ook de verhaaltjes van anderen en zeggen "dat doe ik nooooit":P
njah maar ik ben kwa denken een manwijf zeggen ze
zit ook wel wat in..
misschien omdat ik zelf ook wel es een vriendinnetje gehad heb dat ik totaal niet tegen cliche wijvengedrag kan wie zal het zeggen..
pi_24006261
quote:
Op donderdag 16 december 2004 09:23 schreef MarMar het volgende:

[..]

haai

single sinds kort ook nog, whehe, niet best (die gozer mag fijn genoegen nemen met een zeikwijf voortaan )
is dat een sollicitatie voor een date?
pi_24006277
quote:
Op donderdag 16 december 2004 09:25 schreef komrad het volgende:

[..]

is dat een sollicitatie voor een date?
haha, neh, dat was gewoon even een gedachte die een glimlach over mijn lippen deed glijden, het idee dat hij weer genoegen moet nemen met zeikende wijven
pi_24006341
quote:
Op donderdag 16 december 2004 09:27 schreef MarMar het volgende:

[..]

haha, neh, dat was gewoon even een gedachte die een glimlach over mijn lippen deed glijden, het idee dat hij weer genoegen moet nemen met zeikende wijven
* komrad had nog wel even hoop
Was hij toevallig een zeikende man dan?
pi_24006393
quote:
Op donderdag 16 december 2004 09:34 schreef komrad het volgende:

[..]

* komrad had nog wel even hoop
Was hij toevallig een zeikende man dan?
neu, hij was alleen "vergeten" dattie een wijf met twee koters had...

maar daar kwam ik per ongeluk toch achter...
pi_24006416
quote:
Op donderdag 16 december 2004 09:38 schreef MarMar het volgende:

[..]

neu, hij was alleen "vergeten" dattie een wijf met twee koters had...

maar daar kwam ik per ongeluk toch achter...
Vrij essentiele constatering idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')