Geef me een goed alternatief voor muziek voor jong (ikzelf) en oud (me ouders).quote:Op maandag 6 december 2004 18:03 schreef Thetallguy het volgende:
Ja wie luistert er dan ook naar Sky![]()
inderdaad, of RTL-FM, maar dat is ook al van die bagger kut nederlandse muziekquote:Op maandag 6 december 2004 18:05 schreef Thetallguy het volgende:
O en wat verwacht je dan, een commerciele zender die rond kerst geen kerstmuziek uitzendt?![]()
3FM doet het ook alquote:Op maandag 6 december 2004 18:05 schreef Thetallguy het volgende:
O en wat verwacht je dan, een commerciele zender die rond kerst geen kerstmuziek uitzendt?![]()
Ik verwacht dat commerciele zenders laten horen wat we willen horen en ik weet dat heel veel mensen nu zoiets hebben van "Oh nee he, niet nu al...".quote:Op maandag 6 december 2004 18:05 schreef Thetallguy het volgende:
Elk jaar elke dag diezelfde kerstmuziekjesquote:Op maandag 6 december 2004 18:11 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook geen problemen mee
OMG!quote:Op maandag 6 december 2004 18:14 schreef Thetallguy het volgende:
[Christmas] { Rudolph the Red-nosed Radio } non-stop Rudolph the Red-nosed Reindeer ONLY!
Idd en het is niet zo het probleem dat ze een keertje worden uitgezonden, want vele nummers zijn gewoon goed gemaakt, maar elk uur of om het andere uur weer dezelfde. Pls let it stop.quote:Op maandag 6 december 2004 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Elk jaar elke dag diezelfde kerstmuziekjes.
ik ook niet, vind het wel gezelligquote:Op maandag 6 december 2004 18:11 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook geen problemen mee
Ik vind het ook wel gezelligquote:Op maandag 6 december 2004 19:28 schreef rnaat01 het volgende:
[..]
ik ook niet, vind het wel gezellig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |