vermeend of echt?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:37 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Daarom sluit ik de discussie hierbij af.
Het is je geluktquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:01 schreef RichardQuest het volgende:
Mensjes, Doe mee met de Fok! top100 allertijden 2004
omdat het anders alleen maar over rijke moslims zou gaanquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:08 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom is TT gewijzigd? Genocides zijn nou eenmaal goed voor lebensraum...
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:38 schreef Lithion het volgende:
Zijn er nog mede ultra-rechtsen in de zaal?.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:48 schreef George-Butters het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen is welkom, zeker gedupeerde genociders.
Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol. en natuurlijk MSN.
Moslims=Gristenen=Nazi's=Genocide!
Dat zal ze leren. }:)
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:57 schreef sjun het volgende:
[..]
[afbeelding]
Positivoos (Karel en Leo)
Onze God is de beste
Onze God is de beste
Onze God is kampioen
Daarom zijn wij in het westen
Relatief in goede doen
Kijk die andere religies
Wat een puinhoop heerst er daar
Baby's vol met vieze vliegies
Hele volk'ren de sigaar
Moeten ze maar niet zo maf zijn
Om te zweren bij een God
Waardoor ze arm of slechter af zijn
Ontevreden met hun lot
Mohammed doet in leproze
Kijk maar bij de evenaar
Hindoes wonen zelfs in dozen
Boeddha maakt je bedelaar
Brahma is één van de booste
Shiva een grote klier
Al die gozers uit het Oosten
Nee, die moeten wij niet hier
Ja, wij zijn hier in het westen
Nog het best in goede doen
Onze Heer blijft toch de beste
Hij is wereldkampioen
Hij is wereldkampioen
Ja, de Melkert-banen. Maar zie mijn reactie in het topic.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:01 schreef Lithion het volgende:
Zeg Sidekick, met die ID-banen, je bedoelt daar toch niet die banenmarkten mee hè? Je weet wel, die banenmarkten voor langdurig werklozen waar, bij de Amsterdamse versie, na een investering van anderhalf miljoen euro notabene 1 (!) langdurig werkloze aan een baan was geholpen?
LOLquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:57 schreef sjun het volgende:
[..]
[afbeelding]
Positivoos (Karel en Leo)
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:46 schreef Lithion het volgende:
Van een Indiër uit Californië:
Waarom mengen Mexicanen en zwarten niet met elkaar in de VS?
Omdat ze bang zijn dat ze kinderen krijgen die te lui zijn om te stelen.
Of is die té?.
Of is die té?.
Kunstquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:52 schreef RichardQuest het volgende:
http://globalfire.tv/nj/03en/politics/twoartists.htm
Hitler was zo slecht nog nietDIt maakt hem toch een zeer vredelievend man...
Ben benieuwd waarop hij dacht...... wacht eens even...... ik ben geen schilder ik ben een dictator...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:52 schreef RichardQuest het volgende:
http://globalfire.tv/nj/03en/politics/twoartists.htm
Hitler was zo slecht nog nietDIt maakt hem toch een zeer vredelievend man...
Of is die té?.
Hitler is nooit in de concentratiekampen geweest. Himmler slechts af en toe.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:12 schreef Lithion het volgende:
Is Hitler ooit zelf aanwezig geweest in Auschwitz of Dachau? Of bij executies van Joden? Ik weet namelijk wel dat Himmler nooit bij executies aanwezig was (of ze zoveel mogelijk vermijdde) omdat hij daar niet tegen kon.
Nee... nooit....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:12 schreef Lithion het volgende:
Is Hitler ooit zelf aanwezig geweest in Auschwitz of Dachau? Of bij executies van Joden? Ik weet namelijk wel dat Himmler nooit bij executies aanwezig was (of ze zoveel mogelijk vermijdde) omdat hij daar niet tegen kon.
Dat is het Net sa seuren, mien jong. Ast een grutte bek ha, dan sla ik der op!-gezicht wat hij daar trekt.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:14 schreef kLowJow het volgende:
http://www.tweedekamer.nl(...)fc/kamerdet7784.html
Wat een N.E.R.D.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:14 schreef kLowJow het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:14 schreef kLowJow het volgende:
Ja, die is goed hè!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:27 schreef pberends het volgende:
Fantopic van Gneis van de Frontpage
Jammer alweer gesloten, maar goed iedereen kan het nalezen hoe fantastisch deze user isquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, die is goed hè!!!
LOLquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:27 schreef pberends het volgende:
De komiek van de frontpage... ben benieuwd welke acteur erachter zit.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
LOL
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Jammer alweer gesloten, maar goed iedereen kan het nalezen hoe fantastisch deze user is
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:49 schreef Gneis het volgende:
ik vint het stom als waneer mensen in rolstoels gerooft worden door mensen zonder rolstoels met een mes.![]()
![]()
![]()
Hij houdt er wel erg discutabele meningen op naquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:18 schreef Gneis het volgende:
ik vint dit niet kunen wat dit steletje gedaan heben
zandbaken zijn er om de kinderen die er in spelen
niet voor grote mensen om in te leifde bedrijfen
Hmm, interessant.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:17 schreef Drugshond het volgende:
Nee... nooit....
Alles wordt duurder, gas, licht, bier, benzine, pizza's, maar naar de hoeren gaan kost nog steeds hetzelfde als 20 jr geleden. De eerst volgende keer moet ons land bestuurd worden door deze krachtige vrouw.quote:Bron : http://www.mrgraaf.nl/prostitutieframe.htm
De verdiensten van de prostitutie
De prijzen in de prostitutie zijn heel moeilijk te geven. Vaststaat dat de prostitutie de enige economische sector is waar twintig jaar lang de prijzen ongeveer hetzelfde zijn gebleven. Sinds de opheffing van het bordeelverbod is de prostitutiesector aan veel verandering onderhevig. Prostituees die professioneel en dus legaal willen werken moeten de betaalde BTW doorberekenen aan hun klanten. Door de onduidelijk arbeidsrelaties in de prostitutie is het nog steeds niet duidelijk of er sprake is van een gezagsverhouding en dus een loondienstverband. Indien er sprake is van loondienstverbanden moeten de werkgevers sociale lasten en loonbelasting voor de werkneemsters afdragen wat ook zal resulteren in prijsverhogingen. Maar op enkele uitzonderingen na zijn er vooralsnog over de gehele linie geen prijsverhoging te constateren.
De markt is sinds de opheffing van het bordeelverbod onrustig. Exploitanten die vaak hebben moeten investeren in hun bedrijf om aan de vergunningsvoorwaarden te voldoen, zien aan de andere kant vrouwen die niet legaal willen of kunnen werken uit het bedrijf verdwijnen. Niet de beste tijd om de prijzen te verhogen. Prostituees die legaal mogen werken zijn nog onvoldoende geïnformeerd over de voordelen en kunnen besluiten voor zichzelf te gaan werken, zonder registratie bij de belastingdienst. Migrantenprostituees die niet langer welkom zijn achter de ramen en in de clubs moeten andere wegen zoeken om geld te verdienen. Dat kan zijn in een prostitutiecircuit waar de prijzen lager liggen.
Ondanks de omstandigheden die drastische prijsverhogingen in de prostitutie billijken, lijken de klanten voor een betaald sekscontact niet meer neer te hoeven leggen dan twintig jaar geleden.
OMG !!!!!!, hoe oud is die user ?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:27 schreef pberends het volgende:
Ja he :quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
Welke Fokker gaat meedoen met de Ramadan![]()
quote:Vint je het gek dat ze daar zoveel zoeke besmetingen heben? als mensen niet monegaan zijn dan kunnen dei besmetingen dus gewoon versprijden zich
ik vint het ook wel raar dat die meneer dan ook een kind van 16 aankiest als bruit want dat is toch veel te jong om mee te mogen trouwen?
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:27 schreef pberends het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom ie gesloten is. Toch een van de beruchtste users op de Frontpage. Zou nu al zeker 20 reacties hebben. Als er hier al 10 zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel onzin in een topic gezien. Nou ja, nooit ....
Wehheheehehquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel onzin in een topic gezien. Nou ja, nooit ....
Soms zijn het net Westerlingenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:46 schreef Drugshond het volgende:
Achterlijke cultuur.
http://www.heavy.com/collegiate/pajamaricers.php
Is Gneis een broer van jou?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Wehheheeheh
Neeh een Fanquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Is Gneis een broer van jou?
Ook al?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Neeh een Fan
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Ook al?
Ik ken die uitdrukking. Is het van de ondemocratische Hitler terwijl hij met het openbaar vervoer gaat?quote:
dat je dat nog kijkt, ik word er misselijk van.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:27 schreef pberends het volgende:
Tering, Nawijn bij Barend en van Dorp denet:
Is dit nou die Nieuwe Politiek die ons in het vooruitzicht werd gesteld?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:50 schreef George-Butters het volgende:
Oh ja, en dan is hierbij de discussie gristen versus moslums gesloten.
Bek dicht. Sterf. Sjun.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is dit nou die Nieuwe Politiek die ons in het vooruitzicht werd gesteld?
Ah, kut je bent me net voorquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bek dicht. Sterf. Sjun.
Zei de triangeljosti tegen de drummer.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ah, kut je bent me net voor
-> De Goatsequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zei de triangeljosti tegen de drummer.
ALs je belletjes hoort, dan zit je volgens mij goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gebruik je die triangel daarvoor?
(Oei, wat slecht.)
quote:Een vreemdeling komt in de stad en gaat een bar binnen. Achter de bar
ziet hij een grote ton die tot de rand is gevuld met tieneurobiljetten.
De man schat dat er duizenden euro in moeten zitten.
"Wat is dat met die ton?", vraagt hij de bartender. "Wel, je moet tien
euro betalen en als je drie testen hebt doorstaan krijg je al het geld:,
vertelt de barman.
"Wat zijn die drie testen?" "Eerst betalen, dat zijn de regels."
De man betaalt en het biljet gaat in de ton. De barman zegt: "OK, dit is
wat je moet doen . Eerst moet je een hele liter peper tequilla drinken,
het GEHEEL in een keer EN zonder een spier te vertrekken. Ten tweede, er
zit buiten aan een ketting een pitbull met een zere kies. Die kies moet
je eruithalen met je blote handen. Ten derde, er zit boven een vrouw van
90 jaar die in heel haar leven nog geen orgasme heeft gehad. Je moet
ervoor zorgen dat ze klaarkomt."
De man antwoordt: "Wel, ik weet dat ik mijn tien euro heb betaald, maar
ik ben geen idioot, ik kan dat niet allenaal doen. Onmogelijk!".
"Wel, je vroeg het en ik heb het je verteld. Je geld blijft in de ton.
Dat zijn de regels." De tijd gaat voorbij en de man drinkt nogal wat, en
vraagt dan behoorlijk aangeschoten "Waarizz die tekillaah?" Hij pakt de
liter tequila met beide handen en slaat hem in een keer achterover.
Tranen stromen over zijn gezicht, maar hij vertrekt geen spier.
Vervolgens zegt hij: "OK, nouw ut hontje niewaaj?" Hij waggelt naar
buiten en spoedig horen de gasten een enorm gewroet en geschuifel. Ze
horen blaffen, schreeuwen, gillen en grommen, en plotseling een stilte.
Juist als ze denken dat de man zeker dood moet zijn, waggelt hij de bar
weer binnen, zijn shirt aan repen en zijn lijf vol schrammen. OK", lalt
hij, "waar izz die ouwe vwouw met die zeje kiesjj??"
Klopt! Hij maakte zelf zijn handen niet vuil. Daar had hij zijn knechten voor.. de rat. Bah!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hitler is nooit in de concentratiekampen geweest. Himmler slechts af en toe.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:42 schreef Drugshond het volgende:
Even op de smeerlappen toer.
Een Nederlander, een Duitser en een Belg lopen door de Kalverstraat in Amsterdam. Ze hadden wat gedronken en ze zaten een beetje op te scheppen. De Duitser spuugt op de grond en de Nederlander bedenkt ter pleke een weddenschap. Wie kan op deze V&D winkelruit de grootste groene spuug zetten. Diegene die verliest moet het volgende rondje betalen (naar keuze). De Duitser en Belg zien deze weddenschap wel zitten en besluiten dat de Nederlander mag beginnen.De Nederlander snuift eens diep en rochelt wat (ssssnnnrrrrrrr)..... en spuugt.... *flats* tegen de winkelruit... De Duitser zegt dat kan ik beter en snuift ook diep en rochelt wat (SSSSSnnnnnnrrrr) ..... en spuugt .... *FLats* tegen de winkelruit... Zijn creatie was aanmerkelijk groter dan die van de Nederlander. De Belg moet proberen de Nederlander te overtreffen, maar hij kan snuiven wat hij wil maar hij heeft een schone neus (snif... snif). Hij denkt deze weddenschap zal ik toch zeker niet verliezen. En hij loopt naar de V&D winkelruit waar de 2 creaties vanaf druipen. Met zijn handen veegt hij de 2 creaties bij elkaar en stopt de inhoud in zijn mond. Op dit moment wordt er op zijn schouder geklopt en de Belg draait zich om.
Voor hem staat een politieagent met de vraag "Wat zijn jullie hier aan het doen ?!".... De Belg slikt eens een keer en zegt een beetje misselijk "Niks mijnheer de agent."
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat kan nog lelijk in de papieren gaan lopen, volgens sommige moslims begint de Ramadan morgen pasquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:57 schreef Drugshond het volgende:
Owja de Ramadan is vandaag begonnen.........
Voor alle moslims die zich daar mee bezig houden hebben we iets lekkers. Gratis af te halen om 14:00![]()
Verrassing
Ow ja, de Nederlandse site wertke niet. Daarom maar een belgische site genomen.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:57 schreef Drugshond het volgende:
Owja de Ramadan is vandaag begonnen.........
Voor alle moslims die zich daar mee bezig houden hebben we iets lekkers. Gratis af te halen om 14:00![]()
Verrassing
Ow ja, de Nederlandse site wertke niet. Daarom maar een belgische site genomen.
quote:Wist je dat: McDonald's België om lange en fijne frites te maken, slechts één aardappelvariëteit gebruikt, de Marijke, die in Nederland wordt geteeld ?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
![]()
Was je dan Lazarus?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:50 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben vandaag ook maar weer eens Waarlijk opgestaan. Good meuning.
Waar? Lijk? in Leeuwarden?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:50 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben vandaag ook maar weer eens Waarlijk opgestaan. Good meuning.
Mijn Monstertje over een klein kwartiertje iig wel. Tja, de zon he? Doeiquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:52 schreef Posdnous het volgende:
Rijden de treinen alweer?
Je bedoelt het Sidekick-schouderstuk?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:57 schreef Posdnous het volgende:
Is er al een Aart-Jan de Geus award in POL voor de user die altijd zijn snor drukt? [afbeelding]
Sneek.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:53 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Waar? Lijk? in Leeuwarden?
De bijbel is sowieso 66 boeken kwatsquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:13 schreef Harry_Sack het volgende:
Toch nobel dat Moslims wel mededogen en naastenliefde kennen, iets wat de meeste katholieken a la Bush allang vergeten zijn. Ramadan is geboren uit solidariteit met de armen, samen hebben wij honger en samen vieren wij feest. De succesformule voor geluk volgens mij.
Gister hoorde ik Bush in een novasamenvatting een dom zinnetje zeggen als: "I think God wants us all to be free", waarop Kerry zijn punchline over naastenliefde en solidariteit uit de bijbel had gequote.
Dat vergeten we in Europa nog weleens. Dat een groot deel in de VS godsdienstwaanzinnige is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:13 schreef Harry_Sack het volgende:
Toch nobel dat Moslims wel mededogen en naastenliefde kennen, iets wat de meeste katholieken a la Bush allang vergeten zijn. Ramadan is geboren uit solidariteit met de armen, samen hebben wij honger en samen vieren wij feest. De succesformule voor geluk volgens mij.
Gister hoorde ik Bush in een novasamenvatting een dom zinnetje zeggen als: "I think God wants us all to be free", waarop Kerry zijn punchline over naastenliefde en solidariteit uit de bijbel had gequote.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:13 schreef Harry_Sack het volgende:
de meeste katholieken a la Bush allang vergeten zijn.
Denk het ook, als je geen geld meer hebt, klop(te) je in Amerika aan bij de kerk....na WO2 in West-Europa niet meer....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:19 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat vergeten we in Europa nog weleens. Dat een groot deel in de VS godsdienstwaanzinnige is.
Ik heb nog eens gister waarom dat zo kan komen. Ik denk dat de kerk in dat gat gesprongen is die de overheid heeft laten vallen. Dat gat dat in Nederland door de sociale zekerheid opgevuld wordt. Daarom is de invloed van godsdienst in Europa minder groot.
Zou het echt zo wezen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:19 schreef George-Butters het volgende:
Dat gat dat in Nederland door de sociale zekerheid opgevuld wordt. Daarom is de invloed van godsdienst in Europa minder groot.
Hoe banaal het kerkbezoek/geloofsbelevenis is is te zot voor woorden, Johan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zou het echt zo wezen?
Wat staat hier?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hoe banaal het kerkbezoek/geloofsbelevenis is is te zot voor woorden, Johan.
Hoe banaal het kerkbezoek/geloofsbelevenis is is te zot voor woorden, Johan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat staat hier?
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hoe banaal het kerkbezoek/geloofsbelevenis is is te zot voor woorden, Johan.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:21 schreef RichardQuest het volgende:
Ik kan gratis voedsel krijgen bij de MacConnecties
. Maar ik kom er bijna nooit, niet echt lekker
.
Welke Fokker gaat meedoen met de Ramadan Meki
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:33 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat je geloofsbeleving bedoelt, RQ. Een geloofsbelevenis is met een bus vol nonnen door Amerika trekken.
Nou ja, tegenwoordig...ik weet niet of het vroeger beter was.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Belijdenis, beleving, belevenis. Allemaal hetzelfde, snolletje.
Johan. Ik bedoelde dat mensen hun geloof tegenwoordig meer routinematig beleven (nog steeds als een klein kind naar de kerk, bekende gebedjes voor het eten) dan er ook echt over nadenken.
Dit is voorlopig mijn laatste post, gaat mij te sloom.
.
.
Klopt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou ja, tegenwoordig...ik weet niet of het vroeger beter was.
Volgens mij gaat hij dan Korea of Iran nuken ofzoquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Four More Years.
wel vaak van rijstepapierquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De bijbel is sowieso 66 boeken kwats
God heeft toch ook geen pistoolquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:19 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat vergeten we in Europa nog weleens. Dat een groot deel in de VS godsdienstwaanzinnige is.
Ik heb nog eens gister waarom dat zo kan komen. Ik denk dat de kerk in dat gat gesprongen is die de overheid heeft laten vallen. Dat gat dat in Nederland door de sociale zekerheid opgevuld wordt. Daarom is de invloed van godsdienst in Europa minder groot.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:19 schreef RichardQuest het volgende:
Frans Bauer, die zegt ten minste waar het op staat/
je bent een negerquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:13 schreef RichardQuest het volgende:
ik wou dat ik Raëliaan was.
Nee, ik doelde op dat ''katholieken ala Bush.''quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij dan Korea of Iran nuken ofzo
toen zei je 4 more years..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op dat ''katholieken ala Bush.''
Het is tegenwoordig The Ramonequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:19 schreef RichardQuest het volgende:
*RQ speelt Ramones - I Don't Wanna Grow Up
1,2,3,4!
Dat ze oude fouten van +300 jr. van Galileo verbeteren is wel goed te noemen. Maar niet alle wetenschap is bewaard als je kijkt naar Da Vinci. Hier heeft de kerk zeker 75% van zijn ontdekkingen verbrand en daar kun je achteraf niet op terugkomen..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:21 schreef Monidique het volgende:
Maar Drugshond, de wetenschap die bewaard en 'verbeterd' werd door de Kerk, is dat dan weer hun verdienste?
Wat is daarmee aan de hand?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:12 schreef Drugshond het volgende:
. Ik hoef alleen maar de wetenschappers aan te halen uit de middeleeuwen
Waar gedwongen bekering niet gewenst werd?quote:kruistochten
quote:De tweede wereld oorlog
Het is nooit met geweld onderdrukt, hoor, het had nauwelijks aanhangers in tegenstelling tot andere sekten.quote:De R.K. wereld heeft vroeger deze dit evangelie met geweld proberen te onderdrukken omdat dit niet canoniek was, maar feitelijk wel ouder dan de leer van de R.K. kerk.
Bij starre interpretatie net zo goed.quote:Geloof is zo-ie-zo een gevaarlijk instrument omdat deze bij vrije interpretaties de bron of oorzaak kan zijn om andere mensen te verachten.
Ik doel meer op de wetenschappelijke prestaties van geestelijken of de Kerk in de Middeleeuwen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat ze oude fouten van +300 jr. van Galileo verbeteren is wel goed te noemen. Maar niet alle wetenschap is bewaard als je kijkt naar Da Vinci. Hier heeft de kerk zeker 75% van zijn ontdekkingen verbrand en daar kun je achteraf niet op terugkomen..
Ja, omdat je dan hopelijk inziet dat het een ontzettende WASP is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:20 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
toen zei je 4 more years..
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:23 schreef Monidique het volgende:
Nee, het christelijk/zionistische geloof is welvarender en machtiger, waardoor het meer verplichtingen heeft in de wereld agressief haar status probeert te verdedigen. Kortom, eigen conclusies uit een zelf gemaakt lijstje...
Ja, veronderstellen dat geloof altijd een drijfveer is voor geweld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:22 schreef Drugshond het volgende:
In mijn lijstje komt de VS als ook Israel 2 keer voor... Is het christelijk / zionistisch geloof dan toch geweldadiger (als agressor gezien)., dan het islamitisch geloof als je dit globaal uitzet. ?!?
Of doe ik iets fout in bovengenoemd lijstje ?
Ach, hoe je het ook wilt noemen, het komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:26 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Leuke/goeie conclusie... maar geeft dit deze landen het recht om politieagent te spelen in andere landen. ?.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:23 schreef Monidique het volgende:
Nee, het christelijk/zionistische geloof is welvarender en machtiger, waardoor het meer verplichtingen heeft in de wereld. Kortom, eigen conclusies uit een zelf gemaakt lijstje...
Israel tegen Iran is hetzelfde als Iran tegen Israel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:22 schreef Drugshond het volgende:
Welk land vormt nu de grootste bedreiging voor de wereld?
Mijn top 12.....
Agressor versus doelwit.
01. Noord Korea versus VS/Zuid Korea
02. VS versus Noord Korea
03. China versus Taiwan
04. Israel versus Iran.
05. VS versus Iran
06. Rusland versus Tjetjenie
07. Burgeroorlog Irak.
08. Iran versus Israel.
09. Israel versus Syrie
10. Burgeroorlog S.A.
11. Burgeroorlog Iran.
12 Pakistan versus India
In mijn lijstje komt de VS als ook Israel 2 keer voor... Is het christelijk / zionistisch geloof dan toch geweldadiger (als agressor gezien)., dan het islamitisch geloof als je dit globaal uitzet. ?!?
Of doe ik iets fout in bovengenoemd lijstje ?
Nou nee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ach, hoe je het ook wilt noemen, het komt op hetzelfde neer.
Het gaat er om wie er begintquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Israel tegen Iran is hetzelfde als Iran tegen Israel.
Werkelijk?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:25 schreef Drugshond het volgende:
Hier heeft de kerk zeker 75% van zijn ontdekkingen verbrand
Heb je een goed voorbeeld ?......want ik kan me hier niks bij voorstellen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:25 schreef Monidique het volgende:
Ik doel meer op de wetenschappelijke prestaties van geestelijken of de Kerk in de Middeleeuwen.
Ik weet niet of het hun het recht geeft dit te doen, ik ben in ieder geval blij dat zij, met name Amerika en Europa, zich dit recht af en toe toeëigenen. Maar of zij nou het recht hebben of niet, waarbij opgemerkt dient te worden dat internationaal recht geen antuurwet is, het is volgens mij gewoon zo dat macht al dan niet gerechtvaardige verplichtingen met zich meebrengt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:27 schreef Drugshond het volgende:
Leuke/goeie conclusie... maar geeft dit deze landen het recht om politieagent te spelen in andere landen. ?.
Oh, van mij mag je, hoor...quote:PS : Waarom mag ik geen conclusies trekken uit een zelf gemaakt lijstje... Ik bespreek ze hier toch ?!.
Het bewaren van de klassieke kennis, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb je een goed voorbeeld ?......want ik kan me hier niks bij voorstellen.
Was laatst bij Discovery.... na zijn dood zijn al zijn werken in bewaarheid gegeven aan de kerk (geloof gezinde). En decenia's later waren er een hoop boeken en pagina's verdwenen .... door censuur.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Werkelijk?
WIe begon er dan? De Joden of de Arabieren?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:29 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het gaat er om wie er begint![]()
GC Moderatie deeltsje zoveelquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is een 100% fantopic, in de POL-SC is iedereen ook fan van hem. Iedereen loopt hem altijd af te zeiken op de frontpage, ik wilde hem eens van een andere kant belichten.
Jawel, want ik maak geen moreel oordeel, ik stel slechts dat de macht, realistisch gezien, deze dingen voortbrengen. En of je het dan agressie of verplichtingen jegens hun eigen macht wilt noemen, het blijft feitelijk hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:28 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nou nee.
Dat is precies hetzelfde als wat Nawijn gisteren bij BvD zei.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik weet niet of het hun het recht geeft dit te doen, ik ben in ieder geval blij dat zij, met name Amerika en Europa, zich dit recht af en toe toeëigenen. Maar of zij nou het recht hebben of niet, waarbij opgemerkt dient te worden dat internationaal recht geen antuurwet is, het is volgens mij gewoon zo dat macht al dan niet gerechtvaardige verplichtingen met zich meebrengt.
Nou, nee, ik ben niet zo'n LPF-er.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat is precies hetzelfde als wat Nawijn gisteren bij BvD zei.
Zet je stem alvast klaar.![]()
Het bewaren van de klassieke kennis ?! ... zoals bij Da Vinciquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:30 schreef Monidique het volgende:
Het bewaren van de klassieke kennis, bijvoorbeeld.
Vind ik niet. De reden waarom er tot een bepaalde actie wordt overgegaan is van immens groot belang. Al was het alleen maar om een dergelijke actie te legitimeren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jawel, want ik maak geen moreel oordeel, ik stel slechts dat de macht, realistisch gezien, deze dingen voortbrengen. En of je het dan agressie of verplichtingen jegens hun eigen macht wilt noemen, het blijft feitelijk hetzelfde.
Oei, Discovery. Voorzover ik weet heeft een van zijn leerlingen het mee genomen naar Italie, waar zijn eigen erfgenamen er de waarde niet van inzagen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Was laatst bij Discovery.... na zijn dood zijn al zijn werken in bewaarheid gegeven aan de kerk (geloof gezinde). En decenia's later waren er een hoop boeken en pagina's verdwenen .... door censuur.
Nawijn ook nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, nee, ik ben niet zo'n LPF-er.
De Engelsen.......quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:30 schreef RichardQuest het volgende:
WIe begon er dan? De Joden of de Arabieren?
Het zijn wetenschappelijke verdiensten, ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:33 schreef Drugshond het volgende:
Het bewaren van de klassieke kennis ?! ... zoals bij Da Vinci
Is het conserveren van kennis een wetenschap te noemen.... ?
Maar goed, universiteiten en dergelijke zijn geestelijke instellingen en zelfs de hele staatkundige invulling van Europa, toch essentiëel voor vooruitgang, is met behulp van bisschoppen gecreëerd.quote:Heb je een ander voorbeeld. ?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Oei, Discovery. Voorzover ik weet heeft een van zijn leerlingen het mee genomen naar Italie, waar zijn eigen erfgenamen er de waarde niet van inzagen.
Dat kan allemaal wel zo zijn, toch zal een macht zijn macht moeten gebruiken om een macht te blijven. Geen enkel groot rijk houdt stand zonder uitoefening van zijn macht en macht is vaak geweld. Het maakt het, zoals ik al heb gezegd, dan nog niet gerechtvaardigd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Vind ik niet. De reden waarom er tot een bepaalde actie wordt overgegaan is van immens groot belang. Al was het alleen maar om een dergelijke actie te legitimeren.
Dat is een beter voorbeeld, hier kan ik iets meer bij voorstellen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:35 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, universiteiten en dergelijke zijn geestelijke instellingen en zelfs de hele staatkundige invulling van Europa, toch essentiëel voor vooruitgang, is met behulp van bisschoppen gecreëerd.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:40 schreef Parabola het volgende:
Mijnen besten moat is eigelijk mijn pa! Hij dopt al twaalf jaar en werkt in 't zwart als dokwerker en kben echt vree fier op hem!! Als 't OCMW geld geeft aan al die makkakken kunnen ze da ook aan pa geven wa! Zie zijn mussels, ze noemen hem den Beer Van Sint Amandsberg!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Universiteiten vind ik plaatsen der wetenschap, daar is geen vrije intepretatie voor nodig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:40 schreef Drugshond het volgende:
Dat is een beter voorbeeld, hier kan ik iets meer bij voorstellen.
Je maakt hiermee eigenlijk een koppeling tussen de kerk en het maatschappelijk belang.
- Dat zou je idd. wetenschap mogen noemen. Maar het geeft ook vrijspel aan vrije interpretaties aan het geloof.
Geen idee, ik weet wel dat er een interessant register is uit Engeland over de bevolking van toen, of een register van een Frans dorpje.quote:PS : Deden ze in de middeleeuwen ook al aan statistiek om de gewenste gegevens boven tafel te krijgen. ?
Dit is mijn Papaquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:40 schreef Parabola het volgende:
Mijnen besten moat is eigelijk mijn pa! Hij dopt al twaalf jaar en werkt in 't zwart als dokwerker en kben echt vree fier op hem!! Als 't OCMW geld geeft aan al die makkakken kunnen ze da ook aan pa geven wa! Zie zijn mussels, ze noemen hem den Beer Van Sint Amandsberg!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
[afbeelding]
Das den ruigste van oost-ledeberg, den Kèv, me twee superschone wijven! Daar willek mijn vlees wel keer insteken! Onthou mijn woorden
En de enige in correct Nederlands gestelde zin:
Hardcore is de enige echte muziek!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Owke... nu snap ik e.e.a. al iets beter waar je naartoe wilt...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:42 schreef Monidique het volgende:
Universiteiten vind ik plaatsen der wetenschap, daar is geen vrije intepretatie voor nodig.
[..]
Geen idee, ik weet wel dat er een interessant register is uit Engeland over de bevolking van toen, of een register van een Frans dorpje.
Hee Sidekick, kun jij als modvader aller modder Calvobes niet eens vaderlijk toespreken. Hij wil het Gneis fantopic, dat Pberends wilde openen ter ere van deze user, niet van slot gooien.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:47 schreef Sidekick het volgende:
Intolerant zijn tegen intolerantie is juist een uiting van tolerantie.
Geloven dat er geen God is, is geen religie.
Het lijkt me vrij simpel, maar toch heb je mensen die het niet snappen.
Leuk voorbeeld......quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:47 schreef Monidique het volgende:
http://www.domesdaybook.co.uk/
Deze dus.
HE! , Das zijn nieuwe vlamme Tamara. Niet lillik doen of hij komt toch wa bokken geven. Onthou mijn woordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:50 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Nou, ik word er warm van, hoor,.
Nou ja, dit boek is niet gemaakt door een geestelijk instituut. Integenstelling tot wat vaak gedacht wordt, was de Kerk helemaal niet oppermachtig in de Middeleeuwen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuk voorbeeld......... dit mag je zeker kennis en wetenschap noemen.
De boekdrukkunst is er ook eentje van.....
Het beschilderen van objecten ook......
Je hebt gelijk... een geestelijke instituut kan sommige wetenschappen dienen.
Hoe ben je daar ooit terechtgekomen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:54 schreef Parabola het volgende:
[..]
HE! , Das zijn nieuwe vlamme Tamara. Niet lillik doen of hij komt toch wa bokken geven. Onthou mijn woorden![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:55 schreef pberends het volgende:
Die gasten van die site zijn echt de belichaming van de Belgische kenniseconomie.
Hoezo terechtgekomen? die saait is van menne mate,quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe ben je daar ooit terechtgekomen?
Bende gai dan Dikke Diet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:58 schreef Parabola het volgende:
[..]
Hoezo terechtgekomen? die saait is van menne mate,
Tegen de leiders konden ze weinig uithalen, maar tegen de burgers des te meer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:55 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, dit boek is niet gemaakt door een geestelijk instituut. Integenstelling tot wat vaak gedacht wordt, was de Kerk helemaal niet oppermachtig in de Middeleeuwen.
quote:dat lijkt me best heel luek om te gaan intevieuwen want dan kan ik ook dingen op
fok zeten wat ik best zou wilen doen
maar wat voor een soort opleiding moet je heben?
Ik denk dat je in de war bent met totalitaire regimes van de twintigse eeuw.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tegen de leiders konden ze weinig uithalen, maar tegen de burgers des te meer.
Een burger hoefde maar iemand anders (van lage stand) te verketteren en hopzakee.... die zien we nooit meer terug.
Maak een google search met een paar domme "vauten"... en je komt vast wel ergens op zo'n pagina terecht...... straks ook eens doen.... Erg grappig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:55 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe ben je daar ooit terechtgekomen?
De innovatie springt er vanaf!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:55 schreef pberends het volgende:
Die gasten van die site zijn echt de belichaming van de Belgische kenniseconomie.
Jij gaat bokke vangequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:57 schreef Sidekick het volgende:
Tamara is toch niet een jongensnaam? Zielig dat die knul met een meidennaam door het leven moet gaan.
Net als Dominique.
Nee hoor, dat was het terrein van de wereldlijke macht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tegen de leiders konden ze weinig uithalen, maar tegen de burgers des te meer.
Een burger hoefde maar iemand anders (van lage stand) te verketteren en hopzakee.... die zien we nooit meer terug.
Die bok voor uwe harses, bedoelde gai?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:07 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding], wat stelt dit nou voor?
20 eeuw - 1800 tot 1900. Dat was al ver na de renaissance....de eerste verlichting.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:02 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat je in de war bent met totalitaire regimes van de twintigse eeuw.
Ik bedoel dat de door jou geschetste situatie dat mensen zomaar van straat af worden geplukt na een anonieme tip meer lijkt op de vorige eeuw dan op de Middeleeuwen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:12 schreef Drugshond het volgende:
20 eeuw - 1800 tot 1900. Dat was al ver na de renaissance....de eerste verlichting.
Ik zat meer te denken aan 1300-1600. (80 jarige oorlog, de spaanse inquisitie, Made of orleans, bla bla bla)
Jaja...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die bok voor uwe harses, bedoelde gai?
Kankergezwel op je voortanden. Dus een verstopte doodsverwensing.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:07 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding], wat stelt dit nou voor?
Bijna goed.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
20 eeuw - 1800 tot 1900.
Nee, dat is deze:quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kankergezwel op je voortanden.
Jullie hebben gezoend?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kankergezwel op je voortanden. Dus een verstopte doodsverwensing..
Dit is dom.......quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Bijna goed.
Grappig.....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:15 schreef Monidique het volgende:
Ik bedoel dat de door jou geschetste situatie dat mensen zomaar van straat af worden geplukt na een anonieme tip meer lijkt op de vorige eeuw dan op de Middeleeuwen.
Zo hé, jij bent echt wel de koning van het dissen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je moet wel een kankergezwel hebben om zo'n smiley te maken. Klopt.
Als nu die topic van pberends niet open mag dan weet ik het ook niet meer.......quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:28 schreef kLowJow het volgende:
RQ: http://retecool.com/comments.php?id=3994_0_1_0_C![]()
quote:hallo alemaal een vrient vanme zei dat op deze site om mij word gepraat en dat klopt want ik zie mij over al staan
maar die foto dat ben ik niet hoor
ik snap niet waarom eidereen dat zo grapig vint want ik zeg wel dat somige mensen ook denken mischien
ik kon trouwens de web site van dit moelijk vinden want koel is hier als cool op geschrevem
vreindelijke groeten van mij
lulde gneis scnher op Oct 15, 04
quote:Persoonlijke topper: "ik vint dat pim fortuin de bekenste nederlander moet zijn want hij deed heel goeie
dingen hij dacht te minste wat hij zei im plaats van anne frank of wilem oranje wie dat ook zijn mag"
quote:ik vint het stom als waneer mensen in rolstoels gerooft worden door mensen zonder rolstoels met een mes.
Dus... hij is ook nog eens een communist?...quote:
Nee, je was het al.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:11 schreef RichardQuest het volgende:
Ik word voorspelbaar, of niet, Johan.
Dat antwoord was ook voorspelbaarquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, je was het al..
Wat nog erger is: Hij zit in het Witte Huisquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:11 schreef Tuana het volgende:
Bush staat voor in de peilingen
Zeg me dat het niet waar is!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:15 schreef Parabola het volgende:
[..]
Wat nog erger is: Hij zit in het Witte Huis![]()
Nuke erop...... No more 4 years !!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:15 schreef Parabola het volgende:
Wat nog erger is: Hij zit in het Witte Huis![]()
Je wordt modjequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Bet you're wondering how I knew
'Bout your plans to make me blue
With some other guy that you knew before
Between the two of us guys you know I love you more
It took me by surprise I must say
When I found out yesterday, oo
I want my next chick anorexic, the winner is the thinner,quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Bet you're wondering how I knew
'Bout your plans to make me blue
With some other guy that you knew before
Between the two of us guys you know I love you more
It took me by surprise I must say
When I found out yesterday, oo
Remorse - what the fuck is that?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
I want my next chick anorexic, the winner is the thinner,
Won't have to take her skinny ass out to a fancy dinner,
Like Sizzler she got a beef we'll chew the fat,
If I forget to put the seat up I can put up with her crap,
Let her lash out and crack the whip but not in bed I don't play rough,
No I can't be tied down with a girl that wants me tied up,
Hmmmmm, valt wel op ook op 15 oktober gepost... gister had ik het topic (14 oktober gepost)quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:28 schreef kLowJow het volgende:
RQ: http://retecool.com/comments.php?id=3994_0_1_0_C![]()
Lees ik net in NY timesquote:Cheney Criticizes Kerry for Mentioning Daughter
By DAVID STOUT
Published: October 15, 2004
ASHINGTON, Oct. 14 - Senator John Kerry's reference in the debate Wednesday night to Vice President Dick Cheney's lesbian daughter touched off a political tempest on Thursday, with Mr. Cheney accusing Mr. Kerry of a cynical political attack and Mr. Kerry dismissing the charge.
Conservative Christians and gay rights groups also weighed in on the way Mr. Kerry brought up Mr. Cheney's daughter Mary in response to a question about whether homosexuality is a matter of choice.
"I think it is part of a strategy to suppress traditional-values voters, to knock 1 or 2 percent off in some rural areas by causing people to turn on the president," said Gary Bauer, a conservative Christian who ran for president four years ago.
Gay rights groups were generally supportive of Mr. Kerry. One, Parents and Friends of Lesbians and Gays, said that in bringing up Ms. Cheney "Kerry expressed the human side of an issue that Bush has worked so hard to politicize to his advantage at the cost of families.'' The Log Cabin Republicans, a group of gay Republicans that has broken with Mr. Bush over his opposition to same-sex marriage, said that while Mr. Kerry could have made his point without mentioning Ms. Cheney, "this shouldn't distract us from the fact that President Bush, Karl Rove and other Republicans have been using gay and lesbian families as a political wedge issue." Mr. Rove is President Bush's chief political adviser.
Mr. Cheney said that Mr. Kerry's remarks showed the senator to be "a man who will say and do anything in order to get elected," as the vice president told supporters at a rally in Fort Myers, Fla. "And I am not speaking just as a father here, though I am a pretty angry father, but as a citizen."
Gay rights has been a sensitive topic for both sides in the presidential contest because of a Massachusetts court ruling that paved the way for same sex-marriage in that state.
The latest controversy began as the debate moderator, Bob Schieffer of CBS, asked Mr. Bush whether he thought homosexuality was a matter of choice. Mr. Bush responded that he was not sure.
Mr. Kerry, in his response, said, "I think if you were to talk to Dick Cheney's daughter, who is a lesbian, she would tell you that she's being who she was, she's being who she was born as."
Mr. Cheney's wife, Lynne, sharply criticized Mr. Kerry Wednesday night at a postdebate rally in Coraopolis, Pa.
"I did have a chance to assess John Kerry once more," Mrs. Cheney said. "And the only thing I could conclude is this is not a good man. This is not a good man. And, of course, I am speaking as a mom and a pretty indignant mom. This is not a good man. What a cheap and tawdry political trick."
Democrats countered that the White House was trying to make people forget the debate, which they said Mr. Kerry had won. Moreover, the Democrats said, Mr. Cheney and his wife have both mentioned that their daughter Mary is gay and have talked about her with love and pride. Ms. Cheney is an official in her father's campaign.
In fact, on Aug. 24, as Republicans were drafting their party platform and calling for a constitutional amendment that "fully protects" the institution of marriage between man and woman, Mr. Cheney expressed his affection for his daughter at a rally in Davenport, Iowa, telling a forum that people should be free to enter "into any kind of relationship they want to."
That statement seemed to put Mr. Cheney at odds with President Bush, who supports a constitutional amendment to ban same-sex marriage. Gay rights advocates accused the Bush administration at the time of trying to keep its conservative Christian base through Mr. Bush's stance, while broadening the Republican base by Mr. Cheney's seeming moderation on an emotional issue.
Mr. Kerry issued a statement in Las Vegas in which he showed no inclination to apologize. "I love my daughters," he said. "They love their daughter. I was trying to say something positive about the way strong families deal with this issue."
Bush-Cheney campaign aides said Mary Cheney would not be available for comment.
The mention on Wednesday night of Ms. Cheney's sexual orientation was the second on prime-time television in little more than a week. Mr. Kerry's running mate, Senator John Edwards, referred to it on Oct. 5 in what appeared to be a civil exchange in his televised debate with Mr. Cheney. Mr. Cheney did not react strongly then, thanking Mr. Edwards "for his kind words."
"You're welcome," Mr. Edwards replied.
Mr. Edwards's wife, Elizabeth, said in an ABC radio interview on Thursday that Mrs. Cheney had overreacted. "I think that it indicates a certain degree of shame with respect to her daughter's sexual preferences," Mrs. Edwards said. "It makes me really sad that that's Lynne's response."
But Matthew Dowd, spokesman for the Bush-Cheney campaign, said in a CNN interview that Mr. Kerry's remarks were "outrageous" and offered a telling insight on the candidates.
Mr. Edwards, asked on Thursday for his reaction to the Cheneys' anger, noted their previous expressions of pride in their daughter.
"I don't think this should become some political football going back and forth," Mr. Edwards said in an interview with Chris Matthews on the MSNBC program "Hardball.''
Merci, ben benieuwd naar de jouwe, geldt ook voor de rest van SC.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:31 schreef Posdnous het volgende:
Leuk lijstje in de Fok-top100 RQ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |