briljant gewoon_O_quote:Op maandag 13 december 2004 16:50 schreef ThE_ED het volgende:
Stil protest tegen de verdergaande feminisatie:
Na het zittend plassen de bril omhoog zetten.
(Uit de kalender: Het jaar van de man: 2005)

quote:Op maandag 13 december 2004 16:50 schreef ThE_ED het volgende:

Jij snapt het duidelijk niet... De dingen die hier genoemd worden, zijn veelal kleine ergernisjes die je bij een levenspartner hebt. Het maakt niet uit of je je leven deelt met je vriend/vriendin of je beste vriend/vriendin (iemand van hetzelfde geslacht).quote:Op maandag 13 december 2004 18:06 schreef MasterPeace het volgende:
blaatverhaal

quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:04 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Jij snapt het duidelijk niet... De dingen die hier genoemd worden, zijn veelal kleine ergernisjes die je bij een levenspartner hebt. Het maakt niet uit of je je leven deelt met je vriend/vriendin of je beste vriend/vriendin (iemand van hetzelfde geslacht).
Als je iedere dag bij elkaar bent, leer je elkaar door en door kennen, dus ook de slechte zaken. Dat levert dan wel eens wat ergernis op, maar het is niet zo dat dat het leven bepaald. Tegenover de ergernissen waar dit topic over gaat, staan ook een heleboel positieve eigenschappen. Het geheel zorgt ervoor dat je van je partner houdt of verliefd op hem/haar bent. Als je echter alleen maar de negatieve punten van je partner ziet, is het inderdaad tijd om je boeltje bij elkaar te pakken en je heil elders te gaan zoeken.
Een relatie hebben betekent niet dat je alleen de leuke kanten met elkaar deelt, maar ook de minder leuke kanten. Maar af en toe een beetje klagen over de kleine onhebbelijkheden van je partner moet absoluut kunnen. Laten we eerlijk zijn, dit topic kan ook omgedraaid worden en dan kunnen de vrouwen net zoveel onhebbelijkheden opnoemen (tenminste, jullie vrouwen).

Jij snapt 'emquote:Op dinsdag 14 december 2004 08:04 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Jij snapt het duidelijk niet... De dingen die hier genoemd worden, zijn veelal kleine ergernisjes die je bij een levenspartner hebt. Het maakt niet uit of je je leven deelt met je vriend/vriendin of je beste vriend/vriendin (iemand van hetzelfde geslacht).
Als je iedere dag bij elkaar bent, leer je elkaar door en door kennen, dus ook de slechte zaken. Dat levert dan wel eens wat ergernis op, maar het is niet zo dat dat het leven bepaald. Tegenover de ergernissen waar dit topic over gaat, staan ook een heleboel positieve eigenschappen. Het geheel zorgt ervoor dat je van je partner houdt of verliefd op hem/haar bent. Als je echter alleen maar de negatieve punten van je partner ziet, is het inderdaad tijd om je boeltje bij elkaar te pakken en je heil elders te gaan zoeken.
Een relatie hebben betekent niet dat je alleen de leuke kanten met elkaar deelt, maar ook de minder leuke kanten. Maar af en toe een beetje klagen over de kleine onhebbelijkheden van je partner moet absoluut kunnen. Laten we eerlijk zijn, dit topic kan ook omgedraaid worden en dan kunnen de vrouwen net zoveel onhebbelijkheden opnoemen (tenminste, jullie vrouwen).

quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:11 schreef Prowl het volgende:
Ondertussen hebben wij samen al tot seizoen 6 zitten kijken en ze vind de serie prachtig![]()
![]()
![]()

Ik wil trouwen met jouw vriendin.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:11 schreef Prowl het volgende:
Ondertussen hebben wij samen al tot seizoen 6 zitten kijken en ze vind de serie prachtig![]()
![]()
![]()

Dat is ook leuk.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik: Ja, ik schilder.
Zij: Oh, wat schilder je zoal dan?
Ik: Schilderijen.
Zij: Hee, wat leuk!

jij?quote:Op donderdag 2 december 2004 20:12 schreef teknomist het volgende:
Hoeveel users hebben er al besloten homo te worden na het lezen van de vorige twee delen?.

bedkamerfilms?quote:Mijn wijf is tegelijk ook de database voor alle films die ik al heb.

Oh yeah, is trouwens een errug goed stukje. BTW als janice zou vragen 'do I look fat' zou het antwoord moeten zijn 'No, but you are ugly and your voice and laugh make me wanna kill myself'quote:Op woensdag 15 december 2004 10:11 schreef huggy_bear het volgende:
Ross: "Where's Janice?".
Chandler: "She didn't come, she's mad at me."
Ross: "She is mad at you? Why?"
Chandler: "She asked me if she looked fat, so I looked at her and ..."
Ross: "You looked at her? Of course she's mad!"
Chandler: "Why? What did I do wrong?"
Ross: "When a woman asks you something about how she looks, you don't look, you respond like in a reflex"
Ross: "Do I look fat? No!", "Do you like my new hair? Yes!"
Chandler "Ooh"

Of zoals in serie 10:quote:Op woensdag 15 december 2004 10:16 schreef komrad het volgende:
[..]
Oh yeah, is trouwens een errug goed stukje. BTW als janice zou vragen 'do I look fat' zou het antwoord moeten zijn 'No, but you are ugly and your voice and laugh make me wanna kill myself'

en zulke mutsen zorgen ervoorr dat iemand meteen in de stress schiet als ik es wat vraag hahaquote:Op donderdag 16 december 2004 09:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Heb er ook een
zij: vind je dit bij elkaar passen ?
ik: ja hoor kan best
zij: zal ik het aanhouden ?
ik: euh...kijk nu even goed waarom staat rokje onder zo vreemd![]()
zijik trek wel iets anders aan
ik: waarom dan ?
zij: je vind het niet mooi dus

Oooooooooh, de herkenbaarheid druipt er vanafquote:Op donderdag 16 december 2004 09:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Heb er ook een
zij: vind je dit bij elkaar passen ?
ik: ja hoor kan best
zij: zal ik het aanhouden ?
ik: euh...kijk nu even goed waarom staat rokje onder zo vreemd![]()
zijik trek wel iets anders aan
ik: waarom dan ?
zij: je vind het niet mooi dus

Nou, het probleem in bovenstaande geval is meer dat je eerst met een half oog kijkt en denkt, "Ja, dat kan wel", maar dan vraagt ze 't nog eens en dan kijk je goed en dan zie je een klein detail dat even niet goed zit. Dat zeg je dus ook eerlijk (mannen zijn te simpel om te liegenquote:Op donderdag 16 december 2004 09:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
en zulke mutsen zorgen ervoorr dat iemand meteen in de stress schiet als ik es wat vraag haha
maar ik doe et ook anders eigenlijk
"jij mag kiezen, dit jurkje, deze catsuit of deze broek met dit topje, ik ga met jou mee dus wat vind je het mooist"
en ik zeik niet over de keuze, want ik vind het alledrie wel oke, anders had ik het nooit gekocht![]()
en mutsen vragen alleen uit twijfel als ze zelf eigenlijk al weten dat het niet staat...![]()
ik ben wel een keer pissig geweest op een gozer omdat hij had gezegd dat hij een truitje mooi vond, wat ik vervolgens vaak aantrok omdat ik dacht dat hij dat leuk vond, maar na een tijdje durfde hij eindelijk eerlijk te zijn... maar nu ik dit soort dingen lees, denk ik dat ik iets milder had moeten zijn voor de arme gozer hehe, hij wist niet beter

lol sjahquote:Op donderdag 16 december 2004 09:15 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Nou, het probleem in bovenstaande geval is meer dat je eerst met een half oog kijkt en denkt, "Ja, dat kan wel", maar dan vraagt ze 't nog eens en dan kijk je goed en dan zie je een klein detail dat even niet goed zit. Dat zeg je dus ook eerlijk (mannen zijn te simpel om te liegen) en vervolgens concludeert de dame in kwestie dat de hele outfit niet deugt en stampt ze weer terug naar de kledingkast
.
Normaalgesproken zeg ik het gewoon als m'n vriendin iets aanheeft dat niet staat (meestal krijg ik dan de reactie dat ik dan maar iets moet uitzoeken)

nee, ik ben een kutwijfquote:Op donderdag 16 december 2004 09:18 schreef ThE_ED het volgende:
Achja, als we het zo lezen, MarMar is natuurlijk de perfecte vrouw.

MarMar je bent er weerquote:Op donderdag 16 december 2004 09:18 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol sjahvrouwen...
je had natuurlijk ook van de gelegenheid gebruik kunnen maken om het rokje zelf even recht te trekken, altijd leuk, vooral als het een lekker kort rokje is
of is dat weer mijn verknipte dirty mind hehehe

Ja, dat zeg je nu wel de hele tijd, maar dat denken de vrouwen van de verhaaltjes uit deze thread vast ook, en de lezen vast ook de verhaaltjes van anderen en zeggen "dat doe ik nooooit"quote:

quote:

njah maar ik ben kwa denken een manwijf zeggen zequote:Op donderdag 16 december 2004 09:22 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu wel de hele tijd, maar dat denken de vrouwen van de verhaaltjes uit deze thread vast ook, en de lezen vast ook de verhaaltjes van anderen en zeggen "dat doe ik nooooit":P

is dat een sollicitatie voor een date?quote:Op donderdag 16 december 2004 09:23 schreef MarMar het volgende:
[..]haai
single sinds kort ook nog, whehe, niet best (die gozer mag fijn genoegen nemen met een zeikwijf voortaan)

haha, neh, dat was gewoon even een gedachte die een glimlach over mijn lippen deed glijden, het idee dat hij weer genoegen moet nemen met zeikende wijvenquote:Op donderdag 16 december 2004 09:25 schreef komrad het volgende:
[..]
is dat een sollicitatie voor een date?

* komrad had nog wel even hoopquote:Op donderdag 16 december 2004 09:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
haha, neh, dat was gewoon even een gedachte die een glimlach over mijn lippen deed glijden, het idee dat hij weer genoegen moet nemen met zeikende wijven

neu, hij was alleen "vergeten" dattie een wijf met twee koters had...quote:Op donderdag 16 december 2004 09:34 schreef komrad het volgende:
[..]
* komrad had nog wel even hoop
Was hij toevallig een zeikende man dan?

Vrij essentiele constatering iddquote:Op donderdag 16 december 2004 09:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
neu, hij was alleen "vergeten" dattie een wijf met twee koters had...
maar daar kwam ik per ongeluk toch achter...

uhhu maar reboundrondslettebakken is ook leukquote:Op donderdag 16 december 2004 09:40 schreef komrad het volgende:
[..]
Vrij essentiele constatering idd

Maakt allemaal niet uit, als je jezelf maar niet laat ombouwen naar je gedachtengang.quote:Op donderdag 16 december 2004 09:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
uhhu maar reboundrondslettebakken is ook leukzeker als je dan erachter komt dat in tien jaar tijd 1 ding niet echt is veranderd: de leeftijd van "aanbidders"
grijns
werkt goed hoor een lekkere gozer van 20
(zie je wel dat ik denk als een vent haha, seks helpt altijd :p )

whaa hell noquote:Op donderdag 16 december 2004 09:45 schreef komrad het volgende:
[..]
Maakt allemaal niet uit, als je jezelf maar niet laat ombouwen naar je gedachtengang.
Kan je niet even je filosofie rondvertellen zodat wij mannen er massaler ons voordeel mee kunnen doen

Nee maar ik heb schijnbaar ook nogal een uitgesproken mening. Doe gewoon normaal en stel je niet zo op van ik gedraag me als een typische vrouw. Ben jezelf en dan beval je me of niet, makkelijk genoeg. Probleem is dat vrouwen proberen zich te gedragen als 'men' van een vrouw verwacht, zeikerig dus.quote:Op donderdag 16 december 2004 09:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
whaa hell nolaat mij maar fijn vrouw zijn, daar vermaak ik me prima mee.
sjah weet je, als ik zeg dat ze niet zo moeten zeiken, worden ze pissig, want ik als vrouw moet dat toch begrijpen!?!? snap jij dat nou?![]()

uhhu, als hulpbehoevende trutjes die niet tegen een grof woordje kunnen en nooit scheten laten of nooit boeren en al zeker niet iets doen zonder er over te moeten lullen.quote:Op donderdag 16 december 2004 09:54 schreef komrad het volgende:
[..]
Nee maar ik heb schijnbaar ook nogal een uitgesproken mening. Doe gewoon normaal en stel je niet zo op van ik gedraag me als een typische vrouw. Ben jezelf en dan beval je me of niet, makkelijk genoeg. Probleem is dat vrouwen proberen zich te gedragen als 'men' van een vrouw verwacht, zeikerig dus.

Die scheten laten en boeren hoeven ze van mij ook niet te doen, maar kom gewoon op voor jezelf. Zeg wat je echt vind, leer elkaar begrijpen. Als je altijd als een meningsloze doos door het leven gaat, kom je er ook nooit achter of je bij elkaar past. En het irriteert me gewoon. WAT VIND JE NU ECHT????quote:Op donderdag 16 december 2004 09:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
uhhu, als hulpbehoevende trutjes die niet tegen een grof woordje kunnen en nooit scheten laten of nooit boeren en al zeker niet iets doen zonder er over te moeten lullen.

quote:Op donderdag 16 december 2004 10:03 schreef komrad het volgende:
[..]
Die scheten laten en boeren hoeven ze van mij ook niet te doen, maar kom gewoon op voor jezelf. Zeg wat je echt vind, leer elkaar begrijpen. Als je altijd als een meningsloze doos door het leven gaat, kom je er ook nooit achter of je bij elkaar past. En het irriteert me gewoon. WAT VIND JE NU ECHT????

schalk marmar??quote:Op donderdag 16 december 2004 10:05 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Wellicht een idee om mail-adressen uit te wisselen voordat dit in een "schalk Marmar" show verandert?

Ik constateer dat veel vrouwen dingen vragen die ze weten, slechts om de conversatie op gang te houden. Je praat ergens over als je denkt dat het iets toevoegd en niet om zomaar in de rondte te lullen, dat doe ik wel met mijn vriendenquote:Op donderdag 16 december 2004 10:05 schreef MarMar het volgende:
[..]idd en vragen wat iemand bedoelt als je een opmerking niet prettig vindt, in plaats van meteen in de aanval gaan wil ook nog wel eens helpen
en geen vragen stellen waarvan je het antwoord niet horen wil is een van mijn motto's want als je mijn mening vraagt, moet je niet zeiken als die mening je niet bevalt

sommige vrouwen kunnen niet echt praten, die produceren slechts geluidquote:Op donderdag 16 december 2004 10:07 schreef komrad het volgende:
[..]
Ik constateer dat veel vrouwen dingen vragen die ze weten, slechts om de conversatie op gang te houden. Je praat ergens over als je denkt dat het iets toevoegd en niet om zomaar in de rondte te lullen, dat doe ik wel met mijn vrienden
Ja en als iemand je iets vraagt en het antwoord bevalt niet, too bad, had je het idd niet moeten vragen

Idd nogal slowchatterig hehequote:Op donderdag 16 december 2004 10:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
sommige vrouwen kunnen niet echt praten, die produceren slechts geluid
maarreh, dit wordt slowchat inmiddelsik ga wat doen.. er ligt nog wat lekkers op me te wachten
buhbai

Ik denk dat Forau meer doelde op het gezeur van sommige mensen in het vorige deel, waarin MarMar soms (iig volgens die mensen) misschien wat te lastig over het hoofd te zien was.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:24 schreef komrad het volgende:
BTW Marmar schalken hehe, not in that business zoek wel irl. Gewoon een leuk gesprek verder niets hoor, no offense MarMar maar ik ben ook niet echt in that zone.

mee eens behalve als ze alles onderschrijven wat wij zeggenquote:Op donderdag 16 december 2004 14:34 schreef jap85 het volgende:
Stelling: Vrouwen mogen niet in dit topic![]()

stelling: kom maar op met de verhalenquote:Op donderdag 16 december 2004 14:37 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Stelling; Reageer niet als je geen verhaal hebt. Anders komt er dalijk een slotje op en is niemand blij meer.

Stelling; Je hebt het niet helemaal begrepen.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:41 schreef komrad het volgende:
[..]
stelling: kom maar op met de verhalen

stelling: ik begrijp het wel dus laten we allebei stoppen met deze onzin vanaf nu!quote:Op donderdag 16 december 2004 14:42 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Stelling; Je hebt het niet helemaal begrepen.

Check... ook last van gehad... let op gehad whahahahaquote:Op donderdag 16 december 2004 15:31 schreef Retardus het volgende:
Gister nog.
Zaten op de bank, het was half 1.
Zij: Ik ga je er zo uitgooien, of blijf je slapen?
Ik: Je moet er vroeg uit he?
ZIj: Ja, om 7 uur.
Ik: Ik denk dat ik maar thuis slaap.
Zij: *zielige blik*
Ik: Okay, ik blijf wel slapen.
Zij: Maar ik moet er wel heeel vroeg uit. (maw, jij dus ook)
Ik: Ja nondeju, wat wil je nou dan?
Zij: Ja laat maar
Ik:![]()
![]()

zo duidelijk herkenbaarquote:Op donderdag 16 december 2004 15:31 schreef Retardus het volgende:
Gister nog.
Zaten op de bank, het was half 1.
Zij: Ik ga je er zo uitgooien, of blijf je slapen?
Ik: Je moet er vroeg uit he?
ZIj: Ja, om 7 uur.
Ik: Ik denk dat ik maar thuis slaap.
Zij: *zielige blik*
Ik: Okay, ik blijf wel slapen.
Zij: Maar ik moet er wel heeel vroeg uit. (maw, jij dus ook)
Ik: Ja nondeju, wat wil je nou dan?
Zij: Ja laat maar
Ik:![]()
![]()

Geslacht: Vrouwquote:Op donderdag 16 december 2004 18:36 schreef xitin het volgende:
zeur zeur gaap

of je leest de vorige twee delen ookquote:Op vrijdag 17 december 2004 02:23 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ken ook het verhaal van de vrouw die in het zeikwijven topic maar bleef slowchatten en daarna zelf een "bijdrage" doet in de vorm van een quote van een man.

quote:Op maandag 20 december 2004 01:38 schreef Shagster het volgende:
Speciaal voor jou dan, een klassieker.
"Die Sarah hè, op het feestje?"
"Ja... Ik weet wie je bedoelt."
"Oh, dus je vind het wel een lekker wijf."
"Sarah is fotomodel. Natuurlijk vind ik het een lekker wijf."
"Je hebt lang met d'r zitten praten."
"Mwah. Niet langer dan met iemand anders.."
"Maar je vond haar wel leuk."
"Ja, ik vond haar best aardig ja."
"Als ze heel lelijk was. Zou je dan ook met haar praten?"
"Emm... Ik denk het niet. Ik houd niet van lelijke mensen."
"Dus je vond Sarah interessant omdat ze knap was."
"Goh. Als je het zo zegt.. Daar zit best wel wat in. Ik ben oppervlakkiger dan ik dacht."
"Als ik er niet was, zou je d'r dan een beurt willen geven?"
"Als jij er niet was, zou ik dat best overwegen ja. Als Sarah ook wilde dan hè?"
"En als Sarah en ik allebei op dat feestje waren, en wij kenden elkaar niet, wie zou je dan kiezen om mee te praten?"
![]()
Geloof mij nou maar, een goed antwoord bestaat niet.

LOL, da's zo'n rotgevoel als ze je heel stiekem naar dat punt toe gepraat heeft, waar je je met geen mogelijkheid meer uit kunt lullenquote:Op maandag 20 december 2004 01:38 schreef Shagster het volgende:
"Goh. Als je het zo zegt.. Daar zit best wel wat in. Ik ben oppervlakkiger dan ik dacht."
"Als jij er niet was, zou ik dat best overwegen ja. Als Sarah ook wilde dan hè?"
"En als Sarah en ik allebei op dat feestje waren, en wij kenden elkaar niet, wie zou je dan kiezen om mee te praten?"
![]()

haha, wowsa zie je daar maar eens uit te reddenquote:Op maandag 20 december 2004 01:38 schreef Shagster het volgende:
![]()

Ik ben nogal naïef geloof ik, dus ik zie deze dingen nooit aan komen.quote:Op maandag 20 december 2004 14:05 schreef komrad het volgende:
In dat gesprek zie je het al de verkeerde kant opgaan, dit had je al veel eerder aan kunnen zien komen om het dan te voorkomen. Bv je vond haar wel leuk, antwoord in slijm modus, ze kan niet aan je tippen

ach ja...goedmaakseks is de beste seksquote:Op maandag 20 december 2004 14:09 schreef Shagster het volgende:
[..]
Ik ben nogal naïef geloof ik, dus ik zie deze dingen nooit aan komen.En dat slijmen daar prikte ze zo doorheen...
Gesprekken als dit eindigde vaak in ruzie en dat ze 3 dagen later opbelde dat ze er zo'n spijt van had.
Of dat ik toegaf dat ik fout zat terwijl ik dat zelf helemaal niet vond.Onthoud, ik was nog jong.

Dat vind ik nou zo dom... je ziet het ook vaak in Amerikaanse films/series dat vrouwen klagen dat mannen de WC bril omhoog laten..... NOU EN ??!!! Zij doen toch ook niet de WC bril omhoog ?!quote:Op maandag 13 december 2004 16:50 schreef ThE_ED het volgende:
(Uit de kalender: Het jaar van de man: 2005)

Zij vond zichzelf te mager en ze vond dat ze te grote tieten had?quote:Op maandag 20 december 2004 14:33 schreef Tweek het volgende:
zij: Vind je haar mooi?
ik: Nee veel te grote borsten.
zij: En zij dan?
ik: Nee te mager.
zij: waarom ben je altijd zo negatief
ik: Ik ben gewoon eerlijk
zij: Ja maar de dingen wat je niet mooi vind dat heb ik ook
ik: Nee dat heb je niet
zij: wel waar
ik:![]()
Ooit ook eens gezegd dat ik claire forlani erg mooi vond, wat er in resulteerde dat ik een jaar lang het heb moeten aan horen dat forlani mooier was dan zij.
Dit soort vragen ga ik dan ook niet meer beantwoorden, het goede antwoordt bestaat toch niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |