"quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:23 schreef babette21 het volgende:Isabella
oh kijk..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:47 schreef babette21 het volgende:
ik bedoelde eigenlijk meer: 'n typfout bij 't aanmaken van z'n account...
was dus geen "beschuldiging" naar jou toe
Babette, misschien kun jij dat even uitleggen... van mij wil bigmac het niet aannemen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:52 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat jullie zo goed aan die vrouw vinden.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:52 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat jullie zo goed aan die vrouw vinden.
Ik vind het heel duidelijk... maarquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
zo goed?
Zoveel eer voor mr. Schoudertasquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:01 schreef Orginial het volgende:
Ik had een topic over Milan klaarstaan! Als afsluiter van 3 jaar Milan Verhagen!![]()
Waarom zijn wij het altijd met elkaar eensquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:08 schreef babette21 het volgende:
had ik al gezegd dat Milan ook klote is?!??!??!?!
H-I-P H-I-P H-I-P H-I-P H-I-P !quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:08 schreef babette21 het volgende:
oke ik geef wel even 'n mini-college, schrijven we allemaal mee?!?!
Waarom Isabella goed is?!
bij prof. drs. B. 21
Isabella is stoer![]()
Isabella is psycho![]()
Isabella is nooit helemaal alleen!! ()
Voeg deze ingrediënten bij elkaar en je hebt standaard strakke verhaallijnen
Een soap is niks zonder goeie psycho en Isabella is de uberpsycho van gtst
Tot slot ook nog even wat credits voor Victoria, die de rol ook nog eens erg leuk neerzet!!
* Babette roept bij deze de stichting: Houdt Isabella Psycho (oftewel: HIP) in 't leven![]()
omdat over smaak nu eenmaal niet te twisten valtquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:11 schreef dunn0w het volgende:
Waarom zijn wij het altijd met elkaar eens:{.
Milan vond ik wel leuk in die tijd met Charlie #1 !! Jullie niet dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:11 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Waarom zijn wij het altijd met elkaar eens:{.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat over smaak nu eenmaal niet te twisten valt
(behalve over goeie smaak haha)
nee Milan heb ik altijd al een stomme puber gevonden...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:12 schreef Orginial het volgende:
Milan vond ik wel leuk in die tijd met Charlie #1 !! Jullie niet dan?![]()
Die tas is werkelijk hilarisch.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee Milan heb ik altijd al een stomme puber gevonden...
met z'n postbodetasje...
van mij had ik met die vreselijke Daantje mee naar Oz gemogen...![]()
Ik vraag me altijd af want hij erin heeft zitten... ik bedoel vrouwen hebben een handtas... das logisch.. maar hij?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:22 schreef babette21 het volgende:
hilarisch irritant....![]()
Wat post jij de laatste tijd weinig in GTSTquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:14 schreef ZOWIEE het volgende:
Leuke titel, tevens tvp
Condooms zullen het niet zijn....quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:23 schreef babette21 het volgende:
z'n dj-plaatjes
Ik ga Milan,Morris,Benjamin missenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:17 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Die tas is werkelijk hilarisch.
eik?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat klopt ik ben aan het afkicken, ik plaats eik alleen nog maar tvp's
.
Wie moet anders Sjors flink op haar nummer zetten door haar weeriz te vertellen dat hij is vreemd gegaan?Juist Milanquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ga Milan,Morris,Benjamin missen![]()
eigenlijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:26 schreef dunn0w het volgende:
[..]
eik?.
Ja, het boeit me niet meer zo de laatste tijdquote:Afkicken.. waarom?
Dat kan gebeuren he...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
eigenlijk
[..]
Ja, het boeit me niet meer zo de laatste tijd. Soms staat het wel aan nog maar echt kijken doe ik niet meer.
Ik kijk vanaf de aflevering dat Frits van Houten werd vermoord! En jullie?Vanaf waneer keken jullie en welke verhaallijn was dat toen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:34 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren he...
Misschien wordt je er te volwassen voor.
1999quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik kijk vanaf de aflevering dat Frits van Houten werd vermoord! En jullie?Vanaf waneer keken jullie en welke verhaallijn was dat toen?![]()
Ja, ik was al heel lang gestopt met kijken (jaar of 3) en toen was ik vorig jaar om deze tijd weer begonnen. Ik vond het ook echt leuk, maar nu dus niet meerquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:34 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren he...
Misschien wordt je er te volwassen voor.
Ik heb vanaf het begin gekekenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik kijk vanaf de aflevering dat Frits van Houten werd vermoord! En jullie?Vanaf waneer keken jullie en welke verhaallijn was dat toen?![]()
dat was cool, was dat niet om Stan?!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kijk het al vanaf de uitzending dat Laura en Linda in zo'n hotelkamer een messen/kussengevecht hadden.
Weet ik zo niet meer....quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Welke verhaallijn?
Dat was eng!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:00 schreef dunn0w het volgende:
Dat Robert door de spiegel viel heb ik op DVD..
Idd dat laatste stukje spiegel dat geluid dat je dan hoort! ik ril er nog van als ik het weer zie.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:11 schreef babette21 het volgende:
ja da's een ogen-dichtknijp-moment...
daar moet ik even een nachtje over gaan slapen, ik heb thuis het GTST boek en daar staan een helehoop verhaallijnen in, ik post morgen wel even watquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:50 schreef BVO het volgende:
Staat mij ook weer wat van bij, dat Frits spijt kreeg..
Lijkt me wel een leuke lijn voor het tournament..
Weet jij eigenlijk nog wat Rien bijv. heeft meegemaakt?
Leuk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:52 schreef digispeed het volgende:
[..]
daar moet ik even een nachtje over gaan slapen, ik heb thuis het GTST boek en daar staan een helehoop verhaallijnen in, ik post morgen wel even wat
welterusten allemaal
Alle personages uit de eerste 12 jaarquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:14 schreef BVO het volgende:
Dank je..
Wie staan er nog meer op?
quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Alle personages uit de eerste 12 jaar![]()
..quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:20 schreef BVO het volgende:
[..].
* dunn0w kijkt Frey lief aan en vraagt of hij er nog een paar kan en wil plaatsen..
.
Nee hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:21 schreef dunn0w het volgende:
[..]
..
Ik kan nu al raden van wie..
Martine Bowien Yasmin en Ludoquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor..
Wil het vooral vanwege het Favoriete Verhaallijn tournament.. En vind het ook erg leuk om te lezen.
.
Mijn favorieten zijnquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:24 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Martine Bowien Yasmin en Ludo
of niet?![]()
jaaaa Huibquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:28 schreef BVO het volgende:
Mijn favorieten zijnDian, Bowien
, Yasmin, Huib.
.
Dan ben je een B-acteur.quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:05 schreef _bigmac_ het volgende:
En ik weet niet of je in sam sam een top acteur bent ?
Wie is Huib?quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn favorieten zijnDian, Bowien
, Yasmin, Huib.
.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:15 schreef _bigmac_ het volgende:
Tussen Will en Arnie is Helen Helmink1 volgens mij.
die krullenbol die zogenaamd zaken deed met Ludo, maar er met Dian vandoor gingquote:Op zondag 17 oktober 2004 11:22 schreef pos het volgende:
Wie is Huib?
De stem van Mickey Mousequote:Op zondag 17 oktober 2004 11:22 schreef pos het volgende:
[..]
Wie is Huib?
Bij dat filmpje van Karel Kortenaer:quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:30 schreef Frey het volgende:
Er is ook een site over Fred Butter: http://www.fredbutter.nl
Bij radio en televisie staan ook filmpjes van zijn tijd in GTST![]()
Hij had zo'n coole tekenfilm stem die erg bekend klonk. Er staat ook welke stemmen hij allemaal deed.
Bestaan er ook C-acteursquote:Op zondag 17 oktober 2004 11:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan ben je een B-acteur.
Bij mij doetie het nietquote:Op zondag 17 oktober 2004 11:38 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik zie hem nu ook die Karel kon acteren!
Wrom dat? Mag ik niet reageren op topics ofzo?quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:51 schreef Svensational het volgende:
Nog steeds niet onder een tram gekomen
Huib heeft een keer bij mij op de camping gestaan!quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:22 schreef pos het volgende:
[..]
Wie is Huib?
Sorry, ik kan me niet herinneren dat ik het tegen jou hadquote:Op zondag 17 oktober 2004 11:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wrom dat? Mag ik niet reageren op topics ofzo?![]()
Je zei: Nog steeds niet onder een tram gekomen toen ik een reactie plaatse!quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry, ik kan me niet herinneren dat ik het tegen jou had
Okee, je hebt gelijk, het was wel tegen jou.quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Je zei: Nog steeds niet onder een tram gekomen toen ik een reactie plaatse!![]()
Koste da nou zoveel moeite?quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Okee, je hebt gelijk, het was wel tegen jou.
Dat vind ik dan wel weer een grappige opmerkingquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:02 schreef Orginial het volgende:
[..]
Koste da nou zoveel moeite?![]()
Ik ook niet... Maarja,heb jij al wat gehoord over de nieuwe spelers?quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:25 schreef Frey het volgende:
Ik snap niet waarom je die info over jeroen stam quote en dan over een nieuwe familie begint![]()
Dian komt niet terugquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:55 schreef _bigmac_ het volgende:
JE zei 3: nou Karel hebben wel al. Dan die dude die Jim gaat vervangen. 1tje nog (Dian?)
Zondag is juist de ultieme niksdoen dagquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:51 schreef Bupatih het volgende:
Misschien omdat het zondag is![]()
![]()
Hey,hoe oud ben je?quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:36 schreef Nano het volgende:
Allemaal even luisteren!
Er is iets misgegaan met mijn gegevens waardoor ik opnieuw heb moeten registreren.Ik kon dus de naam Noa-Lynn niet meer nemen.Ik heet voortaan Nano,maar ben dus eigenlijk Noa-lynn.Misschien is het even wennen,maar goed.Het kon niet anders!
Ik ben 15,bijna 16.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hey,hoe oud ben je?
Dat kan je gewoon openen hoor.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:06 schreef digispeed het volgende:
ik ga er inderdaad 1 topic van maken, bij wie moet ik dat aanvragen of kan ik gewoon een topic gaan openen.
Dus dan besteedt digispeed tijd aan die terugblik, terwijl meer dan de helft van de mensen die niet opmerkt omdat ze zich door baggerposts van bepaalde personen moeten doorwerken of omdat dit topic gewoon te snel gaat?quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:17 schreef Svensational het volgende:
2 topics werkt juist onhandig, hou het gewoon lekker in dit topic.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:30 schreef _bigmac_ het volgende:
Frey zijn filmpjes blijven mooi hier,
Idd, ik denk dat er niet veel animo voor zal zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:24 schreef Svensational het volgende:
Pfff....net alsof zo'n terugblik zo interessant is/
quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd, ik denk dat er niet veel animo voor zal zijn.
Ik lees meequote:Op zondag 17 oktober 2004 23:34 schreef BVO het volgende:
[..]. Alsof jij iets weet van de GTST-mensen.
.
Ik ookquote:Op zondag 17 oktober 2004 23:35 schreef Svensational het volgende:
Wat ben ik blij dat Duiveltja en niet BVO mod is geworden
quote:Op zondag 17 oktober 2004 23:39 schreef digispeed het volgende:
ok heb besloten gene terug blik te doen op FOK, maar gewoon op mijn eigen site
LA HAFKAMP
Mensen kunnen daar dan kijken hoe en wat.
Jij houdt je ook niet aan je woordquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:24 schreef digispeed het volgende:
Een Terugblik op Seizoen 1
ik kreeg medelijden met julliequote:Op maandag 18 oktober 2004 00:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[..]
Jij houdt je ook niet aan je woord.
nou en ofquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:29 schreef BVO het volgende:
Erg leuk, digispeed!.
Leuk Iwan bedoel jequote:Op maandag 18 oktober 2004 14:30 schreef Orginial het volgende:
Leuk Digispeed![]()
Ik had het over dat terugblikken maar ook leuk dat van Milan,idd ja!quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leuk Iwan bedoel je
Eey Nano,leuk om kennis te makenquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:46 schreef Nano het volgende:
Ja,die is echt leuk Iwan!!!!!!
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 18 oktober 2004 14:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ze was vanmorgen bij GIEL. En ze is dus tegenwoordig blond.
Toen Sophie Ellis Bextor haar haren blond verfde, ging het snel bergafwaarts met haar carriere.
Dan past ze beter bij haar nieuwe stiefmoeder: Martine.quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Isabella moet weer rood haar krijgen!quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dan past ze beter bij haar nieuwe stiefmoeder: Martine.![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Milan Dalton a.k.a. 100 Mille-an (GTST #2814-2815)
Mischien is jaloers op Martine en wil ze net zo`n coupe als Martine zodat haar vader weer op haar valt?quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat blonde haar is voor een rol zei ze. Ze zei niet of het met GTST te maken had of met iets anders.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:08 schreef Orginial het volgende:
Btw ik wil Gtst #96 over Milan doen,mag ik dan jouw milan-collage van de daltons gebruiken.A.u.b,Iwan![]()
Jij hebt nog niks te willen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:08 schreef Orginial het volgende:
Btw ik wil Gtst #96 over Milan doen,mag ik dan jouw milan-collage van de daltons gebruiken.A.u.b,Iwan![]()
Gtst#83: Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is Dorothea! is ook van mijquote:Op maandag 18 oktober 2004 16:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij hebt nog niks te willen..
Dus?quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:50 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gtst#83: Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is Dorothea! is ook van mij![]()
http://gtstonm.web-log.nl/
Nieuwe Site! *Klik*![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Toen Sophie Ellis Bextor haar haren blond verfde, ging het snel bergafwaarts met haar carriere.
kan iemand even antwoorden, ik wil een fimpje plaatsen nmlquote:Op maandag 18 oktober 2004 00:30 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik kreeg medelijden met jullie
hoe kan ik trouwens een link naar een fimpje maken hierzo.
Geef hem een kans.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij hebt nog niks te willen..
Nóg een??quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geef hem een kans.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:00 schreef Nano het volgende:
Ik ben naar snowfever geweest.Echt een gave film!
Vooral Hanna Verboom acteert goed!
Nieuwe leader??quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:06 schreef DaMart het volgende:
Hey... een nieuwe intro.
Wat was dat trouwens voor vaag pubertje daarin
Reageren we niet meer op vervolg verhalen?quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:17 schreef Nano het volgende:
Viel me ook op van dat nummer van Stefano en Yasmin.
En Ludo: Eens gek,altijd gek!
Leek wel een beetje op de titel van dit topic!
Ik stond op het punt om precies hetzelfde te posten!quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:30 schreef _bigmac_ het volgende:
Wat is die sauna vaak in beeld de laatste tijd.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:34 schreef _bigmac_ het volgende:
Dikke spoiler in het stukje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was dat dan?quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:38 schreef _bigmac_ het volgende:
Ey ik neem aan dat niemand het stukje van morgen mist hoor. Zelfs Frey niet
Verkapte crematie.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:30 schreef Svensational het volgende:
Oh, gatver Martine en Karel in de Sauna
he pas op he !quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Verkapte crematie.
Ik snap jou echt nietquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:42 schreef digispeed het volgende:
[..]
he pas op he !
Morgen word Harmsen zijn laatste dagquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:45 schreef Frey het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HARMSEN![]()
![]()
![]()
Die laatste vat ik, maar die eerstequote:Op maandag 18 oktober 2004 20:49 schreef Shirley het volgende:
Spijker en Quasimodo
Omdattie lang is?quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:51 schreef Shirley het volgende:
Omdat Stefano zo'n gespierde spijker is misschien?
Govert Harmsen staat nog wel in de leader.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:38 schreef Orginial het volgende:
Harmsen,Benjamin,Milan,Morris #2 uit de leader![]()
waar heb jij het nou weer over, maar zie net wat jij loopt te ratelen, ik heb op het verkeerde stukje gequote.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet
Jij voelt je aangevallen als iemand maar iets negatiefs over Martine zegt. Kom op, zeg. Is het zo moeilijk om fictie en non-fictie te scheiden?
Want hoe kan je het nou erg vinden dat iemand iets negatiefs zegt over jouw favoriete GTST-personage?
quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Morgen word Harmsen zijn laatste dag![]()
Hij is al uit de leader![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hallo harmsen blijft gewoon hoor !quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Morgen word Harmsen zijn laatste dag![]()
Hij is al uit de leader![]()
Govert nog wel in de leader?quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Govert Harmsen staat nog wel in de leader.
EXIT:
Morris Fischer (Geert Hoes)
Milan Verhagen (Wouter de Jong)
Benjamin Borges (Winston Post)
NIEUW:
Morris Fischer (Joris Putman)
De leadermakers zijn een beetje voorbarig, want de heren in kwestie moeten de serie nog verlaten. En ze zijn ook nog erg slordig, want bij de castfoto's na de commercial break stonden nog Pascale Berings (Maria Kooistra), Tracy Gould (Yoka Verbeek) en Morris Fischer (Geert Hoes).![]()
Wie zijn dan wel weg?quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:55 schreef digispeed het volgende:
[..]
hallo harmsen blijft gewoon hoor !
Het ging niet alleen hierover hoor. Het komt wel vaker voor dat jij je aangevallen voelt als iemand iets slechts over Martine zegt.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:54 schreef digispeed het volgende:
[..]
waar heb jij het nou weer over, maar zie net wat jij loopt te ratelen, ik heb op het verkeerde stukje gequote.
Tja, sommige mensen zijn nog wel eens erg hongerig en happen snel...quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Govert nog wel in de leader?![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:51 schreef Shirley het volgende:
Omdat Stefano zo'n gespierde spijker is misschien?
Milan, Morris2 en Benjamin.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wie zijn dan wel weg?
joh baputihquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het ging niet alleen hierover hoor. Het komt wel vaker voor dat jij je aangevallen voelt als iemand iets slechts over Martine zegt.
preciesquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:01 schreef JohnDDD het volgende:
Ach, ik wil wedden dat Harmsens geest die van Benji ontmoet, en dan zegt Benjamin dat hij moet teruggaan en dan komt het allemaal goed ofzo.
Weetje al hoe martine weggaaat?quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:06 schreef digispeed het volgende:
[..]
joh baputih
maak je niet druk, als ik af en toe pro martine ben, laat me toch ! Ik ben een fan !
nu kan het nog, volgend jaar is er niet meer dus ik zal af en toe best nog even lekker
fannen.
![]()
![]()
iddquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:08 schreef dunn0w het volgende:
De sauna wordt de nieuwe ontmoetingsplek?
Doe ik ook zo vaak. Vooral met Kopspijkers en politici.quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet
Jij voelt je aangevallen als iemand maar iets negatiefs over Martine zegt. Kom op, zeg. Is het zo moeilijk om fictie en non-fictie te scheiden?
Want hoe kan je het nou erg vinden dat iemand iets negatiefs zegt over jouw favoriete GTST-personage?
nee maar 1 ding is zeker, ze gaat er levend uit.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Weetje al hoe martine weggaaat?![]()
Hoe weet je dat ze levend weggaat? Waarom zou ze? Nog een comeback...quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:12 schreef digispeed het volgende:
[..]
nee maar 1 ding is zeker, ze gaat er levend uit.
ik denk dat ze de cliff heeft dit jaar.
Dan kan ze altijd nog terugkomenquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:12 schreef digispeed het volgende:
[..]
nee maar 1 ding is zeker, ze gaat er levend uit.
ik denk dat ze de cliff heeft dit jaar.
heeft ze verteld bij shownieuws, een tijdje geledenquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze levend weggaat? Waarom zou ze? Nog een comeback...
Btw Arnie Alberts heeft al opnamesquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:14 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Dan kan ze altijd nog terugkomen.
Heb je ook geen spoiler van wat er nu gaat gebeuren in Gtst?quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:16 schreef digispeed het volgende:
[..]
heeft ze verteld bij shownieuws, een tijdje geleden
je moet altijd de opties openhouden, misschien komt ze wel een 3e keer terug over 10 jaar
Maar niet Reinoutquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:16 schreef Orginial het volgende:
[..]
Btw Arnie Alberts heeft al opnames![]()
Maare stond Carel in de leader dat jij weet?quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:19 schreef dunn0w het volgende:
nu wel
jawel heb hier de tv gids voor 2 weken vooruit !quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:16 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heb je ook geen spoiler van wat er nu gaat gebeuren in Gtst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:20 schreef digispeed het volgende:
[..]
jawel heb hier de tv gids voor 2 weken vooruit !
maar heb even geen zin om alles te gaan tikken
1 ding is zeker v olgens mijWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb um niet gezien, maar ook niet opgelet hoor..quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maare stond Carel in de leader dat jij weet?
Idd,maar ik vind dat plaatje van Ludo en Janine in Maleise niet mooi en van de brand ook nietquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:21 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik heb um niet gezien, maar ook niet opgelet hoor..
Ik zag wel een andere jongen (de nieuwe morris?).
quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:21 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat Martine per ongeluk op de hete kolen valt in de sauna
Whaha jah! Sil is btw ook nooit meer in beeldquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zou het wel ongeloofwaardig vinden als Amy nog leeft. Misschien wel later relatie-materiaal voor Sil
quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zou het wel ongeloofwaardig vinden als Amy nog leeft. Misschien wel later relatie-materiaal voor Sil
speciaal voor jou danquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:21 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat Martine per ongeluk op de hete kolen valt in de sauna
Ja weet je dat niet!! We hebben maandenlang naar een touwgetrek om Sil gekeken door Laura,Valerie,Dennis en Robert en "ineens" nadat de kijkcijfers naar beneden gingen gaf niemand er meer om!!quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:25 schreef dunn0w het volgende:
[..]
leeft Sil nog wel dan?
Beatyquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:27 schreef digispeed het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan eetie Dorothea maar op.Daar zit genoeg vlees aanquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Misschien ligt Sil wel ergens dood of zwaar ondervoed in een hoekje van Laura's huis, omdat ze de laatste tijd alleen bij Harmsen doorbrengt
Laten we dat maar niet doen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:30 schreef Orginial het volgende:
Kunnen jullie 25 reacties met zijn allen plaatsen binnen een paar minuten?
Inderdaad, ik heb hem klaargezet.quote:Topic 96 is namelijk net klaar![]()
Nee ik was aan de beurt! Ik heb samen met Iwan een Milan-Topic gemaakt! Jij hebt deze al gedaanquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen..
[..]
Inderdaad, ik heb hem klaargezet..
Maar ik heb een hele mooie en het is me eerste!quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mensen, het is maar een GTST-topic![]()
Anders maak ik er wel een hoor![]()
Toestemming geven om een plaatje te gebruiken en samen een topic maken zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:32 schreef Orginial het volgende:
Nee ik was aan de beurt! Ik heb samen met Iwan een Milan-Topic gemaakt! Jij hebt deze al gedaan
Gaaf... Maar Carel staat er dus niet opquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:39 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Toestemming geven om een plaatje te gebruiken en samen een topic maken zijn twee verschillende dingen.
BTW: Het vernieuwde GTST-logo...
[afbeelding]
Die nieuwe Morris is dom!quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er blijven maar erg weinig acteurs over zo..
Pieter Claasen?quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:42 schreef Orginial het volgende:
Btw: Maar wel nieuwe acteurs zoals: Nieuwe Morris,Arnie terug,Carel Kortenaer,Amy...Pieter Claasen!
ThanQ Digispeed!!quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:43 schreef digispeed het volgende:
Samenvatting van Maandag 18.10.2004
Sjors is boos op Milan.
Isabella heeft grote moeite met het feit dat Karel Kortenaar weer in de stad is, ze denkt dat hij iets voor haar verborgen houdt en haar alleen maar komt controleren.
[afbeelding]
Ze spreekt hem hier op aan, maar hij zegt zich alleen maar een beetje zorgen te maken en nodigt haar mee uit eten.
[afbeelding]
Ludo bespreekt zijn plannen met Barbara om partners te worden.
Echter heeft zij haar twijfels.
[afbeelding]
Maar later op de avond blijkt Barbara toch om te gaan.
[afbeelding]
Janine belt Ludo met de mededeling dat het beter gaat met zijn dochter.
[afbeelding]
Ze belt echter op een verkeerd moment en snauwt Ludo gelijk weer af.
[afbeelding]
Sjors zoekt troost bij Martine en spreekt haar problemen door met haar moeder, die
zegt tegen haar dat ze een keuze moet maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ondertussen zijn Karel en Martine ontzettend aan het flirten en komt Karel erachter dat Martine de grootaandeelhouder van Meerenpark is, waar hij zo graag een hotel wil bouwen. Gaan de twee samen zaken doen ? Dat is even afwachten, dat ze elkaar leuk vinden wordt wel duidelijk in de sauna als ze elkaar nogal verliefd aankijken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Sjors gaat langs bij Milan en maakt het uit.
[afbeelding]
En zo eindigd GTST op maandag 18 Oktober 2004.
Het schijnt dat hij Sjors gaat oplichten ofzoietzquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Pieter Claasen?
Wie's dat?
dan zal martine wel in aktie komen, want als je aan haar dochter komt, knipt ze zo je ballen eraf, in ieder geval wel bijna (vraag maar aan nickquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij Sjors gaat oplichten ofzoietz![]()
Sorry ik zal me na dit topic rustig houden!quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:44 schreef karoltje het volgende:
Godsamme Original ga gauw weer eens weg ofzo. Je zit het hele topic te verkloten gast!
Whaha jah toen pieste hij in zijn broek!quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:47 schreef digispeed het volgende:
[..]
dan zal martine wel in aktie komen, want als je aan haar dochter komt, knipt ze zo je ballen eraf, in ieder geval wel bijna (vraag maar aan nick)
Oke ik zal na dit topic stoppen oke?quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:49 schreef digispeed het volgende:
ik gun original zijn topic niet, hij.zij zit alleen maar lulkoek te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |