Nee, ik download geen DVDs. Wat niet wil zeggen dat ik geen films download, maar DVDs koop ik gewoon, waarschijnlijk ook meer dan wanneer ik geen films zou downloaden.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:18 schreef Omkron het volgende:
Volgens mij houdt TS *biep* scherp in de gaten als ik de lijst zo eens bekijk..
Ik heb die DVD niet gekocht, dat is alleen voor de openingspost gebruikelijk om een filmposter te verneuken met DVD in de titel en dat ook als TT te nemen, vandaar. De Criterion kost iig ongeveer 25 euro (cd-wow en dvdsoon), maar bij dvdsoon heb je ook een versie van nog geen 10 euro.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:42 schreef RedWind het volgende:
@TS,
Waar heb je de die dvd (Carnival of souls oid was het toch) vandaan en hoeveel kostte die?
Hoezoi? Dit is toch gewoon een leuke film?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:11 schreef Hare het volgende:
Ik schaam me diep:
[afbeelding]
Gelukkig is ie niet voor mezelf![]()
jij speelt natuurlijk liever met je juwelenkistjequote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:11 schreef Hare het volgende:
Ik schaam me diep:
[afbeelding]
Gelukkig is ie niet voor mezelf![]()
Ik weet niet welke dat precies is, maar is dit ook niet een mooie?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:21 schreef Sai het volgende:
[offtopic]Toffe titel.[/offtopic]
[half-ontopic]Morgen ofzoiets ga ik eens naar de FAME om het Kubrick-boxje te kopen.[/half-ontopic]
Die hebbik al. Ik koop voor 25 euri een boxje met Paths of Glory, The Killing en (geloof ik) Killer's Kiss.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik weet niet welke dat precies is, maar is dit ook niet een mooie?
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=18105
60 euro voor 9 discs!
klopt killer's kiss ik heb hem ook namelijkquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:48 schreef Sai het volgende:
[..]
Die hebbik al. Ik koop voor 25 euri een boxje met Paths of Glory, The Killing en (geloof ik) Killer's Kiss..
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:48 schreef Sai het volgende:
[..]
Die hebbik al. Ik koop voor 25 euri een boxje met Paths of Glory, The Killing en (geloof ik) Killer's Kiss..
In wat voor soort verpakking zitten ze?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:01 schreef De_Schaduw het volgende:
Jaaaaaaa, ik heb ze! En nu wil ik sets hebben met bijv. Karloff en Lugosi films als The Black Cat en The Raven
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
heb ik ook net binnen, 2 discsquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:07 schreef Fabulousbakerboy het volgende:[afbeelding]
- Elem Klimov's Idi i Smotri (Kom en Zie, 1985)
Zijn erg mooie verpakkingen. Het is een kartonnen sleeve met een plastic doorkijkglaasje, waarop ook een beetje groen gedrukt is. De dvd's zelf zitten verpakt in een hardkartonnen box met plastic binnenzijde. De box kan je dichtklikken. Qua uiterlijkt lijkt het enigzins op een boek.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:13 schreef Hare het volgende:
[..]
In wat voor soort verpakking zitten ze?
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:17 schreef Timo20 het volgende:
Mijn titel suggestie was trouwens cooler
Ben ook maar weer op pad gegaanquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:37 schreef Dizer het volgende:Het is weer donderdag!!! Vandaag is vaste "DVD/CD shop-dag" van mijn beste vrienden en ik. Dus dat wordt weer smullen vandaag
quote:
Bij de AH in Leidschendam waar mijn vriendin werkt. De filiaalmanager daar koopt per pallet dvd's die op het distributiecentrum retour zijn gekomen. Ze zijn voor klanten ¤ 7,50 maar voor personeel nog goedkoper. Je moet er wel snel bij zijn, want ze vliegen als warme broodjes over de toonbank...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:12 schreef MikeyMo het volgende:
waar?
Nee, die filiaalmanager doet dit op eigen houtjequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:19 schreef MikeyMo het volgende:
ah niet bij elke AH?
jij liever dan ikquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:43 schreef Litso het volgende:
Cube 2: Hypercube
wanneer was je ook alweer jarig?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:31 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
jij liever dan ik
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:32 schreef Timo20 het volgende:
Vanmorgen ontvangen van koreandvds.com, zonder douane kosten:
[afbeelding]
[afbeelding]
hij is echt mooi, en bovendien nu OOP![]()
![]()
Wehhehkommaaropmetjulliecommentaarquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:59 schreef Shogo het volgende:
Airmiles teveel zeker?![]()
Helemaaaal niks mis meequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:05 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Wehhehkommaaropmetjulliecommentaar
![]()
De Teigetjes film was ook wel leuk. Dat ze op zoek moesten naar de familieboom en dat hij dacht dat dat een boom in het bos was met allemaal Teigetjes whehehehe.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:05 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Wehhehkommaaropmetjulliecommentaar
![]()
vrijwillig?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:43 schreef Durbin het volgende:
Verder nog :
Carnival of Souls (1998)
Nee, volgens mij heeft ie een dwangmatigheid om elke dvd te kopen waarvan de titel van elk 'welke film heb je nou gekocht' topic is afgeleidquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:47 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
vrijwillig?
Volgens je ondertitel ben je een b-movie freak.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:31 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
jij liever dan ik
Toffe films! Beidequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:25 schreef Wepeel2 het volgende:
En ja hoor, na 6 uur 's avonds komt er opeens een mannetje op een fiets nog 2 pakketjes door mijn brievenbus gooien:
Ichi The Killer 2dvd en Donnie Darko: Director's Cut, die dus meer dan 20 dagen onderweg is geweest. Nu heb ik opeens binnen één dag 2 exemplaren van The Director's Cut. Ik stuur het 2e exemplaar wel netjes terug overigens.
Deze pakketjes zijn overigens bezorgd door Post & Mailgroep Ruurlo.Ik ga ze maandag wel even bellen of ze soms een soort policy hebben dat ze maar eens in de 2 weken de pakketjes wegbrengen of zo. Hier in de achterhoek weet je het maar nooit.
![]()
Dan heeft hij mooi de verkeerde film in huis gehaaldquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:28 schreef Hare het volgende:
Nee, volgens mij heeft ie een dwangmatigheid om elke dvd te kopen waarvan de titel van elk 'welke film heb je nou gekocht' topic is afgeleid
Hypercube is een waardeloos stuk strontquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Volgens je ondertitel ben je een b-movie freak.
Is hypercube geen b-movie?
(ik vind hem geweldig trouwens)
Woord omhoog neger!!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:26 schreef MikeyMo het volgende:
Hypercube is een waardeloos stuk stront
aightquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:43 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Woord omhoog neger!!
Eigenlijk, heeft mijn vriendin hem voor me gekocht.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:20 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dan heeft hij mooi de verkeerde film in huis gehaald
![]()
*oei* is Internal Affairs al op DVD te koop?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
maar dat is toch n trilogie, of niet?? is de complete trilogie al ergens te koop??quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*oei* is Internal Affairs al op DVD te koop?
er staat toch echt Infernal affairsquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*oei* is Internal Affairs al op DVD te koop?
Ik wou net zeggen!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
er staat toch echt Infernal affairs
Dat zag ik ook...daarom kon ik hem ook nergens vinden.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:14 schreef MikeyMo het volgende:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Die van mij heeft zo'n gaar kartonnen hoesje.quote:
Die van mij ookquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:12 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Die van mij heeft zo'n gaar kartonnen hoesje.![]()
Muwhahaha. Leed is zoveel beter te verdragen als je het kunt delen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:23 schreef Hare het volgende:
[..]
Die van mij ook
over leed gesproken, hoe is het met het leed van onze portemonnee's dat we doorgaans bespraken in ons hulpgroepje... ik moet ook eigenlijk biechten na alles wat ik van de week binnen heb gekregenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:41 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Muwhahaha. Leed is zoveel beter te verdragen als je het kunt delen.
Ik ben volgens mij afgekickt, heb deze week alleen deliverance binnengekregenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
over leed gesproken, hoe is het met het leed van onze portemonnee's dat we doorgaans bespraken in ons hulpgroepje... ik moet ook eigenlijk biechten na alles wat ik van de week binnen heb gekregen
gaat niet goed met m`n portomenneequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
over leed gesproken, hoe is het met het leed van onze portemonnee's dat we doorgaans bespraken in ons hulpgroepje... ik moet ook eigenlijk biechten na alles wat ik van de week binnen heb gekregen
Als je ze bij de FRS koopt kan je 5 euri kortingsbonnen van prijsjerijk.nl gebruikenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
gaat niet goed met m`n portomennee
deze week 1x dvd`s gekocht uit de 3 voor 33 actie bij van leest. Verder heb ik nog Girl With A Pearl Earring en Aladdin giftset binnen gekregen.
Verder verwacht ik volgende week nog: Eternal Sunshine Of The Spotless Mind (R1), Lost In Translation (R3) en de Hellboy Giftset...![]()
![]()
![]()
![]()
Ja idd, als ze die prijsjerijk bonnen dan ook es opsturenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:11 schreef slindenau het volgende:
[..]
Als je ze bij de FRS koopt kan je 5 euri kortingsbonnen van prijsjerijk.nl gebruiken.
De FRS en VanLeest bieden ongeveer dezelfde DVD's aan in hun acties.
je bent niet de enige hoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:55 schreef Durbin het volgende:
..ik ben ook altijd zo vatbaar voor verslavingen..
extra's zijn bijna nooit ondertiteld van aziatische filmsquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:36 schreef Timo20 het volgende:
wist niet precies in welk topic ik deze vraag moest stellen, maar weet iemand misschien te bevestigen of bij deze 2dvd de extra`s ook in t Engels zijn ondertiteld??
kan t nl. nergens vinden
[afbeelding]
linkje
We zullen ons wel melden als de rekening komt om na 5 dagen geklaag en gehuil 25 dagen lang weer vrolijk te bestellen tot de volgende rekening.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Deze is momenteel naar mij onderweg, dus ik hoop hem over een paar dagen in huis te hebben.quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:36 schreef Timo20 het volgende:
wist niet precies in welk topic ik deze vraag moest stellen, maar weet iemand misschien te bevestigen of bij deze 2dvd de extra`s ook in t Engels zijn ondertiteld??
kan t nl. nergens vinden
100% zeker niet, staat volgens mij een review van op dvdtimesquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:36 schreef Timo20 het volgende:
kan t nl. nergens vinden
[afbeelding]
linkje
Ik dacht dat ze die caps zelf maakten. Ze moeten toch sowieso de dvd's vergelijken?quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:46 schreef Hare het volgende:
Rear Window vergelijking
Fight Club vergelijking
Op dvdbeaver, vooral letten op de Big Thanks voor alle screen Caps
Yep, that's me
Helpt jullie mooi weer met het uitzoeken van de beste dvds
en ik ga dus maar eens gauw mijn Fight Club R2 vervangen door de R1
Nope, worden gewoon met een vast progje gemaakt (powerdvd), en dan natuurlijk alle instellingen hetzelfde instellen. Dus eigenlijk wordt alleen het beeld echt vergeleken. En menu natuurlijk.quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:58 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze die caps zelf maakten. Ze moeten toch sowieso de dvd's vergelijken?
Als ik jou was zou ik gewoon ff Fary Tooze een mailtje sturen en die legt je alles helemaal perfect uitquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:45 schreef De_Schaduw het volgende:
Ah mooi dat jij caps maakt, ik heb namelijk hulp nodigMisschien wel handig om hier te vragen zodat anderen misschien ook eens caps kunnen insturen.
Ik heb in het verleden 1 keer caps gemaakt van High Noon voor DVD Beaver, maar nu kom ik er even niet meer uit.
Hoe moet het nou? Je maakt dan met PowerDVD (ik heb momenteel 5.0) caps die je bewaard als .bmp met als instelling 'original video source size'.
Maar wat dan? Want volgens mij moet je aspect ratio worden aangepast en moet je het ergens mee omzetten naar .jpg met de juiste compressie instelling.
Caps insturen werkte met High Noon wel, maar wel door de caps en commentaar op m'n eigen website te gooienquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:40 schreef Hare het volgende:
Want je kunt niet zomaar caps gaan insturen, ze hebben er een speciale pagina voor om die screens neer te plaatsten enzo. En die pagina krijgt dus niet iedereen
het vervolg op City Of God?? is t wat?quote:
heb je die nou alleen gekocht voor het audiocommentaar?quote:Op maandag 25 oktober 2004 16:00 schreef Motoko het volgende:
The Silence Of The Lambs - Criterion Edition(OOP)
ik heb geen idee of het wat is, ik heb alleen nog maar even uitgeprobeerd hoe het afspeelt. vaste engelse subs iig.quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
het vervolg op City Of God?? is t wat?
vond city of god helemaal geweldig, maar n vervolg
had van mij niet gehoeven hoor
ja en omdat ie maar 17 euro was.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:13 schreef mooiegek het volgende:
heb je die nou alleen gekocht voor het audiocommentaar?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:12 schreef Motoko het volgende:
[..]
ja en omdat ie maar 17 euro was.
d'r staat nog wel meer leuks op dan alleen het audiocommentaar hoorquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:13 schreef mooiegek het volgende:
[..]
heb je die nou alleen gekocht voor het audiocommentaar?
jammer alleen dat ze geen enkele fatsoenlijke versie ervan kunnen maken...quote:
GRMBLquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:57 schreef AntiChrist het volgende:
jammer alleen dat ze geen enkele fatsoenlijke versie ervan kunnen maken...
bij deel 1 klopt de muziek op de R2-Uk en de R1 niet.
bij deel 2 R1 klopt de soundtrack al helemaal niet.
bij deel 3 is de uncut versie Full-screen (R2-UK), en de cut versie Widescreen (R1)
hehe die heb ik zelf ook al 100den keren gezien.. evenals return of the living dead part 1quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:30 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
GRMBL
Nou ja, het is maar goed dat ik die films niet zo vaak heb gezien als The Lost Boys, die film ken ik uit m'n hoofd. Dus ook waar de muziek zit. Als het daar zou zijn gebeurd zou ik wel heel pissed zijn geweest.
is ie mooi? is die buste van Hellboy n beetje van redelijk formaat? heb m zelf nog steeds niet binnenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:12 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ontopic:
vandaag binnen:
[afbeelding]
20 copies, nou dan zal hetw el een kut DVD zijnquote:
en ja hoor t busje van de TPG rijdt gewoon voorbijquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb m zelf nog steeds niet binnen
hahahahaquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en ja hoor t busje van de TPG rijdt gewoon voorbij![]()
![]()
komt dat niet gewoon doordat de film nagesynchroniceerd is?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:12 schreef Atreidez het volgende:
Alleen bij de GBU loopt op sommige stukken de audio asynchroon met t beeld, al valt t niet echt heel erg opIemand die m ook heeft en kan bevestigen of dit op elke versie zo is?
De lippen maken wel de goeie bewegingen, alleen doen ze dat dus op sommige plaatsen 0.3 sec eerder.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:26 schreef mooiegek het volgende:
komt dat niet gewoon doordat de film nagesynchroniceerd is?
Dat zou eigenlijk niet mogen bij een DVD release...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:51 schreef Atreidez het volgende:
[..]
De lippen maken wel de goeie bewegingen, alleen doen ze dat dus op sommige plaatsen 0.3 sec eerder.
Ik ook. Leuke extra's.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:49 schreef Timo20 het volgende:
[afbeelding]
binnen van cdwow, niet van yesasia
Oh dat vind ik altijd zo erg als ze 'based on a true story' zo pontificaal erop zetten. Alsof het een kwaliteitsmerk is waar de film beter van wordt. En het krijgt ook meteen zo'n RTL4 karakter.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:51 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
Mooi rijtje.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:45 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
()
ja als ze ook doen wellicht wel jaquote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:06 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik ook. Leuke extra's..
Dan vind je deze misschien ook wel interessant:quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:05 schreef Verbal het volgende:
Sorry MikeyMo
[afbeelding]
O, en nog een linkse rakker-docu:
[afbeelding]
V.
Och, die wil ik wel een keer zien, maar niet voor die prijs...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 03:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Dan vind je deze misschien ook wel interessant:
http://www.playusa.com/pl(...)rol+room&page=search
als Kerry wint zijn die DVD's gelijk al outdated. Waste of money dusquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:05 schreef Verbal het volgende:
Sorry MikeyMo
[afbeelding]
O, en nog een linkse rakker-docu:
[afbeelding]
V.
Neuh, dan heb ik nog steeds een stukje curieuze filmhistorie in huisquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als Kerry wint zijn die DVD's gelijk al outdated. Waste of money dus
Ik vrees van niet. Maja, ik heb nog wel plaats in mijn kast voor Fahrenheit 11/3: Revenge of the Killer Ballotsquote:en ik hoop dat Kerry wint btw
]quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Neuh, dan heb ik nog steeds een stukje curieuze filmhistorie in huis
Soort Birth of a Nation, maar dan anders
quote:Ik vrees van niet. Maja, ik heb nog wel plaats in mijn kast voor Fahrenheit 11/3: Revenge of the Killer Ballots
V.
deze heb ik ook besteld 1,5 week geleden, maar hij staat nog op orderquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:38 schreef FremantleDockers het volgende:
Deze kwam net binnen van dvdsoon.com, de quebec-versie van amelie (met wat anderen, maar daar gaat het nu even niet om):
[afbeelding]
Leuke box, groter dan verwacht. De buitenste doos is zeker twee keer de oppervlakte van een standaard dvd. De inhoud:
-Filmpostertje met (gedrukte) handtekening
-Boekje met bla over de makers en acteurs
-Postcards
-Enveloppe met kabouterfoto's
-Photo-malon foto
-Dubbeldvd (ZONDER engelse ondertitels) (niet op de foto)
-CD met de filmmuziek (niet op de foto)
-Een steen, zo'n ding die ze in haar zakken bewaart (niet op de foto)
-Een vino-flex (zilveren buigbaar schuifje zodat je wijnfles niet druppelt) (niet op de foto)
Al met al een leuke uitgave voor nog geen ¤20. Die vino-flex kan ik maar moeilijk plaatsen, waarschijnlijk is de uitgave op de een of andere manier gelieerd aan Vins de Bordeaux, dat merk staat zowel op de vino-flex als ergens op de doos. Beetje wazig.
De 2 DVDs zitten op een langwerpig stukje karton, dubbelgevouwen in een slipcase. In het midden steekt een klein boekje (Carnet de Amelie) waarin staat wat er op de dvds staat. Leuk gedaan.
Die van mij ook, maar klinkt iig erg leukquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
deze heb ik ook besteld 1,5 week geleden, maar hij staat nog op order![]()
wat belachelijk duur.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:47 schreef Litso het volgende:
Vandaag voor tezamen minder dan €30:
Slackers
The Generals Daughter
Evolution
als slackers de criterion editie is valt het wel mee toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 21:33 schreef mooiegek het volgende:
[..]
wat belachelijk duur.
Jij trouwens nog bedankt dat je me er op geattendeerd hebt!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar klinkt iig erg leuk
Kan niet wachten tot ik hem binnenheb!!
Dat is Slacker. Slackers is een verschrikkelijk stomme kutkomedie.quote:Op zondag 31 oktober 2004 01:01 schreef Motoko het volgende:
[..]
als slackers de criterion editie is valt het wel mee toch?
En zonder plastic om de hoes en krassen en vingers op de DVD's of zelfs DVD's die een barst hebbenquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:12 schreef NgInE het volgende:
[afbeelding]
een van de beste films van Stanley Koekblik, die moest ik gewoon hebben
[afbeelding]
heb gehoord dat ie wel ok is en het verhaal spreekt me erg aan...ben benieuwd.
[afbeelding]
wou ik ook al heel lang zien
en al deze dvd's lagen bij de freerecord shop voor een betere prijs dan de play
ah je hebt gelijk idd dan is het veel te duurquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:24 schreef Sai het volgende:
[..]
Dat is Slacker. Slackers is een verschrikkelijk stomme kutkomedie.
nog nooit last van gehad...alles ziet er prima uit en doet het goedquote:Op zondag 31 oktober 2004 16:25 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
En zonder plastic om de hoes en krassen en vingers op de DVD's of zelfs DVD's die een barst hebben
Geef mij maar online winkels
quote:Op maandag 1 november 2004 21:29 schreef Motoko het volgende:
[afbeelding]
Ook echt DIE versie van Se7en in de drie voor 33?!quote:Op maandag 1 november 2004 22:01 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wordt gek van die 3 voor 33,- actie...![]()
De basic versie kost maar 4.99 bij de FRS, en de dubbeldisc zit idd in de actiequote:Op maandag 1 november 2004 22:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ook echt DIE versie van Se7en in de drie voor 33?!
Bagger, wilde hem meteen bestellen, maar hij is niet meer leverbaar volgens frs.nlquote:Op maandag 1 november 2004 22:54 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
De basic versie kost maar 4.99 bij de FRS, en de dubbeldisc zit idd in de actie
Ik denk dat het hier om de 3 voor 33-actie bij vanleest.nl gaat.quote:Op maandag 1 november 2004 22:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Bagger, wilde hem meteen bestellen, maar hij is niet meer leverbaar volgens frs.nl
kon hem alleen maar op ebay vinden, verder volgens mij zo goed als OOP, heb er 15 dollar voor betaaldquote:Op maandag 1 november 2004 21:42 schreef California het volgende:
[..]. Goedkoop? Waar?
Ontopic dan maar: The Limey, Nederlandse editie. 4:3 en geen extra's. Dus die mag de FRS houden, als ik nog kan ruilen.
Ik ben totaal niet wegwijs op ebayquote:Op maandag 1 november 2004 23:39 schreef Motoko het volgende:
kon hem alleen maar op ebay vinden, verder volgens mij zo goed als OOP, heb er 15 dollar voor betaald
zag hem op ebay, en ook gelijk maar gekochtquote:Op maandag 1 november 2004 21:29 schreef Motoko het volgende:
[afbeelding]
gozer, die site die je me toestraks gaf, wil m maar niet afrekenenquote:
Vergeten te vermelden idd.quote:Op maandag 1 november 2004 22:59 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier om de 3 voor 33-actie bij vanleest.nl gaat.
Daar zit deze versie van Se7en nog wel in namelijk.
Die kun je eraf halen hoorquote:Op woensdag 3 november 2004 10:29 schreef Atreidez het volgende:
[afbeelding]
Hij is echt gaaf, en de 2e disc met de soundtrack is ook topIk heb alleen een witte band om de onderkant van me doosje..
Oh thnx, ik zag wel dat ie los zat langs de bovenrand, maar aan de onderkant lijkt ie vast te zitten. Vanavond ff proberenquote:Op woensdag 3 november 2004 10:46 schreef Hare het volgende:
Die kun je eraf halen hoor
Dada nee wat doe je?quote:Op maandag 1 november 2004 16:30 schreef Dada het volgende:
Welcome to the Jungle
[afbeelding]
Maar dan de gewone Nederlandse uitgave.
dat is anders een behoorlijk amusante filmquote:Op donderdag 4 november 2004 01:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dada nee wat doe je?
Je hebt een film met "The Rock' erin
Welke versie heb je dan en wat heeft ie voor op de NL release?quote:Op donderdag 4 november 2004 11:08 schreef detulp050 het volgende:
[afbeelding]
Maar dan zonder de Japanse tekens
Als ik me niet vergis heeft de UK versie die cover en hij heeft DTS.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:17 schreef Weakling het volgende:
[..]
Welke versie heb je dan en wat heeft ie voor op de NL release?
Hij ziet er hetzelfde uit, maar dan de UK versie. Hij heeft volgens mij niets extra's op de Nederlandse versie, maar ik betaal er niet veel voor.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:17 schreef Weakling het volgende:
[..]
Welke versie heb je dan en wat heeft ie voor op de NL release?
Ik had "The Scorpion King" ooit in de bioscoop gezien...Nou dat was dus de eerste keer dat ik in slaap val in de bios. Ik wist niet dat ik een nog slechter film zou kunnen kijken dan Unbreakable. En sinds dien boycot ik alle films met The Rock erinquote:Op donderdag 4 november 2004 06:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat is anders een behoorlijk amusante film
Owja, dat kan natuurlijk ook nog, we hebben al een topic voor welke dvds je binnen hebt, welke je hebt besteld, op welke releases je wacht, maar we kunnen natuurlijk altijd nog een topic maken:quote:Op donderdag 4 november 2004 17:07 schreef Dizer het volgende:
Ik ga denk ik deze dvd binnenkort halen.. wat een geweldige film was dat: Cyborg Cop![]()
![]()
Ja, he, vreselijk, bijna net zo vreselijk als die stomme opmerkingen van jouquote:Op donderdag 4 november 2004 18:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, gut, je zou het toch maar hier vantevoren neerzetten dat je een DVD gaat kopen zeg. De asocialiteit spat er vanaf..
quote:Op donderdag 4 november 2004 15:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
k wist niet dat ik een nog slechter film zou kunnen kijken dan Unbreakable.
niet (meer) volgens dvdcompare:quote:Op donderdag 4 november 2004 13:18 schreef Shogo het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft de UK versie die cover en hij heeft DTS.
Dat hoeft nou ook weer nietquote:Op donderdag 4 november 2004 18:40 schreef Hare het volgende:
[..]
Owja, dat kan natuurlijk ook nog, we hebben al een topic voor welke dvds je binnen hebt, welke je hebt besteld, op welke releases je wacht, maar we kunnen natuurlijk altijd nog een topic maken:
Welke dvd ga je binnenkort halen?
![]()
Verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op donderdag 4 november 2004 18:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, gut, je zou het toch maar hier vantevoren neerzetten dat je een DVD gaat kopen zeg. De asocialiteit spat er vanaf..
Arm + jaloers?quote:Op donderdag 4 november 2004 18:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
quote:
Ach, die 5 Euro extra....quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:16 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb dus maar mooi de 1 disc versie besteld van Shrek, die paar lullige extra's waar ze die hele 2e schijf aan wijden vond ik zonde van m'n geld...
De NL versie heeft geen talking packaging.quote:en op geile geluidjes uit de verpakking zit ik ook niet te wachten
Koop hem dan. Die film ligt werkelijk in elke DVD zaak zo voor het grijpen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:22 schreef Cheiron het volgende:ik wil zo graag de normale (NIET 3D!!) versie van Shrek 1
![]()
![]()
Heb ik nou iets gemist? Die is toch nog gewoon verkrijgbaar?quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:22 schreef Cheiron het volgende:ik wil zo graag de normale (NIET 3D!!) versie van Shrek 1
![]()
![]()
Doe eens een wilde gokquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:36 schreef FremantleDockers het volgende:
En wat de fuck is een talking package?
Ik zie echt OVERAL alleen de "Shrek 3d" versie. NERGENS meer de normale versiequote:Op vrijdag 5 november 2004 14:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Koop hem dan. Die film ligt werkelijk in elke DVD zaak zo voor het grijpen.
ik heb Shrek 1 nog voor je... maar dan wel de r2uk versie. Stuur maar een mail als je interesse hebt.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:40 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik zie echt OVERAL alleen de "Shrek 3d" versie. NERGENS meer de normale versie![]()
![]()
Ben echt al in duizenden winkels geweest..
Zelf winkels die altijd nog oude voorraden hebben zoals de blokker of Intertoys hebben hem niet meer. Alleen nog die godgruwelijk lelijke Shrek3d versie..
(ja, en 1 versie van 35 Euro.. dat vind ik iets te gortig)
daar kan je bij dvdsoon of cd-wow een hele dvd van kopen hoorquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ach, die 5 Euro extra....
Ja dôh, wát zegt ie, en wanneer? (elke keer als je de doos oppakt ofzo?)quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Doe eens een wilde gok.
dat heeft ie dus nietquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:42 schreef Cheiron het volgende:
Ik wil wel NL ondertitels als het even kan (kunnen mn neefjes hem ook volgen)
Geen flauw idee, want de NL versie (die ik heb) heeft het dus niet.quote:Op vrijdag 5 november 2004 16:43 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Ja dôh, wát zegt ie, en wanneer? (elke keer als je de doos oppakt ofzo?)
een verpakking met een heel speciale geurquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:36 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Heb ik nou iets gemist? Die is toch nog gewoon verkrijgbaar?
En wat de fuck is een talking package?
er komt een omruilactie want het was wel de bedoeling dat je verpakking ging ouwehoerenquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ach, die 5 Euro extra....
[..]
De NL versie heeft geen talking packaging.
Hoe is de kwaliteit van de films in die box? En zitten er nog extra's bij?quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:39 schreef De_Schaduw het volgende:
Met dank aan Sai voor het melden van de lage FOX DVD prijzen bij DVDSoon.com:
[afbeelding]
www.dvdbeaver.com, www.dvdcompare.net, http://www.playusa.com/pl(...)classics&page=search .quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoe is de kwaliteit van de films in die box? En zitten er nog extra's bij?
Wat ben ik soms toch ook lui hequote:Op vrijdag 5 november 2004 18:59 schreef Sai het volgende:
[..]
www.dvdbeaver.com, www.dvdcompare.net, http://www.playusa.com/pl(...)classics&page=search .
Graag gedaan.
Ik heb alleen even een stukje All About Eve gezien en Sunrise. Sunrise is niet los verkrijgbaar en (als het goed is) alleen als bonus in die box. Er staat ook 'limited edition' op de rug ipv het nummer uit de Fox Studio Classics serie.quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:33 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoe is de kwaliteit van de films in die box? En zitten er nog extra's bij?
Oh? Waar heb je dat gehoord eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
er komt een omruilactie want het was wel de bedoeling dat je verpakking ging ouwehoeren
Rotte vis voor 'de vagina monologen'?quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:37 schreef Smots het volgende:
[..]
een verpakking met een heel speciale geur
Nou ja zeg, zitten er nou niet eens paarlemoeren oorbellen bij?quote:Op zaterdag 6 november 2004 02:02 schreef Motoko het volgende:
Girl With A Pearl Earring: Special Edition (Region-3 / 2 Disc Set)
[afbeelding]
[afbeelding]
dvd.nl, het forumquote:Op zaterdag 6 november 2004 01:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh? Waar heb je dat gehoord eigenlijk?
Coolquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:49 schreef AntiChrist het volgende:
tevens heb ik mn dvd van shaun of the dead laten signeren (door nick frost) en mn dvd van the exorcist door Linda Blair![]()
Wat een ongezellige post-icon.quote:Op zondag 7 november 2004 11:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik ben verkouden, ik voel me ongezellig.quote:Op zondag 7 november 2004 13:38 schreef Sai het volgende:
[..]
Wat een ongezellige post-icon.
ik maak vanavond wel een foto voor jequote:Op zondag 7 november 2004 01:16 schreef Hare het volgende:
[..]
Cool
Heb je daar een scan van ofzo? Wel leuk om eens te zien
(en dan heb ik het vooral over die van Linda Blair, die andere gast ken ik gaar niet)
Je bent geweldigquote:Op zondag 7 november 2004 16:34 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik maak vanavond wel een foto voor je![]()
Inderdaad, dat hoort gewoon niet. Je betaalt goed geld voor die schijfjes!quote:Op zondag 7 november 2004 16:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
De Dreamworks DVD releases zijn inmiddels nog irritanter dan Disney DVD's geworden.
2 irritante klote-trailers die je door je strot gewrongen krijgt wanneer je de DVD in een speler duwt. Niet te skippen m.b.v. de menu-knop of 'next'. In 1 speler is zelfs FFWD geblokkeerd.
Hufters. Tijd om eens een pissig mailtje naar Dreamworks te sturen, dat ik van dat soort praktijken niet gediend ben. Zelfs Disney heeft die onzin inmiddels afgeleerd.
Mag ik ook geweldig zijn als ik mijn foto's toon?quote:Op zondag 7 november 2004 16:45 schreef Hare het volgende:
[..]
Je bent geweldig
Ik heb dat nooit begrepen. De enige mensen die namelijk last hebben van die suffe meldingen en leaders als die van Brein, zijn de betalende klanten. Op illegale zooi is dat er doorgaans namelijk uitgesloopt.quote:Op zondag 7 november 2004 17:08 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hoort gewoon niet. Je betaalt goed geld voor die schijfjes!
Net als de "niet kopieren"waarschuwingen. Duurt gewoon 3 minuten! WTF! Ik hoef daar als nette consument niet mee geconfonteerd mee te worden! Bah
Soooo, echt gaaf zeg.quote:Op zondag 7 november 2004 17:26 schreef Ash het volgende:
[..]
Mag ik ook geweldig zijn als ik mijn foto's toon?![]()
Gisteren samen met Antichrist naar London gevlogen voor Het London Film And Comic Con.
En het was SUPER!!!!!
hierbij mijn aanwinsten:
[afbeelding]
Shaun of The Dead gesigneerd door Nick Frost
Predator en The Rocky Collection gesigneerd door Carl Weathers
The Exorcist gesigneerd door Linda Blair
The Abyss, Tombstone en The Terminator gesigneerd door Michael Biehn
[afbeelding]
Deze spreken voor zich lijkt mij.
Oh, natuurlijk wel. Gewoon klagen bij de maatschappij, en dudelijk maken dat dit soort ongein nou juist de verspreiding van illegale DVD's in de hand werkt, want met een illegale DVD heb je deze irritatie niet.quote:Op zondag 7 november 2004 17:53 schreef Cheiron het volgende:
Helemaal met je eens.... Helaas reikt onze invloed niet zo ver..
Wat staat er allemaal op die van Shaun of the Dead geschreven ?quote:Op zondag 7 november 2004 17:26 schreef Ash het volgende:
[afbeelding]
Deze spreken voor zich lijkt mij.
Door mij?quote:Op zondag 7 november 2004 17:07 schreef pascalheister het volgende:
Deze nog weten te bemachtigen door een tip van Hare
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |